Jotain tarttis kokata tänäänkin.
Mitä ruokaa meinaat tehdä tänään?
7
64
Vastaukset
- Anonyymi
Taidan lämmitellä HK Sininen JUUSTOa mikrossa. Se on herkkua. Juusto sulaa mukavasti.
- Anonyymi
Kashmirin kanaa.
- Anonyymi
Pakko testata HK-Ranch -maustettuja possupihvejä perunamuusilla, joku uudehko tuote kai.
Ajattelin lämmittää mikrossa eilistä naudanjauhelihakeittoa ja ottaa sen kanssa Riitan herkun kauraleipää jonka päällä on voileviä ja viipale kermajuustoa. Ruokajuomaksi suunnittelin jääkaappikylmää S-marketin sitruunakivennäisvettä (1,19 € 1,5 l). Jälkiruoaksi ehkä termospullosta kuppi tummapaahtoista Kulta Katriina-kahvia.
- Anonyymi
Aloitin sardiinipurkin avauksella ja siihen lisukkeet.
- Anonyymi
Lämpimiä voileipiä grillissä. NAM.
- Anonyymi
Rainbow kalapuikkoja ja myllyn paras makaroonia...viikonlopun safkat onkin siinä..
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv254083- 783144
Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?392838- 1592710
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.672683Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi502460Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k352305- 351902
- 511878
- 421589