Mitä vain rahasta,tietämättömät mainostaa lisäravinteita,googlaa lisäravinteiden haitat

Anonyymi

Lääkkeiden ja lisäravinteiden yhteisvaikutus voi olla vaarallinen. Osa mainituista lisäravinteista on aiheuttanut niitä käyttäneille oksentelua, pahoinvointia, huimausta, ajokyvyn heikkenemistä ja hengitysongelmia. Joillekin ravinteet ovat aiheuttaneet jopa maksavaurioita, syöpää sekä vakavia sydänongelmia. SIINÄ FAKTAA SOMETIIMILLE JOTKA PUOLUSTELEVAT JULKKIS IDOLIENSA MAINOSTAMISTA,GOOGLETTAMALLA LÖYTYY LISÄÄ

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Erittäin asiallista keskustella lisäravinteiden haitoista,suolistotulehdusta ym muita haittoja ja hyödyistä turha puhua kun ei ole kuin blasebo vaikutus,lahjoittakaa rahanne mielummin vanhusten hoitoon ym vähävarasille kuin näille minä minä julkisille,tulee hyvä fiilis kun saa auttaa oikeasti apua tarvitsevia eikä rahoittaa näitä julkkujen ulkomaanlomia missä maistuu vähän muukin kuin kaurapuuro

      • Anonyymi

        Syyttkää nyt sitten apteekkeja siellä myydään lisäravinteita ja paljon. Viimeaikoina vedettiin pois tuotteita, joissa oli inkivääri aineosat vääriä tai liikaa.Vaikka apteekeissa on henkilökunta asiantuntijoita, niin ei hekään voi tietää et niissä on jotain aineosia vääriä.


      • Anonyymi

        Jokainen tietää itse mitä ostaa ja mitä käyttää.Olemme kuitenkin luku ja kirjoitus taitoisia kaikki. 🌹


      • Anonyymi

        Eiköhän ihmiset saa käyttää itse tienaamansa rahat miten haluaa? Kommentissasi oli jopa hiven asiaakin, mutta loppuosa oli taas tuota: "eikä rahoittaa näitä julkkujen ulkomaanlomia missä maistuu vähän muukin kuin kaurapuuro" - höpinää. Sanon vielä, että en ole tosi-fani, en fani, en tiimi enkä edes Anne, mutta nuo johonkin ihan työtä tekevään henkilöön kohdistetut ilkeilyt on niin puuduttavan lapsellisia ja läpinäkyviä, että tulee puolestasi vähän surullinenkin olo.


        Äänestä


    • Anonyymi

      Niin välitettiin jossain vaiheessa, et ruisleipäkin voi aiheuttaa syöpää.

    • Anonyymi

      No aivan varmasti syytetään niitä tahoja, kelle vastuu kuuluu. Ehkäpä tästä koituu ihan hyväkin siinä suhteessa, että saadaan myös kielletyksi näitä tuotteita, joissa luvataan vaikka mitä hyötyjä, ilman todisteita. On myös oma järjenkäyttö sallittu siinä, mihin kukakin ihminen uskoo. Tietoa on ollut saatavissa jo vuosia, mutta myyntiähän ei toistaiseksi ole voitu kieltää, koska kaikissa ei ole kiellettyjä aineita. Ihmiset voivat minun puolestani laittaa rahansa mihin haluavat. Itse otan mieluummin kraanasta puhdasta porakaivovettä ilmaiseksi ja uskon, että se on terveellistä. Kippis.

    • Anonyymi

      Nyt sitten vaan päätös että ei yhteenkään verkkokauppaan, ei yhteenkään apteekkiin, ei yhteenkään luontaistuotekauppaan, ei yhteenkään tavarataloon ja pienempäänkään kauppaa astuta jalallaankaan, koska niissä myydän luontaistuotteita.

      • Anonyymi

        Juupati joo ja vielä tulostetaan E-koodi lista, kun kauppaan mennään ja tutkitaan ostamiemme elintarvikkeiden lisä aineet. Kaupasta lähtiessä olemme helkutin onnellisia, kun rahat säästyi, vaikkakin nälkä jäi. 🤔


    • Anonyymi

      Turha business on pillerikauppa, kun ravinnosta saa kaikki vitamiinit!🍎🍍🍅🍌🍋🌶️

      • Anonyymi

        Ei ole ihan noin yksinkertaista. On paljon ihmisiä, jotka joutuvat pillereitä hankkimaan, jotka on hoitava lääkäri määrännyt. Esim. jos jatkuva lääkehoito haurastuttaa luustoa, jolloin tarvitaan lisäravinteita luustoa vahvistamaan jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ihan noin yksinkertaista. On paljon ihmisiä, jotka joutuvat pillereitä hankkimaan, jotka on hoitava lääkäri määrännyt. Esim. jos jatkuva lääkehoito haurastuttaa luustoa, jolloin tarvitaan lisäravinteita luustoa vahvistamaan jne.

        Kalsium vahvistaa luustoa ei siihen tarpeettomia lisäravinteita tarvita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kalsium vahvistaa luustoa ei siihen tarpeettomia lisäravinteita tarvita.

        Puutunpa keskusteluun, itseni kohdalla onkologi määräsii syömään kalsium- ja D-vitamiini lisää muun lääkityksen ohella ja kyllä minun ei tullut mieleeni vastaan pyristellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puutunpa keskusteluun, itseni kohdalla onkologi määräsii syömään kalsium- ja D-vitamiini lisää muun lääkityksen ohella ja kyllä minun ei tullut mieleeni vastaan pyristellä.

        Syö kalaa niin ei tarvitse purnukasta ottaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syö kalaa niin ei tarvitse purnukasta ottaa

        Maallikkläkäri paikalla 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syö kalaa niin ei tarvitse purnukasta ottaa

        Ilmeisesti minulla on tämä luottamus hoitavaa tahoa kohtaan (auktoriteettia) niin vahva, ettei tulisi mieleenkään poiketa annetuista ohjeista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puutunpa keskusteluun, itseni kohdalla onkologi määräsii syömään kalsium- ja D-vitamiini lisää muun lääkityksen ohella ja kyllä minun ei tullut mieleeni vastaan pyristellä.

        Vitamiinit on lisänä ihan eri juttu kuin nuo sekalaiset lisäravinteita, joista nyt on ollut puhetta. Ei ole puhdasta kalkkia tai d vitamiinia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ihan noin yksinkertaista. On paljon ihmisiä, jotka joutuvat pillereitä hankkimaan, jotka on hoitava lääkäri määrännyt. Esim. jos jatkuva lääkehoito haurastuttaa luustoa, jolloin tarvitaan lisäravinteita luustoa vahvistamaan jne.

        Ny ei puhuta yksittäisestä vitsmiinista, vaan noista "ennen nukkumaanmenoa " "kauneus " yms pulverisekoituksista. Nämä on täysin eri asioita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ihan noin yksinkertaista. On paljon ihmisiä, jotka joutuvat pillereitä hankkimaan, jotka on hoitava lääkäri määrännyt. Esim. jos jatkuva lääkehoito haurastuttaa luustoa, jolloin tarvitaan lisäravinteita luustoa vahvistamaan jne.

        Tässä hyvä kommentti. Itse joudun ihan lääkärin määräyksestä syömään purkista vitamiineja. Vakuutusyhtiö korvaa koska kyseinen lääke vaatii nämä vitamiinit.


    • Anonyymi

      Kaikki samalla kieltoon, myös apteekkien myymät lisäravinteet, on se ihmeellistä, joku yksittäinen tuote kielletään, toisia saa markkinoida vapaasti vaikka samasta ainesosasto on kyse (5-HTP), hyväksytty kun kyseistä tuotetta markkinoidaan luonnon tuotteena ei ravintolisänä se on se ero: löytyy googlettamalla todella paljon ko. aineosaa markkinoivia tuotteita netti pullollaan
      https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=5 htp annostus

    • Anonyymi

      Opettele nyt hyvä ihminen välilyönnit ja pilkun paikat. Joka päivä teet näitä kammottavia aloituksia niin tee ne edes oikein. Mukavampi nauraa sun pellejutuille jos yltäisit edes alakoululaisen tasolle.

      • Anonyymi

        Kirjoitusvirheistä huolimatta aloituksessa on tosiasiat. Lisäravinteiden hyödyistä ei ole mitään tieteellistä näyttöä, mutta haitoista on. Liikakuorma rasittaa maksaa, munuaisia, jopa tuhoten ne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitusvirheistä huolimatta aloituksessa on tosiasiat. Lisäravinteiden hyödyistä ei ole mitään tieteellistä näyttöä, mutta haitoista on. Liikakuorma rasittaa maksaa, munuaisia, jopa tuhoten ne

        Miksi tämä ketju on julkkisjuorut palstalla? Minä vaan kysyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitusvirheistä huolimatta aloituksessa on tosiasiat. Lisäravinteiden hyödyistä ei ole mitään tieteellistä näyttöä, mutta haitoista on. Liikakuorma rasittaa maksaa, munuaisia, jopa tuhoten ne

        Siispä kohtuus kaikessa. Järjen käyttö on sallittua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tämä ketju on julkkisjuorut palstalla? Minä vaan kysyn.

        Ei kyllä juorua ole nähnytkään.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2863
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      20
      1042
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe