Alkoholiton 100 päivää?

Anonyymi

Köyhä.Miten olisi alkoholiton 100 päivää?
Alkaa tammikuu 1 ja siitä sitten ilman alkoholia seuraavat 100 päivää.

174

2337

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En suostu edes alkoholittomaan kymmeneen päivään. Känni viikossa vähintään saatava. Mielellään useampi jos rahat riittää.

      • Anonyymi

        kyllä.jokapäivä noin 14 olusta.savuke palaa ihan kokoajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä.jokapäivä noin 14 olusta.savuke palaa ihan kokoajan.

        Monet ennättävät tulla hyvin vanhaksi,ennenkuin älyävät juopottelun typeräksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet ennättävät tulla hyvin vanhaksi,ennenkuin älyävät juopottelun typeräksi.

        Äläs nyt. Raja toki juopottelullakin mutta kyllä sitä välillä pitää vähän ryypiskellä.


    • Anonyymi

      on ollut 66 vuotta alkoholitonta, joten eikohän tuo sata päivääkin onnistu

      • Anonyymi

        Ja ihan vahingossa eksyit tänne itseäsi kehumaan.
        Vakava päävika jos 66vuotta on juomatta ja silti seuraa näitä juomis juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ihan vahingossa eksyit tänne itseäsi kehumaan.
        Vakava päävika jos 66vuotta on juomatta ja silti seuraa näitä juomis juttuja.

        Näitä on joka päihdepalstalla, vuosiin ei olla otettu pisaraakaan mutta jaksetaan lukea ja kommentoida ja samalla itseään kohottaa ottavien ylä puolelle. Sitten kun tapaa uusia ihmisiä niin jotkun jo toisessa lauseessaan tokaisevat että olen ollut jo 3.6 vuotta ottamatta, kylläpä koville ottaa olla ottamatta kun se kokoajan on mielessä.


    • Anonyymi

      Helppo homma. Eipä ole tullut juotua koronan aikana ollenkaan. Pari vuotta siis kohta jo mennyt ihan huomaamatta.

    • Anonyymi

      Nyt kyllä pitää ottaa 100 päivän nenän valkaisu kuuri.Ehdottomasti.

    • Anonyymi

      Mitä sitä tammikuun 1 päivää odottaa aloita tästä päivästä.Joillakin ei hyödytä välttämättä mitään vaikka ei alkoholia joisikkaan sitten niitä jotka hörppii sillon tällön eikä tule mitään ongelmia.

    • Anonyymi

      Jos saan palkkatyön vähintään 2000 palkalla niin lupaan olla ilman olutta 160 päivää.
      Muuten ei kyllä kiinnosta. Miksi olisin ilman olutta työttömänä. Oluthan on hyvää ja nautinto aine ja työttömänä minä nautin oluesta ja työttömyydestä. Joskus muuten olin ilman alkoholia 2 vuotta. Treenasin ja yritin saada töitä mutta ei kukaan ottanut töitä vaikka olin todella hyvässä kunnossa.

    • Anonyymi

      1.1-10.4.22 alkoholiton ehdottomasti.

    • Anonyymi

      Korona raitisti. Viime vuoden joulu oli sen vuoden ainoa ajankohta jolloin naukkailin.
      Sen jälkeen olen ollut täysin raitis.
      Nyt tuleva joulu on todennäköisesti seuraava tissuttelun paikka.

    • Anonyymi

      Mitä muuta tekemistä pakkasilla on kuin juoda kotona kaljaa ja kuunnella musiikkia. Ulkoilu ei ole vaihtoehto eikä missään ulkona käyminen kovan pakkasen vuoksi.

      Kesällä alkoa taas kuluu ulkona puistossa istuessa.

    • Anonyymi

      Eihän Marinkaan jaksa olla ilman alkoholia kuin viikon ja sitten lärvit, taas .
      Mutta eihän demarilta sovikaan odottaa mitään selkärankaa.
      Eihän krapulassa maistu edes se veronmaksajien tarjoama ilmainen aamupala.

      • Anonyymi

        No äläpä puhu paskaa.


    • Anonyymi

      Nyt alkoholiton 2022.
      Nyt en sorru ryyppäämään sen lupaan nyt.

    • Anonyymi

      Jahas kännissä lupailet tai krapulassa. Lupaile perjantai ehtoona ai jai kuinka olut maistuu.

    • Anonyymi

      Köyhyyttä ei kestä selvinpäin, vaikka tulisi kuinka kalliiksi.

      • Anonyymi

        Kandee tehdä juomat ite


    • Anonyymi

      Ei tuollaiset 100päivää raittiina terveyden kannalta ratkaiseva jos nyt on juonut runsaasti niin sitten kun 100päivää mennyt ni ryyppää viikon.Mielummin pyrkiä siihen että esim 2 viikon välein.Ja nyt ollaan köyhyyspalstalla niin mitä ihmettä köyhät ryyppäilee.

      • Anonyymi

        Toimeentulotuella aika hyvin ryyppäilee


    • Anonyymi

      kyllä.

    • Anonyymi

      Alkoholiton 1.1-10.4 tervetuloa mukaan.

    • Anonyymi

      Tähän ei nyt kyllä spurgut pysty.

    • Anonyymi

      kannatan 👍

    • Anonyymi

      Aloita selvänä oleminen jo nyt äläkä siirrä raittiutta millään tavalla. Järkevämpi tapa se on jos hörppii niin esim 2 viikon välein. Höpö höpö joku 100 päivää raittiina ja sen jälkeen sitten taas kaljaa ja vuoden päästä hups sama tilanne. Juu sitten hän kertoilee että olin 100päivää ilman,ja normi kulutus jatkuu 3krt viikossa.

    • Anonyymi

      Alkaa tammikuu 1.Alkoholitonta 10.huhtikuuta asti.Tervetuloa mukaan viettämään 100 päivää ilman alkoholia.(ap).

      • Anonyymi

        Kuitenkin olet olet kännissä 1 päivä tammikuuta.Et voi hörppiä 31.12 kun alkoholia veressä 1.1-22. Luuseri.


    • Anonyymi

      Niin moni lupaa olla raittiina kuukauden tammikuun 1 päivästä alkaen mutta kuitenkin kännissä.Mitä kaljottelette niin paljon että täytyy yrittää jotain 100päivää olla selvinpäin ni mielummin 2 viikon välein ja maltillisesti.

    • Anonyymi

      Noin 80-85% alkoholin käyttäjistä ei pidä tipatonta tammikuussa.

    • Anonyymi

      Onnistuu helposti. Käytän nykyään vain kannabista. Alkoholi on hirveä myrkky.

    • Anonyymi

      Nyt sekin sitten selvis miks köyhyyspalstalla syvältä olevia kirjoitus...... kannabis.

    • Anonyymi

      Nyt sitten alkoholiton 1.1-10.4.

    • Anonyymi

      Itse hörpin varmaankin perjantaina ja vähän loivennusta lauantaina.....jos 3 viikkoa olis selvinpäin.

    • Anonyymi

      Huomenna se sitten alkaa.

    • Anonyymi

      Jahas ryyppyputki.

    • Anonyymi

      Se on nyt 1/100.

    • Anonyymi

      Kirjaile sinä vaan numeroita ihan rauhassa.Varmaan oli sulla alkoholia veressä tänään ni plörinäks meni. Itsellä tavoite että 2 viikon välein alkoholia eikä sillonkaan liian isoa määrää. Mitä järkeä koittaa olla ilman alkoholia 100päivää kun sen jälkeen kuitenkin ryyppäilee ja kesä tulossa. Saman tien olla vuosi ilman niin se jo vaikuttaa ajatuksiin,käyttäytymiseen jne.

    • Anonyymi

      Hitto napsaitin kaljatölkin auki alkuehtoosta huh hittoja mitään selvinpäin, (ap)

      • Anonyymi

        Tämän on kirjoittanut trolli.


    • Anonyymi

      Tänään 2/100.

