Vitun Urpo!
Yrjö tulee!
Toivo katoaa!
Onni on katoavaista!
Syksy elämän ehtoolla.
Onko sinulla nimi, josta on veistetty vitsiä?
Minun nimeni on Heinrich ja siitä on tehty suomalainen väännös Hessu, jota täällä rutkasti viljellään.
Voitko kertoa, mitä eroa on espanjan kielen sanoilla si ja si?
Esimerkiksi
si tu quieres
si amor
Miten yhdellä ja samalla sanalla voi olla monta eri merkitystä?
P.S. Onko viestintätieteiden professori tiedemies vai ei? :)
Häiritseekö sinua nimi Urpo
6
<50
Vastaukset
Ja ei, en ole kirjoittanut uskontofilosofia teoksia, vaikka olenkin yhden sellaisen omistuskirjoituksella saanut, entiseltä ystävältäni ja majurin työtoverilta.
Sain kristillisessä kasteessa raamatullisen nimen Jorma, joka tulee tietysti Jeremiasta, joka on jahvistinen nimi (-jah pääte). Kun en koskaan oppinut uskomaan Jahveen niin muutin nimekseni afrikkalaisen luojajumalan Mulukun nimen.
- Anonyymi
Itselläni on ihan perussuomalainen nimi Kullervo eikä minua ole siitä koskaan kiusattu tai keksitty kettuilua kaverit on kutsunut minua jo kouluajoista lähtien lyhenteellä "kulli"ihan arkisesti ja kotona käytettiin vanhempieni toimesta yleensä toista nimeäni Untamo ihan sellaisenaan vääntelemättä mihinkään suuntaan.
Joten ei ole kiusattu tai ilvelty nimen johdosta - Anonyymi
Aloittajalla tyypillistä tamperelaista maniaa ja ehkä siinä sivussa muutakin vikaa päässään. Ajatuksensa tuntuvat kiertävän umpinaista kehää hänen itsensä ympäri.
Ateisteissa ei taida juuri täysjärkisiä ollakaan.- Anonyymi
Hah_ kirjoitti:
Ettei vain aloittaja olisi oululainen kreationisti?
Eipähän ole: avaaja on ateisti.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4674144Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181732- 1171557
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891494Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991428Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601395- 521346
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981265- 451119
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa341098