Kerronpa oman tarinani herran vuoden 2020

Anonyymi

Tapahtumista omassa perheessä. Miten vaikutti talouteen ja ihmishenkiin. Olen pirkanmaalainen, mutta tarkkaa sijaintiani en tule kertomaan. Törmäsin täällä vain kirjoituksiin jotka herättivät halun tulla ulos.
Ymmärrän vihan. Viha on vaihe joka ei välttämättä johda mihinkään. Jos ihminen on ahdingossa, niin silloin kuolemakin voi olla lähellä monella tavalla. On epätoivoinen ja on tunkeuduttu perusturvaa rikkomaan. Ei tarvitse olla mikään päihdeongelmainen/mt-ongelmainen tms, jotta ajautuu vaikeuksiin.
Iso osa ihmisistä on onneksi pärjännyt korona-aikana, mutta toinen ääripää ei, ja siitä välistä he jotka ovat yhtäkkiä tippuneet kuiluun vaikka kaikki oli hyvin vielä 2019.

Menetimme yrityksen, autot, talon, kaksi lastamme kuoli. Toinen joutui onnettomuuteen ja toinen tappoi itsensä korona-ahdingon takia.

Apua voi olla äärimmäisen vaikea hakea. He eivät tajua, jotka eivät ole siihen pisteeseen joutuneet. Joillain voi olla julma ja sokea perhe/ lähipiiri, jolta ei välttämättä saa tukea vaikka heitä ei muuten vaivaisikaan.

Nyt vuokralla ja onneksi on töitä. Jotenkin tässä selvitään. Lasten kuolemien takia olen ollut välillä sairaslomalla. Oli pakko luopua paljosta.

Miten tuki yhteiskunta??? Hallitus pyörittelee sormiaan ja pelleilee väärillä asioilla. Ei tullut oikeanlaista tukea. Vaikea saada mitään tukea, kun kaikilla on vaikeaa nyt. Moni karkaa hoitoalalta juuri pois, kun sinne pitäisi mennä.

Tapahtumat sai tajuamaan, että en edes tiedä kumpi on suurempi riski? Itse korona vai kaikki muu siihen liittyvä? Jep👍
Kerropa se.

1

144

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Otan osaa suruusi. Ja tämä ihan vilpittömästi luettuani tekstisi. Olisi paljon lisättävää, mutta se mitä kirjoitit, kertoo kaiken oleellisen tästä koko touhusta.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      139
      836
    2. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      81
      726
    3. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      56
      708
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      603
    5. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      41
      591
    6. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      60
      552
    7. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      71
      536
    8. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      44
      527
    9. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      35
      505
    10. 26
      501
    Aihe