Ymmärtäisin jos elettäisiin kommari yhteiskunnassa jossa autoa ei saisi valita.
Ketä idiootti ajaa dacialla kun autojakin on saatavilla?
77
1510
Vastaukset
- Anonyymi
"Ketä idiootti ajaa dacialla kun autojakin on saatavilla?"
Ajaisko sinua?- Anonyymi
Ketä ajaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä ajaa?
Ilmeisesti takaa-ajosta on kyse. Ehdotin, että joku ajaa takaa ketjun aloittajaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä ajaa?
Kirjakielessä ketä on ken-sanan taivutusmuoto, sen partitiivi. Perusmuoto ken on nykykielessä harvinainen. Ken ja kuka muodostavat yhdessä ns. sekaparadigman: yksikön nominatiivina on kuka, mutta muut sijat saadaan ke-vartalosta (kuka : kenen : ketä : ketkä : keiden : keitä).
Mikäs merkkisellä se kielitaidoton ketä ajaa ketä takaa? Anonyymi kirjoitti:
Kirjakielessä ketä on ken-sanan taivutusmuoto, sen partitiivi. Perusmuoto ken on nykykielessä harvinainen. Ken ja kuka muodostavat yhdessä ns. sekaparadigman: yksikön nominatiivina on kuka, mutta muut sijat saadaan ke-vartalosta (kuka : kenen : ketä : ketkä : keiden : keitä).
Mikäs merkkisellä se kielitaidoton ketä ajaa ketä takaa?Hyvin perusteltu.
En olisi itse pystynyt aivan samaan!- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä ajaa?
Varmaan ajaja on 'kuka'.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjakielessä ketä on ken-sanan taivutusmuoto, sen partitiivi. Perusmuoto ken on nykykielessä harvinainen. Ken ja kuka muodostavat yhdessä ns. sekaparadigman: yksikön nominatiivina on kuka, mutta muut sijat saadaan ke-vartalosta (kuka : kenen : ketä : ketkä : keiden : keitä).
Mikäs merkkisellä se kielitaidoton ketä ajaa ketä takaa?Juu, mutta vanhassakaan kirjallisuudessa ei käytetä muotoa 'ketä' vaan 'ken'.
Tämä 'ketä' vaikuttaa.... Vammaiselta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan ajaja on 'kuka'.
Ketä ajaa takaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, mutta vanhassakaan kirjallisuudessa ei käytetä muotoa 'ketä' vaan 'ken'.
Tämä 'ketä' vaikuttaa.... Vammaiselta.Onhan tuo keskustelun aloitus aivan vammainen muutenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjakielessä ketä on ken-sanan taivutusmuoto, sen partitiivi. Perusmuoto ken on nykykielessä harvinainen. Ken ja kuka muodostavat yhdessä ns. sekaparadigman: yksikön nominatiivina on kuka, mutta muut sijat saadaan ke-vartalosta (kuka : kenen : ketä : ketkä : keiden : keitä).
Mikäs merkkisellä se kielitaidoton ketä ajaa ketä takaa?Ken vois liekin sammuttaa.
- Anonyymi
Eino se virolainen votka kuski
- Anonyymi
Ketä idiootista en tiedä mutta normaalit ihmiset ajavat.
- Anonyymi
Erityisesti ne ajavat Dacialla joilla ei ole tarvetta itsetunto-ongelmien vuoksi elimen jatkeeseen. Toisilla pitää olla ökyautoja, kun ei itsetunto muuten kohoa.
- Anonyymi
Minä suunnittelem dacia sanderon hankkimista. Moni on jo ostanut sellaisen. Sijalla 3 lokakuun myynnissä!!
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/peugeot-renault-ja-dacia-valtasivat-autokaupan-karkipaikat-euroopassa/eb6a9d9a-4bb3-49e0-ab1f-4c700a35e9d7 - Anonyymi
Pitäisi olla laki, että kaikkien tarttee ostaa Toyota.
- Anonyymi
Ei helvetissä. Silloin ei kukaan jäisi välille ja hinausfirmoilta loppuis työt. Eikä meillä toyotisteilla olisi enää naurun aihetta tien varteen jääneistä ranskiksista ja meseistä.
- Anonyymi
Tuli paljon masennusta ja surkeutta, muuta ei Toyotalla ole tarjota.
Sen näkee täällä räikeästi kun minkään muun merkin kuskit eivät keksi perusteluja ja valheita Toyotasta, ilmeisesti kasetti ei muuten kestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei helvetissä. Silloin ei kukaan jäisi välille ja hinausfirmoilta loppuis työt. Eikä meillä toyotisteilla olisi enää naurun aihetta tien varteen jääneistä ranskiksista ja meseistä.
Olen omistanut ranskalaisen auton pian 50 vuotta.
Auto ei ole koskaan jättänyt taipaleelle, Aina on myös lähdetty kun on tarvis ollut.
Kerran jäin tosiaan tienposkeen kun suomalainen rengas hajosi.
Onneksi oli ranskalainen misukka vararenkaana jolla jatkettiin matkaa.
404, 504, 505, 405, 309, 306, 406.
406 puksuttaa edelleen.
Volvo on jättänyt vaihdelaatikkovian takia matkalle, Ford on myös petturiauto. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen omistanut ranskalaisen auton pian 50 vuotta.
Auto ei ole koskaan jättänyt taipaleelle, Aina on myös lähdetty kun on tarvis ollut.
Kerran jäin tosiaan tienposkeen kun suomalainen rengas hajosi.
Onneksi oli ranskalainen misukka vararenkaana jolla jatkettiin matkaa.
404, 504, 505, 405, 309, 306, 406.
406 puksuttaa edelleen.
Volvo on jättänyt vaihdelaatikkovian takia matkalle, Ford on myös petturiauto.Mitä sää oot ottanut. Kerro mulle. Tuliko hyvät vibat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen omistanut ranskalaisen auton pian 50 vuotta.
Auto ei ole koskaan jättänyt taipaleelle, Aina on myös lähdetty kun on tarvis ollut.
Kerran jäin tosiaan tienposkeen kun suomalainen rengas hajosi.
Onneksi oli ranskalainen misukka vararenkaana jolla jatkettiin matkaa.
404, 504, 505, 405, 309, 306, 406.
406 puksuttaa edelleen.
Volvo on jättänyt vaihdelaatikkovian takia matkalle, Ford on myös petturiauto.Olen omistanut ranskalaisen auton 50 vuotta.
Auto ei ole koskaan jättänyt taipaleelle, Aina on myös lähdetty kun on tarvis ollut.::::::::: Jatkan itse vielä tuohon, olen korjaus alalla ollessani omistanut sitten -v71, 104 ,204 . 304, 404,, 504,505 peugeotteja ja Citroeneja ID19, BX , GS ja GSA, ja jokunen Renaultkin ja VW Golf, yms. on omistettu . Nyt on ollut sitten jo muutaman vuoden Logan MCV. Luku on siksi niin suuri kun olen yleensä ostanut aina niinsanotun (tee se itse auton ) josta ei edellinen omistaja ole ollut korjaushalukas. Korjauksen jälkeen olen ajellut muutamia kuukausia ehkä pitempäänkin ja myynyt sitten sen varmana vehkeenä ! - Anonyymi
Ja Toyta korjaamoiden taksat lailla 200 €/h.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen omistanut ranskalaisen auton pian 50 vuotta.
Auto ei ole koskaan jättänyt taipaleelle, Aina on myös lähdetty kun on tarvis ollut.
Kerran jäin tosiaan tienposkeen kun suomalainen rengas hajosi.
Onneksi oli ranskalainen misukka vararenkaana jolla jatkettiin matkaa.
404, 504, 505, 405, 309, 306, 406.
406 puksuttaa edelleen.
Volvo on jättänyt vaihdelaatikkovian takia matkalle, Ford on myös petturiauto.Joo, kyl vanhat Pösöt on varmoja näissä pohjolan olosuhteissakin, uuvempia en mänis kehumaa eikä muutenkaa kiinnosta nämä sähköset vikavitkuttimet. Kohta on 50v ollu Pösöjä, 403, 309, 405, nykysellä ajettu 390th....ja mänö vuan senku paranoo, ja pellit kestee mualiman tappiin asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei helvetissä. Silloin ei kukaan jäisi välille ja hinausfirmoilta loppuis työt. Eikä meillä toyotisteilla olisi enää naurun aihetta tien varteen jääneistä ranskiksista ja meseistä.
Ei helvetissä. Silloin ei kukaan jäisi välille ja hinausfirmoilta loppuis työt. Eikä meillä toyotisteilla olisi enää naurun aihetta tien varteen jääneistä ranskiksista ja meseistä.
-ja sitten olisivat tiet valtoimenaan täynnä pimeäperäisiä tojotoita kun niiden simppelit kuskit eivät ymmärrä tuon taivaallista autojensa valojen päälle vaan ajellaan menemään 2tyytyväisinä" ja muuta liikennettä vaarantaen etuledit päällä ja perä pimeänä -no ehkäpä he silloin huomaisivat tojojen puuttuvat takavalot paremmin jos edessäkin olisi pimeä tojo... 😝
-se on kyllä kumma juttu, että lähes aina kun on peräpeili pimeänä oleva auto edessä niin se on tojota! 🙄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei helvetissä. Silloin ei kukaan jäisi välille ja hinausfirmoilta loppuis työt. Eikä meillä toyotisteilla olisi enää naurun aihetta tien varteen jääneistä ranskiksista ja meseistä.
-ja sitten olisivat tiet valtoimenaan täynnä pimeäperäisiä tojotoita kun niiden simppelit kuskit eivät ymmärrä tuon taivaallista autojensa valojen päälle vaan ajellaan menemään 2tyytyväisinä" ja muuta liikennettä vaarantaen etuledit päällä ja perä pimeänä -no ehkäpä he silloin huomaisivat tojojen puuttuvat takavalot paremmin jos edessäkin olisi pimeä tojo... 😝
-se on kyllä kumma juttu, että lähes aina kun on peräpeili pimeänä oleva auto edessä niin se on tojota! 🙄Muuttaako se auton laatua jotenkin, että kuljettajana on pölhöjä? Pölhöt tarvitsevat kestävän auton etteivät jää välille yhtenään ja on niitä viisaitakin toyota kuskeja. :P
- Anonyymi
Onkohan tuo aloitus tehty selvin päin ??
- Anonyymi
Tällä palstalla ei kukaan koskaan ole selvinpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä palstalla ei kukaan koskaan ole selvinpäin.
Vastaan kysymykseen: Olen aina selvä kirjoittaessani jotain tänne.
- Anonyymi
Stadilainen aloittaja.
- Anonyymi
Ja sitten kouluun opettelemaan äidinkieli.
- Anonyymi
Ketä joutuu oppimaan ja ketä opettaa ja ketä voi oppia? 0ppiiko siellä koulussa ketään mitään? Haluuko ketään kääntää lippistä jos ei ketään halua? Tajusiko ketään mitään?
- Anonyymi
Ketä?
On aivan helvetin iso ero sillä "kuka ampuu" kuin "ketä ampuu"! En olisi mielelläni se ketä ampuu. - Anonyymi
Ketä-puhevammaisuus ällöttää!
- Anonyymi
Ketä mahtanee huomenna masentaa kun Toyota näyttää taas kaapin paikan? Villi veikkaukseni on että jos ei ketään muuta niin kyllä sylttytehtaan edustaja tulee ulos trafin tilastoa taskulaskimen kanssa soveltamaan .
- Anonyymi
Persuilu ällöttää minua.
- Anonyymi
Kommariyhteiskunnassa autot saattoi tosiaan saada valita saavutusten perusteella. Kapitalistisessa markkinataloudessa jokainen joutuu ostamaan tai vuokraamaan autonsa.
Mutta se sitten on mielipidekysymys, että jos on 15 000€ käytettävissä auton hankintaan niin minkä näistä valitsee:
1. Ostaa uuden Dacian 15 000€:lla
2. Ostaa 8 vuotta vanhan 200 000 km ajetun "hienon" auton
3. Ostaa 50 000€ maksavan auton rahoituksella ja käyttää sen 15 000€ käsirahaan.
4. Liisaa 30 000€ - 100 000€ maksavan auton.
Varallisuudesta ei tässä kerro mikään valinta, eikä varmaan edes oikeaa vastausta ole siihen, mikä näistä vaihtoehdoita on absoluuttisesti paras.
Tosin vaihtoehdot 3 ja 4 ainakin saattavat harmittaa viimeistään siinä vaiheessa kun huomaa että ilmaista rahoitusta ei oikeasti ole. Ja mitä kalliimpi kaupan kohde on, sitä varmemmin se osottautuu myös kalleimmaksi vaihtoehdoksi esimerkiksi 5 vuoden tarkasteluajanjaksolla. Saattaa myös olla että vaihtoehto 2 osoittautuu huonon tuurin kohdalle sattuessa niin kalliiksi korjata, että arvonalenema lähes nollaa auton arvon, jos sitä ei pysty kohtuuhinnalla korjaamaan.- Anonyymi
Vaihtoehto 5 : 1000 e autoon ja 500e vuosittain korjauksiin, jää vielä 14 000 elämiseen. Tosin merkistä riippumatta menee 500e vuosittain remontteihin, jos ei itse tee remontteja.
- Anonyymi
Huonoin vaihtoehto noista on 2. vaihtoehto. Auto on usein jo niin huono, ettei sillä uskalla lähteä pitemmälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huonoin vaihtoehto noista on 2. vaihtoehto. Auto on usein jo niin huono, ettei sillä uskalla lähteä pitemmälle.
Lisäksi tuossa ryhmässä on eniten sivistymättömiä kuskeja.
- Anonyymi
Kuka, kuka ajaa?
- Anonyymi
-tarkoittanetko monikkoa: ketkä ajavat Dacialla vai yksikköä että kuka ajaa Dacialla?
-ketä-sana sopii ylen huonosti tuohon sinun käyttämääsi lauseeseen
-tosin se sopii käytettäväksi mm. seuraavissa lauseissa "ketä kiinnostaa vaikkapa jokin asia?" tai "ketä teistä tämä ko. asia koskee?"- Anonyymi
Ketä on partitiivi, ei sovo aloittajan käyttämään lauseeseen. Kuulostaa kielivammaiselle!
- Anonyymi
DATSIA PAALIIN JA RELLU TILALLE. LOPPUU SE KÄRVISTELY AUTON KANSSA.
- Anonyymi
Kun käytät isoja kirjaimia, se tulkitaan kaikkialla huutamiseksi!
Onko tähän huutoon olemassa joku joku syy? - Anonyymi
Sandero sai vain kaksi tähteä euro ncapissa. Kuka uhkarohkea näihin sortuu.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suomessakin-myytava-uutuusauto-sai-tormaystestissa-vain-kaksi-tahtea-epailematta-loytanyt-markkinarakonsa/8118440- Anonyymi
Nii ih, "ketä" uhkarohkea voi sortua?
- Anonyymi
Ketät sekaantuu näihin.
- Anonyymi
Järkevin ratkaisu yksin ajavalle on tässä:
https://www.nettiauto.com/toyota/corolla/12496945
Ja perheelle tässä:
https://www.nettiauto.com/toyota/corolla/12453928
Munan jatkeena nuo eivät valitettavasti toimi.- Anonyymi
Onko Kiuru säätänyt asetuksen jossa hän määrää minkälaisella autolla kukin saa ajaa? Että saadaan korona asettumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Kiuru säätänyt asetuksen jossa hän määrää minkälaisella autolla kukin saa ajaa? Että saadaan korona asettumaan.
Puhuin järkevimmästä ratkaisusta. Kukin saa ajaa kyllä millä haluaa.
- Anonyymi
-farkkuhan se on oltava perheelliselle tai ainakin jokin 5-ovinen hatchback
-ei noihin sedaneihin mitään mahdu, perälunkan aukkokin niissä on kuin onneton postilaatikon kansi ettei sinne mitään saa kohtuudella laitettua tai sitten purettua muuten kuin tyhjentämällä kaikki roinat edestä kuin se haluttu pussukka on kuitenkin siellä taaimmaisimpana takapenkkiä vasten -on nimittäin kokemusta kaikista noista kolmesta korimallista! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-farkkuhan se on oltava perheelliselle tai ainakin jokin 5-ovinen hatchback
-ei noihin sedaneihin mitään mahdu, perälunkan aukkokin niissä on kuin onneton postilaatikon kansi ettei sinne mitään saa kohtuudella laitettua tai sitten purettua muuten kuin tyhjentämällä kaikki roinat edestä kuin se haluttu pussukka on kuitenkin siellä taaimmaisimpana takapenkkiä vasten -on nimittäin kokemusta kaikista noista kolmesta korimallista!Se on sun ongelma jos olet mennyt itsellesi ison perheen hommaamaan. Osta uusi Dacia Duster ja nauti epämukavuudesta.
- Anonyymi
Missäpäin Suomea näitä idioottimaisia suomenkielen raiskaajia riittää?
- Anonyymi
Pääkaupunkiseudulla.
- Anonyymi
Saisivat äidinkielenopettatkin pysyä poissa, kun autoista keskustellaan. Elleivät sitten itsekin keskity autoista keskusteluun.
Mutta asiaan. Dacia on auto, joka on aivan ykkösketjun auto, mikäli autoa on hankkimassa esimerkiksi kakkosautoksi tai "kauppakassiksi". Dacian kanssa ei tarvitse tuntea muuta kuin myötähäpeää, niitä kalliilla uudella autolla ajavia kohtaan, jotka kaupan pihaan ajaessaan parkkeeraavat autonsa tuulessa ja tuiskussakin kauimmaisiin parkkiruutuihin. Samoin jokainen voi laskea autolleen kilometrikustannuksen. Vähän ajetussa autossa kilometrikustannus on sitä korkeampi mitä kalliimpi auto, kun yhtälössä on mukana auton arvonalenema. Daciassa edullinen hankintahinta ja edulliset huoltohinnat antavat niin paljon tasoitusta, että esimerkiksi saman konsernin Renault Zoe ei kakkosauton tai kauppakassin ajokilometreillä tulisi koskaan edullissemmaksi kuin Dacia Sandero. Saati sitten rahoituksella ostettu Tesla Model 3, jonka käsirahana olisi käytetty Sanderon hinnan verran rahaa. Ero on niin suuri sekä Zoe:n, että Teslan tapauksessa, että lähes kuka tahansa järkevä ihminen toteaisi, että kilometrikustannuksen ero on niin suuri, että Sanderon vähäisempi mukavuustaso on kuitenkin järkevä valinta. - Anonyymi
DACIAN umpisurkeat tulokset euro ncapissa laittaa mietityttämään. Kuka hullu haluaa ajaa autolla jossa yksi tahi kaksi tähteä turvallisuudesta. Näillä sikakiikuilla ei aja muut kuin umpi pihit ukkelit. Kyllä näin on. Itse arvostan turvallisuutta ja siksi valintani on jokin muu kuin datsia.
- Anonyymi
Nuo Euro NCAP tähdet ovat vähän kuin jääkaapin tai television energialuokka. Ostin viime vuonna A merkinnällä olleen jääkaapin, nyt sen saman kaapin energialuokka on C, hirveä energiatuhluri siis? Heti töpseli irti ja SER-kierrätykseen?
Autoissa tähtien perusteet ovat muuttuneet myös, mutta sillä tavalla eri turvallisuuden osa-alueita painottavalla tavalla, että täydet pisteet tulevat vain ylivarustelluille autoille. Harva nimittäin nukahtaa kauppamatkallaan, niin että kaistavahdit ja vireystilan valvonnat ja ympäristöä seuraavat muut sähkösilmät, olisivat oikeasti muutakin kuin kustannus auton ostajalle.
Auton ostajan kannattaa käyttää järkeään ja katsoa mistä tähdet johtuvat.
Moottoritie, kehätie ja kaupunkiliikenteessä selviää ehjin nahoin vähän vähäisemmilläkin tähdillä. Mutta kun ajot ovat pääasiassa keskikaiteettomilla teillä, joissa hirvet, sudet ja porot pomppivat tiellä ja kärsimättömät autoilijat ohittelevat sulkuviivoista välittämättä, on varmaan ihan hyvä ja terveellinen valinta pitää tähdistöjäkin merkittävänä valintaperusteena. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo Euro NCAP tähdet ovat vähän kuin jääkaapin tai television energialuokka. Ostin viime vuonna A merkinnällä olleen jääkaapin, nyt sen saman kaapin energialuokka on C, hirveä energiatuhluri siis? Heti töpseli irti ja SER-kierrätykseen?
Autoissa tähtien perusteet ovat muuttuneet myös, mutta sillä tavalla eri turvallisuuden osa-alueita painottavalla tavalla, että täydet pisteet tulevat vain ylivarustelluille autoille. Harva nimittäin nukahtaa kauppamatkallaan, niin että kaistavahdit ja vireystilan valvonnat ja ympäristöä seuraavat muut sähkösilmät, olisivat oikeasti muutakin kuin kustannus auton ostajalle.
Auton ostajan kannattaa käyttää järkeään ja katsoa mistä tähdet johtuvat.
Moottoritie, kehätie ja kaupunkiliikenteessä selviää ehjin nahoin vähän vähäisemmilläkin tähdillä. Mutta kun ajot ovat pääasiassa keskikaiteettomilla teillä, joissa hirvet, sudet ja porot pomppivat tiellä ja kärsimättömät autoilijat ohittelevat sulkuviivoista välittämättä, on varmaan ihan hyvä ja terveellinen valinta pitää tähdistöjäkin merkittävänä valintaperusteena.Paskat oli törmäystestin tuloksetkin. Voit itsellesi toki uskotella mitä haluat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paskat oli törmäystestin tuloksetkin. Voit itsellesi toki uskotella mitä haluat.
Mutta kyse ei ole edes siitä. Jos olen hankkimassa autoa kauppakassiksi tai kakkosautoksi, niin ainakaan omassa kriteeristössä Euro NCAP tähdistöt eivät olisi kriteeristössä ihan edes ensimmäisellä sivulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paskat oli törmäystestin tuloksetkin. Voit itsellesi toki uskotella mitä haluat.
ja jos (Dacian) vaihtoehtona olisi jokin noista kahdesta vanhasta tojo-mallista joita joku tuolla ylempänä jo tarjosi niin niiden tämän hetken Euro NCAP tähdet menisivät jo pahasti miinukselle nykytesteissä 😎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja jos (Dacian) vaihtoehtona olisi jokin noista kahdesta vanhasta tojo-mallista joita joku tuolla ylempänä jo tarjosi niin niiden tämän hetken Euro NCAP tähdet menisivät jo pahasti miinukselle nykytesteissä 😎
Justhan niillä tähdillä ei ollut merkitystä? Kun kyseessä on toyota niin alkaakin merkata? hehe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Justhan niillä tähdillä ei ollut merkitystä? Kun kyseessä on toyota niin alkaakin merkata? hehe
Jonkun mielestä on, toisen mielestä ei. Anonyymi ei ole kenenkään oma nimi.
Tämän anonyymin omasta mielestä kauppakassiksi ja työmatka-ajoon hankittava kakkosauto saa olla tähdistöllä tai ilman, ei vaikuta valintaan. Eri asia sitten jos käyttäisin autoa suuressa mittakaavassa maantieajossa, jossa vastaantulija voi tulla aika kovaakin silmille tai hirvet ja karhut hyppelevät metsäkauriiden saattelemana joka kulman takaa auton eteen.
Ei...omat ajot ovat kaupunkialueella ja pieniä pätkiä tulee ajeltua myös motarilla tai kehällä, jossa vastaantulijat ovat muutaman teräskaiteen päässä oman auton keulasta ja poroeläimet pysyvät verkkoaitojen takana katselemassa liikennettä.
- Anonyymi
"Ketä idiootti ajaa dacialla kun autojakin on saatavilla?"
No ketä ajat? Et ole vielä vastannut.- Anonyymi
Datsialla ajaa vain umpi pihit ukkelit jotka eivät käsitä sitä turvallisuusfaktaa että pääsääntöisesti datsia on saanut yhden tai kaksi tähteä euro ncapissa. Nämä sikakiikut ovat hengenvaarallisia. Huh huh. Kuka näitä ostaa on aikamoinen mölli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Datsialla ajaa vain umpi pihit ukkelit jotka eivät käsitä sitä turvallisuusfaktaa että pääsääntöisesti datsia on saanut yhden tai kaksi tähteä euro ncapissa. Nämä sikakiikut ovat hengenvaarallisia. Huh huh. Kuka näitä ostaa on aikamoinen mölli.
Ja vähäiset tähdet johtuvat vain siitä ettei niissä ole ollut kaikkia aktiivisia turvalaitteita, kuten adaptiivista cruisea tai jalankulkijan tunnistavaa varoitinta jne. Itse korin turvallisuus on vastaava kuin kaikilla muillakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Datsialla ajaa vain umpi pihit ukkelit jotka eivät käsitä sitä turvallisuusfaktaa että pääsääntöisesti datsia on saanut yhden tai kaksi tähteä euro ncapissa. Nämä sikakiikut ovat hengenvaarallisia. Huh huh. Kuka näitä ostaa on aikamoinen mölli.
Datsialla ajaa vain umpi pihit ukkelit ..............Tuohon sanoisin että nämä vanhoilla takseilla ajavat niinsanottua Rikasta näyttelevät juppihahmot kyllä muuttuvat köyhiksi heti kun kun he joutuvat menemään tarvikeliikkeeseen ja kohtaavat tiskillä myyjän. Silloin ei enää olla rikasta ,ja on päällä täysi tora hinnoista kun tingataan peräti halvimmista kytkimistä ja Gabrielin iskareista yms. ala arvoisista tavaroista hintaa alas. Jos tuota rikasta pitäis näytellä taidolla niin kyllä kai sitä pitäis "osata", vaikka varaosatiskillä vielä laskun lopuksi paiskata 10 e myyjäle kouraan ja todeta että oli halpaa ,kiitos paljon . Uskon kyllä vasten sinun kommenttiasi että Dacian omistajalla on paremmin rahatalous ja hänen ei tarvitse juosta tarvikkeeseen kovinkaan monta kertaa tinkaamaan ja kun kolmivuotinen takuu on ohi niin hän useimmiten jo vaihtaa uuteen tai ajaa vielä 100000 ja vaihtaa sitten ja vielä sellaiseen jossa ei ole kuski paskonut jo kuskinpenkkiä pilalle !!
- Anonyymi
Eiköhän se ole Ketä Idiootin oma ongelma, jos hän ajaa Dacialla.
- Anonyymi
Ne tykkää ketkä ajaa niillä.
Ajaahan jotkut Audeillakin vaikka ne todennäköisemmin
Tielle jättää.- Anonyymi
Heheheheh. Audikingi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heheheheh. Audikingi
MESE V6 MOSALLA!!! Kingien kingi! Dacisteja kadettaa ja itkettää.
- Anonyymi
MESE V6 MOSALLA!!! Kingien kingi! Dacisteja kadettaa ja itkettää.......Vaikka menis viimeisetkin siemen perunat,sanoi Loiri, No eiköhän ne ajat ala Suomessa nyt jo huononemaan pikkuhiljaa niin ne siemenperunatkin saattavat hävitä ennätys nopeasti. Sitten tulee Dacialle enemmän tilaa maanteille !!
- Anonyymi
Tiedän että yksi hullu ajaa vastalaitetula dacialla nokka pystyssä. naurettava lippalakki
- Anonyymi
Ennen ajettiin "pompan napilla" pensatankki sylissä ja akku sen edessä, siinä lie
ollut tähdistä tietoakaan
- Anonyymi
Dacia on Euroopassa paljon myyty jo vuosia ja laatu sen kun paranee kokoajan.
On se ainakin paremmin tehty ja luotettavampi kuin Toyota, eikä ruostu yhtä nopeasti. - Anonyymi
Kommari yhteiskunnassa olisi vain skoodia ja dacioita. Itekki ihmettelen miksi jotkut ajaa noilla? Elämä on liian lyhyt että pitäisi ajaa tylsillä kipoilla
- Anonyymi
Toisaalta kun itse kustantaa niin voi vapaasti ajaa vaikka polkuautolla kuten minä eikä tarvi välittää kadehtivista katseista.🤣🥰
- Anonyymi
Ketä idiootti ajaa dacialla . Oletko käynyt kaikki kansakoulun luokat ???
- Anonyymi
Kuules eläkeläisvaari, sellaista asiaa kuin kansakoulu ei ole ollut olemassakaan tällä vuosituhannella.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1383329Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2732869Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2251818Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641758- 631729
- 581445
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa831289Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781252Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3261163Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391062