Köyhä.Miten olisi alkoholiton 100 päivää?
Alkaa tammikuu 1 ja siitä sitten ilman alkoholia seuraavat 100 päivää.
Alkoholiton 100 päivää?
174
2417
Vastaukset
En suostu edes alkoholittomaan kymmeneen päivään. Känni viikossa vähintään saatava. Mielellään useampi jos rahat riittää.
- Anonyymi
kyllä.jokapäivä noin 14 olusta.savuke palaa ihan kokoajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä.jokapäivä noin 14 olusta.savuke palaa ihan kokoajan.
Monet ennättävät tulla hyvin vanhaksi,ennenkuin älyävät juopottelun typeräksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet ennättävät tulla hyvin vanhaksi,ennenkuin älyävät juopottelun typeräksi.
Äläs nyt. Raja toki juopottelullakin mutta kyllä sitä välillä pitää vähän ryypiskellä.
- Anonyymi
on ollut 66 vuotta alkoholitonta, joten eikohän tuo sata päivääkin onnistu
- Anonyymi
Ja ihan vahingossa eksyit tänne itseäsi kehumaan.
Vakava päävika jos 66vuotta on juomatta ja silti seuraa näitä juomis juttuja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ihan vahingossa eksyit tänne itseäsi kehumaan.
Vakava päävika jos 66vuotta on juomatta ja silti seuraa näitä juomis juttuja.Näitä on joka päihdepalstalla, vuosiin ei olla otettu pisaraakaan mutta jaksetaan lukea ja kommentoida ja samalla itseään kohottaa ottavien ylä puolelle. Sitten kun tapaa uusia ihmisiä niin jotkun jo toisessa lauseessaan tokaisevat että olen ollut jo 3.6 vuotta ottamatta, kylläpä koville ottaa olla ottamatta kun se kokoajan on mielessä.
- Anonyymi
Helppo homma. Eipä ole tullut juotua koronan aikana ollenkaan. Pari vuotta siis kohta jo mennyt ihan huomaamatta.
- Anonyymi
Nyt kyllä pitää ottaa 100 päivän nenän valkaisu kuuri.Ehdottomasti.
- Anonyymi
Mitä sitä tammikuun 1 päivää odottaa aloita tästä päivästä.Joillakin ei hyödytä välttämättä mitään vaikka ei alkoholia joisikkaan sitten niitä jotka hörppii sillon tällön eikä tule mitään ongelmia.
- Anonyymi
Jos saan palkkatyön vähintään 2000 palkalla niin lupaan olla ilman olutta 160 päivää.
Muuten ei kyllä kiinnosta. Miksi olisin ilman olutta työttömänä. Oluthan on hyvää ja nautinto aine ja työttömänä minä nautin oluesta ja työttömyydestä. Joskus muuten olin ilman alkoholia 2 vuotta. Treenasin ja yritin saada töitä mutta ei kukaan ottanut töitä vaikka olin todella hyvässä kunnossa. - Anonyymi
1.1-10.4.22 alkoholiton ehdottomasti.
- Anonyymi
Korona raitisti. Viime vuoden joulu oli sen vuoden ainoa ajankohta jolloin naukkailin.
Sen jälkeen olen ollut täysin raitis.
Nyt tuleva joulu on todennäköisesti seuraava tissuttelun paikka. - Anonyymi
Mitä muuta tekemistä pakkasilla on kuin juoda kotona kaljaa ja kuunnella musiikkia. Ulkoilu ei ole vaihtoehto eikä missään ulkona käyminen kovan pakkasen vuoksi.
Kesällä alkoa taas kuluu ulkona puistossa istuessa. - Anonyymi
Eihän Marinkaan jaksa olla ilman alkoholia kuin viikon ja sitten lärvit, taas .
Mutta eihän demarilta sovikaan odottaa mitään selkärankaa.
Eihän krapulassa maistu edes se veronmaksajien tarjoama ilmainen aamupala.- Anonyymi
No äläpä puhu paskaa.
- Anonyymi
Nyt alkoholiton 2022.
Nyt en sorru ryyppäämään sen lupaan nyt. - Anonyymi
Jahas kännissä lupailet tai krapulassa. Lupaile perjantai ehtoona ai jai kuinka olut maistuu.
- Anonyymi
Köyhyyttä ei kestä selvinpäin, vaikka tulisi kuinka kalliiksi.
- Anonyymi
Kandee tehdä juomat ite
- Anonyymi
Ei tuollaiset 100päivää raittiina terveyden kannalta ratkaiseva jos nyt on juonut runsaasti niin sitten kun 100päivää mennyt ni ryyppää viikon.Mielummin pyrkiä siihen että esim 2 viikon välein.Ja nyt ollaan köyhyyspalstalla niin mitä ihmettä köyhät ryyppäilee.
- Anonyymi
Toimeentulotuella aika hyvin ryyppäilee
- Anonyymi
kyllä.
- Anonyymi
Alkoholiton 1.1-10.4 tervetuloa mukaan.
- Anonyymi
Tähän ei nyt kyllä spurgut pysty.
- Anonyymi
kannatan 👍
- Anonyymi
Aloita selvänä oleminen jo nyt äläkä siirrä raittiutta millään tavalla. Järkevämpi tapa se on jos hörppii niin esim 2 viikon välein. Höpö höpö joku 100 päivää raittiina ja sen jälkeen sitten taas kaljaa ja vuoden päästä hups sama tilanne. Juu sitten hän kertoilee että olin 100päivää ilman,ja normi kulutus jatkuu 3krt viikossa.
- Anonyymi
Alkaa tammikuu 1.Alkoholitonta 10.huhtikuuta asti.Tervetuloa mukaan viettämään 100 päivää ilman alkoholia.(ap).
- Anonyymi
Kuitenkin olet olet kännissä 1 päivä tammikuuta.Et voi hörppiä 31.12 kun alkoholia veressä 1.1-22. Luuseri.
- Anonyymi
Niin moni lupaa olla raittiina kuukauden tammikuun 1 päivästä alkaen mutta kuitenkin kännissä.Mitä kaljottelette niin paljon että täytyy yrittää jotain 100päivää olla selvinpäin ni mielummin 2 viikon välein ja maltillisesti.
- Anonyymi
Noin 80-85% alkoholin käyttäjistä ei pidä tipatonta tammikuussa.
- Anonyymi
Onnistuu helposti. Käytän nykyään vain kannabista. Alkoholi on hirveä myrkky.
- Anonyymi
Nyt sekin sitten selvis miks köyhyyspalstalla syvältä olevia kirjoitus...... kannabis.
- Anonyymi
Nyt sitten alkoholiton 1.1-10.4.
- Anonyymi
Itse hörpin varmaankin perjantaina ja vähän loivennusta lauantaina.....jos 3 viikkoa olis selvinpäin.
- Anonyymi
Huomenna se sitten alkaa.
- Anonyymi
Jahas ryyppyputki.
- Anonyymi
Se on nyt 1/100.
- Anonyymi
Kirjaile sinä vaan numeroita ihan rauhassa.Varmaan oli sulla alkoholia veressä tänään ni plörinäks meni. Itsellä tavoite että 2 viikon välein alkoholia eikä sillonkaan liian isoa määrää. Mitä järkeä koittaa olla ilman alkoholia 100päivää kun sen jälkeen kuitenkin ryyppäilee ja kesä tulossa. Saman tien olla vuosi ilman niin se jo vaikuttaa ajatuksiin,käyttäytymiseen jne.
- Anonyymi
Hitto napsaitin kaljatölkin auki alkuehtoosta huh hittoja mitään selvinpäin, (ap)
- Anonyymi
Tämän on kirjoittanut trolli.
- Anonyymi
Tänään 2/100.
- Anonyymi
Kyllä minä 2 kk olen ilman. Poljen myös kuntopyörää tunnin joka päivä ja teen 100 punnerrusta. 10 kg pitäisi paio pudota 2 kk aikana.
- Anonyymi
Huh kauppa aukee 9sältä ni heti hakeen 24pack huh huh prkl,ny ryyppään(ap)
- Anonyymi
Trolli.
- Anonyymi
Yhtä tyhjän kanssa merkitä jotain numeroita köyhyyspalstalle mukamas selvinpäin, jos jotain taukoa ryyppämisen suhteen jo tarvii pitää niin mennä a klinikalle ja ammattilaisten kanssa keskustella.Alkoholi ottanut jo otteen ja jos työtön niin kuntouttavaan työtoimintaan prkl jotain kirjoituksia tänään en ota.Raitistuminen on pitkä prosessi ni ei mitään järkeä olla joku 100päivää ilman kaljoja kun sen jälk kuitenki ryyppää viikon. Siis vaude joku persläpi työtön on ilman kaljaa 100päivää.
- Anonyymi
Niinpä. Ilmeisesti köyhyyspalstalla kirjottelee kokkari/persu-luokan yli-ihmisoliotkin, joille ilman alkoholia olo ei onnistu, vaikka kuinka mollasi muita persläveksi.
- Anonyymi
Tässä nyt alkuun tipatonta tammikuuta 3/31.
- Anonyymi
Väitäkkö ettei alkoholia ollut veressä 1pv valehtelet.
- Anonyymi
Tämä on jo hyvä saavutus kun tipaton vielä jatkuu tänäänkin.
- Anonyymi
Säästyy 200 euroa kun on 2 kk ilman kaljaa. Itse aion olla.
- Anonyymi
Tämä on hyvä päätös.
- Anonyymi
Eikös me voitaisi sopia, että saunakaljoja ei lasketa alkoholiksi.
- Anonyymi
Ei hitto ryyppään kyllä vielä tänäänki huh mikä krapula ykkösellä kalja alas.
- Anonyymi
4/100.
- Anonyymi
5/100.
- Anonyymi
Hain 20 olutta kun viimeks hörpin viikko sitten keskiviikona ja olusia nautitaan sillon kun maistuu.Järjen vastaista jotenki väkisin vastustaa.Itselle täytyy esittää kysymyksiä omasta alkoholin käytöstä,ei siitä mitään tule että jokaiseen impulssiin reagoi hitto nyt tekee mieli kaljaa. Itsellä tavoite että 2 viikon välein ja lauantaina.Heh nyt on keskiviikko niin ei mitään mielihaluja ainakaan kahta kertaa viikossa. Joskus aikoinaan työttömänä varm 3krt viikossa ja siihen tottu huh eihän toi normaalia.Nykyään tiedän rajani ja niin toivoisin monelle muullekki.
- Anonyymi
Eri foorumit sellaisille jotka tosiaan haluaa alkoholiongelmiinsa apua.Tuosta mitään apua ole kenellekkään että jotain numeroita luettelee mutta se on nyt 7300 päivää raittiina siitä päivästä asti kun tyttöystävä kuoli.
- Anonyymi
No eihän sitä tyttöystävän kuolemaa nyt noin raskaasti pidä ottaa.
- Anonyymi
6.päivä tänään.
- Anonyymi
Minä aloitin tipattoman jo joulukuun 15 päivä eli monta päivää jo mennyt ilman. Aion vaan kuntoilla pari kuukautta paitsi sain just flunssan niin en voi kuntoilla. Kaljaa en ota ennen maaliskuuta. Jospa paino putoaisi 8 kg siihen mennessä.
- Anonyymi
7 päivää sadasta nyt mennyt.
- Anonyymi
Päivä 8.
- Anonyymi
Moro spurgut.Se on nyt 9/100.
- Anonyymi
Jos meinaat 100päivää olla selvinpäin ja itse hörpin 2 viikon välein niin kumpi meistä juo vuoden aikana enemmän. Jahka 100päivää raittiutta niin sen jälkeen kuitenkin ryyppää ja tulee kesä. plus miinus nolla raittius
- Anonyymi
Vielä 90 päivää.
- Anonyymi
Sitten pääset ryyppään niin hyvin järkevääkö nyt olla sitten selvinpäin.2 viikon välein hörpintää yhtenä päivänä.
- Anonyymi
Sellaiset, joilla on alkoholiongelma tarttevat jotain tuollaista vetoa. Ei sellainen, joka kohtuudella osaa nauttia tarvitse mitään tuollaista, että pitää osoittaa pystyvänsä olevansa juomatta tietyn ajan. Eiköhän suurin osa noista juopoista jo viikon päästä unohda lupauksensa.
- Anonyymi
Loppujen lopuksi terveyden kannalta mitään hyötyä kun kuitenkin taas juo,lopettaa kokonaan.
- Anonyymi
Jotkut osaavat käyttää alkoholia, jota ei voi sanoa esim. ranskalaisista jotka ryyppäävät aina.
- Anonyymi
Oikein bodarin voimamiehen todistus ja näytös; olin 200 vuotta ilman vettä ja mitään ruokaa.
Vähän kuin Rambo jos on munaa niit tekee.. - Anonyymi
Oon ollut ilman olutta 23 päivää. Kuukauden olen vielä.
- Anonyymi
Huomenna jo 2 viikkoa.
- Anonyymi
14/100.
- Anonyymi
Voi! Kuinka juopunut oletkaan.
- Anonyymi
Nenä alkaa olla jo vaaleampi 16/100.
- Anonyymi
Jaksaa jaksaa ilman olutta. Joulusta saakka olen ollut ilman.
- Anonyymi
19.
- Anonyymi
Se on nyt sitten 22.päivä tänään.
- Anonyymi
23.
- Anonyymi
25.
- Anonyymi
Tipaton tammikuu-humalaton helmikuu-alkoholiton 100 päivää.
- Anonyymi
40.
- Anonyymi
En ainakaan nimittele ketään köyhäksi.
- Anonyymi
vain miljardööreillä on varaa tehdä työtä mikä on joku omakantakin edes jotain miljonäärien juttuja
Mistä saisi rahaa jotta voisi hakea toitäkin tai käydä sairaalassikin kerran 34-buodessa? - Anonyymi
Ei näissä asioissa kannata nipottaa. Nautintoaineita voi toki käyttää kohtuudella.
Jouluksi varatuista saunaolusista viimeinen käytetään tänään niin pääsee jo piankin ostamaan tuoreempaa vuosikertaa. Konjakitkin on vielä litkimättä . - Anonyymi
Ensin oli tipaton tammikuu nyt humalaton helmikuu 10/28.
- Anonyymi
Mutta onneksi tulee piankin se maitti maaliskuu.
olen saanut Jumalan armosta olla jo viisi vuotta täysin raitis
selvästi pidemmälle- Anonyymi
Siunausta sinulle.
- Anonyymi
Huomenna puolet saavutettu.(50/100).
- Anonyymi
Se on nyt puolet saavutettu.
- Anonyymi
Se on nyt 54.päivä.
- Anonyymi
59.päivä.
- Anonyymi
Vielä 39 päivää.
- Anonyymi
Minulla on 78 päivä ilman vaikka en suunnitellut olevani ilman. Ei vaan huvittanut juoda.
- Anonyymi
68.
- Anonyymi
Joulusta saakka olin ilman. Eilen join olutta.
- Anonyymi
Tänään sitten 69.
- Anonyymi
70.
- Anonyymi
Moro.Se on 71.
- Anonyymi
Se on nyt 72.
- Anonyymi
73/100.
- Anonyymi
74.
- Anonyymi
75.
- Anonyymi
79.
- Anonyymi
"Köyhä.Miten olisi alkoholiton 100 päivää?"
Oudon vihamielinen hanke panimoteollisuuden ja siihen liittyvän kuljetusalan työllisyydelle. Samoin tietenkin jopa kaupoissa ja varsinkin soittoruokaloissa ym räkälöissä oleville työpaikoille, jotka työpaikat ovat olemassa vain jotta rahvaalla että paremmallakin aineksella aika-ajoin aikana ja monesti muulloinkin esiintyvä jano voitaisiin niiden asiantuntevan avun avulla asianmukaisesti sammuttaa.
Eikö meillä jo muutenkin ole ihan riittävästi työttömyyttä, tarviiko sitä ihan tahallaan yrittää vielä lisätä? - Anonyymi
Tänään saavutettu 80%.
- Anonyymi
82.
- Anonyymi
Saavutettu 83%.
- Anonyymi
87.
- Anonyymi
88/100.
- Anonyymi
11 päivää sitten tavoite saavutettu.
- Anonyymi
Raha se ol ollunna kaiken pahan alaku kylil.
- Anonyymi
Saavutettu 90%.
- Anonyymi
Moro.91 päivä nyt.
- Anonyymi
92/100.
- Anonyymi
93.
- Anonyymi
94.
- Anonyymi
Juuri eniten vinkuu nämä viinankittaajat tupakka suupielessä.
- Anonyymi
Kun laha meni
- Anonyymi
Vielä viinkonloppu ja tavoite saavutettu.
- Anonyymi
Moro.99/100 nyt.
- Anonyymi
100.Se oli sitten siinä.
- Anonyymi
2022 on ollut alkoholiton.
- Anonyymi
Ne joutuu alkaan pitään raittiita jaksoja joilla alkoholi on ongelma kun hommat hanskassa niin voi hörppiä sillon tällön eikä alkoholinkäytöstä tarvi puoleen eikä toiseen tarvi pähkäillä mitään.
- Anonyymi
Aloitin loppuvuoden alkoholittomuuden. 11 päivä menossa.
- Anonyymi
Alkaa 1.1 ja kestää 10.4 asti.
- Anonyymi
Pölhölän touhua tuollainen varta vasten juomattomana kun kontrolloi mielummin vuositasolla että 2viikon välein hörppii vaan. Ei ala sillon hörppiin ku mälsää vaan möllöttää vaan.
- Anonyymi
Jotkut päättävät että tipaton tammikuu heh mutta miten se alkaa 1.1 ni aamulla klo 06.00 vaan 1.5promillea.
- Anonyymi
Ehdottomasti 100 päivää nenän valkaisua.
- Anonyymi
Aivan turhaa harrastelijoiden nipotusta.
Aikuinen mies voi olla ilman viinaa helposti, vaikka kaapissa on montakin
putelia konjakkia. Vain luuserit ja ressukat sortuvat ryyppäämään. - Anonyymi
Melkeen tipattomalla tultu oltua jo yli 20 vuotta . 3-4 kertaa vuojessa vähän enempi tulee otettua ja joskus sauna kalja. Ei oo tommosiin tipattomiin tarttenut koskaan alkaa kun ei oo ollu ongelmaa alkoholissa Mitä monilla on nykyään.
- Anonyymi
Kyllä ehdottomasti.
- Anonyymi
Huomenna alkaa ja kestää 10.4 asti.
- Anonyymi
Oli valoa, lämmintä, oli kuusi ja koristeet, paljon Ruokaa kinkusta alkaen, oli lahjoja, sukua kävi, ym rauhallisen joulun mukavaa kuten aina ennenkin muina jouluina. Uuden vuoden taite menee myös rauhallisesti. Eli tipattomasti
- Anonyymi
Jahas nämä jotka aloittavat tipattoman ni se on sitten klo 00.00 puhallus 0 promillea. Itse en pidä mitään tipattomia vaan 2 viikon välein hörpin olutta ja sillon yhtenä päivänä. Ei ole oikeen hommat hanskassa jos joutuu jotain tipattomia viettää kun kuitenkin alkoholi koko ajan mielessä
- Anonyymi
Ressukoiden ilottelua.
