Mikä helv. siinä on et mania päissään tulee tuhlattua kaikki rahat mitä vaan irti saa. Velkaa nyt 30.000€...kaikki menny pelaamiseen ja jatkuvaan kuukausien ryyppäämiseen AINA mania päissäni.
Koska kuvittelen, että voin nyt tuhlata koska voitan kumminkin rahat takaisin Kenosta tai Lotosta...eli uskon ihan utopisiin asioihin.
Onko muilla samanlainen ongelma? Oletteko velkaantuneet pahasti? Olisi kiva kuulla jos olisi kohtalotovereita.
t: masennuksesta mielisairaalan ens viikolla menevä
Mania ja SAIRAS rahan tuhlaaminen!
8
1363
Vastaukset
- Anonyymi
Itselläni ei ehkä ole ihan tuollaiseen mennyt, mutta jotain suuruuden hulluutta nyt kuitenkin.
Muiden ihmisten tarinat mitä olen kuulleet ovat olleet yhtä vauhdikkaita kuin sinun tarina, ei välttämättä suoranaisesti rahallisesti tai viinaan liittyen, mutta esimerkin omaisesti on vaikka lähdetty pelastamaan kulkukissoja maailman toiselta laidalta. Omalla tavallaan kaunis ajatus, mutta manialla on selkeästi ollut oma osuutensa harkintakykyyn.
Voimia ja jaksamista. - Anonyymi
Olisi oarasra huomata milloin se tulee kun aivan huomaanatta kirjautuu peli rai vippisivuille ja muka tuntuu siltä ettei raha merkitse mitään. Luulisin että siltä se tuntuu. Voittaminenhan on hirmu harvinaisen hja riskinä on vain täystuho ja velkavankeus ja henkinen kierre ahdistukseen ja lukemattomiin johdannaisongelmiin ja vieläkin pahempiin seurauksiin. Et menetä mitään jos et pelaa.
Se pelaaminen on itsensä harhauttamista muista ongelmista. Jos ne hoitaisi kuntoon niin häviäisi pelihimo samantien... - Anonyymi
Sama toimintatapa sama lopputulos.
- Anonyymi
Tulee tuhlattua, vaikka ei todellakaan olisi mitä tuhlata.. Kämppä täyttyy mitä turhimmista purnukoista ja muusta.
- Anonyymi
Tässä kirjoituksessa oli ainakin hyviä säästövinkkejä tuhlaamisen estämiseksi:
https://www.etlehti.fi/blogit/marialla/saastaminen-tuhlaamista-kivempaa - Anonyymi
Aapo on kova naistenmies.
- Anonyymi
Riku, saitko sä mun kuvat, mitä mä lähetin?
- Anonyymi
Sairaana sijoitan aina autoon jossa paljon tehoa ja ajan sitä täysillä.
Ihanaa avohoitoa ja otan lääkkeet jos ajan liian kovaa.
Jos en olisi köyhä ostaisin vielä nopeamman auton ja lentäisin pois täältä uuteen elämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133708Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272830Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2642673Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51875- 2171405
- 721210
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1561027Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi30963Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk2917Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä90907