Syökää marjoja

Anonyymi

Taistelussa koronavirusta vastaan, syökää marjoja joka päivä.

51

731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Auttaakohan marjat muutoin kuin ylläpitämään muutoin hyvää kuntoa?

      Luullakseni viruksen torjunta, eli maskit, rokotukset, desinfioinnit ja eristys-käyttäytyminen lienevät se paras keino.

    • Anonyymi

      Kyllä niillä marjojen flavonoideilla saattaa olla omakin tärkeä osuus.
      Ei toki unohdeta käsien pesa myskään.

    • Anonyymi

      KYLLÄ OLET SAIRAS. IHAN SITTEN TOSI SAIRAS. SINUT PITÄÄ HETI SAADA KIINNI JA PISTÄÄ LUKKOJEN TAAKSE, SENKIN SAIRAS PETO.
      Marja

      • Anonyymi

        Marja, nimesi ei suojaa sinua sen enempää kuin rokotuksetkaan.
        Kaikki mikä tapahtuu, on sallittua.


      • Anonyymi

        Älä pelkää. Hänen armonsa ei lopu milloinkaan.


      • Anonyymi

        Miksi Marja kiukustui aika neutraalista kommentista. Haluatko avautua, mikä suututti viikko sitten?


      • Anonyymi

        Luultavasti Marja oli sisäkehälle ja marjojensyöjä ulkokehällä. Mutta Marja Sannikan viime perjantain keskusteluohjelma muutti asetelmia niin että osat vaihtuivat.
        Kiitos, Esko Valtaoja, maltillisesta käytöksestä ja esiintymisestä mahdottomassa tilanteessa.


      • Anonyymi

        Kuulutko lainkaan sivistyneisiin ihmisiin, Marja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luultavasti Marja oli sisäkehälle ja marjojensyöjä ulkokehällä. Mutta Marja Sannikan viime perjantain keskusteluohjelma muutti asetelmia niin että osat vaihtuivat.
        Kiitos, Esko Valtaoja, maltillisesta käytöksestä ja esiintymisestä mahdottomassa tilanteessa.

        No joo, Ebrahimi ei ollut erityisen maltillinen keskustelija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luultavasti Marja oli sisäkehälle ja marjojensyöjä ulkokehällä. Mutta Marja Sannikan viime perjantain keskusteluohjelma muutti asetelmia niin että osat vaihtuivat.
        Kiitos, Esko Valtaoja, maltillisesta käytöksestä ja esiintymisestä mahdottomassa tilanteessa.

        Valtaojat pitää olla kunnossa jos haluaa rakennuttaa suoperäiseen maastoon viihtyisiä koteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulutko lainkaan sivistyneisiin ihmisiin, Marja?

        Niin, Marja. Joko uskallat avautua, miksi ärsyynnyit noinkin pahoin 20.11.
        Olihan se seuraavana aamuna Sannikan Marjan ohjelman jälkeen.
        Tuli todella pippurista tekstiä, uhkailua taviskirjoittajan hämmästykseksi.


    • Anonyymi

      Suuvedellä kurlaaminen aamun illoin torppaa virukset.

      • Suuvedessä kylpeminen puhdistaa koko ruumiin. Suosittelen alkoholipitoisia vaihtoehtoja tähän, mutta suuhun taas alkoholitonta, koska suusyövän vaara.


    • Hevosmiesten tietotoimisto kertoi keltaisen lumen ja kaduilta löytyvien ruskeiden pötköjen auttavamattomasti tuhoavan koronaviruksen - eikun nautiskelemaan!

      • Anonyymi

        Ole hyvä vain. Kukaan ei voi viedä sinulta nautintoasi.


      • Anonyymi

        Hevosmiesten tietotoimisto vaikuttaa epäilyttävältä konsultointitoimistolta.


    • Anonyymi

      Ei pysty! Liian hapokasta.

      • Anonyymi

        Kokeilehan Kackelsbergin marjoja, mielestäni niissä on vain hyvin lievästi hapokkuutta, voisivat sopia sinullekin! Voisit julkaista arvostelusi niistä palstalla, jos teet niistä itsellesi vaikkapa marjapuuroa.


    • Anonyymi

      Onko mansikka marja vai vihannes?

    • Anonyymi

      Syökää kanaa ja silakkaa, jos virus johtuu ilmasto muutoksesta bile sannan logiikan mukaan!!😭🤣😂

      • Nyt kaikki Mansikit ja Mustikit kiittää.


      • Anonyymi

        Kana sisältää kananlihaa ja silakka sisältää kalanlihaa eikä lihaa saisi syödä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kana sisältää kananlihaa ja silakka sisältää kalanlihaa eikä lihaa saisi syödä.

        Sanoo kuka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kana sisältää kananlihaa ja silakka sisältää kalanlihaa eikä lihaa saisi syödä.

        Miksi lihaa ei saa syödä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kana sisältää kananlihaa ja silakka sisältää kalanlihaa eikä lihaa saisi syödä.

        Huomaa konditionaali!


    • Vaikkei olis koronaa niin marjat on aina hyviä.Vaikka aamuisin kaurapuuron sekaan ni on hyvää.

