tai sanoisinko valkoviiniä koska annan hiivan laskeutua aina pois ennenkuin aloitan juomisen.
Noin viikko sitten sanoin palstalla kiljut käymään. Nyt ensimmäisiä hörppyjä, hyvää on.
Ulkona paukkuu -15´c pakkanen niin mitäpä tuonne turhaan itseään palelluttamaan ja alkossa käymään
aah, valmista kiljua
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä tässä aloituksessa on salaliittoa?
Se että olen yhden miehen salaliitossa alkoa vastaan enkä maksa humalatilastani alkoholiveroa.
- Anonyymi
Delfine kirjoitti:
Se että olen yhden miehen salaliitossa alkoa vastaan enkä maksa humalatilastani alkoholiveroa.
Ei tuossa ole edes salaliittoa idiootti!
- Anonyymi
Herra Delfin koska tulee kiljuvideoita juutupeen?
Itse arvostan hra Delfinen ajattelua.
Hän varustautuu täyteen lokdowniin jolloin ulos ei saa mennä edes ruikkupaskalle joutumatta ammutuksi.- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Hän varustautuu täyteen lokdowniin jolloin ulos ei saa mennä edes ruikkupaskalle joutumatta ammutuksi.Kyllähän tässä maassa olisi kirveelle töitä…
- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Hän varustautuu täyteen lokdowniin jolloin ulos ei saa mennä edes ruikkupaskalle joutumatta ammutuksi.Eipä hänen päässään hirveästi kulje, muuten ei uskoisi litteään maahan.
Ei se mitään viiniä ole.
Viiniä on vain käymistuotteet mitkä on tehty viinirypäleiden mehusta luontaisilla hiivoilla.- Anonyymi
Kiljumestarin viinissä ei ole kuin sokeria ja hiivaa.
Anonyymi kirjoitti:
Kiljumestarin viinissä ei ole kuin sokeria ja hiivaa.
Kohta tulee pojat ajat jolloin saamme tuta täydellisen sulkutilan.
Silloin ulkona liikkuvia kansalaisia poliisit ja armeijan joukot ampuvat kuin kaniineja ja lyövät osuessaan yläfemmoja toisilleen....- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Silloin ulkona liikkuvia kansalaisia poliisit ja armeijan joukot ampuvat kuin kaniineja ja lyövät osuessaan yläfemmoja toisilleen....No ei haittaisi. Idiootteja saisikin tässä maassa vähentää ja reilusti.
- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Silloin ulkona liikkuvia kansalaisia poliisit ja armeijan joukot ampuvat kuin kaniineja ja lyövät osuessaan yläfemmoja toisilleen....Lyödäänkö vetoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lyödäänkö vetoa?
Kuka uskoo että palaisimme enää koskaan siihen vanhaan normaaliin ?
Tuo sanonta kuulostaa jo irvokkaalta emmekä koskaan enää tule siihen palaamaan.
Lyön siitä vetoa. ViktorAtaman kirjoitti:
Silloin ulkona liikkuvia kansalaisia poliisit ja armeijan joukot ampuvat kuin kaniineja ja lyövät osuessaan yläfemmoja toisilleen....No sinuthan ne ampuisi. Vai kyyristelisitkö raukkamaisesti asunnossasi?
- Anonyymi
kekek-kekek kirjoitti:
No sinuthan ne ampuisi. Vai kyyristelisitkö raukkamaisesti asunnossasi?
Ampuvathan poliisit jo siviileitä Euroopassa, toki tapa tulee tännekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ampuvathan poliisit jo siviileitä Euroopassa, toki tapa tulee tännekin.
Jotain rahvaan edustajia työttömiä mitä väliä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1357415Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654470Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen563500Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5083242Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972154Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361803Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja231777- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151446