Mitä ajattelette 5G salaliittoteoriasta?

Itse hankin uusimman mahdollisen 4G puhelimen enkä tule ottamaan 5G puhelinta koskaan käyttöön

Kaikki latautuu riittävän nopeasti 4G verkon kautta.

4G puhelimestakin sammutan mobiilidatan jos soitan puhelun jonnekin. En halua säteilyttää aivojani pilalle.

Mietitäänpä vanhoja pelejä, esim. Suosikkini Keen5, se mahtui helposti korpulle ja vei tilaa alle yhden megatavun.
Nykyään siihen tilaan ei mahdu mikään edes kännylä sovellus. Yksi kännykällä otettu valokuva vie enemmän dataa kuin koko Keen5 peli.

Siirrämme nykyään valtavia tiedostomääriä 3G ja 4G verkoissa eikä monet ajattele yhtään että se data kulkee vartalomme läpi ehkä vaurioittaen meitä.

Itse suljen illalla kaikki mobiililaitteeni nukkumaan mennessä, ja olen peittänyt asuntooni seinät foliolla jotten yöllä altistu naapurien wifi verkkojen säteilylle.

12

158

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olihan tuo foliojuttu vitsiä?

• Anonyymi

Hyvä vedätys, pääasia että kommentteja tulee !

• Anonyymi

4G se äänikin menee. Ei saa enää pois päältä nykylaitteista. Niissä ei ole lainkaan GSM tukea.

• Anonyymi

Eipä anna kaikki maat huivein rakennella 5G verkkoa, ja hyvä niin.

Suomessakin pitäisi olla asiasta tyytyväinen, koska ilman rajoituksia Nokia ei myisi verkkoja enää kuin ahvenille, ja nekin olisi reikäisiä.

• Helpommalla pääset kun ostat sellaisen foliopeiton johon miellyttävästi öisin kääriydyt.

Linkin videossa sellaisiin kääritään kaksi ruotsalaista hullua salaliittoteoreetikkoa.

https://www.youtube.com/watch?v=VTpFWiEx3eo

• Anonyymi

joo j.kinnunen ainakin selittää mitä 5g takoittaa ihmiselle ja vähän muutakin on ytubessa ja ttubessa

• Anonyymi

Foliota seinillä ja Johan Bäckmanin ihailua...
      Nyt alkaa mennä jo vakavaksi.

• Anonyymi

Toivottavasti tiedät, että ne sinun kiljumestaripuuhailut sotkevat aivojasi paljon enemmän kun yksikään omistamasi kännykkä tai muu laite.

• Anonyymi

Tai no, nyt kun miettii, niin on nämä internetistä löydetyt "salaliitotkin" olleet aika suuressa roolissa aika monenkin salaliittoteoreetikon alennustilaan.

• Anonyymi

Mun puhelimessa on lisävarusteina matopeli ja taskulamppu ja erilaisia soittoääniä.
      Sillä voi soittaakin.

• Anonyymi

Mihin noi 5 G:t mastoja tarvitsee kun on satelliitit?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2185
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      63
      781
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      780
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      696
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      510
      684
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      630
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      60
      570
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      560
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe