Tänään aamulla kävin Telian myymälässä uutta puhelinta etsiessä. Jalka on kaupan rajan yli ja myyjä heti innoissaan auttamassa. Uutta puhelinta vai? No minkäs haluat? No tuota iPhone 12 miniä olin miettinyt. Et tuota isompaa olisi harkinnut? Siinä on tätä ja tuota ja isompi akku, no ei kiitos se pienempi vaikuttaa ihan hyvältä. Jäbä juoksee kaapille ja 5 minuutissa kävelen ulos uusi puhelin taskussa. Tähän mennessä olen iloisella tuulella, olipa sulava kokemus.
Menen kotiin, otan puhelimen käteen laatikosta ja laitan heti takaisin. Olisi sittenkin pitänyt ottaa se isompi. No vielä on liike auki, lähdenpä ajelemaan takaisin. Saavun paikalle ja naurahdan että no otetaan se isompi sitten kuitenkin, samat myyjät kun on vielä paikalla ja vasta tunti vierähtänyt. Katsovat kuin kuusta pudonnutta; ei sitä enää voi vaihtaa, sanotaan kuorossa. Anteeksi mitä? Joo, millään myymälästä ostetulla laitteella ei ole palautusoikeutta. No en halua palauttaa kiitos, haluan antaa teille enemmän rahaa ja ottaa kalliimman laitteen, onhan teillä järki päässä kuitenkin. Ei, ei, me ei voida ottaa sitä, mitään ei voi palauttaa. No en palauta, haluan vaihtaa sen, haloo! Ottakaa enemmän rahaani. Käyttämätön tuote tässä, ette edes menetä mitään.
No 10 minuutin venkslaamisen jälkeen nämä kaksi vitun älyn jättiläistä lähettivät minut ulos myymälästä ja periaatteessa menettivät melkein 400 euroa kalliimman kaupan. Kerrottiin että vain netistä ostetuilla tuotteilla on palautusoikeus koska laki vaatii vain tämän. Eli jos netistä ostan niin mikä vittu muuttuu tässä hommassa? Se puhelin olisi vain enemmän käytetty kuin nyt!! Jos ei orjuutta kielletä laissa niin olisiko Telialla sellaisia takahuoneessa? Saatanan saatana ja myyjät hymyilee että häähää ostitpa väärän tuotteen, haista vittu me saatiin rahat, tällainen on ilmeisesti ohjeistus. Ajattelin aiemmin että nämä operaattorien pienet puujalkaliikkeet ovat käteviä; ne voivat palaa minun puolestani helvetissä tämän asiakasvastaisen paskan vallitessa. Kysyin muuten lopuksi esimiestä varmistamaan tämän naurettavan kannan ja että he eivät oikeasti halua parempaa kauppaa ja pitää olemassaolevaa asiakasta; myyjä vastaa "ei, en anna." Siis.... no voitko pyytää tänne? "En pyydä. Tällaista on käynyt ennenkin, joten en pyydä." Tämä oli oikeasti viimeinen pisara. Sinä saatana et muuta sano kun ei, vedät avokämmenellä naamaan ja oletatteko että tämän paskan jälkeen tulen ikinä takaisin?
Telia, toivottavasti menette konkurssiin. Voitte olla varmoja että säästän tämän "palauttamiskelvottoman" puhelimeni ja videoin sillä haudallenne kusemisen. Että kun raivostuttaa, kuinka tyhmät ihmiset tätä rallia oikein ohjaa. Opetus on että tilatkaa aina netistä operaattoreilta mitä tahansa, niitä voi palauttaa miten huvittaa mutta myymälään ei voi mitään viedä ikinä, ja saat figuratiivisen keskisormenkin vielä perään myyjiltä.
Kusettavatko operaattorit huvikseen vai ovatko vaan tyhmiä?
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1343599
- 1101409
Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä
"Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht2711320Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa
Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.691239Kalateltta fiasko
Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr171134Nainen voi rakastaa
Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt791081Ikävöimäsi henkilön ikä
Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie451028IS Viikonloppu 20.-21.7.2024
Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku571019- 301016
- 53938