Nyt kun jo mustapekkakin on käyttökiellossa, niin
viimeistään pitäisi Black Friday kieltää
Perjantai ainoastaan mustille. !
Black Friday
11
174
Vastaukset
- Anonyymi
Ja niitä [ huonosti pestyjä] mustia tällä menolla riittää, kun lisää vaan otetaan . Tolkku on pois nyt näiltä päättäjiltä. Black päivät, viikot, kuukaudet, vuodet ovat aina päällä !
- Anonyymi
Vihreät hyysää mustia en ymmärrä miks vihreät on mamujen puolella. Salaa järjestävät tuhansia. Voi vittu
- Anonyymi
Olen odottanut että milloin musta makkara sensuroidaan kai se nyt ainakin herkimpiä loukkaa.
- Anonyymi
Tuon rauhattomasti käyttäytyvien afroameirkkalaisten mukaan nimetty perjantai oli alun perin n-perjantai.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon rauhattomasti käyttäytyvien afroameirkkalaisten mukaan nimetty perjantai oli alun perin n-perjantai.
Elikkä laakeri perjantai, [ n ]
- Anonyymi
Ei jumankekka sentään sitä. Oikeastaan ainoa asia, mitä Mansestanääs kaipaan asuttuani siellä 25 vuotta. Onneksi täällä Keksi-Suomessakin saa aitoa Tapolaa marketista.
Tammelantorilla on musta mies mustamakkarajonossa. Joku totesi, että tairatte olla Tapola itte.
- Anonyymi
Musta perjantai ja Robinson Crusoe
- Anonyymi
lähinnä black friday päivänä kiikutettaiiin kaikki laittosti piileskevät pasilan poliisitalon aulaan josta ne olisi kivasti ja mukavasti saatavilla poistokeskukseen suoraan
- Anonyymi
Pitkä on mustien vapaapäivä, kun on jo kohta viikon kestänyt. Yhä vaan mainoksia pukkaa puhelimeen.
- Anonyymi
Myös "white christmass" pitää kieltää!
https://www.gbnews.uk/news/black-lives-matter-calls-for-black-xmas-and-boycott-of-white-companies/170187?fbclid=IwAR3wwNcKGJGIHHU_-7ZPwXHUlYOJH6cmz97mfdYhlSUCjYU3nVDN6j4PGto - Anonyymi
Kyllä mustilla itse asiassa oli viime vuonna oma pieni "black friday", jossa ne sai 0 dollar tarjoushintaan esim. TV:itä, tässä videokuvaa tapahtumasta:
https://www.youtube.com/watch?v=6preTw28GWE
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421674Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo103995