Rokotepassi Ruotsin perustuslain vastainen

19

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ruotsiin valittiin juuri maan ensimmäinen naispääministeri.

      Hän erosi tehtävästään muutaman tunnin jälkeen.
      Tämä kertoo maan tilasta jotakin ?

      • jatkoa.....

        Koetin etsiä tuosta pääministerin erosta päälehdistöstämme mutta näyttävät vain tyhjiä sivuja.
        Aika hauskaa, eikö totta ?


      • Maa on sekasortoisessa tilassa ja eteläruotsi jopa sisällissodan partaalla.

        Pohjoisruotsissa on rauhallisempaa, kokomaa sopii kuitenkin hyvin rokotekriitikoille koska etelän mamu yhteiskunnat vastustavat rokotteita eikä siellä ole mahdollista tehdä mitään päätöksiä ilman muslimien hyväksyntää.
        Ja koronapassia muslimi matutkaan eivät kannata.


      • Anonyymi
        Delfine kirjoitti:

        Maa on sekasortoisessa tilassa ja eteläruotsi jopa sisällissodan partaalla.

        Pohjoisruotsissa on rauhallisempaa, kokomaa sopii kuitenkin hyvin rokotekriitikoille koska etelän mamu yhteiskunnat vastustavat rokotteita eikä siellä ole mahdollista tehdä mitään päätöksiä ilman muslimien hyväksyntää.
        Ja koronapassia muslimi matutkaan eivät kannata.

        Uutinen erosta löytyi YLEn sivuilta, mutta valittaneen uudelleen.
        https://yle.fi/uutiset/3-12200883

        Tämä henkilöhän on mukana WEFin toiminnassa ja;

        "Magdalena Andersson: "Kaikkien maiden pitäisi olla rokotettuja ja osallistua talouden elpymiseen"
        https://newsvoice.se/2021/04/magdalena-andersson-den-ekonomiska-omstarten/

        joten ruotsi ei välttämättä turvallinen mikäli haluaa vältää esim piikkejä.


    • Stadissa on myös valtava muslimi- asujaimisto.
      Nauravat paskaista naurua tälle koronavouhkalle, se ei heitä heilauta.

      Myyvät kantaväestölle lääkekannabista eivätkä reseptejä kysele...... :-)

    • >>>Rokotepassi Ruotsin perustuslain vastainen<<<

      Tuohan on vain linkkaamassasi artikkelissa mainittujen juristien henkilökohtainen näkemys, tulkinta ja mielipide.

      Ei siis sinänsä välttämättä estä koronatodistuksen käyttöönottoa Ruotsissa.

      Siitä ei nuo juristit päätä.

      • Kun koronarokotukset vähentävät koronatartuntoja, ja infektiotapauksessakin lieventävät tautia, ja täten vähentävät koronaviruksen terveydenhoidolle aiheuttamaa kuormitusta, niin niiden hyödyt kiistää vaan ääliöt.

        Ne samat ääliöt uskoo tyypillisesti, esim. että Kuussa ei ole käyty, ja että Maa on littana.


    • Anonyymi

      Ymmärrät varmaan että jos Ruotsissa hallitus ja kansanedustuslaitos, mikä olikaan nimeltään, haluavat, perustuslakia voidaan helposti muuttaa muotoon jotta passit ovat laillisia.

      Laki sanoo tietyn asian vain kunnes se muutetaan sanomaan toinen asia; mikään ei ole muuttamatonta.

    • Olet nyt käsittänyt asioita hieman väärin. Ei meillä mitään rokotepassia ole Suomessa. Koronapassi on eri kuin rokotepassi. Koronapassinhan saa haluttaessa ilmankin rokotetta, siksi sen nimi on koronapassi eikä rokotepassi. Ruotsissa on koronapassi aivan kuten Suomessakin.

    • Anonyymi

      Onko Suomen koronapassi Venäjän perustuslain vastainen?

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe