Kaikilla maski nassussa 👍
Loistavaa ja vastuullinen päätös.
Alajärvellä jokaiselle maski nassuun kiltisti nyt heti!
Oli mukava seurata eduskuntaa
16
70
Vastaukset
- Anonyymi
Monelaisia fetissejä ihmisillä ku halutaan väkisin joku likanen rätti naamalla kulkea, huhhuh
- Anonyymi
Voisit painua h....... Ttiin maskisi kanssa. Kaikki maskipäät sais viedä siperiaan.
- Anonyymi
Ressukka. Täällä vaahtoo ihmisille, opettele tavoille
- Anonyymi
Maskia en laita! Kulkekoot halukkaat vaikka koko loppuelämän vaippa naamalla, minä en tee niin!
- Anonyymi
😷😷😷😷 oisitkin tuollaisen pallopään näkönen maskissasi. Älä laitakaan, tenavat pelkää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😷😷😷😷 oisitkin tuollaisen pallopään näkönen maskissasi. Älä laitakaan, tenavat pelkää
Tenavat ei tunne enää vanhenmpiaankaan saati sitten muita ihmisiä kun kaikki hörhöt kulkee vaippa naamalla. Vaippa on nykyihmisillä joku identiteettikysymys, on hienoa kulkea rätti naamalla. Kuitenkin joka ihmisellä vaipan sivuilla nyrkin mentävä aukko mistä clvidit pääsee sisään. Ottakaa jo pikkuhiljaa järki käteen jos selkaista edes on kenelläkään vai onko rätti syönyt aivot. Luulisin, että on.
- Anonyymi
Enpä ihmettele, että tänään taas 7 uutta koronaa. Sitä se maskittomuus teettää. Sovitaanko nyt, että jokainen laittaa sen maskin naamaan liikkuessaan julkisesti?
- Anonyymi
En laita vaippaa naamalle. Kaiken lisäksi ne on turhia.
Ainut paikka missä joskus laitan, on alko. Näin myyjä ei haista viinanhuuruja eikä näe punoittavaa nassua. Saan siis viinat ostettua! 😀 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En laita vaippaa naamalle. Kaiken lisäksi ne on turhia.
Ainut paikka missä joskus laitan, on alko. Näin myyjä ei haista viinanhuuruja eikä näe punoittavaa nassua. Saan siis viinat ostettua! 😀Viisaita sanoja! 👍
- Anonyymi
Maskit lensi meidän taloudessa roskiin jo 2020 keväällä kun alkoi todellisuus tästä hölmöilystä valjeta.
- Anonyymi
En ole koskaan edes ostanut yhtään maskia, enkä osta vastaisuudessakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan edes ostanut yhtään maskia, enkä osta vastaisuudessakaan.
Mistä olet pöllinyt vai teetkö maskit itse? Eikö olisi helpompi ostaa, kuin kyhätä hapanneista raappahousuista? Toisaalta, raappahousumaski pukee punakkaa naamaasi 😷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä olet pöllinyt vai teetkö maskit itse? Eikö olisi helpompi ostaa, kuin kyhätä hapanneista raappahousuista? Toisaalta, raappahousumaski pukee punakkaa naamaasi 😷
Käytän käytettyjä vaippoja! Toimii hyvin 🤪
- Anonyymi
Ei ole kaikilla, on yksi KANSANEDUSTAJA ilman maskia.
Ano on perustuslakeja puolustava kansanedustaja ilman maskia.
Miten luokitellaan ne 199 ns.edustajaa, ovatko maanpettureita?- Anonyymi
Yksi pelle ja 199 kansanedustajaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204714
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831712Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871576Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741524Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2451395Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121160Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341141Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651043