mitä pervoa tekisit minulle?-ketju

mul on tylsää ja etsin jotain mistä kiihottua. :) siksi tällainen ketju. tässä saa kuvailla itsensä ja kiihottavan tilanteen ja muut saa vastata mitä tekisivät sinulle. mukavaa tuhmaa leikkiä siis. aloitan:

olen 29-vuotias, 60 kg/160 cm nainen hikisenä lenkin jälkeen pururadan varressa venyttelemässä ja lepäilemässä. satut pysähtymään myös. näet kuinka pyllistän sinua kohti tiukoissa urheiluleggingseissäni ja katson olkani yli iskien silmää. mitä teet?

32

1608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Postisi toimii?

    • Anonyymi

      Oot joku säälittävä kukkakaalikullinen tyttöilijäressukka?

      • täällä on teillä säälittävillä setämiesrunkkaajilla joku outo käsitys että naisilla ei ole fantasioita. :) ihan olemassa olevia me ollaa eli voit pitää suusi kiinni.


      • Anonyymi
        kiisselisanna kirjoitti:

        täällä on teillä säälittävillä setämiesrunkkaajilla joku outo käsitys että naisilla ei ole fantasioita. :) ihan olemassa olevia me ollaa eli voit pitää suusi kiinni.

        Tyttöily eikä tyttömäisyys tee susta mitenkään aitoa naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyttöily eikä tyttömäisyys tee susta mitenkään aitoa naista.

        Jahas, kukahan tässä nyt on säälittävä jankuttaja.


    • Siinä tilanteessa... hmm oikein jos pervotuttaisi, ottaisin ja laskisin leggingsit alas ja upottaisin kielen syvälle pyllyn vakoon ja aloittaisin nuolemalla sinun anusta, samalla kädet hyväilisi kehoasi kiihkeästi, miten se siitä lähtisi menemään eteenpäin, en tiedä vielä, keksitään yhdessä.... Ihan varmasti se päättyisi siihen kumminkin, että laukeasisin sinun suuhun, siinä välissä lm monta juttua.... olisiko vaikka joku pieni välisuihku asiaa ?

    • Anonyymi

      Laittaisin käsiraudat ja säkin päähän ja heittäisin auton peräkonttiin. Ajaisin syrjäiselle levarille ja nussisin säkki päässä. Palauttaisin samaan kohtaan satasen kera.

      • Anonyymi

        Mitä sillä satasella tehdään?


    • Anonyymi

      Tulee mieleen henkilö, joka antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa.

      • Anonyymi

        Nimenomaan


    • Anonyymi

      Ensin pysähtyisin minäkin venyttelemään sun kaveriksi ja alkaisin jutella sekä kehua sinun vartaloasi kuinka se on hyvin treenattu ja kaikin puolin hyväkuntoisen näköinen . Oikein timmit on sun pakarat ja reidet. Sitten kysyisin Tarviiko miten treenin jälkeen hieroa reisiä että ei tule myöhempää kamppeet. Sanot että hyvää se tekis hieronta , jolloinka sanon että minulla on kokemusta hieronnasta jotta voin kyllä tulla hieromaan jos tarvii kunnon käsittelyä sun pakarat ja reidet. Niimpä lenkkeilemme sun luo ja sanot käyväsi ensin suihkussa ja jos haluut voit sinäkin käydä samalla . Niimpä kun hän menee suihkuun niin riisun itseni ja menen perässä jossa olet jo suihkuttamassa pimppiäsi . Alan saippuoida sun selkää ja kokoaja alempaa.... ja alempaa...kumarrun eteen päin ja sanot että hiero ...hieroo ja mä alan hieroa sun peppua ja käsi menee jalkoväliisi joka kutsuvasti on auki mun tulla hyväilee. Sitten sanot pane mua mua panettaa.... ja mua ei tarvii kahdesti käskee joten kulli on tanassa ja otan sun lantiosta kiinni kun kullini uppoaa syvälle pimppiin joka on kiimasta märkänä ja sä jo värähdät eka työnnellä. Alan rytmikkäät työnnät ja alat voihkia kuinka hyvältä kunnon muna tuntuu kun mies on reissussa. Mietin hetken , mutta jatkan kuitenkin vielä . Kohta tunnen paineen kullissani ja lasti lähtee syksymään sun sisään jolloin sinäkin huudat nautinnon saaneena... jalkasi tärisee kun sperma työntyy sisään. ....

      • Anonyymi

        Kullostaa hyvälle 🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kullostaa hyvälle 🥰

        Kaikkihan teille säälittäville tyttöilijöille hyvälle kuullostaakin opihan urporessukka kirjoittamaankin oikein ja käy ees koulutkin loppuun ennenku täällä yrität päteä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkihan teille säälittäville tyttöilijöille hyvälle kuullostaakin opihan urporessukka kirjoittamaankin oikein ja käy ees koulutkin loppuun ennenku täällä yrität päteä

        Ehkä sinä olet hyvä teoriassa , mutta minä käytännössä. Taidat itse olla lerppakulli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kullostaa hyvälle 🥰

        Ja tuntuu vielä paremmalle


    • Anonyymi

      hyväilisin peppuasi ja riisuisin sinut nuolisin peppureikäsi ja hyväilisin pilluasi sormilla kunnes laukeaisit sitten haluaisin vastaavaa sinulta

    • Anonyymi

      Sitoisin sut puutavadten ja naisin takaa päin . Sitten jättäisin sut siihen kiinni ja kirjoittaisin selkääsi että saa naida jos haluut tai tehdä muuta Porvoo.

      • Anonyymi

        Pervoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pervoo

        Muuta Porvoo. Taitaa olla kotiseutumainontaa.


    • Anonyymi

      Siinähän olet,se blondi jonka tiukkoja mustien legginsien peittämiä pakaroita ihailin äskettäin kahvilassa.Ja nyt nuo himoitsemani puolipallot ovat tuossa! Parin metrin päässä tutun pururadan viereisellä venyttelypaikalla.
      Pysähdyn ja tyttö kääntää päänsä ja katsoo minua,iskee ja silmää vielä!
      Tämän täytyy olla unta ,mietin.
      Mutta ei edelleen tyttö pyllistelee siinä venytellenja katsoen minua ilkikurisesti hymyillen.

      Olen kuin jjähmettynyt siihen paikkaan ja katson ihaillen häntä, varsinkin tuota kiihottavaa persettä mutta ihailen myös hänen kauniita kasvojaan ja sinisiä silmiä jotka näyttävät nauravan mnulle.

      Kuinka nuori hän onkaan ,voisin olla hänen isänsä ellen jopa vaari.
      Ajatukset riehuvaat paässäni samalla kun yritän vilkuilla ympärilleni ..
      Mutta tuo seksikäs nuori nainen saa minut unohtamaan tavallisen ujouteni .Astun nopeasti ihan hänen taakseen ,otan kiinni hoikasta vyötäröstä ja painan verkkarihousujen etumuksen vasten mustia legginsejä. Tunnen kaluni reagoivan noihin kiinteisiin, ohuiden legginsien peittämiin kuumiin puolipalloihin.
      Tyttökin tuntee sen ,hän hätkähtää ,mutta ei vetäydy pois ja silmiini edelleen katsellen hän nousee seisomaan , ,huulet raollaan ja huoahtaa; ahh sulla on joku kova kapula siellä.
      Puristan häntä hoikasta vyötäröstä toisella kädellä ,toisella otan kiinni täyteläisestä rinnasta. Tunnen sen kuuman ja kovan nännin treenipaidan ja ohuitten mustien rintsikoiden läpi.
      Huohotan kiimaisena ja vastaan

    • Autoni on sammunut juhlista lähtiessäni hiljaisen kylätien varrelle. Kyykin lyhyessä hameessa, stayupeissa ja korkokengissä konepelti auki tuijottaen autonmoottoria avuttomana ilman puhelinta sekä rahatta ja tarvitsen apua.
      Pitkän aikaa odoteltuani pimessä saapuu auto joka pysähtyy jonkin matkan päähän minusta.
      Auton ajovalot vangitsevat minut näytille niukassa vaatetuksessani kuin teatterinäyttelijän estraadille.
      Minua nolottaen pelottaa esiintyvät pitkät minuutit tuossa valokeilassa kunnes auton ovi aukeaa...

      • Anonyymi

        Astun ulos autosta, kysyn mikä hätänä? Vastaat että autosi sammui eikä käynnisty. Kumarrut eteenpäin taivuttaen jalkaasi suoraan taaksepäin. Tulen olkasi yli katsomaan. Tunnen hiuksesi. Lyhyt nahkatakkisi on auki. Päätät mennä kokeilemaan uudestaan. Mutta ei tapahdu mitään. Tulet uudestaan avonaiselle konepellille. Katsot edelleen eteenpäin, tulen lähellesi ja käännyt ympäri kasvokkain nojaten käsilläsi autoon. Sanon "Ehkä onkin niin että bensa on lopussa" ja laitan käden ympärillesi ja taivutan sinua hiljaa taaksepäin. Nostat jalkasi koukkuun, valkoiset pikkuhoususi näkyvät hiukan hameen alta, Laitan käteni vyötärösi ympäri, . Naurahdat kevyesti "eikä, mun pitäisi olla jo kotona"... mistä tässä nyt bensaa tähän hätään. " Haetaan vain tuo varakanisteri tuolta takaa", vastaan. Suutelen kaulaasi... "ihan mahdotonta tää" ...sanot naurahtaen.


    • Anonyymi

      Sidon sut puuhun ja sitten panen perseeseen sekä suuhun… lopuksi otan sun lompakon sekä kännykän ja lähen meneen…

    • Anonyymi

      Didon sut bondageen, jalat leveelle ylös sidottuna, pillu ja perse esillä. Nussin useaan kertaan kumpaankin reikään ja sit soitan kaverit paikalle ja tarjoan sut niillekin. 8 jätkää nussii sut kunnolla polkien, reikäsi on jatkuvalla syötöllä täynnä.

      • Anonyymi

        No siinähän saa tyttö kyrpää 🤓


      • Huh, tuo on jo aikamoista nöyryyttämistä etten sanoisi.


      • Ihan kuin joukkueen kauden lopettajaisissa.


    • Anonyymi

      Voivoi, eikö pojun pipuli muuten kovetu!
      Kakaroiden jatkokertomuksia!

    • Onko muita ihmisia joka on kiinnostunut kapeat kauniit polvet?Minä olen!Minulle kiihotta kun näen kapeatkauniit seksikkäät polvet!Itse minulla on sellaiset!

    Ketjusta on poistettu 126 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1368
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1125
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1078
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1022
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1011
    Aihe