🤔 👎 🧶sähköiset palvelut! Miten helppo oli aikaisemmin mennä johonkin ja naamat vastakkain virkamiehen kanssa selvitellä asiat. Mulla on nyt kauhea stressi kun juuri sain täytettyä passihakemuksen ja sitten on edessä poliisilaitoksella käynti!
Minua pelottaa nimittäin se, että tällään autoni johonkin poliisiautoon. Niin tuhma en kyllä ole, kuin se maistissa ollut kaivinkoneen kuljettaja, jota ruttasi kaksi poliisiautoa tahallaan (onneksi tyhjiä). Pitäisikö koputtaa puuta, kun sanon, että edellisestä kolarista on hieman aikaa ja kilometrejä. Se tapahtui elämäni miehen istuessa vieressäni. Hän taisi ihmetellä millainen sählä olen. 😍 Sitä ei lasketa kolariksi, jos joku käy ruttaamassa auton, kun se on parkissa.
Tämä nyt on vain yksi esimerkki siitä mihin miehiä tarvitaan. Nimittäin autoasioiden selvittelyyn. Renkaista olen taas selvinnyt tällä erää.
Voi sitä, joka on keksinyt
6
70
Vastaukset
- Anonyymi
Minua taas sututtaa, jos pitää mennä jonnekin jonottamaan eikä ole sähköisiä palveluja. Ja raivostuttaa, jos jonnekin pitää soittaa puhelimella, eikä palvelua saa sähköisesti.
Onhan nuo sähköiset palvelut hyviäkin tosiaan, kun rokotusajankin voi varata netistä etukäteen niin selviää jonottamatta. Aloituksen aikaan olin vain yrittänyt selvittää miten saan passin, kun minulla ei ole mitään voimassaolevaa henkilöllisyystodistusta. Ajokortti kun ei enää kelpaa mihinkään.
- Anonyymi
Ursulalle terkut https://www.iltalehti.fi/matkajutut/a/248eb52d-78c3-4fd5-bfe9-29765d819d17
DigihaukullaKaikkea sitä nykyisin tilastoidaankin. Mielenkiintoista että ruåttalaiset käyttävät fiksummin alkoholijuomia kuin suomalaiset. Itse olen nollalinjalla mutta se ei Suomen tilastoja paranna 🤔
- Anonyymi
Lämpimät kädet voi tuntua ihan kivasti ensikerralla..
https://www.is.fi/digitoday/testit/art-2000008408505.htmlMulla on muistissa ja ikävöinnissä kylmät kädet. Mies oli liukastunut ensi lumessa ekan kerran tapaamiselle tullessaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733363
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662661Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442172- 611729
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251697- 351695
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601618