Vaimon nuoruuden kokeilut

Anonyymi

Olemme aviopari, joka on ollut yhdessä jo pitkään ja perhettäkin on tullut. Tiedän, että vaimoni on nuorena harrastanut yhden yön juttuja reippaasti ja se on vaivannut minua aina. Seurustelimme alle parikymppisinä, minä noin 20v ja hän 17 v. Emme ehtineet sänkyhommiin, ennenkuin suhteemme katkesi. Tämän jälkeen hän matkusteli viikonloppuisin läheiseen kaupunkiin ja vietti aikaa satunnaisten kumppanien kanssa. Hän nautti alkoholia ja liftaili autojen kyytiin. Neitsyyskin meni humalassa jossain pikajutussa ja kai joskus myös kondomi oli mennyt rikki, josta oli seurannut katumuspillerin otto ja tautitesteissä käynti. Osin hän kertoi nämä itse ja osan kuulin hänen kaveriltaan.

Palasimme kuitenkin yhteen, mutta aika usein sain kuulla näistä seikkailuista joko riidellessämme tai hänen nautittuaan alkoholia, kun halusi loukata minua. Tämä todella vaivaa minua, enkä oikein tiedä, miten suhtautua. Vuosia on kuitenkin mennyt, mutta tämä ei enää tunnu oikealta. Asioista hän ei suostu puhumaan

9

2099

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et ole ainoa,vaikka nykyään vaimollani ikää kohta neljäkymmentä alkoholi muuttaa hänet totaalisesti ts hän ei pysty kontrolloimaan itseään,siinä unohtuu ehkäisy ts antaa paljaalla toki morkkis myöhemmin. Pari kertaa olen myös itse käynyt liukkailla, sellainen mustasukkainen, että kiihottavaa

    • Anonyymi

      Mitäs tuota edes pohtimaan ja murehtimaan. Jakanu mitä jakanu. Ei se ole siitä kulunut. Etkä sitä paitsi omista vaimoasi.

      • Anonyymi

        Just näin!

        Tietty voit kysellä yleisellä tasolla, että tapahtuiko silloin jotain erityisen kiihottavaa tai jotain.. mikä oli paras seksikokemus nuoruudessa..
        Mutta oikeasti vuodet haalistavat muistoja, varsinkin jos niissä on ollut alkoholilla osuutta asiassa. Useiden vuosien jälkeen ei kyllä jostain yhden illan säädöistä muista enää mitään, vielä vähemmän, jos tapahtumista on alunperin kuullut lähinnä kavereiltaan.

        Se hyöty noissa nuoruuden jutuissa on, että vanhemmiten harvemmin joutuu lähteä kadotettua nuoruutta metsästämään, jos on nuoruuden oikeasti elänyt aikanaan.


    • Anonyymi

      Ei se haitta mitä vaimosi on nuorena harrastanut.
      Pahempi juttu on minulla, kun vaimoni lähti pari kertaa vuodessa Leville jakamaan persettään ja oli niin ylpeänä kuinka miehet on hänestä kiinnostuneita, halusi eron, luuli, että on saa sieltä vaikka minkälaisen porhon. Nyt on 20v. etsinyt ja naitattanut otseään, mutta kukaan ei huoli muuta kuin yhdeksi yöksi.

      • Anonyymi

        Ei se paljon innosta, kun on kehuskeltu, kuinka oli menekkiä ja paljon isompaakin sai kuin omani. Kaikenlaista ylpeilyä teoillaan, vaikka tietääkin, että onhan ne kaverit naureskelleet jälkeenpäin tuommoiselle jakorasialle. Minun kanssani ei kuitenkaan mitään harrastanut eli oltu sängyssä koskaan. Jotenkin vaan ihmetyttää, oliko ne toiset niin paljon parempia, että heti piti pikapanot antaa. Ja myöhemmminkin ravintolareissuillamme hänet piti käydä hakemassa vieraista pöydistä pois useasti. Nyt minun kanssani on mukava esittää siveää perheenäitiä. Kyllä ottaa päähän kuinka tyhmä olin, kun palasimme yhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se paljon innosta, kun on kehuskeltu, kuinka oli menekkiä ja paljon isompaakin sai kuin omani. Kaikenlaista ylpeilyä teoillaan, vaikka tietääkin, että onhan ne kaverit naureskelleet jälkeenpäin tuommoiselle jakorasialle. Minun kanssani ei kuitenkaan mitään harrastanut eli oltu sängyssä koskaan. Jotenkin vaan ihmetyttää, oliko ne toiset niin paljon parempia, että heti piti pikapanot antaa. Ja myöhemmminkin ravintolareissuillamme hänet piti käydä hakemassa vieraista pöydistä pois useasti. Nyt minun kanssani on mukava esittää siveää perheenäitiä. Kyllä ottaa päähän kuinka tyhmä olin, kun palasimme yhteen.

        Miksi sitten palasit? Kunnioitus jos on nollassa, niin parisuhteella ei ole perustaa. Ei ennen, ei nyt eikä tulevaisuudessa.


    • Anonyymi

      Kannattaa nauttia seksistä, ja kokeilla kaikkea. Ei vanhana kaduta. T m 40 v

      • Anonyymi

        Juuri näin. On niitä nähty, jotka nuorena eivät ole kokeet, niin sitten keski-iässä alkaa menojalka vipattaa ja otetaan nuoruutta takaisin ja koetaan ja eletään.


    • Anonyymi

      VAivannut sinua aina, miksi lähdit suhteeseen uudelleen. Kai naisessa sitten jotain hyvää on ollut.

    Ketjusta on poistettu 63 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1595
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1263
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1090
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1037
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      930
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      861
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      858
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      61
      779
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      748
    Aihe