Tiesitkö sitä?

Anonyymi

Tiesitkö, että joka toinen kärsii pahanhajuisesta hengityksestä?

38

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei, en todellakaan tiennyt sitä, mutta sen sijaan tiesin, että joka toinen ei kärsi pahanhajuisesta hengityksestä.

    • Anonyymi

      niin, eihän siitä itse kärsi vaan se joka toinen jonka hengitys ei haise pahalle

      • Anonyymi

        Mutta jos silläkin on pahan hajuinen hengitys? Itsehän oman hengityksen hajua ei yleensä haista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos silläkin on pahan hajuinen hengitys? Itsehän oman hengityksen hajua ei yleensä haista.

        eihän ne sillo haista kumpikaan. kuka haistaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eihän ne sillo haista kumpikaan. kuka haistaa?

        Toisen pahan... hengityksen haistaa mutta ei yleensä omaa, ymmärrätkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisen pahan... hengityksen haistaa mutta ei yleensä omaa, ymmärrätkö?

        en.


      • Anonyymi

        Moktar.Gubta myös kärsii siitä
        https://thumb-p0.xhcdn.com/a/qVCdy_QB5RAkOeKsqcIeGQ/000/110/694/010_1000.jpg
        Syy selvisi...
        "Moktar.Gubta
        17.11.2021 15:06
        UUSI

        "Lisäksi he tulevat töihin eikä loismaan..."
        Ei ole tämäkään nillittäjä katsonut televisiota.

        Työhalut ovat kyllä kovat, jos ihan paljain käsin katkotaan puita, rakennetaan havumajoja ja kaadetaan aitoja. Ei pitäisi olla työhaluissa tai -kyvyssä mitään valittamista.

        Käypä katsomassa Lieksassa. Siellä vähäpojat eivät lähde edes risusavottaan, vaikka kunta antaisi työvaatteet päälle, kypärän päähän ja raivaussahan käteen.

        Terveisin Moktar. ;)
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17192735/aitatarvikkeet-liian-kalliita
        Miksiköhän tuo äijänkäppyrä ei osaa kirjoittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moktar.Gubta myös kärsii siitä
        https://thumb-p0.xhcdn.com/a/qVCdy_QB5RAkOeKsqcIeGQ/000/110/694/010_1000.jpg
        Syy selvisi...
        "Moktar.Gubta
        17.11.2021 15:06
        UUSI

        "Lisäksi he tulevat töihin eikä loismaan..."
        Ei ole tämäkään nillittäjä katsonut televisiota.

        Työhalut ovat kyllä kovat, jos ihan paljain käsin katkotaan puita, rakennetaan havumajoja ja kaadetaan aitoja. Ei pitäisi olla työhaluissa tai -kyvyssä mitään valittamista.

        Käypä katsomassa Lieksassa. Siellä vähäpojat eivät lähde edes risusavottaan, vaikka kunta antaisi työvaatteet päälle, kypärän päähän ja raivaussahan käteen.

        Terveisin Moktar. ;)
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17192735/aitatarvikkeet-liian-kalliita
        Miksiköhän tuo äijänkäppyrä ei osaa kirjoittaa?

        Tiesitkö, että pulipenkillä istuessani ja nauttiessani ihanaa Köff-olutta Partalanmäen sonni ajoi ohitse ja kertoi, että Enso Gutzeit lakkautettiin ja tilalle perustettiin Smurffin lomakoti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesitkö, että pulipenkillä istuessani ja nauttiessani ihanaa Köff-olutta Partalanmäen sonni ajoi ohitse ja kertoi, että Enso Gutzeit lakkautettiin ja tilalle perustettiin Smurffin lomakoti.

        en tiennyt


    • Anonyymi

      Täytyy kyllä ihmetellä miten huonossa kunnossa ovat eräiden hyväpalkkaisten julkisuudessakin esiintyvien ihmisten hampaat. Rahasta ei pitäisi olla kiinni.

    • Anonyymi

      tiesitkö että bonderalta voit saada vaikka 10000 egee lainaa

      • Anonyymi

        Henki haisee ainakin kuukauden putki.


    • Anonyymi

      tiesitkö että Lohjan asuntomessualue on todella ihana ratkaisu ja ihanat mikko ja metti esittelee todella ihania kalusteluratkaisuja.

    • Anonyymi

      En tiennyt.

    • Anonyymi

      Ei taida ainakaan kärsiä.

      • Anonyymi

        ei oo kärsää


    • Anonyymi

      Tiesitkö, että verkkokauppacomista voi ostaa ledivaloja jouluksi, siitähän vois vaikka innostua.

    • Anonyymi

      Jos haluat eroon pahasta hengityksestä, vilkaise sivulle www.siinto.com.
      Siellä on myös suomeksi. Jos osaat englantia, pyri ryhmään "Free for ever from bad breath, halitosis" Monet kertovat parantuneensa muutamassa päivässä.

      Pahan hengityksen yleisin syy on etää hyvät bakteetit tapetaan kemikaaleilla ja ainoastaan mädättäjäbakteerit selviävät ja muodostavat kerroksen kielen päälle. Heitä hammastahnasi ja muut kemikaalit menemään, harjaa hampaasi ja kielesi vedellä, syö tuoreita hedelmiä ja vihanneksia, älä tupakoi, ja huomaat pian että tuo huono hengitys hatoaa lopullisesti!

      • Anonyymi

        minulla on leijona merkkistä suuvettä


    • Anonyymi

      Ei kenenkään pahanhajuisesta hengityksestä kärsi, jos on yksin.

      • Anonyymi

        Silloin pahanhajuista hengitystä ei voida myöskään todentaa.


    • Anonyymi

      Reksin henki haisi paskalta ja sormet kuselta.
      Niin.

    • Anonyymi

      Sanottiin että "henget puhuvat"... Kun ilmavaiva yllätti. Voi joku kärsiä kai niistäkin.

    • Anonyymi

      Pahanhajuinen tai ei kärsikää toisianne.

    • En ole huomannut kenenkään kärsivän, ovat ehkä kohteliaita. :) Syön joka aamu yhden valkosipulikynnen raakana, ensin leikattuna ja sitten pureskeltuna ja kulaus lähdevettä päälle.

      • Anonyymi

        Kanada?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kanada?

        Mitä tarkoitat?


    • Anonyymi

      tiesitkö että vito rizzuto oli kanadan suurin mafiapomo

    • Anonyymi

      Sen takia on sanonta hajurako, sitä kun muistat pitää niin kanssaihmiset kiittää

      • Anonyymi

        minä tunnen vain hajulukon


    • Anonyymi

      Ilmapiirin huomioiden luku on varmasti isompi. Kärsiminen kärsimystyttää, Sir

    • Anonyymi

      Joka toinen taas ei.

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe