Kuinka kirjoittajilla oma autoiluhistoria

Anonyymi

Ajovuosia on 57. Täydet bonukset olleet noin 3 v ajosta asti, silloin sai "täysraittiudesta" 20 % heti. Kolareita 0 . Oman pihan koivuun on kerran ajettu.

21

776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Johan tuo omaan pihakoivuun ajo paljastaa, kuski on seniili jonka pitäisi ajo-oikeudesta luopua ennen kuin jotain vakavampaa tapahtuu.

      • Anonyymi

        Joo, mutta toi on voinut sattua kolkyt vuotta sitten, itsellä sama homma, ajovuosia 42.


    • Anonyymi

      Pari vuotta vähemmän ajovuosia, eikä yhtään kolaria omasta syystä. Yksi auto meni alkuvuosina lunastukseen kun nuori hurjastelija kajatti papan mersulla vasempaan kylkeeni.

    • Anonyymi

      Nii ei meilläkään omasta syystä. Muutamia peräänajoja ja viimeksi oli kesällä taksissa ja pikkuauto tuli perään, aika kova isku.

    • Anonyymi

      Tuskin tämänketjun aloittaja ja kommentoijat ajavat vuodessa autolla yli 100000 km moottoripyörällä 7000-10000 km.
      Silti täydet bonukset.

      • Anonyymi

        "Tuskin tämänketjun aloittaja ja kommentoijat ajavat vuodessa autolla yli 100000 km moottoripyörällä 7000-10000 km.................."

        Aloittajana satumalta luin. Moottoripyörällä en saanut ajaa, sen vanhemmat kielsivät. Mutta kyllä sitä on 50 000 - 70 000 km vuosi ajettu aivan lähiaikoina , kun iskä sairastui eikä saanut taksilupiaan heti myytyä.

        Pihakoivuun ajoin etuoven , ensimmäisinä päiviä kun autoilun aloitin.


    • Anonyymi

      Tämäkös on se keskinäisen kehumisen kerho?
      Paljonko pitää liikennehistoriaansa valehdella, että pääsee mukaan?
      Jo aloittaja on asettanut valehtelussa riman varsin korkelle.

      • Anonyymi

        Ei tarvitse yhtään. Yli 80 % autoilijoista ei aja yhtään kolaria elämänsä aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse yhtään. Yli 80 % autoilijoista ei aja yhtään kolaria elämänsä aikana.

        No sitähän minäkin. Miksi sitten kuitenkin pitää todistamattomilla ajomäärillään leuhkia?


    • Anonyymi

      Hyvin on alottaja tuupannuy menemään. Mutta, aina pitää vähän korvaan tuo " kolareita 0. No hyvä niin Mutta. Ei voi tietää montako kolaria pappa/mummo (?) on aiheuttanut liikenteessä kun muut ovat häntä siellä joutuneet väistelemään. Huomiokyky nimittäin huononee huomaamatta.

    • Anonyymi

      Ajokilometrejä arviolta 2 miljoonaa. Ei yhtään ylinopeussakkoa. Perään on ajettu 2 kertaa ja sehän on tietysti aina peräänajajan moka. Pysäköintisakkoja 2 kpl ja kolmas sellainen mitätöitiin valituksen ansiosta. Koskaan en ole ajanut juopuneena ja koskaan en ole ajanut kenenkään päälle. Yksi pyöräilijä vaan kerran ajoi kylkeen ja se oli minun syytä., koska olin risteyksessä tullut ajaneeksi pyöräily jatkeen päälle odottamaan pääsyä risteyksen yli.

      • Anonyymi

        Ajokilometriesi määrän olet arvioinut pahasti yläkanttiin.
        Toisella palstalla asia on juurtajaksain selvitetty, lasket yhteen kolmen erikuskin ajot,lisättynä reippaalla lapin lisällä.
        Aivan uusi sääntö, että pyöräilijällä on/oli päälleajo-oikeus, mielenkiintoista kerro lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajokilometriesi määrän olet arvioinut pahasti yläkanttiin.
        Toisella palstalla asia on juurtajaksain selvitetty, lasket yhteen kolmen erikuskin ajot,lisättynä reippaalla lapin lisällä.
        Aivan uusi sääntö, että pyöräilijällä on/oli päälleajo-oikeus, mielenkiintoista kerro lisää.

