Ovatko kristityt nähneet jo merkit?

Anonyymi

Jeesus sanoi, että on oleva merkit auringossa, kuussa ja tähdissä.

Millaisia merkkejä on havaittu tähdissä? Ja ymmärtävätkö kristityt mitä tähdillä tarkoitetaan? Vai tietävätkö he milloin kaukoputki kehitettiin?

11

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ei niitä kukaan kai vielä ole nähnyt, tosin sitä helluntailaisuudessa julistettu ainakin lähes sata vuotta, elikkä siitä lähtien kun tänne helluntailaisuus on tuotu.

      • Anonyymi

        Jo on pienet piirit..
        Kyllä ne on nähty siitä lähtien kun astrologiaa on opittu käyttämään. Mutta kun uskotaan, että kirkko on ok, ja paholainen ei, ja uskotaan, että kirkolla ei ole tekemistä valtakunnan kanssa, vaikka kyseessä on virallinen laitos, ja unohdetaan ajatella, että raamatun mukaan paholainen omistaa valtakunnat. No onko kirkko vaaraksi valtakunnan pystyssä pysymiselle, sekä Jeesuksesta julistaminen? Ei?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo on pienet piirit..
        Kyllä ne on nähty siitä lähtien kun astrologiaa on opittu käyttämään. Mutta kun uskotaan, että kirkko on ok, ja paholainen ei, ja uskotaan, että kirkolla ei ole tekemistä valtakunnan kanssa, vaikka kyseessä on virallinen laitos, ja unohdetaan ajatella, että raamatun mukaan paholainen omistaa valtakunnat. No onko kirkko vaaraksi valtakunnan pystyssä pysymiselle, sekä Jeesuksesta julistaminen? Ei?

        (KR 1933/-38), Matt. 11:12-31
        Mutta Johannes Kastajan päivistä tähän asti hyökätään taivasten valtakuntaa vastaan,
        ja hyökkääjät tempaavat sen itselleen. Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.
        Jokainen,
        joka hylkää vaimonsa
        ja nai toisen,
        tekee huorin;
        ja joka nai miehensä hylkäämän,
        tekee huorin.
        Oli rikas mies, joka pukeutui purppuraan ja hienoihin pellavavaatteisiin ja eli joka päivä ilossa loisteliaasti.
        Mutta eräs köyhä, nimeltä Lasarus, makasi hänen ovensa edessä täynnä paiseita
        ja halusi ravita itseään niillä muruilla, jotka putosivat rikkaan pöydältä. Ja koiratkin tulivat ja nuolivat hänen paiseitansa.
        Niin tapahtui,
        että köyhä kuoli,
        ja enkelit veivät hänet Aabrahamin helmaan.
        Ja rikaskin kuoli,
        ja hänet haudattiin.
        Ja
        kun
        hän
        nosti
        silmänsä
        tuonelassa,
        vaivoissa ollessaan,
        näki hän kaukana Aabrahamin
        ja Lasaruksen hänen helmassaan.
        Ja hän huusi sanoen:
        'Isä Aabraham,
        armahda minua
        ja lähetä Lasarus kastamaan sormensa pää veteen
        ja jäähdyttämään minun kieltäni,
        sillä minulla on kova tuska tässä liekissä!'
        Mutta
        Aabraham
        sanoi:
        'Poikani,
        muista,
        että sinä eläessäsi sait hyväsi,
        ja Lasarus samoin sai pahaa;
        mutta nyt hän täällä saa lohdutusta,
        sinä taas kärsit tuskaa.
        Ja kaiken
        tämän
        lisäksi
        on
        meidän
        välillemme
        ja teidän vahvistettu suuri juopa,
        että ne,
        jotka tahtovat mennä täältä teidän luoksenne,
        eivät voisi,
        eivätkä ne,
        jotka siellä ovat,
        pääsisi yli meidän luoksemme.'
        Hän sanoi:
        'Niin minä siis rukoilen sinua,
        isä,
        että lähetät hänet isäni taloon
        - sillä minulla on viisi veljeä
        - todistamaan heille,
        etteivät hekin joutuisi tähän vaivan paikkaan.'
        Mutta Aabraham sanoi:
        'Heillä on Mooses
        ja profeetat;
        kuulkoot niitä.'
        Niin hän sanoi:
        'Ei,
        isä Aabraham;
        vaan jos joku kuolleista menisi heidän tykönsä,
        niin he tekisivät parannuksen.'
        Mutta Aabraham sanoi hänelle:
        'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja,
        niin eivät he usko,
        vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös.'"


      • Repe_RuutikaIlo
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo on pienet piirit..
        Kyllä ne on nähty siitä lähtien kun astrologiaa on opittu käyttämään. Mutta kun uskotaan, että kirkko on ok, ja paholainen ei, ja uskotaan, että kirkolla ei ole tekemistä valtakunnan kanssa, vaikka kyseessä on virallinen laitos, ja unohdetaan ajatella, että raamatun mukaan paholainen omistaa valtakunnat. No onko kirkko vaaraksi valtakunnan pystyssä pysymiselle, sekä Jeesuksesta julistaminen? Ei?

        >siitä lähtien kun astrologiaa on opittu käyttämään

        Mikä kristilllinen lahko uskoo horoskooppeihin? Tämä on jotain todella uutta! 🤨


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        (KR 1933/-38), Matt. 11:12-31
        Mutta Johannes Kastajan päivistä tähän asti hyökätään taivasten valtakuntaa vastaan,
        ja hyökkääjät tempaavat sen itselleen. Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.
        Jokainen,
        joka hylkää vaimonsa
        ja nai toisen,
        tekee huorin;
        ja joka nai miehensä hylkäämän,
        tekee huorin.
        Oli rikas mies, joka pukeutui purppuraan ja hienoihin pellavavaatteisiin ja eli joka päivä ilossa loisteliaasti.
        Mutta eräs köyhä, nimeltä Lasarus, makasi hänen ovensa edessä täynnä paiseita
        ja halusi ravita itseään niillä muruilla, jotka putosivat rikkaan pöydältä. Ja koiratkin tulivat ja nuolivat hänen paiseitansa.
        Niin tapahtui,
        että köyhä kuoli,
        ja enkelit veivät hänet Aabrahamin helmaan.
        Ja rikaskin kuoli,
        ja hänet haudattiin.
        Ja
        kun
        hän
        nosti
        silmänsä
        tuonelassa,
        vaivoissa ollessaan,
        näki hän kaukana Aabrahamin
        ja Lasaruksen hänen helmassaan.
        Ja hän huusi sanoen:
        'Isä Aabraham,
        armahda minua
        ja lähetä Lasarus kastamaan sormensa pää veteen
        ja jäähdyttämään minun kieltäni,
        sillä minulla on kova tuska tässä liekissä!'
        Mutta
        Aabraham
        sanoi:
        'Poikani,
        muista,
        että sinä eläessäsi sait hyväsi,
        ja Lasarus samoin sai pahaa;
        mutta nyt hän täällä saa lohdutusta,
        sinä taas kärsit tuskaa.
        Ja kaiken
        tämän
        lisäksi
        on
        meidän
        välillemme
        ja teidän vahvistettu suuri juopa,
        että ne,
        jotka tahtovat mennä täältä teidän luoksenne,
        eivät voisi,
        eivätkä ne,
        jotka siellä ovat,
        pääsisi yli meidän luoksemme.'
        Hän sanoi:
        'Niin minä siis rukoilen sinua,
        isä,
        että lähetät hänet isäni taloon
        - sillä minulla on viisi veljeä
        - todistamaan heille,
        etteivät hekin joutuisi tähän vaivan paikkaan.'
        Mutta Aabraham sanoi:
        'Heillä on Mooses
        ja profeetat;
        kuulkoot niitä.'
        Niin hän sanoi:
        'Ei,
        isä Aabraham;
        vaan jos joku kuolleista menisi heidän tykönsä,
        niin he tekisivät parannuksen.'
        Mutta Aabraham sanoi hänelle:
        'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja,
        niin eivät he usko,
        vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös.'"

