Tämä koskee niin jo rokotettuja että vielä rokottamattomia, koska passin voimassaolo päivitetään ainakin kerran vuodessa uudella piikillä.
Kysymys on siis pakkorokotuksesta jos haluaa pitää passin voimassa.
Jos ei ota piikkiä ja menee työpaikka, mitä tapahtuu? saako mitään tukea vai joutuuko valitsemaan ota rokote, tai kuole nälkään.
Tilanne olisi silloin aika mielenkiintoinen jos ei saa, kun on arvioitu että koronasta selviää hengissä ilman rokotustakin 99,6 % todennäköisyydellä, mutta jos ei ota piikkiä niin kuolee nälkään muutamassa viikossa, ellei ole säästöjä.
Jos tosiaan näin menee niin voi sanoa että pakkorokotus kuoleman uhalla.
Pakkorokotus kuoleman uhalla
164
1459
Vastaukset
- Anonyymi
Kai ihmiset tajuaa että
sellainen pakko on murha, sotatoimi, laitonta,
Testejä tehdään jossain piilossa, epärelevantilla härvelillä.
Miten pakkopiikkiä voi perustella,
ilman että SE ON LAITON PAKOTUS.- Anonyymi
Tämä onkin mielenkiintoista nähdä miten tämä asia etenee. Saattaa koskea melko isoa ihmisjoukkoa jopa satoja tuhansia suomalaisia .
Kuka maksaa korvauksia tai tuleeko peräti lääkärin poliisin tai armeijan kanssa kotiovelle, jolloin kyse olisi fyysisestä pakkorokotuksesta. - Anonyymi
Pakkorokotus on murha.
- Anonyymi
No mutta koska kyseessä on teloitusmyrkkyruiske joka tappaa kaikki - näinhän te olette tällä palstalla satoja satoja kertoja vouhottaneet ja vannoneet - niin eihän teidän tarvitse kuin odottaa pari vuotta että kaikki rokotetut ovat kuolleet. Sen jälkeen tämä yhteiskunta on teidän ja vapaita työpaikkojakin on tullut pari miljoonaa.
Joten kai te teette tulevaisuuden suunnitelmanne tuon mukaan? Vai ettekö te itsekään usko siihen mitä te täällä joka päivä vöyhötätte? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakkorokotus on murha.
Ei armoa yhteiskunnan vihollisille.
Koronarokottamattomat ovat pahempia kuin Hitler. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta koska kyseessä on teloitusmyrkkyruiske joka tappaa kaikki - näinhän te olette tällä palstalla satoja satoja kertoja vouhottaneet ja vannoneet - niin eihän teidän tarvitse kuin odottaa pari vuotta että kaikki rokotetut ovat kuolleet. Sen jälkeen tämä yhteiskunta on teidän ja vapaita työpaikkojakin on tullut pari miljoonaa.
Joten kai te teette tulevaisuuden suunnitelmanne tuon mukaan? Vai ettekö te itsekään usko siihen mitä te täällä joka päivä vöyhötätte?02 sarjaa oleva max 3 vuotta
03 sarjaa oleva max 10 vuotta
Vain harva lammas on saanut 01 sarjaa olevan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakkorokotus on murha.
se voi olla, todennäkösemmin sen on pahoinpitely
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se voi olla, todennäkösemmin sen on pahoinpitely
Ihmisten pakottaminen
lääketielleellisen kokeen
koekaniineiksi
tuntemattomalla kemikaalilla,
ei ole mikään pelkkä
pahoinpitely. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakkorokotus on murha.
Haluatko perustella? Anna tulla ihan vapautuneesti ja ilman pelkoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
02 sarjaa oleva max 3 vuotta
03 sarjaa oleva max 10 vuotta
Vain harva lammas on saanut 01 sarjaa olevanPuhutko nyt Sputnik-rokotteen eri valmistuseristä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joten kai te teette tulevaisuuden suunnitelmanne tuon mukaan? Vai ettekö te itsekään usko siihen mitä te täällä joka päivä vöyhötätte?Jos rokotteen ja jonkin sairaustilan välillä on havaittu korrelaatio, silloin sairautta voidaan erityiseti keskittyä tutkimaan rokoteeen aiheuttamaksi. Näin tapahtuu jo mm. monien rokotteen jälkeen havaittujen sydänoireiden takia. Ensihoitona parasta olisi tietysti lopettaa rokotukset , mikä tehtiinkin alle 30v. miehillä Modernan kohdalla.
Rämetin mukaan suurta eroa rokotteissa ei ole, joten sydänoireiden riski on edelleen olemassa. Tästä on myös merkkejä olemassa väestössä ja mm. monilla urheilijoilla. - Anonyymi
Ei täällä suomessa mitään tajuta, kaikki menee täydestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei armoa yhteiskunnan vihollisille.
Koronarokottamattomat ovat pahempia kuin Hitler.Perustele! Mielivaltainen hurja olet. Piikitettynä olet supertartuttaja vähäisine oireinesi vaan eipä sillä enää väliä kun kaikki koronatoimet tässä maassa epäonnistuivat ja hallitus luovutti taistelun tautia vastaan ja yrittää lannistuksen kansaankin tartuttaa ettei voi muka mitään tehdä. Minä teen torjuntatoimet pysyäkseni terveenä, en luovuta sanoi hallitus milloin mitäkin! Maskitta julkiyskijät olisivat oikeampi kohde ajojahdille kuin piikittämättömät! Nehän sitä tautia levittää eikä sitä kukaan estä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko perustella? Anna tulla ihan vapautuneesti ja ilman pelkoa.
Se on oikeusmurha törkeimmästä päästä! Ja seurauksena voi olla piikkihaitan tuoma kuolema.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä suomessa mitään tajuta, kaikki menee täydestä.
Kyllä tosiaan huomaa, että on iltapäivälehtien juttuja luettu HS ja muut ns. valtamedian
valehtelut menneet täydestä. Onneksi jotkut lehdet ovat kääntäneet hiukan kelkkaansa.
Mutta, tosiaankin Aamulehden joku toimittaja tuli kaapista ulos, tietäen että hänelle tulee vaikeuksia, mutta ei halunnut enää valehdella kansalle.
Ilmeisesti jotain tämä sai aikaan, vaikka asiaa ei ole julkisesti lehdissä puitu, sillä noin viikko sitten koronauutiset loppuivat kuin seinään, ja Marin hävisi julkisuudesta.
