Hei Yle, Saako valkoinen puhua ? ?

Anonyymi

Kysyisin yleltä, Että kuinka ruskea ihmisen täytyy olla että hän voi vapaasti puhua ?

26

684

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yle on unohtanut jo kauan että katsojat ovat niitä Yle-veron maksajia. Katsojat samaistuivat Valtaojaan tuon meuhkaamisen keskellä. Suurin osa katsojista on samaa ikäluokkaa kuin Valtaoja. Yle myös on viime vuosina sortunut ikäihmisten sortamiseen ja halventamiseen siirtäessään nettiin parhaat ohjelmat tietäen ettei kaikilla nettiä ole. Voisiko vastaisuudessa keskustelijoiksi vastaaviin ohjelmiin ottaa vain sellaisia henkilöitä jotka osaavat ja haluavat keskustella asiallisesti ja muita keskeyttämättä?

      • Anonyymi

        Niin että voisiko näitä asiallisia keskusteluja saada lisää, eikä huutamista.


      • Anonyymi

        Suomi ja suomalaiset tarvitsevat katujengejä lisää ja lisää.. T: suvakisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi ja suomalaiset tarvitsevat katujengejä lisää ja lisää.. T: suvakisti.

        Katujengit ovat idioottien ja keskenkasvuisten touhua, sillä ei ole mitään tulevaisuutta ainoastaan paljon menetettävää.


    • Anonyymi

      Ei kovinkaan. Jos naamansa huonosti pesnyt niin on lähes kuniakansalainen.

      • Anonyymi

        Suomi täytetään katujengeillä..


    • Anonyymi

      Pekka ja Pätkä kuukereina saavat puhua.

    • Anonyymi

      Miten joku musiikkitoimittaja yleensäkään saa osallistua yhteiskuntaa koskeviin keskusteluihin. Testataanko heitä yleensä ennen ohjelmien alkua. Nykyään kun on kaikenlaisia aineita liikkeeellä.

      • Anonyymi

        Ns. toimittaja Ebrahimi vähätteli Esko Valtaojan tekemisiä ja saavutuksia, mitä ihmettä Ebrahimi itse on saanut aikaan? Toiminut joskus dj:nä, siinä kaikki! Kansa todellakin samaistui Valtaojaan eikä tuohon fanaattiseen meuhkaajanaiseen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ns. toimittaja Ebrahimi vähätteli Esko Valtaojan tekemisiä ja saavutuksia, mitä ihmettä Ebrahimi itse on saanut aikaan? Toiminut joskus dj:nä, siinä kaikki! Kansa todellakin samaistui Valtaojaan eikä tuohon fanaattiseen meuhkaajanaiseen!

        Meuhkaaja voisi aivan hyvin mennä sinne omaan Isiensä maahan meuhtaamaan. . Ei tulisi ikävä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meuhkaaja voisi aivan hyvin mennä sinne omaan Isiensä maahan meuhtaamaan. . Ei tulisi ikävä..

        Näitä meuhkaajia ei pitäisi enään päästää maahamme.


    • Anonyymi

      Minä oon jo vanha akka ja saan sanoo itteeni akaksi joten siitä turpa kiinni kaikki. Oon jonku värine minäkin, semmonen peessi ja on luomia ja pari näppylää ottan seudulla. Minuu naurattaa nää kaikki. Työ istutte kaiket päivät joku velalla haettu tietokalu käessä ja sieltä etitte jotaki. Ei oo tainnu tieto löytyy kun päänupin tyhmyys ei vähene eikä oo ihme ku siellä on herrankekkulaa ja ylen tollon tapasta piikaa törisemässä tyhjää. Pieruki opettaa enempi.

    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä kuin peessinvärinen akka.

    • Anonyymi

      Jo Pekka Siitoin oli aikanaan oikeassa...

    • Anonyymi

      Oletteko lukeneen taxien turvallisuudesta nykyään ? Jos ette niin lukekaa. Iltalehdessä on juttua asiasta 24.11.

    • Anonyymi

      Tuntuu siltä, Että valkoinen on nykyään hylkiö ja 3 luokan kansalainen omassa synnyinmaassaan, Isiensä maassaan..

