Jeesus sanoi, että on oleva merkit auringossa, kuussa ja tähdissä.
Millaisia merkkejä on havaittu tähdissä? Ja ymmärtävätkö kristityt mitä tähdillä tarkoitetaan? Vai tietävätkö he milloin kaukoputki kehitettiin?
Ovatko kristityt nähneet jo merkit?
11
181
Vastaukset
- Anonyymi
ei niitä kukaan kai vielä ole nähnyt, tosin sitä helluntailaisuudessa julistettu ainakin lähes sata vuotta, elikkä siitä lähtien kun tänne helluntailaisuus on tuotu.
- Anonyymi
Jo on pienet piirit..
Kyllä ne on nähty siitä lähtien kun astrologiaa on opittu käyttämään. Mutta kun uskotaan, että kirkko on ok, ja paholainen ei, ja uskotaan, että kirkolla ei ole tekemistä valtakunnan kanssa, vaikka kyseessä on virallinen laitos, ja unohdetaan ajatella, että raamatun mukaan paholainen omistaa valtakunnat. No onko kirkko vaaraksi valtakunnan pystyssä pysymiselle, sekä Jeesuksesta julistaminen? Ei? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo on pienet piirit..
Kyllä ne on nähty siitä lähtien kun astrologiaa on opittu käyttämään. Mutta kun uskotaan, että kirkko on ok, ja paholainen ei, ja uskotaan, että kirkolla ei ole tekemistä valtakunnan kanssa, vaikka kyseessä on virallinen laitos, ja unohdetaan ajatella, että raamatun mukaan paholainen omistaa valtakunnat. No onko kirkko vaaraksi valtakunnan pystyssä pysymiselle, sekä Jeesuksesta julistaminen? Ei?(KR 1933/-38), Matt. 11:12-31
Mutta Johannes Kastajan päivistä tähän asti hyökätään taivasten valtakuntaa vastaan,
ja hyökkääjät tempaavat sen itselleen. Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.
Jokainen,
joka hylkää vaimonsa
ja nai toisen,
tekee huorin;
ja joka nai miehensä hylkäämän,
tekee huorin.
Oli rikas mies, joka pukeutui purppuraan ja hienoihin pellavavaatteisiin ja eli joka päivä ilossa loisteliaasti.
Mutta eräs köyhä, nimeltä Lasarus, makasi hänen ovensa edessä täynnä paiseita
ja halusi ravita itseään niillä muruilla, jotka putosivat rikkaan pöydältä. Ja koiratkin tulivat ja nuolivat hänen paiseitansa.
Niin tapahtui,
että köyhä kuoli,
ja enkelit veivät hänet Aabrahamin helmaan.
Ja rikaskin kuoli,
ja hänet haudattiin.
Ja
kun
hän
nosti
silmänsä
tuonelassa,
vaivoissa ollessaan,
näki hän kaukana Aabrahamin
ja Lasaruksen hänen helmassaan.
Ja hän huusi sanoen:
'Isä Aabraham,
armahda minua
ja lähetä Lasarus kastamaan sormensa pää veteen
ja jäähdyttämään minun kieltäni,
sillä minulla on kova tuska tässä liekissä!'
Mutta
Aabraham
sanoi:
'Poikani,
muista,
että sinä eläessäsi sait hyväsi,
ja Lasarus samoin sai pahaa;
mutta nyt hän täällä saa lohdutusta,
sinä taas kärsit tuskaa.
Ja kaiken
tämän
lisäksi
on
meidän
välillemme
ja teidän vahvistettu suuri juopa,
että ne,
jotka tahtovat mennä täältä teidän luoksenne,
eivät voisi,
eivätkä ne,
jotka siellä ovat,
pääsisi yli meidän luoksemme.'
Hän sanoi:
'Niin minä siis rukoilen sinua,
isä,
että lähetät hänet isäni taloon
- sillä minulla on viisi veljeä
- todistamaan heille,
etteivät hekin joutuisi tähän vaivan paikkaan.'
Mutta Aabraham sanoi:
'Heillä on Mooses
ja profeetat;
kuulkoot niitä.'
Niin hän sanoi:
'Ei,
isä Aabraham;
vaan jos joku kuolleista menisi heidän tykönsä,
niin he tekisivät parannuksen.'
Mutta Aabraham sanoi hänelle:
'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja,
niin eivät he usko,
vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös.'" Anonyymi kirjoitti:
Jo on pienet piirit..
Kyllä ne on nähty siitä lähtien kun astrologiaa on opittu käyttämään. Mutta kun uskotaan, että kirkko on ok, ja paholainen ei, ja uskotaan, että kirkolla ei ole tekemistä valtakunnan kanssa, vaikka kyseessä on virallinen laitos, ja unohdetaan ajatella, että raamatun mukaan paholainen omistaa valtakunnat. No onko kirkko vaaraksi valtakunnan pystyssä pysymiselle, sekä Jeesuksesta julistaminen? Ei?>siitä lähtien kun astrologiaa on opittu käyttämään
Mikä kristilllinen lahko uskoo horoskooppeihin? Tämä on jotain todella uutta! 🤨- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
(KR 1933/-38), Matt. 11:12-31
Mutta Johannes Kastajan päivistä tähän asti hyökätään taivasten valtakuntaa vastaan,
ja hyökkääjät tempaavat sen itselleen. Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.
Jokainen,
joka hylkää vaimonsa
ja nai toisen,
tekee huorin;
ja joka nai miehensä hylkäämän,
tekee huorin.
Oli rikas mies, joka pukeutui purppuraan ja hienoihin pellavavaatteisiin ja eli joka päivä ilossa loisteliaasti.
Mutta eräs köyhä, nimeltä Lasarus, makasi hänen ovensa edessä täynnä paiseita
ja halusi ravita itseään niillä muruilla, jotka putosivat rikkaan pöydältä. Ja koiratkin tulivat ja nuolivat hänen paiseitansa.
Niin tapahtui,
että köyhä kuoli,
ja enkelit veivät hänet Aabrahamin helmaan.
Ja rikaskin kuoli,
ja hänet haudattiin.
Ja
kun
hän
nosti
silmänsä
tuonelassa,
vaivoissa ollessaan,
näki hän kaukana Aabrahamin
ja Lasaruksen hänen helmassaan.
Ja hän huusi sanoen:
'Isä Aabraham,
armahda minua
ja lähetä Lasarus kastamaan sormensa pää veteen
ja jäähdyttämään minun kieltäni,
sillä minulla on kova tuska tässä liekissä!'
Mutta
Aabraham
sanoi:
'Poikani,
muista,
että sinä eläessäsi sait hyväsi,
ja Lasarus samoin sai pahaa;
mutta nyt hän täällä saa lohdutusta,
sinä taas kärsit tuskaa.
Ja kaiken
tämän
lisäksi
on
meidän
välillemme
ja teidän vahvistettu suuri juopa,
että ne,
jotka tahtovat mennä täältä teidän luoksenne,
eivät voisi,
eivätkä ne,
jotka siellä ovat,
pääsisi yli meidän luoksemme.'
Hän sanoi:
'Niin minä siis rukoilen sinua,
isä,
että lähetät hänet isäni taloon
- sillä minulla on viisi veljeä
- todistamaan heille,
etteivät hekin joutuisi tähän vaivan paikkaan.'
Mutta Aabraham sanoi:
'Heillä on Mooses
ja profeetat;
kuulkoot niitä.'
Niin hän sanoi:
'Ei,
isä Aabraham;
vaan jos joku kuolleista menisi heidän tykönsä,
niin he tekisivät parannuksen.'
Mutta Aabraham sanoi hänelle:
'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja,
niin eivät he usko,
vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös.'"Abrahamilla oli realistinen ja positiivinen ihmiskuva. Ei satuja ja toisten unia kannata uskoakaan.
Vanha kansanviisaus: "Joka unia uskoo se näläkään kuolee". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Abrahamilla oli realistinen ja positiivinen ihmiskuva. Ei satuja ja toisten unia kannata uskoakaan.
Vanha kansanviisaus: "Joka unia uskoo se näläkään kuolee".toinenkin:
"joka uniinsa uskoo se varjoonsa pelkää" - Anonyymi
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
>siitä lähtien kun astrologiaa on opittu käyttämään
Mikä kristilllinen lahko uskoo horoskooppeihin? Tämä on jotain todella uutta! 🤨KR 1933/-38, Jesaja 66:22-24
Niinkuin uudet taivaat ja uusi maa,
jotka minä teen,
pysyvät minun kasvojeni edessä,
sanoo Herra,
niin pysyy teidän siemenenne
ja teidän nimenne.
Joka kuukausi uudenkuun päivänä
ja joka viikko sapattina tulee kaikki liha kumartaen rukoilemaan minua,
sanoo Herra.
Ja he käyvät ulos katselemaan niiden miesten ruumiita,
jotka ovat luopuneet minusta;
sillä heidän matonsa ei kuole,
eikä heidän tulensa sammu,
ja he ovat kauhistukseksi kaikelle lihalle.
KR 1933/-38, Makuksen evankeliumi 41-48
Sillä joka antaa teille juodaksenne maljallisen vettä siinä nimessä, että te olette Kristuksen omia, totisesti minä sanon teille: se ei jää palkkaansa vaille. Ja joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat, sen olisi parempi, että myllynkivi olisi pantu hänen kaulaansa ja hänet olisi heitetty mereen.
Ja jos sinun kätesi viettelee sinua,
hakkaa se poikki.
Parempi on sinulle,
että käsipuolena menet elämään sisälle,
kuin että,
molemmat kädet tallella,
joudut helvettiin,
sammumattomaan tuleen.
Ja jos sinun jalkasi viettelee sinua,
hakkaa se poikki.
Parempi on sinulle,
että jalkapuolena menet elämään sisälle,
kuin että sinut,
molemmat jalat tallella,
heitetään helvettiin.
Ja jos sinun silmäsi viettelee sinua,
heitä se pois.
Parempi on sinulle,
että silmäpuolena menet sisälle Jumalan valtakuntaan,
kuin että sinut,
molemmat silmät tallella,
heitetään helvettiin,
jossa heidän matonsa ei kuole eikä tuli sammu. - Anonyymi
Kyllä niitä valitettavasti on nähty jo ulkomailla ja niistä on vielä videot olemassa.
- Anonyymi
Demokraatit koittaa aina pimittää kaiken vilungin isommalla Deellä.
- Anonyymi
Halleyn komeetta 🤣
Eitaita olla kaukoputkella paljoakaan mektitystä niille mekeille jota jeeus on sanonut.
Ne merkit näkuyvät ilman kauko putkiakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa233294Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.172244Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1301869Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus101276Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn1631137Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R4501022- 39900
- 54788
- 67731
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.30725