Isojen poikien juoksutyttö.
Kukapa muuten oli Espanjantaudin rokotteen takana? Siellä hääräsi Bill Gatesin isoisä,
Frederick Gates. Rokote oli kokeellinen ja eipä tainnut mennä ihan kuin Strömsössä.
- Anonyymi
On jo ilmoitettu, että rokotuksesta tulee ainakin vuotuinen tapahtuma, ellei useammkin esim, uusien varianttien takia.
- Anonyymi
Aika hyvin olen selvinnyt näistä varianteista vaikka yhtään korona-rokotetta en ole ottanut, täysin terve, käyn lenkillä viikoittain jne. Olen käynyt myös baareissa (kun vielä pääsi) ja esim. viikko sitten olin pikkujoulussa, olin rokotettujen kanssa paljussa jne. En käytä maskia, en desinfioi jatkuvasti käsiä ja kas kummaa, edelleen täysin terveenä tässä elossa olla posoteaan, ei pienintäkään sairautta tässä ole!
Korona on KUSETUSTA! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika hyvin olen selvinnyt näistä varianteista vaikka yhtään korona-rokotetta en ole ottanut, täysin terve, käyn lenkillä viikoittain jne. Olen käynyt myös baareissa (kun vielä pääsi) ja esim. viikko sitten olin pikkujoulussa, olin rokotettujen kanssa paljussa jne. En käytä maskia, en desinfioi jatkuvasti käsiä ja kas kummaa, edelleen täysin terveenä tässä elossa olla posoteaan, ei pienintäkään sairautta tässä ole!
Korona on KUSETUSTA!Juuri samoin olen toiminut. Ihmisillä on moninkerroin suurempi todennäköisyys kuolla miljoonilla muilla tavoilla kuin koronaan, eikä niitä yleensä ajatella ja pelätä joka hetki. Ollaan varovaisia ja suojellaan itseä ja muita esim liikenteessä.
Anonyymi kirjoitti:
Korona on KUSETUSTA!Saarnaaja Petri Paavola joutui koronakusetuksen takia teholle, mutta Jeesus pelasti hänet!
- Anonyymi
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Saarnaaja Petri Paavola joutui koronakusetuksen takia teholle, mutta Jeesus pelasti hänet!
Punikki on sellainen ihminen johon en ikinä tule luottamaan. Syy löytyy siinä että se aate on vaikuttanut sadan miljoonan ihmisen kuoleman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punikki on sellainen ihminen johon en ikinä tule luottamaan. Syy löytyy siinä että se aate on vaikuttanut sadan miljoonan ihmisen kuoleman.
Ei kannattaisi käyttää termejä joiden merkitystä ei ymmärrä.
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään ole kommunismia koskaan kannattanut, enkä koskaan tule kannattamaan. Sen sijaan bernsteiniläisen eli länsimaisen sosiaalidemokratian uhriluku on noin nolla.
Nationalismin uhriluku taas... no paljonkos toisessa maailmansodassa liitännäissotineen kuoli, se on siinä.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korona on KUSETUSTA!Et vielä ole kohdannut koronaasi... kyllä se sinutkin löytää.
Ole huoleti. - Anonyymi
Saarnaaja Petri Paavola joutui koronakusetuksen takia teholle, mutta Jeesus pelasti hänet!
Mistä saarnari Paavola tietää, että pelastaja oli myöhemmällä pronssikaudella elänyt äijä, nimeltään Jeesus?
Sehän on saattanut olla vanha vihtahousu Perkeleen Saatana.
Todellisuudessa hengenmiehen pelasti sairaalan osaaminen.
Paavola aikoo jatkaa rokotevastaisille linjallaan. Anonyymi kirjoitti:
Mistä saarnari Paavola tietää, että pelastaja oli myöhemmällä pronssikaudella elänyt äijä, nimeltään Jeesus?
Sehän on saattanut olla vanha vihtahousu Perkeleen Saatana.
Todellisuudessa hengenmiehen pelasti sairaalan osaaminen.
Paavola aikoo jatkaa rokotevastaisille linjallaan.Lahkouskovainen tietää _aina_, että jos hänelle jotain myönteistä sattuu, takana on yksin Jeesus. Mitään järkeä ja logiikkaa hän ei tähän tarvitse, eikä sitä tietenkään olisikaan.
Tässäkin "Jeesus" ensin laittoi kauhean taudin ja sitten pelasti kalkkiviivoilla, eikä Pedro lainkaan mieti että tuollainen temppu olisi suunniteltuna lähinnä psykopaattisen sadistin tekosia – välivaiheena johonkin vielä pahempaan.- Anonyymi
En minäkään ole kommunismia koskaan kannattanut, enkä koskaan tule kannattamaan. Sen sijaan bernsteiniläisen eli länsimaisen sosiaalidemokratian uhriluku on noin nolla.
Nationalismin uhriluku taas... no paljonkos toisessa maailmansodassa liitännäissotineen kuoli, se on siinä.Tämä nyt on selvästi valhe. Kyllä länsimaiset sosiaalidemokratiat on viime aikoina osallistuneet useisiin sotiin, joten uhreja kyllä löytyy. Varmaan niitä löytyy myös esim. terveydenhuollon laimin lyönneistä jne ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites tää liittyy rokotuksiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keuhkot sallivat vielä kevyen kymmenen metrin kävelyn, mutta makuaisti meni. Halluja, näin Jumala oli suunnitellut.
Anonyymi kirjoitti:
Tämä nyt on selvästi valhe. Kyllä länsimaiset sosiaalidemokratiat on viime aikoina osallistuneet useisiin sotiin, joten uhreja kyllä löytyy. Varmaan niitä löytyy myös esim. terveydenhuollon laimin lyönneistä jne ...
Osallistui se sosiaalidemokratia talvisotaankin ja piippalakkisia uhreja tuli aika helvetisti. Paheksutko tosiaan tätä?
- Anonyymi
Nationalismin uhriluku taas... no paljonkos toisessa maailmansodassa liitännäissotineen kuoli, se on siinä.Nationalisti, stalinisti ja sosialisti meni saunaan, Suomalainen voitti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korona on KUSETUSTA!Minä olen käyttänyt 40 vuotta turvavyötä ja joka kerta aivan turhaan. Turvavyö on kusetusta.
