tai sanoisinko valkoviiniä koska annan hiivan laskeutua aina pois ennenkuin aloitan juomisen.
Noin viikko sitten sanoin palstalla kiljut käymään. Nyt ensimmäisiä hörppyjä, hyvää on.
Ulkona paukkuu -15´c pakkanen niin mitäpä tuonne turhaan itseään palelluttamaan ja alkossa käymään
aah, valmista kiljua
16
119
Vastaukset 16
- Anonyymi
Mikä tässä aloituksessa on salaliittoa?
Se että olen yhden miehen salaliitossa alkoa vastaan enkä maksa humalatilastani alkoholiveroa.
- Anonyymi
Delfine kirjoitti:
Se että olen yhden miehen salaliitossa alkoa vastaan enkä maksa humalatilastani alkoholiveroa.
Ei tuossa ole edes salaliittoa idiootti!
- Anonyymi
Herra Delfin koska tulee kiljuvideoita juutupeen?
Itse arvostan hra Delfinen ajattelua.
Hän varustautuu täyteen lokdowniin jolloin ulos ei saa mennä edes ruikkupaskalle joutumatta ammutuksi.- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Hän varustautuu täyteen lokdowniin jolloin ulos ei saa mennä edes ruikkupaskalle joutumatta ammutuksi.Kyllähän tässä maassa olisi kirveelle töitä…
- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Hän varustautuu täyteen lokdowniin jolloin ulos ei saa mennä edes ruikkupaskalle joutumatta ammutuksi.Eipä hänen päässään hirveästi kulje, muuten ei uskoisi litteään maahan.
Ei se mitään viiniä ole.
Viiniä on vain käymistuotteet mitkä on tehty viinirypäleiden mehusta luontaisilla hiivoilla.- Anonyymi
Kiljumestarin viinissä ei ole kuin sokeria ja hiivaa.
Anonyymi kirjoitti:
Kiljumestarin viinissä ei ole kuin sokeria ja hiivaa.
Kohta tulee pojat ajat jolloin saamme tuta täydellisen sulkutilan.
Silloin ulkona liikkuvia kansalaisia poliisit ja armeijan joukot ampuvat kuin kaniineja ja lyövät osuessaan yläfemmoja toisilleen....- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Silloin ulkona liikkuvia kansalaisia poliisit ja armeijan joukot ampuvat kuin kaniineja ja lyövät osuessaan yläfemmoja toisilleen....No ei haittaisi. Idiootteja saisikin tässä maassa vähentää ja reilusti.
- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Silloin ulkona liikkuvia kansalaisia poliisit ja armeijan joukot ampuvat kuin kaniineja ja lyövät osuessaan yläfemmoja toisilleen....Lyödäänkö vetoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lyödäänkö vetoa?
Kuka uskoo että palaisimme enää koskaan siihen vanhaan normaaliin ?
Tuo sanonta kuulostaa jo irvokkaalta emmekä koskaan enää tule siihen palaamaan.
Lyön siitä vetoa. ViktorAtaman kirjoitti:
Silloin ulkona liikkuvia kansalaisia poliisit ja armeijan joukot ampuvat kuin kaniineja ja lyövät osuessaan yläfemmoja toisilleen....No sinuthan ne ampuisi. Vai kyyristelisitkö raukkamaisesti asunnossasi?
- Anonyymi
kekek-kekek kirjoitti:
No sinuthan ne ampuisi. Vai kyyristelisitkö raukkamaisesti asunnossasi?
Ampuvathan poliisit jo siviileitä Euroopassa, toki tapa tulee tännekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ampuvathan poliisit jo siviileitä Euroopassa, toki tapa tulee tännekin.
Jotain rahvaan edustajia työttömiä mitä väliä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi241496Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681357- 961161
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R731082Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84779Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29738Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48727Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43646- 63646
- 38629