    • Anonyymi

      Kyllä minä 2 kk olen ilman. Poljen myös kuntopyörää tunnin joka päivä ja teen 100 punnerrusta. 10 kg pitäisi paio pudota 2 kk aikana.

    • Anonyymi

      Huh kauppa aukee 9sältä ni heti hakeen 24pack huh huh prkl,ny ryyppään(ap)

      • Anonyymi

        Trolli.


    • Anonyymi

      Yhtä tyhjän kanssa merkitä jotain numeroita köyhyyspalstalle mukamas selvinpäin, jos jotain taukoa ryyppämisen suhteen jo tarvii pitää niin mennä a klinikalle ja ammattilaisten kanssa keskustella.Alkoholi ottanut jo otteen ja jos työtön niin kuntouttavaan työtoimintaan prkl jotain kirjoituksia tänään en ota.Raitistuminen on pitkä prosessi ni ei mitään järkeä olla joku 100päivää ilman kaljoja kun sen jälk kuitenki ryyppää viikon. Siis vaude joku persläpi työtön on ilman kaljaa 100päivää.

      • Anonyymi

        Niinpä. Ilmeisesti köyhyyspalstalla kirjottelee kokkari/persu-luokan yli-ihmisoliotkin, joille ilman alkoholia olo ei onnistu, vaikka kuinka mollasi muita persläveksi.


    • Anonyymi

      Tässä nyt alkuun tipatonta tammikuuta 3/31.

    • Anonyymi

      Väitäkkö ettei alkoholia ollut veressä 1pv valehtelet.

    • Anonyymi

      Tämä on jo hyvä saavutus kun tipaton vielä jatkuu tänäänkin.

    • Anonyymi

      Säästyy 200 euroa kun on 2 kk ilman kaljaa. Itse aion olla.

      • Anonyymi

        Tämä on hyvä päätös.


      • Anonyymi

        Eikös me voitaisi sopia, että saunakaljoja ei lasketa alkoholiksi.


    • Anonyymi

      Ei hitto ryyppään kyllä vielä tänäänki huh mikä krapula ykkösellä kalja alas.

    • Anonyymi

      4/100.

    • Anonyymi

      5/100.

    • Anonyymi

      Hain 20 olutta kun viimeks hörpin viikko sitten keskiviikona ja olusia nautitaan sillon kun maistuu.Järjen vastaista jotenki väkisin vastustaa.Itselle täytyy esittää kysymyksiä omasta alkoholin käytöstä,ei siitä mitään tule että jokaiseen impulssiin reagoi hitto nyt tekee mieli kaljaa. Itsellä tavoite että 2 viikon välein ja lauantaina.Heh nyt on keskiviikko niin ei mitään mielihaluja ainakaan kahta kertaa viikossa. Joskus aikoinaan työttömänä varm 3krt viikossa ja siihen tottu huh eihän toi normaalia.Nykyään tiedän rajani ja niin toivoisin monelle muullekki.

    • Anonyymi

      Eri foorumit sellaisille jotka tosiaan haluaa alkoholiongelmiinsa apua.Tuosta mitään apua ole kenellekkään että jotain numeroita luettelee mutta se on nyt 7300 päivää raittiina siitä päivästä asti kun tyttöystävä kuoli.

      • Anonyymi

        No eihän sitä tyttöystävän kuolemaa nyt noin raskaasti pidä ottaa.


    • Anonyymi

      6.päivä tänään.

    • Anonyymi

      Minä aloitin tipattoman jo joulukuun 15 päivä eli monta päivää jo mennyt ilman. Aion vaan kuntoilla pari kuukautta paitsi sain just flunssan niin en voi kuntoilla. Kaljaa en ota ennen maaliskuuta. Jospa paino putoaisi 8 kg siihen mennessä.

    • Anonyymi

      7 päivää sadasta nyt mennyt.

    • Anonyymi

      Päivä 8.

    • Anonyymi

      Moro spurgut.Se on nyt 9/100.

    • Anonyymi

      Jos meinaat 100päivää olla selvinpäin ja itse hörpin 2 viikon välein niin kumpi meistä juo vuoden aikana enemmän. Jahka 100päivää raittiutta niin sen jälkeen kuitenkin ryyppää ja tulee kesä. plus miinus nolla raittius

    • Anonyymi

      Vielä 90 päivää.

    • Anonyymi

      Sitten pääset ryyppään niin hyvin järkevääkö nyt olla sitten selvinpäin.2 viikon välein hörpintää yhtenä päivänä.

    • Anonyymi

      Sellaiset, joilla on alkoholiongelma tarttevat jotain tuollaista vetoa. Ei sellainen, joka kohtuudella osaa nauttia tarvitse mitään tuollaista, että pitää osoittaa pystyvänsä olevansa juomatta tietyn ajan. Eiköhän suurin osa noista juopoista jo viikon päästä unohda lupauksensa.

      • Anonyymi

        Loppujen lopuksi terveyden kannalta mitään hyötyä kun kuitenkin taas juo,lopettaa kokonaan.


    • Anonyymi

      Jotkut osaavat käyttää alkoholia, jota ei voi sanoa esim. ranskalaisista jotka ryyppäävät aina.

    • Anonyymi

      Oikein bodarin voimamiehen todistus ja näytös; olin 200 vuotta ilman vettä ja mitään ruokaa.

      Vähän kuin Rambo jos on munaa niit tekee..

    • Anonyymi

      Oon ollut ilman olutta 23 päivää. Kuukauden olen vielä.

    • Anonyymi

      Huomenna jo 2 viikkoa.

    • Anonyymi

      14/100.

    • Anonyymi

      Voi! Kuinka juopunut oletkaan.

    • Anonyymi

      Nenä alkaa olla jo vaaleampi 16/100.

    • Anonyymi

      Jaksaa jaksaa ilman olutta. Joulusta saakka olen ollut ilman.

    • Anonyymi

      19.

    • Anonyymi

      Se on nyt sitten 22.päivä tänään.

    • Anonyymi

      23.

    • Anonyymi

      25.

    • Anonyymi

      Tipaton tammikuu-humalaton helmikuu-alkoholiton 100 päivää.

    • Anonyymi

      40.

    • Anonyymi

      En ainakaan nimittele ketään köyhäksi.

    • Anonyymi

      vain miljardööreillä on varaa tehdä työtä mikä on joku omakantakin edes jotain miljonäärien juttuja

      Mistä saisi rahaa jotta voisi hakea toitäkin tai käydä sairaalassikin kerran 34-buodessa?

    • Anonyymi

      Ei näissä asioissa kannata nipottaa. Nautintoaineita voi toki käyttää kohtuudella.
      Jouluksi varatuista saunaolusista viimeinen käytetään tänään niin pääsee jo piankin ostamaan tuoreempaa vuosikertaa. Konjakitkin on vielä litkimättä .

    • Anonyymi

      Ensin oli tipaton tammikuu nyt humalaton helmikuu 10/28.

      • Anonyymi

        Mutta onneksi tulee piankin se maitti maaliskuu.


    • olen saanut Jumalan armosta olla jo viisi vuotta täysin raitis

      selvästi pidemmälle

      • Anonyymi

        Siunausta sinulle.


    • Anonyymi

      Huomenna puolet saavutettu.(50/100).

    • Anonyymi

      Se on nyt puolet saavutettu.

    • Anonyymi

      Se on nyt 54.päivä.

    • Anonyymi

      59.päivä.

    • Anonyymi

      Vielä 39 päivää.

    • Anonyymi

      Minulla on 78 päivä ilman vaikka en suunnitellut olevani ilman. Ei vaan huvittanut juoda.

    • Anonyymi

      68.

    • Anonyymi

      Joulusta saakka olin ilman. Eilen join olutta.

    • Anonyymi

      Tänään sitten 69.

    • Anonyymi

      70.

    • Anonyymi

      Moro.Se on 71.

    • Anonyymi

      Se on nyt 72.

    • Anonyymi

      73/100.

    • Anonyymi

      74.

    • Anonyymi

      75.

    • Anonyymi

      79.

    • Anonyymi

      "Köyhä.Miten olisi alkoholiton 100 päivää?"