Aikuinen mies lähtee kohta saunaan ja ottaa mukaan ainakin sen
legendaarisen saunakaljan sekä muut tarvikkeet. Kyllä saunapirtelö pitää
aina ottaa hyvässä seurassa. Kuivin suin olo on hurskastelua. - Anonyymi
Kuukausi menee helposti tai jopa huomaamatta mutta ei juuri pidempään uskalla olla ilman ettei toleranssi laske ihan nolliin
- Anonyymi
Se on nyt 1/100.
- Anonyymi
Jaa tipaton tammikuu kohdallasi kun kuitenkin olit krapuloissa aamulla. Mielummin niin ettei vuositasolla pahemmin kaljottele. Sellaisen juttu toi tipaton tammikuu on kenellä jo alkoli ongelmana.
- Anonyymi
Voi voi kun jää verotulot valtiolta saamatta
- Anonyymi
Niin on valtion tarvii huolestua mutta kyl se totta ettei ravintoloilla niin paljon tuloja jos ihmiset kuivakuppina tammikuun.Kyllähän perhana olut maksaa ja joskus kattonu kun samat naamat kuskaa kaljapakkausta että millä rahalla.
- Anonyymi
Jollekki sopis mainiosti että lopettas alkoholin kokonaan.
- Anonyymi
Se on nyt 2/100.
- Anonyymi
Tämä säästää rahaa köyhät.
- Anonyymi
Se on 3/100 nyt.
- Anonyymi
Mites sujuu alkoholiton ???
- Anonyymi
Moro köyhät.14/100 nyt.
- Anonyymi
Seuraavat 18 vuotta.
- Anonyymi
Moro 16 nyt.
- Anonyymi
Se on 17.
- Anonyymi
MIten menee nyt?
- Anonyymi
Ratkesin juomaan niin en oo päivitellyt. Kokeillaan uuestaan sitte ensvonna. tän vuoden meinaan juua.
- Anonyymi
Ei käy mun ohjelmaan. Elän kuukausi kerrallaan mukavaa eläkeläisen elämää ja siihen kuuluu pullo valkoviiniä aina poikkeuksetta tilipäivänä.
- Anonyymi
Noin se kannattaa ajatellakki ja itsellä tavoite tai toteutuukin että 2 viikon välein juominkia ja yhtenä päivänä.Ja ylipäätänsä kun köyhyyspalstalla ollaan niin eihän köyhällä mitään varaa rahoja olis laittaa kaljoihin.
- Anonyymi
Moro.Se on nyt 22.
- Anonyymi
25.
- Anonyymi
Miten menee ???26.päivänyt.
- Anonyymi
Tipaton tammikuu 27/31.
- Anonyymi
Moro.28 tänään.
- Anonyymi
Olin 5 minuuttia juomatta sitten ratkesin kun teki mieli
- Anonyymi
Tämä ja huominen päivä.Tipaton tammikuu oli sitten siinä.
- Anonyymi
31/31 tipaton tammikuu.
- Anonyymi
Ei alkoholia helmikuussa1/28 nyt.
- Anonyymi
Humalaton helmikuu 2/28 nyt.
- Anonyymi
Niin. Sovellus on olemassa. Sinne vaan ruksailemaan
- Anonyymi
Alkoholiton 3/28.
- Anonyymi
6/28 tänään.
- Anonyymi
Moro.Miten sujuu alkoholiton nyt?
- Anonyymi
Edelleen jatkuu alkoholiton.
- Anonyymi
Mites sujuu alkoholiton nyt?
- Anonyymi
Miten menee nyt?
- Anonyymi
Olin kerran 2 sekuntia juomatta vuonna 89
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17310041Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523335Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493093- 642805
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2022159- 1142113
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251973Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä651591Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121336Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221336