        Abrahamilla oli realistinen ja positiivinen ihmiskuva. Ei satuja ja toisten unia kannata uskoakaan.
        Vanha kansanviisaus: "Joka unia uskoo se näläkään kuolee".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Abrahamilla oli realistinen ja positiivinen ihmiskuva. Ei satuja ja toisten unia kannata uskoakaan.
        Vanha kansanviisaus: "Joka unia uskoo se näläkään kuolee".

        toinenkin:

        "joka uniinsa uskoo se varjoonsa pelkää"


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        >siitä lähtien kun astrologiaa on opittu käyttämään

        Mikä kristilllinen lahko uskoo horoskooppeihin? Tämä on jotain todella uutta! 🤨

        KR 1933/-38, Jesaja 66:22-24
        Niinkuin uudet taivaat ja uusi maa,
        jotka minä teen,
        pysyvät minun kasvojeni edessä,
        sanoo Herra,
        niin pysyy teidän siemenenne
        ja teidän nimenne.

        Joka kuukausi uudenkuun päivänä
        ja joka viikko sapattina tulee kaikki liha kumartaen rukoilemaan minua,
        sanoo Herra.

        Ja he käyvät ulos katselemaan niiden miesten ruumiita,
        jotka ovat luopuneet minusta;
        sillä heidän matonsa ei kuole,
        eikä heidän tulensa sammu,
        ja he ovat kauhistukseksi kaikelle lihalle.

        KR 1933/-38, Makuksen evankeliumi 41-48
        Sillä joka antaa teille juodaksenne maljallisen vettä siinä nimessä, että te olette Kristuksen omia, totisesti minä sanon teille: se ei jää palkkaansa vaille. Ja joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat, sen olisi parempi, että myllynkivi olisi pantu hänen kaulaansa ja hänet olisi heitetty mereen.
        Ja jos sinun kätesi viettelee sinua,
        hakkaa se poikki.
        Parempi on sinulle,
        että käsipuolena menet elämään sisälle,
        kuin että,
        molemmat kädet tallella,
        joudut helvettiin,
        sammumattomaan tuleen.

        Ja jos sinun jalkasi viettelee sinua,
        hakkaa se poikki.
        Parempi on sinulle,
        että jalkapuolena menet elämään sisälle,
        kuin että sinut,
        molemmat jalat tallella,
        heitetään helvettiin.

        Ja jos sinun silmäsi viettelee sinua,
        heitä se pois.
        Parempi on sinulle,
        että silmäpuolena menet sisälle Jumalan valtakuntaan,
        kuin että sinut,
        molemmat silmät tallella,
        heitetään helvettiin,

        jossa heidän matonsa ei kuole eikä tuli sammu.


      • Anonyymi

        Kyllä niitä valitettavasti on nähty jo ulkomailla ja niistä on vielä videot olemassa.


    • Anonyymi

      Demokraatit koittaa aina pimittää kaiken vilungin isommalla Deellä.

    • Anonyymi

      Halleyn komeetta 🤣

    • Eitaita olla kaukoputkella paljoakaan mektitystä niille mekeille jota jeeus on sanonut.
      Ne merkit näkuyvät ilman kauko putkiakin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä kokoomuksen naiset?

      Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      23
      3294
    2. Finland is now Petter place

      Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      17
      2244
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

      HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      130
      1869
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

      Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1276
    5. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

      Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      163
      1137
    6. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

      Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      1022
    7. Pistä joku tunniste vuosien takaa

      Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      39
      900
    8. Pidätkö vielä elämäsi

      Rakkautena minua
      Ikävä
      54
      788
    9. Mietin tässä yhtä kysymystä

      Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      67
      731
    10. Toivon että kuulut elämääni

      Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      30
      725
    Aihe