Koska tästä on tullu seuranhaku palsta? Käsittääkseni aihealue on leikit ja fetissit.
Seuranhaku palsta
10
602
Vastaukset
- Anonyymi
Haetaan seuraa aikuisten leikkeihin.
- Anonyymi
Sinne vaan keskenäs hiekkalaatikolle
- Anonyymi
Juu tuuu vaan niin leikitään . Jos oot nainen ja nuori kiimainen vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu tuuu vaan niin leikitään . Jos oot nainen ja nuori kiimainen vielä.
Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa
- Anonyymi
täällä voit aina pyytää jotain toteumman sun fetissii tai fantasiaa
- Anonyymi
Haen itse kontaktia muiden kanssa joilla on sama fetissi. Tykkään vnhojen savottamiesten palleista.
- Anonyymi
Etsin Naista itselleni sinulla voi olla ollut jo vipinää ja Seksiä miehnkin kanssa hyväksyn harhailut se on luonnolista että olet antanut pilluasi vieraan munan tutkitavaklsi ja nusitavaksi tai vaikka useamankin pantavaksi tietty eri aikaan.lapsia voi olla myös näistä edelisistä jo olemassa.Olet Suomalainen .Thaikku tai Ulkolainen.Olen Suomalainen Yli 65 Mies 176 90 voit olla Bi tai jotain muutakin mikä on tarttunut kulkiessa matkaan jossain muodossa en kiellä sitä sinulta.Asioin Päijät - Hämessä ja ssen ulkopuolella sieltä voi löyttyä monta hyvää paikkaakin en kuitenkaan nyt mainitse sen paremmin ,niitä nimiltä,ettei tuu ylimääräisikä tykytyksiä turhan takia.Niinkuin menneenä kesänäkin oli varsin pitkälle Syksyyn lähes näihin päiviin saakka.Jossakin voi jo pullottaa hiukan mutta näinhän siinä käy aina jollekin jos käydäkseen on...No niin suukon voin antaa jos napasi paljaastat.
- Anonyymi
Mee niuvanniemeen sen nöyhtäsen napas kanssa buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee niuvanniemeen sen nöyhtäsen napas kanssa buaahaa
Buaahaa spede buaahaa ja nöyhtänen napa buaahaa
- Anonyymi
Ei kai se ole keneltäkään pois, jos joku täältä seuraa hakee.
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde283181Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän382910- 1502378
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542299Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti261980Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3991793Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1151746- 3251640
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151502- 1351489