Eurojackpotissa pallo numero 41 on piileskellyt jo 34 viikkoa arvontapömpelissä. Euroopassa kesäaika kestää seitsemän kuukautta eikä tänä vuonna sinä aikana numeroa 41 arvottu kertaakaan. Se oli maaliskuun viimeinen (edellisen talviajan) perjantai, kun julkisuutta selkeästi karttava pallo suostui hyppäämään putkesta ulos.
Tänään on jo uuden talviajan kolmas arvontaperjantai. Jokohan olisi korkea aika numeron 41 astua eturiviin. Jännitys jatkaa tiivistymistään iltakymmeneen asti.
(❁´◡`❁)
Eurojaskan numero 41
5
91
Vastaukset
- Anonyymi
41 on selkeästi isojen pottien onnennumero. Olikin muuten Siilinjärven 92 miljoonan euron ennätyspotin päänumeroiden joukossa. Voi toki tippua tänään, ja pari päänumeroa voisi tulla numeroiden 1-10 väliltä.
- Anonyymi
Onnittelut jättiläismäisestä lottovoitosta eilisessä EJP-arvonnassa!
- Anonyymi
Eipä tohtinut pallo numero 41 vielä eilenkään naamaansa näyttää. Voikin olla, että seuraavan kerran kun näyttäytyy, niin joku korjaa päävoiton. Ja silloin se voin olla yhtä hyvin myös minä.
- Anonyymi
Se rutjake tulee putkesta vasta siiten kun 41 viikkoa edellisestä tulee täyteen 😉 eli suurin piirtein 07.01.2022.
- Anonyymi
Onnittelut lottovoitosta monimiljonäärille!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933451
- 1093135
- 562335
- 221902
Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61738Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201735Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111680Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein241516Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381394