- Anonyymi
Kyllähän se luonto elättää, metsässä on ruokaa ja järvessä on kalaa, lisäksi kesäisin voi kasvattaa pottua, porkkanaa, kerätä marjoja ja sieniä yms. Toki tuo vaatisi aika radikaalia tottumista nykyiseen elämään, mutta mistäpä sen tietää että tuntuis paljon paremmalta elämältä kunhan vain pääsee pahimman yli?
- Anonyymi
Voisiko rokottamattomille perustaa oman luonnonsuojelualueen? siinä muuten olisi itua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisiko rokottamattomille perustaa oman luonnonsuojelualueen? siinä muuten olisi itua.
Mitä piikkipelle pelkäää? Etkö usko rokotteeseesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eihän noita MV-lehden lukijoita (rokottamattomia) voi luontoon päästää, kun eivät osaa tehdä edes nuotiota saati saada itselle ruokaa luonnosta, kun kotona istuvat koneiden ääressä ja tilaavat ruokaa Woltilta.
Anonyymi kirjoitti:
Useimmat rokottamattomat ovat perussuomalaisia, joten ei. Persut näet vastustavat luonnonsuojelua. Lepakkomies Putkonen sanoi alueellisessa vaalitentissä 2019, että rahaa ei pidä laittaa luonnonsuojeluun yhtään.
- Anonyymi
Kyllä näin on. 66 vuotiaana ei rokotettuna tämä korona-aika on ollut kivaa. Kesän ja syksyn sienisadon tuloilla maalasin taloni. Mustikan keruu tuloilla ostin uuden kannettavan. Puolukoilla sai upean älykellon. Kunto on tosi kova enkä tarvitse kuntosaleja. Jos sairastun koronaan niin tunnen sen että selviän siitä nuhasta niin kuin aina ennenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eihän noita MV-lehden lukijoita (rokottamattomia) voi luontoon päästää, kun eivät osaa tehdä edes nuotiota saati saada itselle ruokaa luonnosta, kun kotona istuvat koneiden ääressä ja tilaavat ruokaa Woltilta.
Aikamoinen yleistys!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota Mäntti selvää WHO:n ja muiden oikeiden tutkijoiden raporteista jotka kertovat☠️💀johtaneita seurauksia jotka on tulleet noiden rokotteiden ansiosta. Piikkiproteini rokotteessa on pääosassa siihen että veritulppariski kasvaa 100% ja se että se menee solun sisään siten että se monistaa itseään ja pakkautuu verisuonten seinämiin. Lähipiiristä on vammautunut usea tuosta v€#&un piikistä ja senkin vuoksi osastot joutuu hoitamaan rokotettujen sydänvaivoja rajotetuin resurssein..Tavallaan on hyväkin että Darvinin teoria toimii,,pääsee näistä länkyttäjistä eroon.
- Anonyymi
Pari kuukautta sitten luin salaliittoteorian jossa asiantuntijat varoittelivat, että koronarokote voi aiheuttaa oman immuunipuolustuksen romahtamisen.
Yllätys yllätys.
Nyt epäillään että omicron muunnos saattaa aiheuttaa immuunipuolustuksen heikkenemistä.
Kun Jammppa tekee pahojaan, laitetaan se Timpan syyksi.- Anonyymi
Kovaa on meno. Kukaan ei ole turvassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovaa on meno. Kukaan ei ole turvassa.
"Kun on turva mammonassa,
niin turvassa oon paremmassa,
kun on piikki piikin jälkeen,
niin kuolen kohta joulun jälkeen". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kun on turva mammonassa,
niin turvassa oon paremmassa,
kun on piikki piikin jälkeen,
niin kuolen kohta joulun jälkeen".Pääseekö taivaaseen piikin ottajat vai jättäjät? tästä ei ole oikein selvyyttä kellään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääseekö taivaaseen piikin ottajat vai jättäjät? tästä ei ole oikein selvyyttä kellään.
Nyt on tihkunut tietoja, että taivaaseenkin vaaditaan koronapassi, Paperinen ilmeisesti riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on tihkunut tietoja, että taivaaseenkin vaaditaan koronapassi, Paperinen ilmeisesti riittää.
Ei koronapassilla vaan MV-Lehden jäsenmaksulla pääsee taivaaseen ja ehkä hyvällä säkällä Donetskiinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääseekö taivaaseen piikin ottajat vai jättäjät? tästä ei ole oikein selvyyttä kellään.
Jokaisen pitää saada itse päättää lähteekö tohon mielettömään piikkirumbaan.Joku tolkku noihin päätöksiin noille päättäjillekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me tiedämme, että kaikki pääsevät maan alle turvallisesti.
Me huolehdimme siitä pieteetillä.
Makkonsen ruumisarkkuliike - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" Pääseekö taivaaseen piikin ottajat vai jättäjät? tästä ei ole oikein selvyyttä kellään."
Ilman Jeesusta eivät kummatkaan pääse taivaaseen.
Jeesus sanoi: " Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan tule Isän tykö, kuin minun kauttani."
- Anonyymi
Jos passin piikkipäivitys menee pieleen esim, unohtaa hakea piikin niin sillä saataa olla vakaviakin seurauksia kelle hyvänsä, mikäli passia vaaditaan joka paikassa.
- Anonyymi
Jos kansalaiset suuressa mitassa alkavat koronapassia käyttämään, on luonnollinen seuraus jossakin vaiheessa rokotepakko ja mitä sen jälkeen, sitä saa vain arvailla, kun ovat keksineet välineen, millä ihmisistä voidaan tehdä nöyriä lampaita.
Kun kukaan ei käytä passia ja paineistetaan ne, jotka passin puolesta toimivat, silloin ei tule lisäpakkoja.- Anonyymi
Jos kaikki ottaa piikin niin silloin mitään passeja ei tarvittaisi, eli rokottammattomatkin valitettavasti, ovat osa passinluontimekanismia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kaikki ottaa piikin niin silloin mitään passeja ei tarvittaisi, eli rokottammattomatkin valitettavasti, ovat osa passinluontimekanismia.
Vaikutat uskovaiselta, joka sivuuttaa kaikki faktat. Piikki ei estä tartuttamasta, eikä sairastumasta, joten passilla ei ole mitään merkitystä.
Piikin teho laskee muutamassa kuukaudessa, piikistä on todennäköisesti hyötyä vain riskiryhmäläisille. Jokainen piikin ottanut altistuu vakavillekin haittavaikutuksille.
