Miten koronarokote vaikuttaa ihmisen omaan immuniteettiin vastustaa muita sairauksia kuin koronaa ja millä mekanismilla se parantaa vastustuskykyä?
Immuniteetti ja kokeileva rokote
16
84
Vastaukset
- Anonyymi
On tieteellisesti todistettu että jos Johtaja (Fuhrer) käskee hyppäämään pää edelleen rotkoon niin 20% osuus väestöstä kannattaa olla hyppäämättä.
- Anonyymi
Ei ole maailman satojen miljoonien rokotettujen immuniteetissa havaittu edes vähäistä huonontumista. Mene jo hakemaan ne rokotukset, niin pääset eroon koronapeloistasi. Koronasairaus sen sijaan saattaa aiheuttaa paljon pahempaa.
- Anonyymi
Sairastin jo taudin,kotona.En pelkää koronaa, elän normaalisti.
En ota rokotetta, mielummin luomuna korona uudelleen. Piikkiä tarvittais 3x vuosi. Nyt oon sairastanu vasta 1 kerta/ 2 vuotta.
Sairaataessa olin töistä pois pari viikkoa.
Piikkejä ottaneet tutut, olleet joka piikistä 1-3 päivää. Ja usein flunssn vuoksi.
Olen ollu vähemmän pois töistä kuin muut. - Anonyymi
Koska tämä valtiovalta haluaa pakottaa minulle rokotteen, en sitä ota. Aluksi ajattelin, että ei kannata olla heti ensimmäisten joukossa ilmoittautumassa lääketieteelliseen kokeeseen.
Nyt kun rokottamattomia on alettu vainota ja muutenkaan vallassa olijat eivät kunnioita ihmisoikeuksia tästä on tullut periaate kysymys. Eli jos muhun rokotteen haluatte se onnistuu vain väkivalloin. Mutta sitä tietysti te fasistit haluattekin pakottaa muita tekemään teidän näkemysten mukaan.
Musta on huvittavaa, että eduskunnassa kauhistelaan väkivalla uhkailua kun itse eduskunnalla on tähän monopoli lainsäätämisen kautta.
Jos VALEmedia=esim. yle ja hs uutisoi.......professori åbu akademiasta vahvistaa, että oman paskan syönti viikottain estää syövän. Niin viikon sisällä syyllistetään kyseenalaistajat, ja heiltä evätään hoito. Näin pyörii sairas, ruskea kielisten homppelien valtaama mailma.
- Anonyymi
Minkäs värinen kieli Sebulla on?
- Anonyymi
No mikäs on sellainen luotettava media? Ei ainakaan persujen propagandalehti "Suomen uutiset".
- Anonyymi
Monilla piikitetyistä työkavereista jo toinen flunssa päällä tälle syksylle.
- Anonyymi
Eihän se koronarokote kaikkiin viruksiin vaikuta.
- Anonyymi
Kokeileva koronarokote ei estä sairastumista koronaan ja edesauttaa vaarallisten varianttien syntyä.
Pitkäaikaisvaikutukset ovat tuntemattomia. - Anonyymi
Koronapiikki häiritsee solujen uusiutumista ja heikentää immuniteettijärjestelmää.
Infektioiden kannalta tämä tarkoittaa, että elimistö pystyy valmistamaan immunoglobuliinien ja reseptoreiden antigeeniin sitoutumiskohdat hyvin spesifisesti. Jos tämä mekanismi häiriintyy, elimistö ei pysty vastaamaan jokaiseen tunkeilijaan omalla aseellaan. Tällöin tunkeilijoiden armeija voittaa ja taudista kehittyy hyvin vaikea, jopa kuolemaan johtava. Mainittakoon, että vanhetessa tämä rekombinaatioprosessi heikkenee. Tämä on eräs syy, miksi vanhukset usein menehtyvät tavallisiin infektioihin. Immuunijärjestelmän vanhenemisesta käytetään englannin kielistä termiä ”immuno senescence”.
Piikkiproteiini voi siis aikaansaada immuunipuolustuksen ennenaikaisen vanhenemisen.- Anonyymi
Siksi kannattaa ottaa rokote koska silloin saa huomattavasti vähemmän piikkiproteiinia kuin sairastaessa taudin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi kannattaa ottaa rokote koska silloin saa huomattavasti vähemmän piikkiproteiinia kuin sairastaessa taudin
Tämä tieto perustuu mihin?
- Anonyymi
Koronapiikki korvaa ihmisen oman immuniteetin. Syksyllä piikitettyjen immunivaste nollautuu vuoden loppuun mennessä, mistä seuraa moninaisia kuolemanvaarallisia tauteja.
- Anonyymi
Bioasetta vastaan on vaikea taistella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915248
- 534086
- 252209
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271997Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991