      Oudon vihamielinen hanke panimoteollisuuden ja siihen liittyvän kuljetusalan työllisyydelle. Samoin tietenkin jopa kaupoissa ja varsinkin soittoruokaloissa ym räkälöissä oleville työpaikoille, jotka työpaikat ovat olemassa vain jotta rahvaalla että paremmallakin aineksella aika-ajoin aikana ja monesti muulloinkin esiintyvä jano voitaisiin niiden asiantuntevan avun avulla asianmukaisesti sammuttaa.

      Eikö meillä jo muutenkin ole ihan riittävästi työttömyyttä, tarviiko sitä ihan tahallaan yrittää vielä lisätä?

    • Anonyymi

      Tänään saavutettu 80%.

    • Anonyymi

      82.

    • Anonyymi

      Saavutettu 83%.

    • Anonyymi

      87.

    • Anonyymi

      88/100.

    • Anonyymi

      11 päivää sitten tavoite saavutettu.

    • Anonyymi

      Raha se ol ollunna kaiken pahan alaku kylil.

    • Anonyymi

      Saavutettu 90%.

    • Anonyymi

      Moro.91 päivä nyt.

    • Anonyymi

      92/100.

    • Anonyymi

      93.

    • Anonyymi

      94.

    • Anonyymi

      Juuri eniten vinkuu nämä viinankittaajat tupakka suupielessä.

      • Anonyymi

        Kun laha meni


    • Anonyymi

      Vielä viinkonloppu ja tavoite saavutettu.

    • Anonyymi

      Moro.99/100 nyt.

    • Anonyymi

      100.Se oli sitten siinä.

    • Anonyymi

      2022 on ollut alkoholiton.

    • Anonyymi

      Ne joutuu alkaan pitään raittiita jaksoja joilla alkoholi on ongelma kun hommat hanskassa niin voi hörppiä sillon tällön eikä alkoholinkäytöstä tarvi puoleen eikä toiseen tarvi pähkäillä mitään.

    • Anonyymi

      Aloitin loppuvuoden alkoholittomuuden. 11 päivä menossa.

    • Anonyymi

      Alkaa 1.1 ja kestää 10.4 asti.

      • Anonyymi

        Pölhölän touhua tuollainen varta vasten juomattomana kun kontrolloi mielummin vuositasolla että 2viikon välein hörppii vaan. Ei ala sillon hörppiin ku mälsää vaan möllöttää vaan.


    • Anonyymi

      Jotkut päättävät että tipaton tammikuu heh mutta miten se alkaa 1.1 ni aamulla klo 06.00 vaan 1.5promillea.

    • Anonyymi

      Ehdottomasti 100 päivää nenän valkaisua.

    • Anonyymi

      Aivan turhaa harrastelijoiden nipotusta.
      Aikuinen mies voi olla ilman viinaa helposti, vaikka kaapissa on montakin
      putelia konjakkia. Vain luuserit ja ressukat sortuvat ryyppäämään.

    • Anonyymi

      Melkeen tipattomalla tultu oltua jo yli 20 vuotta . 3-4 kertaa vuojessa vähän enempi tulee otettua ja joskus sauna kalja. Ei oo tommosiin tipattomiin tarttenut koskaan alkaa kun ei oo ollu ongelmaa alkoholissa Mitä monilla on nykyään.

    • Anonyymi

      Kyllä ehdottomasti.

    • Anonyymi

      Huomenna alkaa ja kestää 10.4 asti.

    • Anonyymi

      Oli valoa, lämmintä, oli kuusi ja koristeet, paljon Ruokaa kinkusta alkaen, oli lahjoja, sukua kävi, ym rauhallisen joulun mukavaa kuten aina ennenkin muina jouluina. Uuden vuoden taite menee myös rauhallisesti. Eli tipattomasti

    • Anonyymi

      Jahas nämä jotka aloittavat tipattoman ni se on sitten klo 00.00 puhallus 0 promillea. Itse en pidä mitään tipattomia vaan 2 viikon välein hörpin olutta ja sillon yhtenä päivänä. Ei ole oikeen hommat hanskassa jos joutuu jotain tipattomia viettää kun kuitenkin alkoholi koko ajan mielessä

    • Anonyymi

      Ressukoiden ilottelua.
      Aikuinen mies lähtee kohta saunaan ja ottaa mukaan ainakin sen
      legendaarisen saunakaljan sekä muut tarvikkeet. Kyllä saunapirtelö pitää
      aina ottaa hyvässä seurassa. Kuivin suin olo on hurskastelua.

