Huomaa että ihmisillä on ainakin vilkas mielikuvitus

Anonyymi

Täällä. Voin kertoa syyni vihalle. Meinasin viime vuonna tappaa itseni. Siksi olen katkera ja vihanen. En ole ainoa kärsijä jutussa. Minulla on hyvä älykkyysosamäärä. Tajuan asioita, syitä ja seurauksia. Monilla on vaan niin vääristynyt käsitys maailman raakuudesta, kun on asiat olleet aina pirun hyvin. Hyvät vanhemmat, rahaa ja vakautta. En väitä, että kellään olisi asiat aina täydellisesti. Sitä vaan, että kaikelle on syynsä. Tänä aikana asiat patoutuu. Kauheat jonot keskustelemaan mihinkään.
Minulle riittää rakkaiden ja läheisten tuki.
Jos olisin viime vuonna tehnyt sen, olisi kaikilla osapuolilla nyt hyvin vaikeaa.
Armoa mukana.
Olen hyvä, mutta en kaikille. Siksi varmasti on vaikea ymmärtää miten joku on niin vihainen.
"Hyvää hyvyyttäni jäin henkiin."
👍🏻 Ettei muiden tarvitse kärsiä.
Onneks elämä on nyt tosi hyvää. Koen, että olen oikeutettu tähän kaikkeen hyvään ja ansainnut sen. Eipä tässä muuta.

4

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Multa ei riitä enää ymmärrystä kaikkeen. Tiettyihin asioihin helvetin kyynistynyt, koska elämä on niin opettanut. Toisille se tapahtuu jo varhain. Minä olen kokenut lapsesta asti elämän todellisia puolia ilman pumpulia. Ja silti aloholisoitumatta ja koskematta huumeisiin. Joskus tosin voi vetää kännitkin. Mutta siinäpä pala purtavaksi. Mene sinä vaan nyt istumaan vaikka vaahtokylpyyn kalliin shampanjan kera.

• Anonyymi

Tämä siis aloittajalta.

• Anonyymi

Ja aloittajalta vielä sellainen ajatus, että osaan olla hyvin pienestä tyytyväinen ja onnellinen. Olen ollut sitä aina. Nykyaika on opettanut kermaperseillekin ehkä jo jotain. Kaikille ei vieläkään. Eikä koskaan tule opettamaan.
      Kunnioita, ole kiitollinen, mutta älä liian kiltti ja sinisilmäinen. Olen nainen miehen kantavalla kyvyllä ja vahvuudella. On ollut lapsesta asti pakko kantaa. Lapsia en tee tähän maailmaan. Itsekäs teko. Ja toiseksi, en olisi varmasti hyvä vanhempi vaikka yrittäisin vältellä olemasta kuin omani, näkisin silti heidät itsessäni ja oksentaisin.

Mukavaa joulua vaan.

• Anonyymi

meinasit tappaa itses no olet epäonnistuja ja nyt me muut saadaan kärsiä näistä jutuista joskus niin toivoo että itsarin tekijät onnistuis

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      57
      8791
    2. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      151
      5350
    3. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      119
      4906
    4. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      8
      3822
    5. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      83
      3426
    6. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      53
      3349
    7. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      35
      2682
    8. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      39
      2583
    9. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      10
      2541
    10. Kenenkä halli se on tulessa nelostiellä

11 yksikköä paikalla
      Pyhäjärvi
      24
      1707
    Aihe