Muista minun kertoneen, passin käyttöönoton jälkeen tartunnat lähtevät kasvuun, kun piikitetyt alkavat virusta levittämään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Passi pysyy vaikka kaikki olis rokotettu, sille on suunnitteltu jo monia lisä sovelluksia. Kuten sosiaalinen pistetys ja global digital id, sekä keskuspankkien digitaalinen valuutta. Ai niin meinas unohtua hiilijalanjälki
>Kun kukaan ei käytä passia ja paineistetaan ne, jotka passin puolesta toimivat, silloin ei tule lisäpakkoja.
Miten siis ajattelit tämän toteuttaa? Miten pieni vähemmistä voi paineistaa suurta enemmistöä, ellei se vähemmistö hallitse poliisia ja armeijaa kuten joissain keharimaissa?- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Passi pysyy vaikka kaikki olis rokotettu, sille on suunnitteltu jo monia lisä sovelluksia. Kuten sosiaalinen pistetys ja global digital id, sekä keskuspankkien digitaalinen valuutta. Ai niin meinas unohtua hiilijalanjälki
Loppuuko rokotukset kun passi on laajasti käytössä kaikkine lisineen ja saako passin myöhemmin vaikka ei ole piikillä käynyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikutat uskovaiselta, joka sivuuttaa kaikki faktat. Piikki ei estä tartuttamasta, eikä sairastumasta, joten passilla ei ole mitään merkitystä.
Piikin teho laskee muutamassa kuukaudessa, piikistä on todennäköisesti hyötyä vain riskiryhmäläisille. Jokainen piikin ottanut altistuu vakavillekin haittavaikutuksille.
Muista minun kertoneen, passin käyttöönoton jälkeen tartunnat lähtevät kasvuun, kun piikitetyt alkavat virusta levittämään.Pölkkypää!
Kun kaikki on rokotettu, ei virus pysy monistumaan kenessäkään. Sen elo loppuu. Eikä kukaan sairastu. - Anonyymi
>Kun kukaan ei käytä passia ja paineistetaan ne, jotka passin puolesta toimivat, silloin ei tule lisäpakkoja.
Miten siis ajattelit tämän toteuttaa? Miten pieni vähemmistä voi paineistaa suurta enemmistöä, ellei se vähemmistö hallitse poliisia ja armeijaa kuten joissain keharimaissa?Vain mielikuvitus on rajana, kun aletaan paineistamaan, kohteen elämästä tulee helvettiä.
Pieni vähemmistökin on tuhansia ihmisiä.
- Anonyymi
Hihamerkit, leirit ja uunit. Siinä järjestys.
- Anonyymi
Nyt tää touhu alkaa vaikuttaa jo pahemmalta kun Hitlerin aikaan ja tuntuu pahemmaksi menevän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tää touhu alkaa vaikuttaa jo pahemmalta kun Hitlerin aikaan ja tuntuu pahemmaksi menevän.
Oliko Adolf Hitler sinulle hyväkin tuttu?
Kävitte yhdessä saunassa?
- Anonyymi
Jos passi on irtisanomisen persusta, on silloin työtön ja saa työttömyyskorvausta.
Helsingin kaupunki on ilmoittanut että sen kaikki työtekijät on rokottauduttava 1.1 2022 mennessä tai joutuu puoleksi vuodeksi karanteeniin.- Anonyymi
'Helsingin kaupunki on ilmoittanut että sen kaikki työtekijät on rokottauduttava 1.1 2022 mennessä tai joutuu puoleksi vuodeksi karanteeniin.'
Paitsi ettei ole. - Anonyymi
Korvausta ei saa jos aiheuttaa itse työttömyytensä.
- Anonyymi
Rokotetuista tulee rokottamattomia pelkästään kriteereitä muuttamalla.
Sitten vaaditaan lisää ja lisää.
Näillä rokotuksilla ei ole mitään tekemistä terveyden kanssa. - Anonyymi
Ja tämä koska päättäjät ovat huolissaan terveydestäsi. Olet tyhmä jos et ymmärrä, että nälkään tappaminen on sinun omaksi hyväksesi ja sillä suojellaan turvallisuuttasi.
Eihän meillä ole fasistit vallassa, eiku ...- Anonyymi
Fasimille on nykykielessä uusi nimi, se on "julkisen ja yksityisen sektorin kumppanuus".
- Anonyymi
"Jos ei ota piikkiä ja menee työpaikka, mitä tapahtuu?"
Todistus sairastetusta taudista riittää passin saamiseen. Että eikun vastaanotolle halailemaan.- Anonyymi
Ei riitä, sen lisäksi pitää olla yksi rokote.
Veikkaan, että myös tue tulee olemaan vain koronapassin omaaville. Kyllä tässä on nyt kaikki totalitarismin ja kansanmurha ainekset ilmassa. Meidän päättäjät on muka niin naiveja, että eivät muka näe mihin heidän toimensa johtaa. Anonyymi kirjoitti:
Veikkaan, että myös tue tulee olemaan vain koronapassin omaaville. Kyllä tässä on nyt kaikki totalitarismin ja kansanmurha ainekset ilmassa. Meidän päättäjät on muka niin naiveja, että eivät muka näe mihin heidän toimensa johtaa.>Meidän päättäjät on muka niin naiveja, että eivät muka näe mihin heidän toimensa johtaa.
Hämmästyttävästi suurin osa eduskuntaa on tässä naiviiudessa mukana. Oletko aivan varma, että olemme joukolla äänestäneet päättäjiksi juuri kansan tyhmimmän, lapsellisimman ja moraalittomimman osan? Ja että juuri sinä edustat viisainta, aikuisinta ja hyveellisintä osaa?- Anonyymi
>Meidän päättäjät on muka niin naiveja, että eivät muka näe mihin heidän toimensa johtaa.
Hämmästyttävästi suurin osa eduskuntaa on tässä naiviiudessa mukana. Oletko aivan varma, että olemme joukolla äänestäneet päättäjiksi juuri kansan tyhmimmän, lapsellisimman ja moraalittomimman osan? Ja että juuri sinä edustat viisainta, aikuisinta ja hyveellisintä osaa?Kyllä olen, mutta rokottamattomana minut suljetaan varmaan leirille joten ei minusta varmaan ole teille hyville ihmisille enempää haittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olen, mutta rokottamattomana minut suljetaan varmaan leirille joten ei minusta varmaan ole teille hyville ihmisille enempää haittaa.
