Lähetin finaalin videot Pariisiin ,siellä on kaverini puoliso ent.kilpatanssija,nykyään tuomaroi tanssikilpailuja ja opettaa kilpatanssijoita.Hänen mielipiteensä oli ,että Krista oli ylivoimainen,kansainvälistä tasoa.Valtteri oli toinen ja Ernesti kolmas.Huonoin esitys oli Ernestin viimeinen tanssi,ei sovi tämäntyyliseen tanssikilpailuun,ihmetteli tuomareiden antamia pisteitä,että miten voi antaa yksitoista pistettä,kuutonen olis riittäny.
Ammattilaisen tuomarointi.
5
1104
Vastaukset
- Anonyymi
TTK:ssa pisteet antaneet tuomarit esiintyivät omilla nimillään.
Laitatko tänne vielä sen kaverisi puolison, entisen kilpatanssijan, nykyisen tanssikilpailuja tuomaroivan ihmisen nimi. - Anonyymi
No mitä siitä sitten jos joku on jotain mieltä jossain Pariisissa jostain? Kansa sen voittajan päättää eikä tuomarit ja voittoon vaikuttaa moni muukin asia kuin se tanssitaito.
- Anonyymi
Mie olen täältä Lapista, olthin eukon kansa kerranki sammaa mieltä,että Krista oli ylivoimaisesti paras!
- Anonyymi
Eipä näy vieläkään Pariisissa asuvan pätevän tanssinammattilaisen nimeä täällä.
Olisi ollut tosi kiva tietää kuka tuomaroi tanssikilpailuja paremmin kuin nämä meidän TTK tuomarit. - Anonyymi
Kyllä väärä pari voitti!!!. Vimmeinen tanssi ei mitään tanssia!!! En ymmärtäny tuomari pisteitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244