En suostu edes alkoholittomaan kymmeneen päivään. Känni viikossa vähintään saatava. Mielellään useampi jos rahat riittää.
0Äänestä
Anonyymi
kyllä.jokapäivä noin 14 olusta.savuke palaa ihan kokoajan.
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet ennättävät tulla hyvin vanhaksi,ennenkuin älyävät juopottelun typeräksi.
0Äänestä
Anonyymi00183
Anonyymi kirjoitti:
Äläs nyt. Raja toki juopottelullakin mutta kyllä sitä välillä pitää vähän ryypiskellä.
0Äänestä
Anonyymi
on ollut 66 vuotta alkoholitonta, joten eikohän tuo sata päivääkin onnistu
0Äänestä
Anonyymi00157
Ja ihan vahingossa eksyit tänne itseäsi kehumaan. Vakava päävika jos 66vuotta on juomatta ja silti seuraa näitä juomis juttuja.
0Äänestä
Anonyymi00159
Anonyymi00157 kirjoitti:
Ja ihan vahingossa eksyit tänne itseäsi kehumaan. Vakava päävika jos 66vuotta on juomatta ja silti seuraa näitä juomis juttuja.
Näitä on joka päihdepalstalla, vuosiin ei olla otettu pisaraakaan mutta jaksetaan lukea ja kommentoida ja samalla itseään kohottaa ottavien ylä puolelle. Sitten kun tapaa uusia ihmisiä niin jotkun jo toisessa lauseessaan tokaisevat että olen ollut jo 3.6 vuotta ottamatta, kylläpä koville ottaa olla ottamatta kun se kokoajan on mielessä.
0Äänestä
Anonyymi
Helppo homma. Eipä ole tullut juotua koronan aikana ollenkaan. Pari vuotta siis kohta jo mennyt ihan huomaamatta.
0Äänestä
Anonyymi
Nyt kyllä pitää ottaa 100 päivän nenän valkaisu kuuri.Ehdottomasti.
0Äänestä
Anonyymi
Mitä sitä tammikuun 1 päivää odottaa aloita tästä päivästä.Joillakin ei hyödytä välttämättä mitään vaikka ei alkoholia joisikkaan sitten niitä jotka hörppii sillon tällön eikä tule mitään ongelmia.
0Äänestä
Anonyymi
Jos saan palkkatyön vähintään 2000 palkalla niin lupaan olla ilman olutta 160 päivää. Muuten ei kyllä kiinnosta. Miksi olisin ilman olutta työttömänä. Oluthan on hyvää ja nautinto aine ja työttömänä minä nautin oluesta ja työttömyydestä. Joskus muuten olin ilman alkoholia 2 vuotta. Treenasin ja yritin saada töitä mutta ei kukaan ottanut töitä vaikka olin todella hyvässä kunnossa.
0Äänestä
Anonyymi
1.1-10.4.22 alkoholiton ehdottomasti.
0Äänestä
Anonyymi
Korona raitisti. Viime vuoden joulu oli sen vuoden ainoa ajankohta jolloin naukkailin. Sen jälkeen olen ollut täysin raitis. Nyt tuleva joulu on todennäköisesti seuraava tissuttelun paikka.
0Äänestä
Anonyymi
Mitä muuta tekemistä pakkasilla on kuin juoda kotona kaljaa ja kuunnella musiikkia. Ulkoilu ei ole vaihtoehto eikä missään ulkona käyminen kovan pakkasen vuoksi.
Kesällä alkoa taas kuluu ulkona puistossa istuessa.
0Äänestä
Anonyymi
Eihän Marinkaan jaksa olla ilman alkoholia kuin viikon ja sitten lärvit, taas . Mutta eihän demarilta sovikaan odottaa mitään selkärankaa. Eihän krapulassa maistu edes se veronmaksajien tarjoama ilmainen aamupala.
0Äänestä
Anonyymi
No äläpä puhu paskaa.
0Äänestä
Anonyymi
Nyt alkoholiton 2022. Nyt en sorru ryyppäämään sen lupaan nyt.
0Äänestä
Anonyymi
Jahas kännissä lupailet tai krapulassa. Lupaile perjantai ehtoona ai jai kuinka olut maistuu.
0Äänestä
Anonyymi
Köyhyyttä ei kestä selvinpäin, vaikka tulisi kuinka kalliiksi.
0Äänestä
Anonyymi
Kandee tehdä juomat ite
0Äänestä
Anonyymi
Ei tuollaiset 100päivää raittiina terveyden kannalta ratkaiseva jos nyt on juonut runsaasti niin sitten kun 100päivää mennyt ni ryyppää viikon.Mielummin pyrkiä siihen että esim 2 viikon välein.Ja nyt ollaan köyhyyspalstalla niin mitä ihmettä köyhät ryyppäilee.
0Äänestä
Anonyymi
Toimeentulotuella aika hyvin ryyppäilee
0Äänestä
Anonyymi
kyllä.
0Äänestä
Anonyymi
Alkoholiton 1.1-10.4 tervetuloa mukaan.
0Äänestä
Anonyymi
Tähän ei nyt kyllä spurgut pysty.
0Äänestä
Anonyymi
kannatan 👍
0Äänestä
Anonyymi
Aloita selvänä oleminen jo nyt äläkä siirrä raittiutta millään tavalla. Järkevämpi tapa se on jos hörppii niin esim 2 viikon välein. Höpö höpö joku 100 päivää raittiina ja sen jälkeen sitten taas kaljaa ja vuoden päästä hups sama tilanne. Juu sitten hän kertoilee että olin 100päivää ilman,ja normi kulutus jatkuu 3krt viikossa.
0Äänestä
Anonyymi
Alkaa tammikuu 1.Alkoholitonta 10.huhtikuuta asti.Tervetuloa mukaan viettämään 100 päivää ilman alkoholia.(ap).
0Äänestä
Anonyymi
Kuitenkin olet olet kännissä 1 päivä tammikuuta.Et voi hörppiä 31.12 kun alkoholia veressä 1.1-22. Luuseri.
0Äänestä
Anonyymi
Niin moni lupaa olla raittiina kuukauden tammikuun 1 päivästä alkaen mutta kuitenkin kännissä.Mitä kaljottelette niin paljon että täytyy yrittää jotain 100päivää olla selvinpäin ni mielummin 2 viikon välein ja maltillisesti.
Onnistuu helposti. Käytän nykyään vain kannabista. Alkoholi on hirveä myrkky.
0Äänestä
Anonyymi
Nyt sekin sitten selvis miks köyhyyspalstalla syvältä olevia kirjoitus...... kannabis.
0Äänestä
Anonyymi
Nyt sitten alkoholiton 1.1-10.4.
0Äänestä
Anonyymi
Itse hörpin varmaankin perjantaina ja vähän loivennusta lauantaina.....jos 3 viikkoa olis selvinpäin.
0Äänestä
Anonyymi
Huomenna se sitten alkaa.
0Äänestä
Anonyymi
Jahas ryyppyputki.
0Äänestä
Anonyymi
Se on nyt 1/100.
0Äänestä
Anonyymi
Kirjaile sinä vaan numeroita ihan rauhassa.Varmaan oli sulla alkoholia veressä tänään ni plörinäks meni. Itsellä tavoite että 2 viikon välein alkoholia eikä sillonkaan liian isoa määrää. Mitä järkeä koittaa olla ilman alkoholia 100päivää kun sen jälkeen kuitenkin ryyppäilee ja kesä tulossa. Saman tien olla vuosi ilman niin se jo vaikuttaa ajatuksiin,käyttäytymiseen jne.
0Äänestä
Anonyymi
Hitto napsaitin kaljatölkin auki alkuehtoosta huh hittoja mitään selvinpäin, (ap)
0Äänestä
Anonyymi
Tämän on kirjoittanut trolli.
0Äänestä
Anonyymi
Tänään 2/100.
0Äänestä
Anonyymi
Kyllä minä 2 kk olen ilman. Poljen myös kuntopyörää tunnin joka päivä ja teen 100 punnerrusta. 10 kg pitäisi paio pudota 2 kk aikana.
0Äänestä
Anonyymi
Huh kauppa aukee 9sältä ni heti hakeen 24pack huh huh prkl,ny ryyppään(ap)
0Äänestä
Anonyymi
Trolli.
0Äänestä
Anonyymi
Yhtä tyhjän kanssa merkitä jotain numeroita köyhyyspalstalle mukamas selvinpäin, jos jotain taukoa ryyppämisen suhteen jo tarvii pitää niin mennä a klinikalle ja ammattilaisten kanssa keskustella.Alkoholi ottanut jo otteen ja jos työtön niin kuntouttavaan työtoimintaan prkl jotain kirjoituksia tänään en ota.Raitistuminen on pitkä prosessi ni ei mitään järkeä olla joku 100päivää ilman kaljoja kun sen jälk kuitenki ryyppää viikon. Siis vaude joku persläpi työtön on ilman kaljaa 100päivää.
0Äänestä
Anonyymi00182
Niinpä. Ilmeisesti köyhyyspalstalla kirjottelee kokkari/persu-luokan yli-ihmisoliotkin, joille ilman alkoholia olo ei onnistu, vaikka kuinka mollasi muita persläveksi.
0Äänestä
Anonyymi
Tässä nyt alkuun tipatonta tammikuuta 3/31.
0Äänestä
Anonyymi
Väitäkkö ettei alkoholia ollut veressä 1pv valehtelet.
0Äänestä
Anonyymi
Tämä on jo hyvä saavutus kun tipaton vielä jatkuu tänäänkin.
0Äänestä
Anonyymi
Säästyy 200 euroa kun on 2 kk ilman kaljaa. Itse aion olla.
0Äänestä
Anonyymi
Tämä on hyvä päätös.
0Äänestä
Anonyymi
Eikös me voitaisi sopia, että saunakaljoja ei lasketa alkoholiksi.
0Äänestä
Anonyymi
Ei hitto ryyppään kyllä vielä tänäänki huh mikä krapula ykkösellä kalja alas.
0Äänestä
Anonyymi
4/100.
0Äänestä
Anonyymi
5/100.
0Äänestä
Anonyymi
Hain 20 olutta kun viimeks hörpin viikko sitten keskiviikona ja olusia nautitaan sillon kun maistuu.Järjen vastaista jotenki väkisin vastustaa.Itselle täytyy esittää kysymyksiä omasta alkoholin käytöstä,ei siitä mitään tule että jokaiseen impulssiin reagoi hitto nyt tekee mieli kaljaa. Itsellä tavoite että 2 viikon välein ja lauantaina.Heh nyt on keskiviikko niin ei mitään mielihaluja ainakaan kahta kertaa viikossa. Joskus aikoinaan työttömänä varm 3krt viikossa ja siihen tottu huh eihän toi normaalia.Nykyään tiedän rajani ja niin toivoisin monelle muullekki.
0Äänestä
Anonyymi
Eri foorumit sellaisille jotka tosiaan haluaa alkoholiongelmiinsa apua.Tuosta mitään apua ole kenellekkään että jotain numeroita luettelee mutta se on nyt 7300 päivää raittiina siitä päivästä asti kun tyttöystävä kuoli.
