Pekka Eskelin uni haukasta ja kolmesta variksesta

Pekka Eskelin 19.11.2021 näkemä uni haukasta ja kolmesta variksesta

Katselen taivaalle, jossa lensi kolme varista ja haukka.

Kahden ison variksen välissä lensi pieni varis, jota haukka kyttäsi. Haukka oli matkan päässä vielä, mutta haukka läheni ja läheni variksia, kunnes se kävi pienen variksen kimppuun. Kumpikaan isoista variksista ei auttanut. Sekä haukka että pikku varis putosivat ja räpyttelivät jonnekin maastoon.

Aamulla olin varma unestani. Venäjä on haukka. Mutta kolmea varista en pysty hahmottamaan. Ehkä EU ja Nato.

Kyselin itseltäni. Mihin pieneen Venäjä iskee seuraavana. En tiedä.

Tällä hetkellä isku Ukrainaan näyttää todennäköiseltä.

Jouko Pihon kommentti 23.11.2021:

Uskon myös, että haukka kuvaa Venäjää. Kaksi varista ovat EU ja Nato. Pieni haukan saaliiksi joutuva varis on Suomi.

5

929

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Varikset eli voronit lienevät maailmansotia. Tämä kolmas on siksi pieni koska on vasta alkamassa.

    • Anonyymi

      Kantsisha sitä funsata mitä hyötyä on vallottaa Suomi, tuleva Messias, olet maailman herra.

    • Anonyymi

      raamatussahan mainitaan kolme: Minä olen Herra, sinun Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä.
      Mooses ja Jeesus, kaksi ensimmäistä.
      Kolmatta monien ei olisi kannattanut tavatakkaan, Hän ei jätä rankaisematta ei edes
      venäläisiä.
      Jos eivät hyökkää Suomeen rakaistaan, jos hyökkäävät rankaiataan.
      Riipuu suomalaisista.

    • Anonyymi

      Tyhmimmätkin käsittävät hyvin pian, kirves on Herran muodossa laskettu Suomi puun juurelle.
      Ei pelastusta ole Natost ei Eu, vaan tidän sisältänne kuten talvisodassa, lähimmäisen ihmisen rakastamisesta, sinä olet minä ja minä olen sinä.
      Mikäli näin toimimme toisiamme kohtaan väistämättä tämän hehkemme huomaa koko
      maailma, ja enää ei puhuta maailmalla Helsingin ehngestä, peresitenttiä ja koko Suomi puhuu Talvisodan hengestä ja noudattaa kaikki kirjaimellisesti tällä hetkellä sitä.
      Kaveria ei jätettä, ei leipäjonoihin, ei velkataakkojen alle, ei ilman lääkkeitä, ei ilman kattoa pään päälle jan...
      Pelastamalla pakolaisia, ette pelasta Suomea.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1822
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1469
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1160
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      266
      948
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      932
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      877
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      818
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe