Tiesitkö, että joka toinen kärsii pahanhajuisesta hengityksestä?
Tiesitkö sitä?
38
72
Vastaukset
- Anonyymi
Ei, en todellakaan tiennyt sitä, mutta sen sijaan tiesin, että joka toinen ei kärsi pahanhajuisesta hengityksestä.
- Anonyymi
niin, eihän siitä itse kärsi vaan se joka toinen jonka hengitys ei haise pahalle
- Anonyymi
Mutta jos silläkin on pahan hajuinen hengitys? Itsehän oman hengityksen hajua ei yleensä haista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos silläkin on pahan hajuinen hengitys? Itsehän oman hengityksen hajua ei yleensä haista.
eihän ne sillo haista kumpikaan. kuka haistaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eihän ne sillo haista kumpikaan. kuka haistaa?
Toisen pahan... hengityksen haistaa mutta ei yleensä omaa, ymmärrätkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisen pahan... hengityksen haistaa mutta ei yleensä omaa, ymmärrätkö?
en.
- Anonyymi
Moktar.Gubta myös kärsii siitä
https://thumb-p0.xhcdn.com/a/qVCdy_QB5RAkOeKsqcIeGQ/000/110/694/010_1000.jpg
Syy selvisi...
"Moktar.Gubta
17.11.2021 15:06
UUSI
"Lisäksi he tulevat töihin eikä loismaan..."
Ei ole tämäkään nillittäjä katsonut televisiota.
Työhalut ovat kyllä kovat, jos ihan paljain käsin katkotaan puita, rakennetaan havumajoja ja kaadetaan aitoja. Ei pitäisi olla työhaluissa tai -kyvyssä mitään valittamista.
Käypä katsomassa Lieksassa. Siellä vähäpojat eivät lähde edes risusavottaan, vaikka kunta antaisi työvaatteet päälle, kypärän päähän ja raivaussahan käteen.
Terveisin Moktar. ;)
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17192735/aitatarvikkeet-liian-kalliita
Miksiköhän tuo äijänkäppyrä ei osaa kirjoittaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moktar.Gubta myös kärsii siitä
https://thumb-p0.xhcdn.com/a/qVCdy_QB5RAkOeKsqcIeGQ/000/110/694/010_1000.jpg
Syy selvisi...
"Moktar.Gubta
17.11.2021 15:06
UUSI
"Lisäksi he tulevat töihin eikä loismaan..."
Ei ole tämäkään nillittäjä katsonut televisiota.
Työhalut ovat kyllä kovat, jos ihan paljain käsin katkotaan puita, rakennetaan havumajoja ja kaadetaan aitoja. Ei pitäisi olla työhaluissa tai -kyvyssä mitään valittamista.
Käypä katsomassa Lieksassa. Siellä vähäpojat eivät lähde edes risusavottaan, vaikka kunta antaisi työvaatteet päälle, kypärän päähän ja raivaussahan käteen.
Terveisin Moktar. ;)
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17192735/aitatarvikkeet-liian-kalliita
Miksiköhän tuo äijänkäppyrä ei osaa kirjoittaa?Tiesitkö, että pulipenkillä istuessani ja nauttiessani ihanaa Köff-olutta Partalanmäen sonni ajoi ohitse ja kertoi, että Enso Gutzeit lakkautettiin ja tilalle perustettiin Smurffin lomakoti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiesitkö, että pulipenkillä istuessani ja nauttiessani ihanaa Köff-olutta Partalanmäen sonni ajoi ohitse ja kertoi, että Enso Gutzeit lakkautettiin ja tilalle perustettiin Smurffin lomakoti.
en tiennyt
- Anonyymi
Täytyy kyllä ihmetellä miten huonossa kunnossa ovat eräiden hyväpalkkaisten julkisuudessakin esiintyvien ihmisten hampaat. Rahasta ei pitäisi olla kiinni.
- Anonyymi
tiesitkö että bonderalta voit saada vaikka 10000 egee lainaa
- Anonyymi
Henki haisee ainakin kuukauden putki.
- Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15668314/isis039in-vaimot-lapset-ja-morsiamet---mitapa-tehda
Palstan FULLHD mokuttaja
- Anonyymi
tiesitkö että Lohjan asuntomessualue on todella ihana ratkaisu ja ihanat mikko ja metti esittelee todella ihania kalusteluratkaisuja.
- Anonyymi
En tiennyt.
- Anonyymi
Ei taida ainakaan kärsiä.
- Anonyymi
ei oo kärsää
- Anonyymi
Tiesitkö, että verkkokauppacomista voi ostaa ledivaloja jouluksi, siitähän vois vaikka innostua.
- Anonyymi
Jos haluat eroon pahasta hengityksestä, vilkaise sivulle www.siinto.com.
Siellä on myös suomeksi. Jos osaat englantia, pyri ryhmään "Free for ever from bad breath, halitosis" Monet kertovat parantuneensa muutamassa päivässä.
Pahan hengityksen yleisin syy on etää hyvät bakteetit tapetaan kemikaaleilla ja ainoastaan mädättäjäbakteerit selviävät ja muodostavat kerroksen kielen päälle. Heitä hammastahnasi ja muut kemikaalit menemään, harjaa hampaasi ja kielesi vedellä, syö tuoreita hedelmiä ja vihanneksia, älä tupakoi, ja huomaat pian että tuo huono hengitys hatoaa lopullisesti!- Anonyymi
minulla on leijona merkkistä suuvettä
- Anonyymi
Ei kenenkään pahanhajuisesta hengityksestä kärsi, jos on yksin.
- Anonyymi
Silloin pahanhajuista hengitystä ei voida myöskään todentaa.
- Anonyymi
Reksin henki haisi paskalta ja sormet kuselta.
Niin. - Anonyymi
Sanottiin että "henget puhuvat"... Kun ilmavaiva yllätti. Voi joku kärsiä kai niistäkin.
- Anonyymi
Pahanhajuinen tai ei kärsikää toisianne.
En ole huomannut kenenkään kärsivän, ovat ehkä kohteliaita. :) Syön joka aamu yhden valkosipulikynnen raakana, ensin leikattuna ja sitten pureskeltuna ja kulaus lähdevettä päälle.
- Anonyymi
Kanada?
- Anonyymi
tiesitkö että vito rizzuto oli kanadan suurin mafiapomo
- Anonyymi
Sen takia on sanonta hajurako, sitä kun muistat pitää niin kanssaihmiset kiittää
- Anonyymi
minä tunnen vain hajulukon
- Anonyymi
Ilmapiirin huomioiden luku on varmasti isompi. Kärsiminen kärsimystyttää, Sir
- Anonyymi
Joka toinen taas ei.
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368