Millä nyt lämmittäisitte perseenne? Missä olette nyt? Lämpimässä? Tietokone,älypuhelin,jääkaappi,lämmin suihkuvesi.. kaikki loppuu kun tahtonne toteutuu. Menkää nyt ulos ja tehkää tiesulkuja. Elokapina nyt viikoksi istumaan asfaltille menkää!
Vihreät hilidioksipäästöt pois sammutetaanko lämmitys?
8
73
Vastaukset
- Anonyymi
Me mennään sitten kesällä, kun on lämmin. Me teemme nyt kylmänä aikana suunnittelutyötä miten me seuraavaksi saamme huomiota itseemme.
- Anonyymi
Hei kuule! myö lämmitetäänki vihireällä sähköllä persettämme,seo palijon lämpösempääki ku tuo teijjän saastaine ja rupinen sähkönnä.Alajärven sähkö sitä myö kilowatti kaupalla ku vaa osaa kysyä,mutta työ jotka että sähköstä mittää ymmärrä ni pakkohan se on istua tiellä teijjän takia.
- Anonyymi
Poliisi tutkii parhaillaan mistä ne Elokapinan perseenlämmitysrahat ovat peräisin. Ne saattavat hyvinkin olla samoista venäläislähteistä kuin persujen tukirahat, koska molemmissa tapauksissa tarkoituksena on yhteiskunnan vakauden heikentäminen, siinähän persujen ja Elokapinan tavoite on yhteinen.
- Anonyymi
Kannattaa käväistä lämpökeskuksen luona, voi mieli muuttua.
- Anonyymi
Mitä kommentti tarkoittaa? lämpökeskus voisi tehdä myös sähköä. Maalämpö kaivoja lisäksi.
- Anonyymi
Energiasiat on kyllä hyvällä mallilla, uusituvaa energiaa ja kohta puhdasta tuulivoimaa on omasta takaa ylli kyllin ja hukkalämpöä hyödynnetään urheilutilojen lämmittämiseen, Näin hyvin on asiat harvassa isossakaaan kaupungissa
- Anonyymi
VIHREÄT !! te pirunpoikaset,millä lämmitätte nuyt ? sammutetaanko lämpläitokset mitkä toimii uudiutuvalla luonnon energialla turpeella ja hakkeella? Sama kotitaloissa ei halkoja saa polttaa kun tulee saastetta. MILLÄ LÄMMITETÄÄN? KERTOKAA! Menkää ulos ensin miettimään nyt mitä vastaatte. VIHREÄT ON MAAILMAN PAHIMPIA TERRORISTEJA!!!!
- Anonyymi
Olen kyllä yllättynyt miten pienelläkin tuulella myllyt pyörii ja vähentää uusiutuvan energian tarvetta, ei sitäkään kannata turhan päiten tuhlata. Aika on pitkä puun taimesta siihen vaiheeseen että on jotain pesään pistää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204724
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831712Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871576Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741534Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2471404Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121160Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341141Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651043