ylimielisyys ja kilpailutus meni perille
en enää kasvaa enkä edisty
mutta seuraan kuinka te itse teette kaiken 2000 luvullisen
ja he samanlaiset kuin te itsekin
otin itseeni, enkä liiku, mutta katson kuinka te ylikehitytte
2
193
Vastaukset
- Anonyymi
joku tahtoo niin paljon vain voittaa maailmalla
että suuremmalla osalla väestöstä
ei ole tarvetta ja mahdollisuutta tehdä mitään elämässä
toimettomuus on toisten ihmisten aiheutettua tilaa
jolla siis on ihan täysipäiväistä todellista tarvetta
JOKU TAHTOO, ETTÄ ET TEE MITÄÄN, EN TEE MITÄÄN
toisille se on vaikea, mutta toiset kun tajuavat sen
niin oppivat olla tekemättä mitään
se on ehdotus jota toiset tarjoavat ja toiset suostuvat ottaa
LISÄKSI KUKAAN TAHDO OLLA HOIDETTAVANA
MUTTA JOKAINEN TAHTOO HOITAA TOISTA
ihan kuin potilas olotila on huonoarvoisempi
ja hoitaja on korkeampiarvoisempi
siksi on viisasta ottaa sen mitä toiset antavat
ja nauttia ilmaisuudesta
KOSKA SE ON NYKYISEN MENON VAATIMUS AJASSA
ota ilmaiseksi ja nauti elämästä
eikä mitään kiitosta - Anonyymi
Jokainen tekee itsenäiset pätökset elämästä likumisesta opiskelusta työn tieosta. Asenne sen ratkaisee. Omista valinoista ei voi sytää ketään.On vain itse vastattava niistä.9.3.22. Itä-Helsinki N- ihminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322088Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461705Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1111465Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041216Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041014Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76958- 59845
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,31782Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52779Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd100717