Vainoharhainen salaliittovouhottaja kuvittelee olevansa viisas.
Kiitos päivän parhaista nauruista. Taas. Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olen, mutta rokottamattomana minut suljetaan varmaan leirille joten ei minusta varmaan ole teille hyville ihmisille enempää haittaa.
Ei suinkaan. Sinuun pannaan "myrkkypiikki", ja voit jatkaa cv:si pidentämistä tärkeässä työssäsi entiseen malliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veikkaan, että myös tue tulee olemaan vain koronapassin omaaville. Kyllä tässä on nyt kaikki totalitarismin ja kansanmurha ainekset ilmassa. Meidän päättäjät on muka niin naiveja, että eivät muka näe mihin heidän toimensa johtaa.Älä lue Mv lehteä enää. Pääsi ei kestä lehden jargonia.
Lue vaikka Jallua tai Kallea. Niissä on selkeät kuvat.
- Anonyymi
Raha menee ihmisten turvallisuuden edelle vihervasemmisto Suomessa?🤦🤦🤦
- Anonyymi
"Typerä trolli,ylläpito hoi tällaiset veriviestit eivät kuulu sivistyneeseen keskusteluun"!!!
- Anonyymi
Kyllä tämä on erittäin aiheelinen ja huolestuttava kysmys noin miljoonalle suomalaiselle rokottamattomalle ja miksei kaikille koska mistä sitä tietää mihin tämä johtaa.
- Anonyymi
Itse et ole sivistystä nähnytkään .Heti teilaamassa jos joku eri mieltä kuin sinä.
- Anonyymi
Natsien suunnitelma on saada ihmiset rekisteriin terveys siinä menee samaa Kiinan paskaa ajavat tänne😂🤣
https://yle.fi/uutiset/3-11927636 - Anonyymi
Natsit tulikin vasemmalta. 😖
- Anonyymi
Koropassi ei liity terveyteen, se on yksi väline kohti täyttä tyranniaa.
mNRA-piikitys on ihmiselle todella vaarallinen ja tullaan näkemään talven aikana katastrofi.- Anonyymi
Luger toisessa kädessä ja koronapiikki toisessa, kumman valitsee. Meneekö se siihen.
>mNRA-piikitys on ihmiselle todella vaarallinen ja tullaan näkemään talven aikana katastrofi.
Hyvä, päivämääriä! Saammeko viimeinkin myös Italian Korkeimman oikeuden päätöksen, jonka turvin Don Trump julistetaan lailliseksi presidentiksi ja Joosef Biden vangitaan? 🤔- Anonyymi
>mNRA-piikitys on ihmiselle todella vaarallinen ja tullaan näkemään talven aikana katastrofi.
Hyvä, päivämääriä! Saammeko viimeinkin myös Italian Korkeimman oikeuden päätöksen, jonka turvin Don Trump julistetaan lailliseksi presidentiksi ja Joosef Biden vangitaan? 🤔Mitä sinä sillä tiedolla teet, päivämäärät?
Käytä järkeäsi, kun kerran ihmisen immuniteetti heikkenee piikitetyillä, mitä luulet seurauksina? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä sillä tiedolla teet, päivämäärät?
Käytä järkeäsi, kun kerran ihmisen immuniteetti heikkenee piikitetyillä, mitä luulet seurauksina?Koronarokotus ei heikennä immuniteettiä. Se on teoriassakin mahdotonta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä sillä tiedolla teet, päivämäärät?
Käytä järkeäsi, kun kerran ihmisen immuniteetti heikkenee piikitetyillä, mitä luulet seurauksina?Kyllä ne pallit varmaan alkaa turpoamaan ja putoavat itsekseen pois kuin melonit. Kuuluu vain tums- tums-.
Mitäs vielä voisi tulla?
En nyt keksi. Keksi sinä.
Tiedät enempi noista rokotehaitoista.
- Anonyymi
Vallankumous on tulossa natsit heitetään niskaperse otteella pois vallasta😂🤣
- Anonyymi
Uskoisin että jo nyt niiden on vaarallista liikkua ihmistenilmoilla, jotka ovat antaneet koronapassille kasvonsa, THL, STM ja sairaanhoitopiirien politrukit. Heillä on lähes miljoona vihollista ja siihen porukkaan mahtuu monenlaisia tyyppejä, jotka kokevat, että heitä vastaan on hyökätty, mikä sekin pitää paikkansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskoisin että jo nyt niiden on vaarallista liikkua ihmistenilmoilla, jotka ovat antaneet koronapassille kasvonsa, THL, STM ja sairaanhoitopiirien politrukit. Heillä on lähes miljoona vihollista ja siihen porukkaan mahtuu monenlaisia tyyppejä, jotka kokevat, että heitä vastaan on hyökätty, mikä sekin pitää paikkansa.
Mv lehtikö kertoi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mv lehtikö kertoi?
Vainooko MV lehti sinua, kun niin sitä pelkäät?
- Anonyymi
Piikki otetaan myös kuoleman uhalla, vaikka ehkä pienellä.
- Anonyymi
Koronapassi tai jokin pakko on viimeinen syy miksi ottaisi rokotteen. Nyt olen kuitenkin haluamassa rokotetta. Jos se tulee pakolliseksi en ottaisi. Sumutteena kelpaa
- Anonyymi
Rokotepassi sementoi päätökseni, injektiota en varmasti tule ottamaan. Jos joku alkaa pakkoa puuhailemaan, saa varmasti maistaa kansan vihan.
Anonyymi kirjoitti:
Rokotepassi sementoi päätökseni, injektiota en varmasti tule ottamaan. Jos joku alkaa pakkoa puuhailemaan, saa varmasti maistaa kansan vihan.
Mahdotonta, kun lähes 82 % on rokotettu eikä pakottaminen siis koskisi heitä. Vain onko 18 %, jossa paljon lapsia, se todellinen kansa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vainoharhaiset vouhottajat, jotka edustavat pientä mitätöntä marginaalia kansasta, kuvittelevat olevansa kansa. Kiitos päivän toiseksi parhaista nauruista. Näköjään vainoharhaiseen vouhottamiseen yhdistyy myöskin katteeton suuruudenhulluus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole tuntenut vielä koronan vihaa. Odottele.
- Anonyymi
Taivaaseen pääsee, jos on UMV-Lehden maksava jäsen :) Silloin ei tartu koronakaan ja on kevyt juosta ilman aivoja.
Emme tietenkään voi enää jätkaa tätä pelleilyä jossa te tissi- ja lääkekaappilaiset viette kriittiset tehopaikat ikään kuin vain ilkeyttänne. Leikkauksia ja syöpähoitoja ei voida siirtää vain siksi että jotkut välttämättä haluavat tehdä tietynlaisia yhteiskunnan kannalta vääriä valintoja. Liian pitkälle on menty teidän paapomisessanne. 😤
- Anonyymi
Kukahan maksaa nää rokotteet ja rokotehaitat? ei kai vaan rokottamattomat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rottamattomat ei mahda olla ihmeellisiä veronmaksajia päätellen järkenne tasosta. Että eiköhän rokotetut itte maksa vastuullisuutensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rokottamattomat itse saavat maksaa sairastamisensa sairaalassa.
Lasku onkin sitten ulosottokelpoinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä rokotehaitat? Kaikki tuntemani ihmiset ovat ottaneet kahdet rokotteet. Edelleenkin odottelemme niitä hirveän karmean kauhistuttavia rokotehaittoja, joita kenellekään ei ole tullut.
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä rokotehaitat? Kaikki tuntemani ihmiset ovat ottaneet kahdet rokotteet. Edelleenkin odottelemme niitä hirveän karmean kauhistuttavia rokotehaittoja, joita kenellekään ei ole tullut.
Niiden ajankohta siirtyy koko ajan eteenpäin, nyt lienee menossa loppuvuosi 2022.
Tosin meillä on joitakin rohkeita, usein kristittyjä lähi- perus- ja apuhoitajia, jotka tietyillä pelottomilla sivustoilla vainosta ja sensuurista huolimatta kertovat totuuden, joka on se että sairaaloissa on tonnien painosta rokotehaitoista tuskaisina kärsiviä ja kuolleita potilaita, joista ei saa puhua tai tulee potkut ja luottotietojen menetys, eikä puhettakaan hoitajapulasta.
- Anonyymi
En ota passia, vaan jätän väliin kaiken, missä passia perätään.
- Anonyymi
Pysy vaan siellä tynnyrissäsi missä olet kasvanut ja elänyt, eipä sinua jälkijättöistä tolvanaa mihinkään järki-ihmisten seuraan kaivatakaan.
- Anonyymi
Vieläkö joku väittää, ettei Hitlerin unelma ja sairaus elä jälkipolvissa?
- Anonyymi
Uskovaiset on niin rankasti aivopestyjä että eivät he itse sitä tajua.
- Anonyymi
Ei ne sentään niin hulluja ole että kaikkien on pakko toi koronapiikki ottaa.Koronapassin ymmärrän jos ei koske työpaikkoja.Yritetään selvitä.
- Anonyymi
Italiassa ja Latviassa koskee työpaikkoja.
- Anonyymi
Sanoohan sen jo järkikin, että rokotus.
Ei pidä leikkiä tyhmää.
Jos haluaa sairastua ja joutua sairaalaan, pitää itse maksaa koko paska.
Niin maksaa yksityisellä puolella lonnkkaleikkauskin kuivaa rahaa.
Ei siinä mitään ihmeellistä ole.- Anonyymi
Onko tyhmää elää terveesti ja pitää omaa immuunipuolustusta hereillä?
luomuna mennään, ei koronanarkkina. - Anonyymi
On erittäin harvinasta joutua sairaalaan ja vieläpä teholle koronan takia. Monet harrastukset on vaarallisempia.
- Anonyymi
Kaikki Suomessa olevat ihmiset piikille joulukuun aikana.
Vaihtoehdoksi tarjolle arsenikkipiikki ja koronarokote.
Sillä niistä koronarokotevastaisista päästään. - Anonyymi
Hurjia olette te Venäläiset partisaanit! Odotetaan joitain vuosia että rokottamattomat kuolevat pos niin päästään eroon narinasta ja pummeista
- Anonyymi
Lääketrollit asialla näköjään, pakkohan niidenkin on jotenkin tienata reppanat
- Anonyymi
Tanska valitsi pakkorokotuksen tien, rokote tai irtisanominen.
- Anonyymi
Helppo valinta, irtisanominen. Piikeistä voi tulla loppuiän haittoja irtisanomisesta kyllä selviää, kun on velaton. Toki kaikilla ei ole yhtä hyvä tilanne.
- Anonyymi
Jos et ota piikkiä 6 kk välein et saa passia etkä pääse kauppaan. Ei ruokaa ei juomaa. Luonto korjaa rokottamattomat.
- Anonyymi
Saako rokotepassin omistava 4xrokotettu toimittaa ruokaa kaupasta rokottamattomalle? Jos ei, niin miksi?
- Anonyymi
Globalistirikolliset yrittävät nyt ajaa nopennetussa tahdissa agendaansa, olisiko epäusko valtaamassa?
Kaikesta näemme, miten valtavilla resusseilla nämä ovat liikkeellä, koko läntinen valtamedia on hallussa.- Anonyymi
Kyllä. Tämä korona on vain otettu työkaluksi heidän agendansa ajamiseen.
Aivopesukampanjat on ollut käynnissä kokoajan ja lopputuloksen näkee.
Pelolla manipuloimalla saadaan ihmiset mukaan sellaisiin asioihin joita eivät olisi aiemmin hyväksyneet.
- Anonyymi
Ei olisi uskonut pari vuotta sitten miten kaikki voi seota. Vainotaan kuin juutalaisia natsisaksassa.
- Anonyymi
Ei siihen paljon tarvittu. Ensin muka oltiin niin suvaitsevaista :D
- Anonyymi
kylläpä on ehdoton ja vihamielinen kaveri tämä aloittaja, uhkuu vihaa agressiota ja kostoa, ihan musta sielu. onkohan demonin riivaama, pitäisikö viedä pirunkarkoitukseen papin luo.
Tulee liian kalliiksi ...päättäjien päille..
- Anonyymi
Onneksi pandemia on jo ohi.
- Anonyymi
Ei mitään pandemiaa ollutkaan.
- Anonyymi
Rokotetta ei ole olemassa se on geeniterapiaa kaikki oikeat tieteentekijät käyttää siitä nimitystä geeniterapia eikä se suojaa tartunnalta eikä luo ihmiselle immuniteettiä Koronaa vastaan mitä taas oikeat rokotteet tekisi😂🤣
- Anonyymi
Mitä ihmettä??! :D Pissataanko meitä silmään?
https://twitter.com/MikaHiItunen/status/1428806792990142465 - Anonyymi
Ei ole kiva elää huonoilla keuhkoilla loppu elämääsä.
Keuhkon siirtojakaan ei voida kovin monelle tehdä.- Anonyymi
No ei tietenkään ole. Miksi tuollaista edes tarvii mainita? Ei ole kivaa elää jalattomana. Ei ole kivaa elää sokeana. Ei ole kiva elää *keksi tähän joku tuhansista sairauksista".
Kielletäänkö sairaudet?
- Anonyymi
Sairastamalla passin saa kuudeksi kuukaudeksi.
- Anonyymi
Joku teistä maailmanlopun messiaista väitti joukkokuolemien alkavan loppuvuodesta 2021.
- Anonyymi
Aika monetkin noista väitti kaikkien rokotettujen kuolevan syksyllä.
- Anonyymi
Siis meinaatko näitä iltalehden toimittajia?
Tätä vauhtia kymmenettuhannet suomalaiset kuolevat koronaan – miksi Suomi ei yritä estää sitä?
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/c1c3e82f-58fb-430c-a619-4fb74eeb6837 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis meinaatko näitä iltalehden toimittajia?
Tätä vauhtia kymmenettuhannet suomalaiset kuolevat koronaan – miksi Suomi ei yritä estää sitä?
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/c1c3e82f-58fb-430c-a619-4fb74eeb6837Nythän on siis kahden vuoden aikan kuollut suoraan koronaan 70 ihmistä. Ei ole pahasti menneet arviot päin helvettiä. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika monetkin noista väitti kaikkien rokotettujen kuolevan syksyllä.
Siis ketkä? Laitatko nimiä ja linkkejä missä on näin väitetty?
- Anonyymi
Tosiasia on, että kaikki, jotka ovat virallisesti ilmoitettu kuolleen koronaan, ovat olleet rokotehaittojen aiheuttamia.
Koronaan ei ole kuollut yhtäkään ihmistä, poikkeuksina monisairaita vanhuksia, joita kuolee joka vuosi kausiflunssien yhteydessä. - Anonyymi
Rokotteet vähentävät immuniteetin vanhan ihmisen kaltaiseksi niin että ,"vanhuus' jouduttautuu: https://koronarealistit.com/viruses-lehti-koronapiikki-heikentaa-immuniteettia-ja-dna-vaurioiden-korjaamista/
- Anonyymi
Yleensä rokote suojaa vain kantajaansa vakavalta tautimuodolta.
Koska tiedetään, että rokote ei estä tartuttamasta, rokottautumis paineen lisääminen ei ole perusteltua.
Tämä varsinkin nuoremman työväestön kohdalla(joilla on yleensä hyvä immuniteetti). Yksittäisessä tapauksessa, esim. jos on heikossa hapessa, voi olla niin, että rokote suojaa ei ainoastaan vakavalta taudilta, vaan rokotettu ei tartuta niin paljon muita. Mutta populaatiossa rokote ei auta, koska tauti sairastetaan muutenkin lievänä. Päinvastoin: rokote voi häiritä immuunijärjestelmää esim. ylireaktiolla.
Se voi myös vähentää luontaista immuniteettiä pitkällä aikavälillä. Puhumattakaan sen mahdollisista vakavista vaikutuksista DNA:n korjausjärjestelmään.
Mitä tapahtusi jos kaikki rokotettaisiin? >pitkäaikaisvaikutukset ja vaikutukset luonnolliseen immuniteettiin ja kokonaisterveyteen? Varianttien osalta rokotuksilla on myös roolinsa, ja massarokotuksia ei yleensä suositella JOS on aihetta epäillä(kuten nyt on tapahtunut), että rokotteet "vuotavat."
Toisin sanoen: koska rokote ei tuhoa virusta kokonaan, potilas voi edelleen tartuttaa, ja samalla virus mutatoituu ja muuttuu vastustuskykyisemmäksi. Rokotteen tehottomuudesta johtuen virus karkaa eli vuotaa. Yleensä virukset heikkenevät kiertäessään ,koska parantuneen vastustuskyvyn ansiosta tartuttavia on vähemmän. Koronan osalta näin tapahtuisi jo nyt ilman akendaansa boostaavia markkinavoimia? Ni eikös olekkin helppo ratkaisu, käy hakemassa piikki niin ei tartte itkeä? On se elämä helppoa kun vaivautuu vähän ajattelemaan eikä mölise joutavuuksia.
- Anonyymi
On se niin huoletonta ilman rokotuksia kun tietää että on 0% mahdollisuus saada mitään vakavia oireita itse piikistä. Kummallista kyllä kun rokotetut pelkää rokottamattomia. Ei vissiin heillä itselläkään kovin kova luotto näihin piikkeihin (uskomuslääkkeisiin). :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se niin huoletonta ilman rokotuksia kun tietää että on 0% mahdollisuus saada mitään vakavia oireita itse piikistä. Kummallista kyllä kun rokotetut pelkää rokottamattomia. Ei vissiin heillä itselläkään kovin kova luotto näihin piikkeihin (uskomuslääkkeisiin). :D
Kummalista kyllä pitkänajan lopputuloksia eitiedä siks i se on kokeellinen ja yhtiöt eivät ole vastuussa ei pakko mutta ota kuulla kalloon :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummalista kyllä pitkänajan lopputuloksia eitiedä siks i se on kokeellinen ja yhtiöt eivät ole vastuussa ei pakko mutta ota kuulla kalloon :D
Voi kokeilla pakkoa uskon että jokunen miljoona osoittaa suunan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kokeilla pakkoa uskon että jokunen miljoona osoittaa suunan
Nurberg on paikka kokeellille hamppuköysille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nurberg on paikka kokeellille hamppuköysille
nuha paranee ja influenssa potilaat saavat paremman mahdollsisuuden ilman australian keskitysleirejä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nuha paranee ja influenssa potilaat saavat paremman mahdollsisuuden ilman australian keskitysleirejä
Slovenia hoitaja kertoi eläkkeelle menon tiimoilta 30% blasebo 70% myrkky
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Slovenia hoitaja kertoi eläkkeelle menon tiimoilta 30% blasebo 70% myrkky
politikot ja yeritysjohtajat suolaliuos tyyppi 1 pullosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
politikot ja yeritysjohtajat suolaliuos tyyppi 1 pullosta
aina sama piikittäjä samat pullot 0 pullo on paras mitä kokeillaan
Anonyymi kirjoitti:
Niin että mitä muita älyttömiä uskomuksia omaakaan, jos on vielälin rokottamaton. Kyllä vähempikin arveluttaa. Näin yksiselitteisessä asiassa ajattwlee näin, niin mitän muuta törkyä ihmisen taustoista löytyy?