0Äänestä
Anonyymi
No eihän sitä tyttöystävän kuolemaa nyt noin raskaasti pidä ottaa.
0Äänestä
Anonyymi
6.päivä tänään.
0Äänestä
Anonyymi
Minä aloitin tipattoman jo joulukuun 15 päivä eli monta päivää jo mennyt ilman. Aion vaan kuntoilla pari kuukautta paitsi sain just flunssan niin en voi kuntoilla. Kaljaa en ota ennen maaliskuuta. Jospa paino putoaisi 8 kg siihen mennessä.
0Äänestä
Anonyymi
7 päivää sadasta nyt mennyt.
0Äänestä
Anonyymi
Päivä 8.
0Äänestä
Anonyymi
Moro spurgut.Se on nyt 9/100.
0Äänestä
Anonyymi
Jos meinaat 100päivää olla selvinpäin ja itse hörpin 2 viikon välein niin kumpi meistä juo vuoden aikana enemmän. Jahka 100päivää raittiutta niin sen jälkeen kuitenkin ryyppää ja tulee kesä. plus miinus nolla raittius
0Äänestä
Anonyymi
Vielä 90 päivää.
0Äänestä
Anonyymi
Sitten pääset ryyppään niin hyvin järkevääkö nyt olla sitten selvinpäin.2 viikon välein hörpintää yhtenä päivänä.
0Äänestä
Anonyymi
Sellaiset, joilla on alkoholiongelma tarttevat jotain tuollaista vetoa. Ei sellainen, joka kohtuudella osaa nauttia tarvitse mitään tuollaista, että pitää osoittaa pystyvänsä olevansa juomatta tietyn ajan. Eiköhän suurin osa noista juopoista jo viikon päästä unohda lupauksensa.
0Äänestä
Anonyymi
Loppujen lopuksi terveyden kannalta mitään hyötyä kun kuitenkin taas juo,lopettaa kokonaan.
0Äänestä
Anonyymi
Jotkut osaavat käyttää alkoholia, jota ei voi sanoa esim. ranskalaisista jotka ryyppäävät aina.
0Äänestä
Anonyymi
Oikein bodarin voimamiehen todistus ja näytös; olin 200 vuotta ilman vettä ja mitään ruokaa.
Vähän kuin Rambo jos on munaa niit tekee..
0Äänestä
Anonyymi
Oon ollut ilman olutta 23 päivää. Kuukauden olen vielä.
0Äänestä
Anonyymi
Huomenna jo 2 viikkoa.
0Äänestä
Anonyymi
14/100.
0Äänestä
Anonyymi
Voi! Kuinka juopunut oletkaan.
0Äänestä
Anonyymi
Nenä alkaa olla jo vaaleampi 16/100.
0Äänestä
Anonyymi
Jaksaa jaksaa ilman olutta. Joulusta saakka olen ollut ilman.
0Äänestä
Anonyymi
19.
0Äänestä
Anonyymi
Se on nyt sitten 22.päivä tänään.
0Äänestä
Anonyymi
23.
0Äänestä
Anonyymi
25.
0Äänestä
Anonyymi
Tipaton tammikuu-humalaton helmikuu-alkoholiton 100 päivää.
0Äänestä
Anonyymi
40.
0Äänestä
Anonyymi
En ainakaan nimittele ketään köyhäksi.
0Äänestä
Anonyymi
vain miljardööreillä on varaa tehdä työtä mikä on joku omakantakin edes jotain miljonäärien juttuja
Mistä saisi rahaa jotta voisi hakea toitäkin tai käydä sairaalassikin kerran 34-buodessa?
0Äänestä
Anonyymi
Ei näissä asioissa kannata nipottaa. Nautintoaineita voi toki käyttää kohtuudella. Jouluksi varatuista saunaolusista viimeinen käytetään tänään niin pääsee jo piankin ostamaan tuoreempaa vuosikertaa. Konjakitkin on vielä litkimättä .
1Äänestä
Anonyymi
Ensin oli tipaton tammikuu nyt humalaton helmikuu 10/28.
olen saanut Jumalan armosta olla jo viisi vuotta täysin raitis
selvästi pidemmälle
0Äänestä
Anonyymi
Siunausta sinulle.
0Äänestä
Anonyymi
Huomenna puolet saavutettu.(50/100).
0Äänestä
Anonyymi
Se on nyt puolet saavutettu.
0Äänestä
Anonyymi
Se on nyt 54.päivä.
0Äänestä
Anonyymi
59.päivä.
0Äänestä
Anonyymi
Vielä 39 päivää.
0Äänestä
Anonyymi
Minulla on 78 päivä ilman vaikka en suunnitellut olevani ilman. Ei vaan huvittanut juoda.
0Äänestä
Anonyymi
68.
0Äänestä
Anonyymi
Joulusta saakka olin ilman. Eilen join olutta.
0Äänestä
Anonyymi
Tänään sitten 69.
0Äänestä
Anonyymi
70.
0Äänestä
Anonyymi
Moro.Se on 71.
0Äänestä
Anonyymi
Se on nyt 72.
0Äänestä
Anonyymi
73/100.
0Äänestä
Anonyymi
74.
0Äänestä
Anonyymi
75.
0Äänestä
Anonyymi
79.
0Äänestä
Anonyymi
"Köyhä.Miten olisi alkoholiton 100 päivää?"
Oudon vihamielinen hanke panimoteollisuuden ja siihen liittyvän kuljetusalan työllisyydelle. Samoin tietenkin jopa kaupoissa ja varsinkin soittoruokaloissa ym räkälöissä oleville työpaikoille, jotka työpaikat ovat olemassa vain jotta rahvaalla että paremmallakin aineksella aika-ajoin aikana ja monesti muulloinkin esiintyvä jano voitaisiin niiden asiantuntevan avun avulla asianmukaisesti sammuttaa.
Eikö meillä jo muutenkin ole ihan riittävästi työttömyyttä, tarviiko sitä ihan tahallaan yrittää vielä lisätä?
0Äänestä
Anonyymi
Tänään+saavutettu+80%.
0Äänestä
Anonyymi
82.
0Äänestä
Anonyymi
Saavutettu+83%.
0Äänestä
Anonyymi
87.
0Äänestä
Anonyymi
88/100.
0Äänestä
Anonyymi
11 päivää sitten tavoite saavutettu.
0Äänestä
Anonyymi
Raha se ol ollunna kaiken pahan alaku kylil.
0Äänestä
Anonyymi
Saavutettu+90%.
0Äänestä
Anonyymi
Moro.91 päivä nyt.
0Äänestä
Anonyymi
92/100.
0Äänestä
Anonyymi
93.
0Äänestä
Anonyymi
94.
0Äänestä
Anonyymi
Juuri eniten vinkuu nämä viinankittaajat tupakka suupielessä.
0Äänestä
Anonyymi
Kun laha meni
0Äänestä
Anonyymi
Vielä viinkonloppu ja tavoite saavutettu.
0Äänestä
Anonyymi
Moro.99/100 nyt.
0Äänestä
Anonyymi
100.Se oli sitten siinä.
0Äänestä
Anonyymi00122
2022 on ollut alkoholiton.
0Äänestä
Anonyymi00123
Ne joutuu alkaan pitään raittiita jaksoja joilla alkoholi on ongelma kun hommat hanskassa niin voi hörppiä sillon tällön eikä alkoholinkäytöstä tarvi puoleen eikä toiseen tarvi pähkäillä mitään.
0Äänestä
Anonyymi00124
Aloitin loppuvuoden alkoholittomuuden. 11 päivä menossa.
0Äänestä
Anonyymi00138
Alkaa 1.1 ja kestää 10.4 asti.
0Äänestä
Anonyymi00139
Pölhölän touhua tuollainen varta vasten juomattomana kun kontrolloi mielummin vuositasolla että 2viikon välein hörppii vaan. Ei ala sillon hörppiin ku mälsää vaan möllöttää vaan.
0Äänestä
Anonyymi00140
Jotkut päättävät että tipaton tammikuu heh mutta miten se alkaa 1.1 ni aamulla klo 06.00 vaan 1.5promillea.
0Äänestä
Anonyymi00141
Ehdottomasti 100 päivää nenän valkaisua.
0Äänestä
Anonyymi00142
Aivan turhaa harrastelijoiden nipotusta. Aikuinen mies voi olla ilman viinaa helposti, vaikka kaapissa on montakin putelia konjakkia. Vain luuserit ja ressukat sortuvat ryyppäämään.
0Äänestä
Anonyymi00143
Melkeen tipattomalla tultu oltua jo yli 20 vuotta . 3-4 kertaa vuojessa vähän enempi tulee otettua ja joskus sauna kalja. Ei oo tommosiin tipattomiin tarttenut koskaan alkaa kun ei oo ollu ongelmaa alkoholissa Mitä monilla on nykyään.
0Äänestä
Anonyymi00144
Kyllä ehdottomasti.
0Äänestä
Anonyymi00145
Huomenna alkaa ja kestää 10.4 asti.
0Äänestä
Anonyymi00146
Oli valoa, lämmintä, oli kuusi ja koristeet, paljon Ruokaa kinkusta alkaen, oli lahjoja, sukua kävi, ym rauhallisen joulun mukavaa kuten aina ennenkin muina jouluina. Uuden vuoden taite menee myös rauhallisesti. Eli tipattomasti
0Äänestä
Anonyymi00147
Jahas nämä jotka aloittavat tipattoman ni se on sitten klo 00.00 puhallus 0 promillea. Itse en pidä mitään tipattomia vaan 2 viikon välein hörpin olutta ja sillon yhtenä päivänä. Ei ole oikeen hommat hanskassa jos joutuu jotain tipattomia viettää kun kuitenkin alkoholi koko ajan mielessä
0Äänestä
Anonyymi00148
Ressukoiden ilottelua. Aikuinen mies lähtee kohta saunaan ja ottaa mukaan ainakin sen legendaarisen saunakaljan sekä muut tarvikkeet. Kyllä saunapirtelö pitää aina ottaa hyvässä seurassa. Kuivin suin olo on hurskastelua.
0Äänestä
Anonyymi00149
Kuukausi menee helposti tai jopa huomaamatta mutta ei juuri pidempään uskalla olla ilman ettei toleranssi laske ihan nolliin
0Äänestä
Anonyymi00150
Se on nyt 1/100.
0Äänestä
Anonyymi00151
Jaa tipaton tammikuu kohdallasi kun kuitenkin olit krapuloissa aamulla. Mielummin niin ettei vuositasolla pahemmin kaljottele. Sellaisen juttu toi tipaton tammikuu on kenellä jo alkoli ongelmana.
0Äänestä
Anonyymi00152
Voi voi kun jää verotulot valtiolta saamatta
0Äänestä
Anonyymi00153
Niin on valtion tarvii huolestua mutta kyl se totta ettei ravintoloilla niin paljon tuloja jos ihmiset kuivakuppina tammikuun.Kyllähän perhana olut maksaa ja joskus kattonu kun samat naamat kuskaa kaljapakkausta että millä rahalla.
0Äänestä
Anonyymi00154
Jollekki sopis mainiosti että lopettas alkoholin kokonaan.
0Äänestä
Anonyymi00155
Se on nyt 2/100.
0Äänestä
Anonyymi00156
Tämä säästää rahaa köyhät.
0Äänestä
Anonyymi00158
Se on 3/100 nyt.
0Äänestä
Anonyymi00160
Mites sujuu alkoholiton ???
0Äänestä
Anonyymi00161
Moro köyhät.14/100 nyt.
0Äänestä
Anonyymi00162
Seuraavat 18 vuotta.
0Äänestä
Anonyymi00163
Moro 16 nyt.
0Äänestä
Anonyymi00164
Se on 17.
0Äänestä
Anonyymi00165
MIten menee nyt?
0Äänestä
Anonyymi00166
Ratkesin juomaan niin en oo päivitellyt. Kokeillaan uuestaan sitte ensvonna. tän vuoden meinaan juua.
0Äänestä
Anonyymi00167
Ei käy mun ohjelmaan. Elän kuukausi kerrallaan mukavaa eläkeläisen elämää ja siihen kuuluu pullo valkoviiniä aina poikkeuksetta tilipäivänä.
0Äänestä
Anonyymi00168
Noin se kannattaa ajatellakki ja itsellä tavoite tai toteutuukin että 2 viikon välein juominkia ja yhtenä päivänä.Ja ylipäätänsä kun köyhyyspalstalla ollaan niin eihän köyhällä mitään varaa rahoja olis laittaa kaljoihin.
0Äänestä
Anonyymi00169
Moro.Se on nyt 22.
0Äänestä
Anonyymi00170
25.
0Äänestä
Anonyymi00171
Miten menee ???26.päivänyt.
0Äänestä
Anonyymi00172
Tipaton tammikuu 27/31.
0Äänestä
Anonyymi00173
Moro.28 tänään.
0Äänestä
Anonyymi00175
Olin 5 minuuttia juomatta sitten ratkesin kun teki mieli
0Äänestä
Anonyymi00176
Tämä ja huominen päivä.Tipaton tammikuu oli sitten siinä.
0Äänestä
Anonyymi00177
31/31 tipaton tammikuu.
0Äänestä
Anonyymi00178
Ei alkoholia helmikuussa1/28 nyt.
0Äänestä
Anonyymi00179
Humalaton helmikuu 2/28 nyt.
0Äänestä
Anonyymi00180
Niin. Sovellus on olemassa. Sinne vaan ruksailemaan
0Äänestä
Anonyymi00181
Alkoholiton 3/28.
0Äänestä
Anonyymi00184
6/28 tänään.
0Äänestä
Anonyymi00185
Moro.Miten sujuu alkoholiton nyt?
0Äänestä
Anonyymi00186
Edelleen jatkuu alkoholiton.
0Äänestä
Anonyymi00187
Mites sujuu alkoholiton nyt?
0Äänestä
Anonyymi00188
Miten menee nyt?
0Äänestä
Anonyymi00189
Olin kerran 2 sekuntia juomatta vuonna 89
0Äänestä
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Vastaukset 174
Vanhimmat
En suostu edes alkoholittomaan kymmeneen päivään. Känni viikossa vähintään saatava. Mielellään useampi jos rahat riittää.
Äläs nyt. Raja toki juopottelullakin mutta kyllä sitä välillä pitää vähän ryypiskellä.
on ollut 66 vuotta alkoholitonta, joten eikohän tuo sata päivääkin onnistu
Ja ihan vahingossa eksyit tänne itseäsi kehumaan.
Vakava päävika jos 66vuotta on juomatta ja silti seuraa näitä juomis juttuja.
Näitä on joka päihdepalstalla, vuosiin ei olla otettu pisaraakaan mutta jaksetaan lukea ja kommentoida ja samalla itseään kohottaa ottavien ylä puolelle. Sitten kun tapaa uusia ihmisiä niin jotkun jo toisessa lauseessaan tokaisevat että olen ollut jo 3.6 vuotta ottamatta, kylläpä koville ottaa olla ottamatta kun se kokoajan on mielessä.
Helppo homma. Eipä ole tullut juotua koronan aikana ollenkaan. Pari vuotta siis kohta jo mennyt ihan huomaamatta.
Nyt kyllä pitää ottaa 100 päivän nenän valkaisu kuuri.Ehdottomasti.
Mitä sitä tammikuun 1 päivää odottaa aloita tästä päivästä.Joillakin ei hyödytä välttämättä mitään vaikka ei alkoholia joisikkaan sitten niitä jotka hörppii sillon tällön eikä tule mitään ongelmia.
Jos saan palkkatyön vähintään 2000 palkalla niin lupaan olla ilman olutta 160 päivää.
Muuten ei kyllä kiinnosta. Miksi olisin ilman olutta työttömänä. Oluthan on hyvää ja nautinto aine ja työttömänä minä nautin oluesta ja työttömyydestä. Joskus muuten olin ilman alkoholia 2 vuotta. Treenasin ja yritin saada töitä mutta ei kukaan ottanut töitä vaikka olin todella hyvässä kunnossa.
1.1-10.4.22 alkoholiton ehdottomasti.
Korona raitisti. Viime vuoden joulu oli sen vuoden ainoa ajankohta jolloin naukkailin.
Sen jälkeen olen ollut täysin raitis.
Nyt tuleva joulu on todennäköisesti seuraava tissuttelun paikka.
Mitä muuta tekemistä pakkasilla on kuin juoda kotona kaljaa ja kuunnella musiikkia. Ulkoilu ei ole vaihtoehto eikä missään ulkona käyminen kovan pakkasen vuoksi.
Kesällä alkoa taas kuluu ulkona puistossa istuessa.
Eihän Marinkaan jaksa olla ilman alkoholia kuin viikon ja sitten lärvit, taas .
Mutta eihän demarilta sovikaan odottaa mitään selkärankaa.
Eihän krapulassa maistu edes se veronmaksajien tarjoama ilmainen aamupala.
No äläpä puhu paskaa.
Nyt alkoholiton 2022.
Nyt en sorru ryyppäämään sen lupaan nyt.
Jahas kännissä lupailet tai krapulassa. Lupaile perjantai ehtoona ai jai kuinka olut maistuu.
Köyhyyttä ei kestä selvinpäin, vaikka tulisi kuinka kalliiksi.
Kandee tehdä juomat ite
Ei tuollaiset 100päivää raittiina terveyden kannalta ratkaiseva jos nyt on juonut runsaasti niin sitten kun 100päivää mennyt ni ryyppää viikon.Mielummin pyrkiä siihen että esim 2 viikon välein.Ja nyt ollaan köyhyyspalstalla niin mitä ihmettä köyhät ryyppäilee.
Toimeentulotuella aika hyvin ryyppäilee
kyllä.
Alkoholiton 1.1-10.4 tervetuloa mukaan.
Tähän ei nyt kyllä spurgut pysty.
kannatan 👍
Aloita selvänä oleminen jo nyt äläkä siirrä raittiutta millään tavalla. Järkevämpi tapa se on jos hörppii niin esim 2 viikon välein. Höpö höpö joku 100 päivää raittiina ja sen jälkeen sitten taas kaljaa ja vuoden päästä hups sama tilanne. Juu sitten hän kertoilee että olin 100päivää ilman,ja normi kulutus jatkuu 3krt viikossa.
Alkaa tammikuu 1.Alkoholitonta 10.huhtikuuta asti.Tervetuloa mukaan viettämään 100 päivää ilman alkoholia.(ap).
Kuitenkin olet olet kännissä 1 päivä tammikuuta.Et voi hörppiä 31.12 kun alkoholia veressä 1.1-22. Luuseri.
Niin moni lupaa olla raittiina kuukauden tammikuun 1 päivästä alkaen mutta kuitenkin kännissä.Mitä kaljottelette niin paljon että täytyy yrittää jotain 100päivää olla selvinpäin ni mielummin 2 viikon välein ja maltillisesti.
Noin+80-85%+alkoholin+käyttäjistä+ei+pidä+tipatonta+tammikuussa.
Onnistuu helposti. Käytän nykyään vain kannabista. Alkoholi on hirveä myrkky.
Nyt sekin sitten selvis miks köyhyyspalstalla syvältä olevia kirjoitus...... kannabis.
Nyt sitten alkoholiton 1.1-10.4.
Itse hörpin varmaankin perjantaina ja vähän loivennusta lauantaina.....jos 3 viikkoa olis selvinpäin.
Huomenna se sitten alkaa.
Jahas ryyppyputki.
Se on nyt 1/100.
Kirjaile sinä vaan numeroita ihan rauhassa.Varmaan oli sulla alkoholia veressä tänään ni plörinäks meni. Itsellä tavoite että 2 viikon välein alkoholia eikä sillonkaan liian isoa määrää. Mitä järkeä koittaa olla ilman alkoholia 100päivää kun sen jälkeen kuitenkin ryyppäilee ja kesä tulossa. Saman tien olla vuosi ilman niin se jo vaikuttaa ajatuksiin,käyttäytymiseen jne.
Hitto napsaitin kaljatölkin auki alkuehtoosta huh hittoja mitään selvinpäin, (ap)
Tämän on kirjoittanut trolli.
Tänään 2/100.
Kyllä minä 2 kk olen ilman. Poljen myös kuntopyörää tunnin joka päivä ja teen 100 punnerrusta. 10 kg pitäisi paio pudota 2 kk aikana.
Huh kauppa aukee 9sältä ni heti hakeen 24pack huh huh prkl,ny ryyppään(ap)
Trolli.
Yhtä tyhjän kanssa merkitä jotain numeroita köyhyyspalstalle mukamas selvinpäin, jos jotain taukoa ryyppämisen suhteen jo tarvii pitää niin mennä a klinikalle ja ammattilaisten kanssa keskustella.Alkoholi ottanut jo otteen ja jos työtön niin kuntouttavaan työtoimintaan prkl jotain kirjoituksia tänään en ota.Raitistuminen on pitkä prosessi ni ei mitään järkeä olla joku 100päivää ilman kaljoja kun sen jälk kuitenki ryyppää viikon. Siis vaude joku persläpi työtön on ilman kaljaa 100päivää.
Niinpä. Ilmeisesti köyhyyspalstalla kirjottelee kokkari/persu-luokan yli-ihmisoliotkin, joille ilman alkoholia olo ei onnistu, vaikka kuinka mollasi muita persläveksi.
Tässä nyt alkuun tipatonta tammikuuta 3/31.
Väitäkkö ettei alkoholia ollut veressä 1pv valehtelet.
Tämä on jo hyvä saavutus kun tipaton vielä jatkuu tänäänkin.
Säästyy 200 euroa kun on 2 kk ilman kaljaa. Itse aion olla.
Tämä on hyvä päätös.
Eikös me voitaisi sopia, että saunakaljoja ei lasketa alkoholiksi.
Ei hitto ryyppään kyllä vielä tänäänki huh mikä krapula ykkösellä kalja alas.
4/100.
5/100.
Hain 20 olutta kun viimeks hörpin viikko sitten keskiviikona ja olusia nautitaan sillon kun maistuu.Järjen vastaista jotenki väkisin vastustaa.Itselle täytyy esittää kysymyksiä omasta alkoholin käytöstä,ei siitä mitään tule että jokaiseen impulssiin reagoi hitto nyt tekee mieli kaljaa. Itsellä tavoite että 2 viikon välein ja lauantaina.Heh nyt on keskiviikko niin ei mitään mielihaluja ainakaan kahta kertaa viikossa. Joskus aikoinaan työttömänä varm 3krt viikossa ja siihen tottu huh eihän toi normaalia.Nykyään tiedän rajani ja niin toivoisin monelle muullekki.
Eri foorumit sellaisille jotka tosiaan haluaa alkoholiongelmiinsa apua.Tuosta mitään apua ole kenellekkään että jotain numeroita luettelee mutta se on nyt 7300 päivää raittiina siitä päivästä asti kun tyttöystävä kuoli.
No eihän sitä tyttöystävän kuolemaa nyt noin raskaasti pidä ottaa.
6.päivä tänään.
Minä aloitin tipattoman jo joulukuun 15 päivä eli monta päivää jo mennyt ilman. Aion vaan kuntoilla pari kuukautta paitsi sain just flunssan niin en voi kuntoilla. Kaljaa en ota ennen maaliskuuta. Jospa paino putoaisi 8 kg siihen mennessä.
7 päivää sadasta nyt mennyt.
Päivä 8.
Moro spurgut.Se on nyt 9/100.
Jos meinaat 100päivää olla selvinpäin ja itse hörpin 2 viikon välein niin kumpi meistä juo vuoden aikana enemmän. Jahka 100päivää raittiutta niin sen jälkeen kuitenkin ryyppää ja tulee kesä. plus miinus nolla raittius
Vielä 90 päivää.
Sitten pääset ryyppään niin hyvin järkevääkö nyt olla sitten selvinpäin.2 viikon välein hörpintää yhtenä päivänä.
Sellaiset, joilla on alkoholiongelma tarttevat jotain tuollaista vetoa. Ei sellainen, joka kohtuudella osaa nauttia tarvitse mitään tuollaista, että pitää osoittaa pystyvänsä olevansa juomatta tietyn ajan. Eiköhän suurin osa noista juopoista jo viikon päästä unohda lupauksensa.
Loppujen lopuksi terveyden kannalta mitään hyötyä kun kuitenkin taas juo,lopettaa kokonaan.
Jotkut osaavat käyttää alkoholia, jota ei voi sanoa esim. ranskalaisista jotka ryyppäävät aina.
Oikein bodarin voimamiehen todistus ja näytös; olin 200 vuotta ilman vettä ja mitään ruokaa.
Vähän kuin Rambo jos on munaa niit tekee..
Oon ollut ilman olutta 23 päivää. Kuukauden olen vielä.
Huomenna jo 2 viikkoa.
14/100.
Voi! Kuinka juopunut oletkaan.
Nenä alkaa olla jo vaaleampi 16/100.
Jaksaa jaksaa ilman olutta. Joulusta saakka olen ollut ilman.
19.
Se on nyt sitten 22.päivä tänään.
23.
25.
Tipaton tammikuu-humalaton helmikuu-alkoholiton 100 päivää.
40.
En ainakaan nimittele ketään köyhäksi.
vain miljardööreillä on varaa tehdä työtä mikä on joku omakantakin edes jotain miljonäärien juttuja
Mistä saisi rahaa jotta voisi hakea toitäkin tai käydä sairaalassikin kerran 34-buodessa?
Ei näissä asioissa kannata nipottaa. Nautintoaineita voi toki käyttää kohtuudella.
Jouluksi varatuista saunaolusista viimeinen käytetään tänään niin pääsee jo piankin ostamaan tuoreempaa vuosikertaa. Konjakitkin on vielä litkimättä .
Ensin oli tipaton tammikuu nyt humalaton helmikuu 10/28.
Mutta onneksi tulee piankin se maitti maaliskuu.
olen saanut Jumalan armosta olla jo viisi vuotta täysin raitis
selvästi pidemmälle
Siunausta sinulle.
Huomenna puolet saavutettu.(50/100).
Se on nyt puolet saavutettu.
Se on nyt 54.päivä.
59.päivä.
Vielä 39 päivää.
Minulla on 78 päivä ilman vaikka en suunnitellut olevani ilman. Ei vaan huvittanut juoda.
68.
Joulusta saakka olin ilman. Eilen join olutta.
Tänään sitten 69.
70.
Moro.Se on 71.
Se on nyt 72.
73/100.
74.
75.
79.
"Köyhä.Miten olisi alkoholiton 100 päivää?"
Oudon vihamielinen hanke panimoteollisuuden ja siihen liittyvän kuljetusalan työllisyydelle. Samoin tietenkin jopa kaupoissa ja varsinkin soittoruokaloissa ym räkälöissä oleville työpaikoille, jotka työpaikat ovat olemassa vain jotta rahvaalla että paremmallakin aineksella aika-ajoin aikana ja monesti muulloinkin esiintyvä jano voitaisiin niiden asiantuntevan avun avulla asianmukaisesti sammuttaa.
Eikö meillä jo muutenkin ole ihan riittävästi työttömyyttä, tarviiko sitä ihan tahallaan yrittää vielä lisätä?
Tänään+saavutettu+80%.
82.
Saavutettu+83%.
87.
88/100.
11 päivää sitten tavoite saavutettu.
Raha se ol ollunna kaiken pahan alaku kylil.
Saavutettu+90%.
Moro.91 päivä nyt.
92/100.
93.
94.
Juuri eniten vinkuu nämä viinankittaajat tupakka suupielessä.
Kun laha meni
Vielä viinkonloppu ja tavoite saavutettu.
Moro.99/100 nyt.
100.Se oli sitten siinä.
2022 on ollut alkoholiton.
Ne joutuu alkaan pitään raittiita jaksoja joilla alkoholi on ongelma kun hommat hanskassa niin voi hörppiä sillon tällön eikä alkoholinkäytöstä tarvi puoleen eikä toiseen tarvi pähkäillä mitään.
Aloitin loppuvuoden alkoholittomuuden. 11 päivä menossa.
Alkaa 1.1 ja kestää 10.4 asti.
Pölhölän touhua tuollainen varta vasten juomattomana kun kontrolloi mielummin vuositasolla että 2viikon välein hörppii vaan. Ei ala sillon hörppiin ku mälsää vaan möllöttää vaan.
Jotkut päättävät että tipaton tammikuu heh mutta miten se alkaa 1.1 ni aamulla klo 06.00 vaan 1.5promillea.
Ehdottomasti 100 päivää nenän valkaisua.
Aivan turhaa harrastelijoiden nipotusta.
Aikuinen mies voi olla ilman viinaa helposti, vaikka kaapissa on montakin
putelia konjakkia. Vain luuserit ja ressukat sortuvat ryyppäämään.
Melkeen tipattomalla tultu oltua jo yli 20 vuotta . 3-4 kertaa vuojessa vähän enempi tulee otettua ja joskus sauna kalja. Ei oo tommosiin tipattomiin tarttenut koskaan alkaa kun ei oo ollu ongelmaa alkoholissa Mitä monilla on nykyään.
Kyllä ehdottomasti.
Huomenna alkaa ja kestää 10.4 asti.
Oli valoa, lämmintä, oli kuusi ja koristeet, paljon Ruokaa kinkusta alkaen, oli lahjoja, sukua kävi, ym rauhallisen joulun mukavaa kuten aina ennenkin muina jouluina. Uuden vuoden taite menee myös rauhallisesti. Eli tipattomasti
Jahas nämä jotka aloittavat tipattoman ni se on sitten klo 00.00 puhallus 0 promillea. Itse en pidä mitään tipattomia vaan 2 viikon välein hörpin olutta ja sillon yhtenä päivänä. Ei ole oikeen hommat hanskassa jos joutuu jotain tipattomia viettää kun kuitenkin alkoholi koko ajan mielessä
Ressukoiden ilottelua.
Aikuinen mies lähtee kohta saunaan ja ottaa mukaan ainakin sen
legendaarisen saunakaljan sekä muut tarvikkeet. Kyllä saunapirtelö pitää
aina ottaa hyvässä seurassa. Kuivin suin olo on hurskastelua.
Kuukausi menee helposti tai jopa huomaamatta mutta ei juuri pidempään uskalla olla ilman ettei toleranssi laske ihan nolliin
Se on nyt 1/100.
Jaa tipaton tammikuu kohdallasi kun kuitenkin olit krapuloissa aamulla. Mielummin niin ettei vuositasolla pahemmin kaljottele. Sellaisen juttu toi tipaton tammikuu on kenellä jo alkoli ongelmana.
Voi voi kun jää verotulot valtiolta saamatta
Niin on valtion tarvii huolestua mutta kyl se totta ettei ravintoloilla niin paljon tuloja jos ihmiset kuivakuppina tammikuun.Kyllähän perhana olut maksaa ja joskus kattonu kun samat naamat kuskaa kaljapakkausta että millä rahalla.
Jollekki sopis mainiosti että lopettas alkoholin kokonaan.
Se on nyt 2/100.
Tämä säästää rahaa köyhät.
Se on 3/100 nyt.
Mites sujuu alkoholiton ???
Moro köyhät.14/100 nyt.
Seuraavat 18 vuotta.
Moro 16 nyt.
Se on 17.
MIten menee nyt?
Ratkesin juomaan niin en oo päivitellyt. Kokeillaan uuestaan sitte ensvonna. tän vuoden meinaan juua.
Ei käy mun ohjelmaan. Elän kuukausi kerrallaan mukavaa eläkeläisen elämää ja siihen kuuluu pullo valkoviiniä aina poikkeuksetta tilipäivänä.
Noin se kannattaa ajatellakki ja itsellä tavoite tai toteutuukin että 2 viikon välein juominkia ja yhtenä päivänä.Ja ylipäätänsä kun köyhyyspalstalla ollaan niin eihän köyhällä mitään varaa rahoja olis laittaa kaljoihin.
Moro.Se on nyt 22.
25.
Miten menee ???26.päivänyt.
Tipaton tammikuu 27/31.
Moro.28 tänään.
Olin 5 minuuttia juomatta sitten ratkesin kun teki mieli
Tämä ja huominen päivä.Tipaton tammikuu oli sitten siinä.
31/31 tipaton tammikuu.
Ei alkoholia helmikuussa1/28 nyt.
Humalaton helmikuu 2/28 nyt.
Niin. Sovellus on olemassa. Sinne vaan ruksailemaan
Alkoholiton 3/28.
6/28 tänään.
Moro.Miten sujuu alkoholiton nyt?
Edelleen jatkuu alkoholiton.
Mites sujuu alkoholiton nyt?
Miten menee nyt?
Olin kerran 2 sekuntia juomatta vuonna 89