    • Anonyymi

      Kuukausi menee helposti tai jopa huomaamatta mutta ei juuri pidempään uskalla olla ilman ettei toleranssi laske ihan nolliin

    • Anonyymi

      Se on nyt 1/100.

    • Anonyymi

      Jaa tipaton tammikuu kohdallasi kun kuitenkin olit krapuloissa aamulla. Mielummin niin ettei vuositasolla pahemmin kaljottele. Sellaisen juttu toi tipaton tammikuu on kenellä jo alkoli ongelmana.

    • Anonyymi

      Voi voi kun jää verotulot valtiolta saamatta

    • Anonyymi

      Niin on valtion tarvii huolestua mutta kyl se totta ettei ravintoloilla niin paljon tuloja jos ihmiset kuivakuppina tammikuun.Kyllähän perhana olut maksaa ja joskus kattonu kun samat naamat kuskaa kaljapakkausta että millä rahalla.

    • Anonyymi

      Jollekki sopis mainiosti että lopettas alkoholin kokonaan.

    • Anonyymi

      Se on nyt 2/100.

    • Anonyymi

      Tämä säästää rahaa köyhät.

    • Anonyymi

      Se on 3/100 nyt.

    • Anonyymi

      Mites sujuu alkoholiton ???

    • Anonyymi

      Moro köyhät.14/100 nyt.

    • Anonyymi

      Seuraavat 18 vuotta.

    • Anonyymi

      Moro 16 nyt.

    • Anonyymi

      Se on 17.

    • Anonyymi

      MIten menee nyt?

    • Anonyymi

      Ratkesin juomaan niin en oo päivitellyt. Kokeillaan uuestaan sitte ensvonna. tän vuoden meinaan juua.

    • Anonyymi

      Ei käy mun ohjelmaan. Elän kuukausi kerrallaan mukavaa eläkeläisen elämää ja siihen kuuluu pullo valkoviiniä aina poikkeuksetta tilipäivänä.

    • Anonyymi

      Noin se kannattaa ajatellakki ja itsellä tavoite tai toteutuukin että 2 viikon välein juominkia ja yhtenä päivänä.Ja ylipäätänsä kun köyhyyspalstalla ollaan niin eihän köyhällä mitään varaa rahoja olis laittaa kaljoihin.

    • Anonyymi

      Moro.Se on nyt 22.

    • Anonyymi

      25.

    • Anonyymi

      Miten menee ???26.päivänyt.

    • Anonyymi

      Tipaton tammikuu 27/31.

    • Anonyymi

      Moro.28 tänään.

    • Anonyymi

      Olin 5 minuuttia juomatta sitten ratkesin kun teki mieli

    • Anonyymi

      Tämä ja huominen päivä.Tipaton tammikuu oli sitten siinä.

    • Anonyymi

      31/31 tipaton tammikuu.

    • Anonyymi

      Ei alkoholia helmikuussa1/28 nyt.

    • Anonyymi

      Humalaton helmikuu 2/28 nyt.

    • Anonyymi

      Niin. Sovellus on olemassa. Sinne vaan ruksailemaan

    • Anonyymi

      Alkoholiton 3/28.

    • Anonyymi

      6/28 tänään.

    • Anonyymi

      Moro.Miten sujuu alkoholiton nyt?

    • Anonyymi

      Edelleen jatkuu alkoholiton.

    • Anonyymi

      Mites sujuu alkoholiton nyt?

    • Anonyymi

      Miten menee nyt?

    • Anonyymi

      Olin kerran 2 sekuntia juomatta vuonna 89

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      273
      2843
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      19
      1036
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe