Täältä ei löydy sopivaa aihealuetta, joten tyydyn tähän, pahoittelut siitä.
Oon aika uusavuton pakettien lähettämisessä; oon ennen vain kirjeitä lähetellyt, mutta nyt pitäisi ihan paketti lähettää, mitä en ole ennen elämässäni tehnyt. Oon käynyt posti:n www-sivuilla, mutta en oo löytänyt juuri sitä vastausta mitä tarvitsen.
Kun minulla ei ole mitään hyvää pakettia mihin laittaa lahja jonka minun täytyy lähettää, niin teenkö vain niin että menen lähimmälle posti toimipaikalle, ostan paketin, palaan kotiin ja paketoin lähetyksen kotona ja vien sen sitten postiin ja maksan kulut, vai voinko tehdä sen niin että vien lahjan postiin, ostan paketin ja paketoin sen siellä postissa ja sitten lähetän sen?
Paketin lähettäminen
1
163
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi siitä pakkauksesta maksat johon sen lahjan laittaisit , riittää kun vaikka jostain kaupasta käyt pyytämässä tyhjän sopivan pahvilaatikon ja siihen sitten se lahja ja halutessasi vaikka lahjapaperiin käärittynä. Netistä löydät postin sivuilta pakettien eri maksimikoot ja mitä tulee postimaksua , sen mukaan sitten teet sen pakettisi ja jos osaat ja pystyt niin osta se lähetys netistä niin saat halvemmalla kuin sieltä postin tiskiltä. Ohjeiden mukaan sitten laitat paketin päälle tarvittavat tiedot ja viet postiin. Tarvitset siihen myös paketin vastaanottajan puhelinnumeron.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3731574- 761520
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten3641478Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀481211- 631190
Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht361039Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆2521018vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli163908Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20877Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40875