🤔 👎 🧶sähköiset palvelut! Miten helppo oli aikaisemmin mennä johonkin ja naamat vastakkain virkamiehen kanssa selvitellä asiat. Mulla on nyt kauhea stressi kun juuri sain täytettyä passihakemuksen ja sitten on edessä poliisilaitoksella käynti!
Minua pelottaa nimittäin se, että tällään autoni johonkin poliisiautoon. Niin tuhma en kyllä ole, kuin se maistissa ollut kaivinkoneen kuljettaja, jota ruttasi kaksi poliisiautoa tahallaan (onneksi tyhjiä). Pitäisikö koputtaa puuta, kun sanon, että edellisestä kolarista on hieman aikaa ja kilometrejä. Se tapahtui elämäni miehen istuessa vieressäni. Hän taisi ihmetellä millainen sählä olen. 😍 Sitä ei lasketa kolariksi, jos joku käy ruttaamassa auton, kun se on parkissa.
Tämä nyt on vain yksi esimerkki siitä mihin miehiä tarvitaan. Nimittäin autoasioiden selvittelyyn. Renkaista olen taas selvinnyt tällä erää.
Voi sitä, joka on keksinyt
6
88
Vastaukset 6
- Anonyymi
Minua taas sututtaa, jos pitää mennä jonnekin jonottamaan eikä ole sähköisiä palveluja. Ja raivostuttaa, jos jonnekin pitää soittaa puhelimella, eikä palvelua saa sähköisesti.
Onhan nuo sähköiset palvelut hyviäkin tosiaan, kun rokotusajankin voi varata netistä etukäteen niin selviää jonottamatta. Aloituksen aikaan olin vain yrittänyt selvittää miten saan passin, kun minulla ei ole mitään voimassaolevaa henkilöllisyystodistusta. Ajokortti kun ei enää kelpaa mihinkään.
- Anonyymi
Ursulalle terkut https://www.iltalehti.fi/matkajutut/a/248eb52d-78c3-4fd5-bfe9-29765d819d17
DigihaukullaKaikkea sitä nykyisin tilastoidaankin. Mielenkiintoista että ruåttalaiset käyttävät fiksummin alkoholijuomia kuin suomalaiset. Itse olen nollalinjalla mutta se ei Suomen tilastoja paranna 🤔
- Anonyymi
Lämpimät kädet voi tuntua ihan kivasti ensikerralla..
https://www.is.fi/digitoday/testit/art-2000008408505.htmlMulla on muistissa ja ikävöinnissä kylmät kädet. Mies oli liukastunut ensi lumessa ekan kerran tapaamiselle tullessaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid122773En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene42559Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50505- 36502
Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi18495Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.101452Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33441- 34388
- 46373
Martina ja Muhis vaan ystäviä
Selityksiä tältä tyrkyltä löytyy, eikö kehtaa puuma sanoa, että seurustelemme. " Tää nyt on tämmönen alku vielä". Eiköhä130372