        Sinun ei kannate alkaa muiden ajokilometrejä utteeraamaan, koska siihen kykysi eivät missään tapauksessa riitä. Toisaalla on sinulle ymmärtämättömälle kyllä osoitettu vedenpitävä laskutapa, miten kahden miljoonan kilometrin määrä tulee vaivatta täyteen. Pyöräilijällä oli tässä tapauksessa etuajo-oikeus eli minulle autoilijalle oli risteyksessä kolmio ja ehdin ajaa suoja sekä pyöräilytie jatkeen päälle, kun oikeampi tapa olisi ollut jäädä sen ulkopuolelle. Tyydyttikö tämä vastaus ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun ei kannate alkaa muiden ajokilometrejä utteeraamaan, koska siihen kykysi eivät missään tapauksessa riitä. Toisaalla on sinulle ymmärtämättömälle kyllä osoitettu vedenpitävä laskutapa, miten kahden miljoonan kilometrin määrä tulee vaivatta täyteen. Pyöräilijällä oli tässä tapauksessa etuajo-oikeus eli minulle autoilijalle oli risteyksessä kolmio ja ehdin ajaa suoja sekä pyöräilytie jatkeen päälle, kun oikeampi tapa olisi ollut jäädä sen ulkopuolelle. Tyydyttikö tämä vastaus ?

        Toki valehtelemasi ajokilometrit on valeeksi aikoja sitten todistettu, siitä ei kahta sanaa.
        Saako siis pyöräilijä päälle ajo-oikeuden autoilijan tekemän virheen takia?
        Mielenkiintoinen tulkinta? Olisiko tuon sallimiseen jotain viittausta tieliikennelaissa?
        "Tyydyttikö tämä vastaus ?"
        Tuohon päälleajon sallivaan lain kohtaan toivoisin linkkiä?


    • Anonyymi

      Minullakin ajokilometrejä monia miljoonia. Koskaan en ole ajanut kolaria toisen tienkäyttäjän kanssa eikä kukaan ole törmännyt minuunkaan, ei edes peräänajoa.

      Pysäköintivirhemaksuja on tullut lukematon määrä, koska joskus on pysäköitävä sinne, minne on pysäköitävä. Ylinopeussakkoja eikä muitakaan rikkeitä ole yhtään, koska en jää niistä kiinni.

      Yhden kerran olen suistunut tieltä vesiliirrossa. Läheltä piti tilanteita on tietenkin tullut useita, mutta olen valppaudellani onnistunut estämään onnettomuudet, vaikka muut tienkäyttäjät aiheuttavat vaaraa. Vaarallisimpia ovat olleet polkupyöräilijät.

      • Anonyymi

        Hyvin olet liikenteessä pärjännyt. siitä onnittelut.


    • Anonyymi

      42 ajovuotta minullakin, samoin peruutin koivuun kerran.

      • Anonyymi

        54 ajovuotta, vielä ei kummempia kolauksia ole sattunut, lienevätkö sitten edessäpäin.


    • Anonyymi

      Itse olen ajanut 4 miljoonaa kilometriä.
      Muutama kolari ja muutamat sakot.
      Hyvin kulkee edelleen, luovuin muutama vuosi sitten kuorma-autokortista.
      Olen seniili ja vaarallinen liikenteessä.

      • Anonyymi

        4 miljoonaa kilometriä on aika paljon. En sano ettet olisi ajanut mutta laskeppa huvikses kilometrit per päivä. Laske sitten myös lomat ja vapaapäivät samalta ajalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        4 miljoonaa kilometriä on aika paljon. En sano ettet olisi ajanut mutta laskeppa huvikses kilometrit per päivä. Laske sitten myös lomat ja vapaapäivät samalta ajalta.

        Kerran laskettiin kun eräs linja-autonkuljettaja kertoi ajaneensa 4,5milj. kilometriä.
        Saatiin lopputulokseksi, että oli ajanut joka päivä, siis ihan jokapäivä siitä asti kun oli kortin saanut 1.9 km.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      414
      8662
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      239
      6320
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      334
      2295
    4. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      12
      1816
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1657
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1623
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      187
      1263
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1255
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      979
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      944
    Aihe