Jumala ja saatana käyvät kiihkeää kamppaila ihmisten sieluista. Miksi sielu on niin arvokas ja mitä sillä tehdään kun niitä kannattaa haalia keinoja kaihtamatta?
Mitä sieluilla tehdään?
3
71
Vastaukset
- Anonyymi
Ajattelin vaan, että se on ihmisen tärkein aarre, joka jää olemaan sitten kun ruumis kuolee, ja siinä on muistot ja kaikki. Se on mittaamattoman arvokas. Senkin takia.
- Anonyymi
Eivät Jumala ja saatana käy kamppailua, vaan saatikselle onlopputulos selkeämpi kuin sinä tai minä osaamme tajutakkaan. Jumala on antanut ihmiselle vapaan tahdon, varjelee ne, joille Jeesuksen seuraaminen kelpaa. Hylkää ne ihmisenomien himojen pauloihin, jotka valitsevat maailman himoineen.
- Anonyymi
Venäjällä maaorjuuden aikaan, ei puhuttu orjista vaan sieluista. Siellä yläluokkainen tilallinen tai maanomistaja saattoi omistaa lukemattomia kyläkuntia, eli tuhansia sieluja.
Nikolai Gogol kertoo erinomaisessa romaanissaan "Kuolleet sielut", kuinka sieluja saattoi käyttää hyväkseen ja pitää kirjoissa, vielä niiden kuolemankin jälkeen.
Yleensähän sieluja tarvittiin tekemään työtä ja rikastuttamaan maanomistajan elämää.
Muuten höpinät sielusta ovat tietysti pelkkää satua. Kun ihminen tai mikä vaan muu elukka kuolee, niin sen raadon lisäksi mitään ei jää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481