Kampelatutkija sanoi aikoinaan, että palstan älykkäin kirjoittaja on nimimerkki G4G, mutta tämäkin vain hänen ohellaan. Sitten paljastui nolo juoppo vedätys, jonka mukaan ~tutkija olisikin ollut syntyperältään juutalainen, vaikka on tunnettu sisäsiittoinen lestalapsi, entinen evankelista ja pedofiili homo.
Olen sitä mieltä, että tämä nyt Moses_Zuckerkandl nimimerkillä kirjoittava henkilö on palstan vähiten älykäs kirjoittaja siinon ohella, mutta älykkäin kirjoittaja on tunnettu uskontofilosofisista näkökannoistaan ja puhtaasti tieteeseen perustuvista kannanotoista koskien olevaisuuden syvintä olemusta...
Hessu vie sata nolla Hehhiä ja on voittanut kaikki väittelyt argumenteista välittämättä, sillä Hessu ei juokse pakoon vaan kirjoittaa aina vaan. Moses karkaa aina, kun on hävinnyt keskustelun. Siitä syystä palsta on täynnä keskeytyneitä keskusteluja... reppana kun ei ole voinut vastata järkeviin argumentteihin, joilla häntä kyykytetään ja vedetään alta kölin tuon tuostakin! ;)
Kuka on palstan älykkäin kirjoittaja?
12
72
Vastaukset
On lapsellista kisata siitä, kuka voittaa väittelyt tai on palstan älykkäin kirjoittaja. Se kertoo kirjoittajan vähäisestä älykkyydestä ja huonosta itsetunnosta. Moses on narsistinen psykopaatti ja patologinen valehtelija, jonka tavoite on pysyä tämän tunkion kuninkaana hinnalla millä hyvänsä.
Valehtelu, harhaan johtaminen, asioiden vääristely ja tarkoitukselliset virheelliset tulkinnat ovat keinoja "väitellä", mutta niin tehdessään lestapolo vain vahvistaa kristittyjen uskoa, sillä kuka vaihtaisi oman uskonsa huonoon käytökseen ja valheisiin?
Moses_ZSuckerkandl on palstan huonoiten käyttäytyvä ihminen ja on sanonut presidenttiparin olevan mielisairaita ja vähä-älyisiä, koska he uskovat Jumalaan ja Jeesukseen Raamatun kirjoitusten perusteella.Vankien joukossa on enemmän ateistisia ihmisiä kuin muun väestön keskuudessa. Esimerkiksi kaikki liivijengiläiset ovat ateistisia uskoltaan ja maailmankuvaltaan.
Heh kirjoitti:
Vankien joukossa on enemmän ateistisia ihmisiä kuin muun väestön keskuudessa. Esimerkiksi kaikki liivijengiläiset ovat ateistisia uskoltaan ja maailmankuvaltaan.
Kirkon oma tutkimus on sitä mieltä, että uskonnollisuus on vahvaa vankien keskuudessa. Sitähän sinä olet yrittänyt vääntää muuksi Jumalanvaltakunta -blogissa. Kymmenien sivujen ”tutkielma”, jossa selitellään ja vääristellään kirkon omia tilastoja. Ei saatana miten kukaan viitsii käyttää aikaa tuollaiseen. Ei ainakaan ateisti 🤣🤣🤣
”Hessu ei juokse pakoon vaan kirjoittaa aina vaan.”
No ainakin tässä Kampelatutkija veti sinua kölin ali mennen tullen niin, että lopulta uikutit ja julistit hänet itse saatanaksi 😂😂😂
Muistatko vielä?
”Mitä jos katsoisit peiliin ja näkisit sieltä saatanan? Eikö se olisi totuus sinusta?”
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15721850/raamatun-moraaliton-seksuaalisuus#comment-98173385- Anonyymi
Sinä onneton tunari sekoitat minut johonkin toiseen henkilöön. :)
Anonyymi kirjoitti:
Sinä onneton tunari sekoitat minut johonkin toiseen henkilöön. :)
Sinun avauksesi on G4G:n kehumista. Kuka muu tuota ripulivajakkitrollia kehuisi kuin kaveri itse? Kaivamani löytö on tosiaan G4G:n kommentti kun häntä oli vedetty kölin ali.
- Anonyymi
Meister-Heinrich kirjoitti:
Sinun avauksesi on G4G:n kehumista. Kuka muu tuota ripulivajakkitrollia kehuisi kuin kaveri itse? Kaivamani löytö on tosiaan G4G:n kommentti kun häntä oli vedetty kölin ali.
Miten voin kehua henkilöä, jota en tunne, ja josta en ole edes kuullut?
- Anonyymi
älykkäin on kirkollisveronmaksaja 🤣🤣🤣
Miksi Hessu teet säännöllisesti avauksia kyseisestä trollista? Eihän se nikki ole ollut aktiivisena pariin vuoteen. Onko mennyt ihon alle? Ethän kirjoita siinosta, ateisti1982, Mirkasta tai hiennuuskijastakaan 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Joskus on vähän tekemistä ja tekee mieli hupailla... :)
Minä!
Minä olen palstan älykkäin kirjoittaja ja ainoa lukija, joka ymmärtää useimmiten oikein lukemansa ja korjaa asian, jos on ymmärtänyt ensin jotakin väärin.
Minulla on siihen varaa, sillä erehtyminen on inhimillistä eikä maksa mitään: se kuvastaa myös tervettä nöyryyttä, joka palstan ikitrollilta nikiltä Heh_ puuttuu tyystin.
Typerä tyhjän paskanjauhaja, kun ei pysty perustelemaan näkemyksiään faktoilla ja tieteellisen tutkimuksen tuloksilla, pois lukien monet luonnontieteelliset julkaisut, joissa tosin kerrotaan paras tietoon perustuva näkemys tällä hetkellä, mutta ei oteta huomioon tutkijoiden tekemiä mahdollisia virheitä.
On nimittäin suuri virhe uskoa asioita, joita ei tiedetä tai voida todistaa, ja joista puuttuvat havainnot ja näyttö joko kokonaan tai pääosin. Tosi uskomus on tosin tietoa, mutta vain siinä tapauksessa, että se voidaan verfioida, falsifioida ja vahvistaa.
Näytön puuttuessa erilaiset teoriat ja laskelmat ovat vain todistamattomia arvauksia, jollainen mm. säieteoria on: mielikuvituksellisia numeroita ja kirjaimia paperilla, jotka eivät todista tai perustele yhtään mitään. Säikeitä ei ole näkynyt, eikä niitä ole havaittu, joten se siitä "teoriasta". Vain hullu ja vajaaälyinen pitää sitä teoriaa mahdollisesti totena, sillä sehän on kokonaan hatusta temmattu ja kuin taikurin taikomaa! :)Taitaakin olla nimimerkki Hah_ tämä trolli, mutta väliäkö sillä: se rekisteröi itselleen jatkuvasti uusia nikkejä, koska pitää itseään älykkäänä ja humoristisena, vaikka on tyhmä kuin saapas. Pitää nimittäin saapasta ateistina... :)
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2382282Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101828Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671547Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801245- 611115
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171098TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42864- 70852