    • Anonyymi

      Kyllä tämä väljä raha ja sontalootasome toi vihaiset ihmiset tullessaan. En ole itse niin suuri ihmisystävä, että ottaisin koko maailman äijälaumat syöttiläiksi, kun omissa laiskoissa pojissakin on passaamista. Ihminen myy metsät kiinalaisten peräpaperiksi ja eläimet ovat huutolaisina hakkuiden reunalla. Tämä ei mene nyt hyvin.

    • Anonyymi

      Ja Yleisradio yhtiö lähettää nykyisin enimmäkseen moskaa, ei voi oikein uskoa silmiään ja korviaan, sitä väkisinkin ajattelee, että siellä puuhaa teini-ikäiset hieman vajaalla käyvät kakarat. Tuosta joutuu maksamaan, vaikka laatuisaa antia tulee vain pieni määrä.

      • Anonyymi

        Viestit ne poistetaan, kun puolustat Suomen omaa väestöä !? On tämäkin homma mennyt oudoksi .


    • Anonyymi

      Ebrahimi on pyöritellyt levyjä DJ:nä ja jonka valtaosan sisällöstä kuuluu rap-musiikille. Kuinka monta kertaa noissa kappaleissa mainitaan nigger tai whore.

    • Anonyymi

      Kannattaa kysyä Yleltä, ei täältä. Kysymyksesi on osoitettu väärään paikkaan. Jos esimerkiksi haluat kysyä jotakin BBC:ltä, kysymystä ei kannata osoittaa Ranskan muukalaislegioonan värväystoimistoon.

      Tai jos minä haluaisin kysyä jotakin sinulta, kysymystä ei kannattaisi kirjoittaa Pirkka-lehteen.

      • Anonyymi

        Koska yle ei vastaa, kysymys joudutaan osoittamaan someen. Punavihreä liberalismi cansel- ja wokekulttuureineen yrittää tukkia kaikki tiet kysymyksiltä jotka eivät miellytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska yle ei vastaa, kysymys joudutaan osoittamaan someen. Punavihreä liberalismi cansel- ja wokekulttuureineen yrittää tukkia kaikki tiet kysymyksiltä jotka eivät miellytä.

        "Koska yle ei vastaa, kysymys joudutaan osoittamaan someen."

        Asia selvä. Et kuitenkaan liene niin tyhmä, että oletat Ylen vastaavan, koska se ei edes näe kysymystäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Koska yle ei vastaa, kysymys joudutaan osoittamaan someen."

        Asia selvä. Et kuitenkaan liene niin tyhmä, että oletat Ylen vastaavan, koska se ei edes näe kysymystäsi?

        Todellisuudessa Ylellä ja muissakin yhtiöissä luetaan tätä ja muitakin keskustelufoorumeita. On nähty kuittauksia ja muuttuneita toimia ongelmien suhteen. Myös poliisin organisaatiossa seurataan Suomi 24 palstaa. Vanha sanonta "paha kello kauas kuuluu" pätee täälläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellisuudessa Ylellä ja muissakin yhtiöissä luetaan tätä ja muitakin keskustelufoorumeita. On nähty kuittauksia ja muuttuneita toimia ongelmien suhteen. Myös poliisin organisaatiossa seurataan Suomi 24 palstaa. Vanha sanonta "paha kello kauas kuuluu" pätee täälläkin.

        Jos näin on, kuuleeko Yle ja lopettaisi kaikki uusinnat! Alkuillan ohjelmapaikka eli 17.10 on yksi tärkeimmistä teeveen katseluun. Perheissä, yksinäiset, hoivakodin asukkaat ja koululaisetkin silloin ovat telkun äärellä.

        Älkää yleläiset enää piinatko meitä vakikatsojia (ja palkkanne maksajia!) yhdelläkään uusintakierroksella jostain puhkinäytetystä sarjasta.
        Älkää aliarvioiko katsojia.
        Älkää naureskellen taas kertoilko kuinka joku "rakastettava" sarja pyörähtää taas näyttöön.
        Älkää, pliis!


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1505
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe