Woltin työntekijät

Anonyymi

Tekevätkö töitä, jotta ei häädettäisi pois maasta? Kun saavat pysyvän oleskeluluvan, jättävät paskahomman seuraaville tulijoille.

15

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo
      Näin tehdään

      Helsingin keskustassa kaikki Posti jakajat sitä rataa ja kun tarpeeksi kauan niin saa oleskelulupaa ja jää pois työstä

      Hyysärit panee sitten uusia laittomia ko työhön

    • Anonyymi

      Meidän yltäkylläinen, sairas sosiaaliturva mahdollistaa kaiken kilkailun.

      • Anonyymi

        Tappaa me suomalaisetki eikö, sul on kuules järki tukos


      • Anonyymi

        Lieksan poika on kustanuksiltaan murto-osa näitten karvarannes kustanuksista
        - eikä lieksanpoika pahuuteen sekaanu ja me suomalaiset olemme tapamme joutuneet näiten takia muuttamaan suojataksemme itsemme


      • "oot sie ressukka"
        En osaa tätä kommentoida.

        Yritän kuitenkin parhaani, että en olisi paha.
        Parhain terveisin, Moktar. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "oot sie ressukka"
        En osaa tätä kommentoida.

        Yritän kuitenkin parhaani, että en olisi paha.
        Parhain terveisin, Moktar. ;)

        Yrityksesi ei vaan onnistu. Ja sinut voisi kopittaa loppuiäksesi pöpilään, nimittäin sinne sinä TODELLAKIN KUULUT!


    • Anonyymi

      Anonyymi
      26.5.2019 15:11

      Rismassa kassajonossa..Huivipää seurue ja aamutakkimiehet jonossa.. Ostoksina verkkareita lenkkareita paristoja kenkiä kosmetiikkaa ym ym tarpeellista..Ja SETELINÄ jälleen A 4 Euro-Kela seteli..Perässä Suomimummo tölkkipanttilapulla ostamassa leivän piimän ja tarjous maksalaatikon..Hienoa olla Suomalainen.

      • Anonyymi

        Mutta ethän sinä ole koskaan käynyt "Rismassa". Vain S-marketissa, Kelan lapulla.


      • Anonyymi

        Tampereella sama tilanne eeläni meni kelalapuin varustetu mokaskenkäostaja suomeen kuulumaton, ei mitän mut autoparkis tämä samainen kuvasi niitä ja kuvaa tietenkin lähti heimokuntaan

        - näin mummelin suusta vieriteltiin leivät ja hyvästikkin kauvas

        Parempi selvitykseni katos mutta näin


      • Anonyymi

        Tuo on totta, kaikki yleensä kalliita vaatteita mitä saavat. Urheiluliikkeistä pelit ja vaatteet myös haetaan, kodinkoneliikkeistä pesukoneet, mikrot, imurit, puhelimet.. siis kaikki veronmaksajien laitokseen sossun piikkiin. Asunnot menevät suoraan tulijoille, vaikka mitkä mummot, sairaeläkeläiset.... odottaisivat parempaa asuntoa. Ohi jonossa vaan..... Järkyttävän kallista pelleilyä ja väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on totta, kaikki yleensä kalliita vaatteita mitä saavat. Urheiluliikkeistä pelit ja vaatteet myös haetaan, kodinkoneliikkeistä pesukoneet, mikrot, imurit, puhelimet.. siis kaikki veronmaksajien laitokseen sossun piikkiin. Asunnot menevät suoraan tulijoille, vaikka mitkä mummot, sairaeläkeläiset.... odottaisivat parempaa asuntoa. Ohi jonossa vaan..... Järkyttävän kallista pelleilyä ja väärin.

        Niin ja kaikki tämä kun olemme kuulemma hakeneet ruskeita ja n kirjainalkuisia joskus orjiksemme? Olisi syytä vihervassarisuvakkikomukoiden, intersektionaaliwokettajien perehtyä historiaan.


    • Anonyymi

      Kysyin tori piste fi josko jollain olisi telkkaria myytäväksi. Tuli tarjous uudesta telkkarista huippu halvalla. Menin ostoksille uutuuttaan kalustettuun asuntoon ja telkkari oli vielä paketissa. Epäilin varastetuksi enkä meinannu ostaa mutta "moniosaaja" näytti sossun paperit että laillisesti oli ostettu . Kysyin että ettekö itse tarvitse. Sanoi että on jo ennestään ja että pyytävät vuosittain uuden sossusta kuten muutkin kalusteet. Kuulemma hyvin toimii. No sainpa uuden telkkarin halvalla.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe