Eli olin kaverini kanssa menossa espooseen ostamaan nuuska olimme juuri tulleet bussi asemalle jossa meitä odotti nuuskaan myyjät noin 13-15vuotiaita poikia annoimme myyjälle rahat ja ne antoivat nuuskat kävelimme pois bussi pysäkiltä kunnes meitä seurasi yksi poika joka oli mukana myymässä nuuskaa hän sanoi meille että antakaa nuuskat takaisin sanoimme että miksi sitten hän vilautti puukkoa joten annoimme nuuskat paniikissa pojalle ja lähdimme jouksemaan pois päin bussi pysäkiltä sitten sain viestin nuuskan myyjältä snapchatissa viestissä luki näin jos vasikoitte kaveristani aiomme tappaa sinut ja sinun yståväsi olin vielä ennemmän paniikiissa viestistä.sitten pääsimme metrolla kotiin olin helpottunut nytten en tiedä kannataisiko tästä poliisille
Minut ryöstettiin puukkola ja uhattiin tappaa
7
1320
Vastaukset
- Anonyymi
Kysykää poliisilta kannattaako ilmoittaa poliisille. Se mitä he vastaavat niin toimikaa sen mukaan.
- Anonyymi
Kundit lähti harmaille teille ja pikkuinen räkänokka ryösti yksinään.
Mitä tästä opimme =D - Anonyymi
Sellaista se on tuo rikollinen kaupanteko. Siinä voi vähän joutua miettimään, että mitä suojaa yhteiskunnalta kannattaa odottaa, jos ryhtyy laittomaan tuontitavaraan...
- Anonyymi
Kaikki sinisellä kirjoittavat voivat yrittää salaliittolokeroon. Mutta ei se automaattisesti onnistu.
- Anonyymi
Joskus kaks kakaraa yritti ryöstää minut. Puukko niilläkin oli mutta latasin nyrkillä naamaan saman tien sitä puukkopoikaa. Se tipahti heti ja sitä toista aloin myös lyömään ja se sai phasti turpaan. Potkin sitä toista vielä naamaan ja lähdin pois. Tuskin ihan heti pääsivät ryöstöjä harrastamaan.
Kerran myös yhdellä grillillä yks tyyppi yritti ryöstää minut. Kävi ekaksi käsiksi joten joudun puolustautumaan ja hakkasin tyypin siihen paikkaan. - Anonyymi
minut ryösttiin puukolla uhaten mutta olin itse myymässä pipoa ja niksapussi kiekkoa, minulta otettiin ne ja myöhemmin laittoi snapchatissa viestillä ”jos aijoit vasikoida tapetaan sut”
- Anonyymi
Nyt aiotaan tehdä lisää pakkomuuttajia hallituksen toimesta.
Asumistukia aiotaan leikata eläkeläisiltä.
Ulkomailla asuvien eläkeläisten kansaneläkkeen maksu aiotaan lopettaa, se on nyt hallituksen tappolinjallalistalla.
Ihmisillä pakkomuutto edessä.
Eläkeläisten asumistukia aiotaan leikata, EU- vapaan asumisoikeuden ja liikkuvuuden vastaisesti, se on nyt tappolinjalla.
Ihmisillä pakkomuutto edessä, vammaisilla, heikoilla ja sairailla ihmisillä, ja vanhuuden heikoilla iäkkäillä suomalaisilla.
Aikooko hallitus pystyttää ruumiskontteja asunnoiksi pakkomuuttaville?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123680MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721934Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811224Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja661042Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33988Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778