- Anonyymi
Tapahtuu ymmärrys että et tarvitese materiaa et paskapiikkiä ja vielä vähemmän ano tuolille paska politikkoja jotka ryhmäkurilla tekee kansannedustajan position paskaksi
- Anonyymi
Aloittaja taitaa olla se sama äärimielinen hihhuli, jonka sanat ovat nuolia ja keihäitä. Venäjää haukkuu, Natoa palvoo. Tiettävästi palkattu, kun niin kova meno päällä.
- Anonyymi
Krista kiuru on ollut koulussa se punkero joka valittiin aina joukkueen viimeisenä . Nyt vihdoinkin on tullut aika kostaa , kyllä hyvä virkamies on sellainen joka v.......lee kansalaisille mahdollisimman paljon
- Anonyymi
Ihmiset ei vielä ymmärrä ett se on heistä itsestä kiinni sanoa en ota :)
- Anonyymi
Harvain ei sano monelle mitä tehdään
- Anonyymi
Ei muuta kun kamat kasaan ja Venäjälle.
- Anonyymi
Suomessa on säädetty vaivihkaa, median juuri uutisoimatta useita lakeja, jotka rikkovat perustuslakia ja montaa muuta lakia. Koronapassi on tästä räikein esimerkki. Hoitajien pakkorokotukset toinen. Yksi mikä meni huomaamatta ohi, toisin kuin nämä, oli kesäkuussa hyväksytty geenitekniikkalain muutos.
Asiasta kerrotaan Posi-tv:n jaksossa 1., alk kohta 16.50 min.
https://positv.fi/videot/uutiset-jakso-01/
"Erikoisvieraana studiossa Nea Lundström kertomassa Suomessa hyväksytystä geeniteknologialaista."
Lakimuutoksen jälkeen Suomessa voidaan jatkossa tehdä kenttäkokeita (siis koko väestölle) geeniteknologisilla aineilla ilman että siitä kerrotaan ihmisille suoraan.
Geeniteknologisia aineita, joita laissa tarkoitetaan, ovat mm. nyt jaossa olevat mRNA-rokotteet.
Lakiin tehtiin myös muutos, että jatkossa kun tehdään tällaisia kenttäkokeita, ei yleisöä välttämättä tarvitse kuulla. Aiemmin kenttäkokeiden teko siis edellytti yleisön kuulemista (ja samalla tietysti informointia), nyt sen voi ohittaa mm. jos tilanne on kiireellinen.
Lain avulla KIERRETÄÄN NÛRNBERGIN SÄÄNNÖSTÖÄ.
Vuonna 1949 natsien hirmutekojen vuoksi luotu Nürnbergin säännöstö on keskeinen osa lääkärin etiikkaa, ja sen vaatimukset sisältyvät kaikkien valtioiden perusoikeuslainsäädäntöön. Nyt tämä säännöstö on Suomessa onnistuttu ohittamaan kesällä, loma-aikaan hyväksytyllä geenitekniikkain muutoksella.
Ihmisiltä, jotka ottavat kokeellisessa vaiheessa olevan lääkeaineen (jollainen "koronarokote", siis mRNA-injektio virallisesti on) pitäisi pyytää kirjallinen suostumus osallistumisesta lääketurvallisuustutkimukseen. Näin ei kuitenkaan tehdä. Ei edes informoida aineen kaikista haittavaikutuksista. Monille piikin ottajille annetaan jopa ymmärtää, että kyse olisi tavanomaisesta heikennettyyn virukseen perustuvasta rokotteesta.
Lääkeyhtiöt ja niiden korruptoimat poliitikot tietävät, että saattavat joskus joutua teoistaan juridiseen vastuuseen. Siksi tarvittiin uusi geenitekniikkalaki.
Koronainjektoinneista on vireillä maailmanlaajuinen joukkokanne, jota ajaa huippuasianajaja Reiner Fuellmich:
https://rapsodia.fi/?s=reiner- Anonyymi
Erittäin hyvä puheenvuoron nosto!
- Anonyymi
Pakkorokotus kuoleman uhalla
KOE ROKOTE,kukaan ei kerro mitä se sisältää? MIKSI?
Kaiken muun lääkkeen sisältö kerrotaan,mutta koe-piikien ei?
On tässä joku paha takana ja raha! - Anonyymi
Haittojakin on mutta niitä selvitellään. Rokote ei ole täydellinen.
- Anonyymi
Lohduttaa varmaan tosi paljon niitä jotka saa veritulpan tai sydärin. Selvitellään.
- Anonyymi
ne laittavat aivotikuilla nanoparttikkeleita aivoihin eli nyt tiedät miksi haluavat kaivaa aivolohkoasi.
https://hub.jhu.edu/2020/11/25/theragripper-gi-tract-medicine-delivery/
Miksi haluavat tunkea käärmeenmyrkkyä kehoosi?
Grafeeni, mikroteknologia ja Morgellonit Pfizerin rokotteessa
https://tokentube.net/v/1171232323/Grafeeni--mikroteknologia-ja-Morgellonit-Pfizerin-rokotteessa - Anonyymi
Aku Ankkakin ymmärtää asian
https://laitonlehti.net/wp-content/uploads/2022/01/z44532.jpg - Anonyymi
Mistä näitä pakkorokottajia aina ilmestyy:
https://newspunch.com/martha-stewart-unvaccinated-citizens-should-be-executed/
Mikä heidän agenda on? Ovatko he lahjottuja lääketehtaiden toimesta?
Jacinda Ardern? Justin Trudeau? Lisa-Maria Kellermayr?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?134495Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3073346Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja363336Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin112489Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk152275- 2562013
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2851590- 871525
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi441296Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81153