Sain myönteisen päätöksen toimeentulotuesta silmälasihankintaan. Kela valitti kun asunnon vuokra ylittää normit. Halpoja asuntoja ei ole. Katselin vapaiden asuntojen listaa internetissä. Yhtään normit täyttävää asuntoa ei ole vapaana. Uhkailemalla ei asumismenoja saa pienemmäksi.
Köyhä ja asumismenot
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ja mistä katsoit?
- Anonyymi
Sen firman sivuilta jonka vuokra-asunnossa asun tällä hetkellä. Toki on muitakin kiinteistöfirmoja. Kela ei vaadi muuttamaan, koska normiylitys on pieni ja toimeentulotuen tarve tilapäinen, mutta jos muutan niin asunnon vuokra ei saa ylittää normeja.
- Anonyymi
"Sain myönteisen päätöksen toimeentulotuesta silmälasihankintaan. Kela valitti kun asunnon vuokra ylittää normit. Halpoja asuntoja ei ole. Katselin vapaiden asuntojen listaa internetissä. Yhtään normit täyttävää asuntoa ei ole vapaana. Uhkailemalla ei asumismenoja saa pienemmäksi."
Ja asut millä paikkakunnalla ja miten pitkään olet elänyt yhteiskunnna tuilla?- Anonyymi
Pieni paikkakunta Pohjois-Karjalassa, en kerro sen tarkemmin. Yhteiskunnan tuilla tässä eletään. Toimeentulotukea en ole hakenut moneen vuoteen. Kohta lähden työttömien orjatyöhön. 10/päivä ei silmälaseja osteta.
- Anonyymi
Paikkakuntaa voi vaihtaa. Hyvän yksiön saa jo 300 kuukaudessa.
- Anonyymi
On se kyllä perhana jos muuten asiansa hoitaa ja sitten kelasta pommitetaan että asut liian kalliisti hokkus pokkus halvempi asuntoko löytyy tuosta vaan. 20 vuotta olen nyt asunu 35neliön yksiössä ja viihdyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2221537- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691207- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18942Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855