      • Anonyymi

        Kaurapuurosta ei saa hyvää vaikka millä yrittäisi sen makua peittää. Kaupastakaan ei meinaa enää löytää vaaleaa leipää jota ei olisi pilattu kauralla, eläinten rehulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaurapuurosta ei saa hyvää vaikka millä yrittäisi sen makua peittää. Kaupastakaan ei meinaa enää löytää vaaleaa leipää jota ei olisi pilattu kauralla, eläinten rehulla.

        Tee maitoon, ei tule veden maku läpi ja on pehmeämmän makuinen.

        LS


    • MrHyvis

      Kyllä kaurapuuro on erinomaisen hyvää...tekee hyvää vatsalle ,ellei ole allergiaa

    • Anonyymi

      C-vitamiini tappaa viruksia laajakirjoisesti.

      • Jos C-vitamiini tappaisi viruksia, niin ei ihmiset pitkään eläisi.


      • Anonyymi

        Miksi tällainen laajakirjoinen valhe?


    • Anonyymi

      Hmmm. Elin koko kesän lähinnä marjoilla.
      Voisi tuota jatkaa nyt vielä talvellakin.

    • Anonyymi

      Riisipuuroon sopii rusinasoppa.

    • Anonyymi

      Petri Paavola olisi minun mielestäni nyt sitten selitysvelvollinen siinä, miksi mm. marjojen syönti eli oma, Jumalan luoma immuunipuolustus ja terveellinen elämä, ei estänytkään koronaan sairastumista.

      Samalla hän voisi myöntää, että huolimatta tästä immuunijärjestelmästämme, enin osa ihmisistä sairastaa vähän väliä jotain pienenmpää tai suurempaa, myös kuolemanvakavia sairauksia. Kuten hän itse.

    • Anonyymi

      Tulehduskipulääkkeillä on tunnetusti monia haittavaikutuksia, minkä takia lääkärit toppuuttelevat ihmisiä käyttämästä niitö joka särkyyn. Mutta niinpä vain niitä popsitaan kuin karkkia, vailla huolen häivää, varoituksista piittaamatta. Ei ole ketään uskovaakaan kiinnostanut selvittää niiden ainesosia ja laatia videoita ja kirjoituksia niistä. Ja monia vastaavia aineita löytyy, joista voisi älähtää. Kuten huumeet.

      Koronapiikkivastustus on siis farssia.

      • Anonyymi

        "Korona piikki farssi". Epäilen tuota samaa ja minua ympäröi kuiskuttelijapiiri, jok a Marjan tavoin haluaisi tuomita minut alimpaan helvettiin.
        Siihen olen tottunut oikeastaan moniuskonnollisessa perheessä.
        Mutta tuntuu kohtuuttomalta ettäAnneli Auer halutaan tuomita minunmukana siihen helvettiin. En tiedä onko anneli Auer ottanut piikkejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Korona piikki farssi". Epäilen tuota samaa ja minua ympäröi kuiskuttelijapiiri, jok a Marjan tavoin haluaisi tuomita minut alimpaan helvettiin.
        Siihen olen tottunut oikeastaan moniuskonnollisessa perheessä.
        Mutta tuntuu kohtuuttomalta ettäAnneli Auer halutaan tuomita minunmukana siihen helvettiin. En tiedä onko anneli Auer ottanut piikkejä.

        Mistä vielä kiikastaa? Siskoni ei halua puhua Anneli Auerista, mutta entä sitten.
        Ei siitä pitaisi meteli nousta, vai?


    • Anonyymi

      Jos Petri jaksaa jo fb-sivuilleen kirjoitella, niin miksi ei ole tullut julkista kirjoitusta tai videota hänen nettisivuilleen? Fb:hän on vain rajatulle ryhmälle. Eihäb hän ole koskaan fb-sivujaan pitänyt pääasiallisena fooruminaan.

    • Marjat ovat terveellisiä ja koronan voi estää rokottamalla.

      Nyt helluntailaiset kehottavat medioissaan estämään koronan laittamalla valkaisuainetta peräruiskeena.

      Kloriitti kyllä tuhoaa oikeasti suolen.

      • Anonyymi

        Oliko antaa linkki sellaiseen peräsuoli-mediajulkaisuun? Vai tuliko taas vain lohkaistua?


      • Anonyymi

        Mistä Pe. Ku. noin hulluja ideoita helluntailaisten näkemyksistä on saanut?
        Ihanko omia harha-näkemyksiä?


    • Anonyymi

      Joka päivä on koronavirusta vastustettava, monin erilaisin keinoin.
      Vähäisin ei ole se mikä suun kautta sisään menee.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Missä viipyy julkinen parannuksentekosi, PP?

      Opetat, että jos opettaa julkisesti väärin, on tehtävä julkisesti parannusta. Mutta et ole korjannut julkisesti sitä virheellistä opetusta, jonka mukaan oma immuunipuolustus riittäisi vastustamaan koronaan sairastumista. Sillä sairastuit, eli osoitit opetuksesi virheelliseksi.

      • Anonyymi

        Petri on sanonut, että osa tulee suhtautumaan nurjasti häneen, koska hän sairastui. No tottakai tulee, jos hän ei myönnä oman opetuksensa pieleen menemistä tässä sairastumisasiassa.


    • Anonyymi

      Uusi aloitus ihan turha, täällä jäi pohdinta puolitiehen.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      894
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      828
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe