Immuniteetti ja kokeileva rokote

Anonyymi

Miten koronarokote vaikuttaa ihmisen omaan immuniteettiin vastustaa muita sairauksia kuin koronaa ja millä mekanismilla se parantaa vastustuskykyä?

16

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On tieteellisesti todistettu että jos Johtaja (Fuhrer) käskee hyppäämään pää edelleen rotkoon niin 20% osuus väestöstä kannattaa olla hyppäämättä.

• Anonyymi

Ei ole maailman satojen miljoonien rokotettujen immuniteetissa havaittu edes vähäistä huonontumista. Mene jo hakemaan ne rokotukset, niin pääset eroon koronapeloistasi. Koronasairaus sen sijaan saattaa aiheuttaa paljon pahempaa.

• Anonyymi

Sairastin jo taudin,kotona.En pelkää koronaa, elän normaalisti.
        En ota rokotetta, mielummin luomuna korona uudelleen. Piikkiä tarvittais 3x vuosi. Nyt oon sairastanu vasta 1 kerta/ 2 vuotta.

Sairaataessa olin töistä pois pari viikkoa.
        Piikkejä ottaneet tutut, olleet joka piikistä 1-3 päivää. Ja usein flunssn vuoksi.
        Olen ollu vähemmän pois töistä kuin muut.

• Anonyymi

Koska tämä valtiovalta haluaa pakottaa minulle rokotteen, en sitä ota. Aluksi ajattelin, että ei kannata olla heti ensimmäisten joukossa ilmoittautumassa lääketieteelliseen kokeeseen.

Nyt kun rokottamattomia on alettu vainota ja muutenkaan vallassa olijat eivät kunnioita ihmisoikeuksia tästä on tullut periaate kysymys. Eli jos muhun rokotteen haluatte se onnistuu vain väkivalloin. Mutta sitä tietysti te fasistit haluattekin pakottaa muita tekemään teidän näkemysten mukaan.

Musta on huvittavaa, että eduskunnassa kauhistelaan väkivalla uhkailua kun itse eduskunnalla on tähän monopoli lainsäätämisen kautta.

• Jos VALEmedia=esim. yle ja hs uutisoi.......professori åbu akademiasta vahvistaa, että oman paskan syönti viikottain estää syövän. Niin viikon sisällä syyllistetään kyseenalaistajat, ja heiltä evätään hoito. Näin pyörii sairas, ruskea kielisten homppelien valtaama mailma.

• Anonyymi

Minkäs värinen kieli Sebulla on?

• Anonyymi

No mikäs on sellainen luotettava media? Ei ainakaan persujen propagandalehti "Suomen uutiset".

• Anonyymi

Monilla piikitetyistä työkavereista jo toinen flunssa päällä tälle syksylle.

• Anonyymi

Eihän se koronarokote kaikkiin viruksiin vaikuta.

• Anonyymi

Kokeileva koronarokote ei estä sairastumista koronaan ja edesauttaa vaarallisten varianttien syntyä.
      Pitkäaikaisvaikutukset ovat tuntemattomia.

• Anonyymi

Koronapiikki häiritsee solujen uusiutumista ja heikentää immuniteettijärjestelmää.

Infektioiden kannalta tämä tarkoittaa, että elimistö pystyy valmistamaan immunoglobuliinien ja reseptoreiden antigeeniin sitoutumiskohdat hyvin spesifisesti. Jos tämä mekanismi häiriintyy, elimistö ei pysty vastaamaan jokaiseen tunkeilijaan omalla aseellaan. Tällöin tunkeilijoiden armeija voittaa ja taudista kehittyy hyvin vaikea, jopa kuolemaan johtava. Mainittakoon, että vanhetessa tämä rekombinaatioprosessi heikkenee. Tämä on eräs syy, miksi vanhukset usein menehtyvät tavallisiin infektioihin. Immuunijärjestelmän vanhenemisesta käytetään englannin kielistä termiä ”immuno senescence”.

Piikkiproteiini voi siis aikaansaada immuunipuolustuksen ennenaikaisen vanhenemisen.

• Anonyymi

Siksi kannattaa ottaa rokote koska silloin saa huomattavasti vähemmän piikkiproteiinia kuin sairastaessa taudin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi kannattaa ottaa rokote koska silloin saa huomattavasti vähemmän piikkiproteiinia kuin sairastaessa taudin

Tämä tieto perustuu mihin?

• Anonyymi

Koronapiikki korvaa ihmisen oman immuniteetin. Syksyllä piikitettyjen immunivaste nollautuu vuoden loppuun mennessä, mistä seuraa moninaisia kuolemanvaarallisia tauteja.

• Anonyymi

Bioasetta vastaan on vaikea taistella.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      91
      5248
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4086
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2209
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1997
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1454
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1270
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1056
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    Aihe