Koronapassi työpaikalle tarkoittaa hallituksen tahallaan aiheuttamaa työttömyyttä! Eli hallitus tekee rikoksen, jonka vuoksi monen elämä voi mennä pilalle! Tämä on vain pakkotoimi uhkailun lisäksi. Ihmisiä pakotetaan hallituksen suorittamana jättämään työpaikkansa ja elantonsa. Mitään näin järjetöntä en olisi koskaan voinut kuvitella. Tiedän jo menettäväni oman työpaikkani, sillä piikkiä en ota ja se tulee olla vapaaehtoinen. Hallituksen tarkoitus on siis lisätä tyttömyyttä eikä päinvastoin! Miten myrkkypiikistä voi tulla ase jolla ihmisiä ajetaan nurkkaan.
Miten "vapaaehtoinen" piikitys saa viedä työpaikkani?
114
661
Vastaukset
- Anonyymi
Se on jo ase jolla ihmisiä myrkytetään!
- Anonyymi
En ymmärrä miksi ei voi ottaa rokotetta, kun siitä ei tarvitse maksaakaan mitään. Itse olen ottanut 3 rokotetta, eihän noista mitään haittaakaan ole ollut.
Jos joku haluaa luopua työpaikastaan, niin kai se on hänen asiansa, on kai niitä leivälle tulijoita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä miksi ei voi ottaa rokotetta, kun siitä ei tarvitse maksaakaan mitään. Itse olen ottanut 3 rokotetta, eihän noista mitään haittaakaan ole ollut.
Jos joku haluaa luopua työpaikastaan, niin kai se on hänen asiansa, on kai niitä leivälle tulijoita.Taas kerran paras perustelu piikille: "kun siitä ei tarvitse maksaakaan mitään. "
No ymmärrätkö miksi kokeellinen hyödytön piikki, josta on tullut valtavasti haittavaikutuksia ja kokonaiskuolleisuus hyppää jokaisen aloitetun piikkikierroksen alkaessa, on kaikkien pakko ottaa?
Ja turha alkaa vinkumaan mistään ruumiskasoista, käykää lukemassa Tilastokeskuksen, THL:n ja Fimean tolastoista mitä paskaa annatte itseenne pumpata. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas kerran paras perustelu piikille: "kun siitä ei tarvitse maksaakaan mitään. "
No ymmärrätkö miksi kokeellinen hyödytön piikki, josta on tullut valtavasti haittavaikutuksia ja kokonaiskuolleisuus hyppää jokaisen aloitetun piikkikierroksen alkaessa, on kaikkien pakko ottaa?
Ja turha alkaa vinkumaan mistään ruumiskasoista, käykää lukemassa Tilastokeskuksen, THL:n ja Fimean tolastoista mitä paskaa annatte itseenne pumpata.Niinpä. En ymmärrä miksi muut kuin me Turtiaisen opetuslapset eivät näe niitä valtavia piikitettyjen ruumiskasoja, joita ovat torit ja tienposket pullollaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. En ymmärrä miksi muut kuin me Turtiaisen opetuslapset eivät näe niitä valtavia piikitettyjen ruumiskasoja, joita ovat torit ja tienposket pullollaan!
Itse olen nähnyt mediassa jatkuvasti sydänkohtaukseen tuupertuneita ja kuolleita urheilijoita mm. jalkapalloilijoita ja voimailulajien harrastajia. Skotlannissa vastasyntyneiden kuolemat ovat nousseet yli puolella. Suomessa kesästä asti viikottaiset kuolemantapaukset nousseet jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas kerran paras perustelu piikille: "kun siitä ei tarvitse maksaakaan mitään. "
Ja turha alkaa vinkumaan mistään ruumiskasoista, käykää lukemassa Tilastokeskuksen, THL:n ja Fimean tolastoista mitä paskaa annatte itseenne pumpata.Kävin lukemassa Fimeaa:
"Yleisimmin ilmoitettuja haittoja vakaviksi luokitteluissa ilmoituksissa olivat kuume, päänsärky ja väsymys."
Fimean ylilääkäri:
"Lääketieteellisesti kaikkein vakavimmat haitat ovat hyvin harvinaisia, kuume, päänsärky, lihaskipu ja väsymys ovat johtava ilmoitusten aihe. Tiedossa on yksi kuolemantapaus Astra Zeneca -rokotteeseen liittyen."
Ja kohta alkaa rokotevastaisen nillitys siitä, miten Fimean tiedot eivät nyt kelpaakaan, vaikka itse kehoitti niitä lukemaan... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen nähnyt mediassa jatkuvasti sydänkohtaukseen tuupertuneita ja kuolleita urheilijoita mm. jalkapalloilijoita ja voimailulajien harrastajia. Skotlannissa vastasyntyneiden kuolemat ovat nousseet yli puolella. Suomessa kesästä asti viikottaiset kuolemantapaukset nousseet jne.
Minä taas en ole nähnyt missään vielä yhtään ainoaa todistetta siitä, että nuo kuolemat johtuisivat millään lailla rokotteesta. Väittäähän voi aina mitä vaan, mutta missä ovat todisteet väitteille.
Muutenkin rokotevastaiset käyttäytyvät jatkuvasti todella halveksittavasti, kun joka ikinen sydänkohtaus ja aivoinfarkti yritetään nyt aina - siis todellakin aina - ehdottomasti väittää muka rokotteen aiheuttamaksi. Aivan kuin niitä ei olisi koskaan aikaisemmin tapahtunut ja aivan kuin ne olisivat muka jotenkin äärimmäisen harvinaisia.
Kuitenkin:
"Sydäninfarktin saa vuosittain noin 25 000 suomalaista. Infarkti on aina hengenvaarallinen. Noin 13 000 suomalaista kuolee vuosittain infarktiin."
"Aivohalvaukseen sairastuu Suomessa noin 24 000 henkeä vuosittain." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku haluaa luopua työpaikastaan, niin kai se on hänen asiansa, on kai niitä leivälle tulijoita.Minulla kyse on periaatteesta. Tilastollinen todennäköisyyteni joutua sairaalaan koronan takia on naurettavan pieni ja olen sen valmis ottamaan. Harkitsin vielä hiljattain rokotteen ottamista, mutta hiljattainen ilmapiirin muutos koronakeskustelun ympärillä kera natsipassin sai minut vakuuttuneeksi siitä, että en halua olla osapuoli tässä teatterissa. Pitäkää tunkkinne!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja turha alkaa vinkumaan mistään ruumiskasoista, käykää lukemassa Tilastokeskuksen, THL:n ja Fimean tolastoista mitä paskaa annatte itseenne pumpata.Ei ole kokeellinen, eikä hyödytön rokote. Vain tyhmä tuollaisia voi väittää kun ei tiedä mistään ja on lueskellut nettiä juuri niitä sivuja joilla tuollaisia heikkoja ihmisiä kusetetaan.
Koronaan on kuollut hurjia määriä ja saanut mahdollisesti ikuisia vaurioita joista kärsivät lopun ikäänsä.
Ei voi kuin sääliä teitä hölmöjä kuinka teitä kusetetaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. En ymmärrä miksi muut kuin me Turtiaisen opetuslapset eivät näe niitä valtavia piikitettyjen ruumiskasoja, joita ovat torit ja tienposket pullollaan!
Turtiainen on iso mies joka pelkää piikkiä, on se kovin noloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu. Ennen rokotuksia kukaan ei kuollut mihinkään ja ennen EU:ta jokainen (perus)suomalainen mies oli saatanan rikas playboy, jonka ympärillä parveili helvetin hyvännäköisiä blondeja. Sit tuli EU, joka vei omaisuuden, mamut, jotka vei tytöt ja nyt globalistien rokote, joka vie hengen sen jälkeen kun se on tehnyt rehellisistä suomalaisista miehistä kannibaalizombeja.
Voisiko voimailijoiden ja urheilijoiden ennenaikaiset kuolemat liittyä kielletyihin aineisiin, kuten anabolisten steroidien ja erilaisten opioidipohjaisten lääkkeiden käyttöön? - Itse asiassa sen ei tarvitse liittyä mihinkään, koska sydän- ja verisuonitaudit ovat olleet yleisin kuolinsyy vuosikymmeniä ja niihin on aina kuollut myös nuoria. Sitä paitsi, jos urheilija treenaa aktiivisesti flunssassa - taikka koronataudissa - lieväkin sydänlihastulehdus voi koitua kuolemaksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kokeellinen, eikä hyödytön rokote. Vain tyhmä tuollaisia voi väittää kun ei tiedä mistään ja on lueskellut nettiä juuri niitä sivuja joilla tuollaisia heikkoja ihmisiä kusetetaan.
Koronaan on kuollut hurjia määriä ja saanut mahdollisesti ikuisia vaurioita joista kärsivät lopun ikäänsä.
Ei voi kuin sääliä teitä hölmöjä kuinka teitä kusetetaan."ja on lueskellut nettiä juuri niitä sivuja joilla tuollaisia heikkoja ihmisiä kusetetaan"
Tarkoitat siis itseäsi ja muita [iltalehti on totuus] -uskovaisia? Eli riittää, kun Marin tai vaikka HUS Lehtonen sanoo, niin ehdottomasti totta.
Valtaosalla ei minkäänlaista kriittistä omaa ajattelua, joten pässejä vedellään naruista mennentullen.
P. S Turha huudella lähitulevaisuudessa, kun huomaat itsemääräämisoikeutesi vähenevän (monessakin) asiassa... Katsotaan, kuka kusettaa ja ketä.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla kyse on periaatteesta. Tilastollinen todennäköisyyteni joutua sairaalaan koronan takia on naurettavan pieni ja olen sen valmis ottamaan. Harkitsin vielä hiljattain rokotteen ottamista, mutta hiljattainen ilmapiirin muutos koronakeskustelun ympärillä kera natsipassin sai minut vakuuttuneeksi siitä, että en halua olla osapuoli tässä teatterissa. Pitäkää tunkkinne!
Hyvä kommentti! Tämä painostus, pelottelu, uhkailu, pakottaminen saa entistä vakuuttuneemmaksi, siitä, että tähän en osallistu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tässä ole kyse politiikasta vaan ihmisoikeudesta. Itsemäärämislaki on jokaisella . Lakia on noudatettava päättäjienkin. Ei voi pakottaa. Suomessa 5,5 milj. Kansalaista tartunnan saaneita alle 200000 ja kuolleita alle 2000 joten pienempi tauti, kun tavallinen infulenssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin lukemassa Fimeaa:
"Yleisimmin ilmoitettuja haittoja vakaviksi luokitteluissa ilmoituksissa olivat kuume, päänsärky ja väsymys."
Fimean ylilääkäri:
"Lääketieteellisesti kaikkein vakavimmat haitat ovat hyvin harvinaisia, kuume, päänsärky, lihaskipu ja väsymys ovat johtava ilmoitusten aihe. Tiedossa on yksi kuolemantapaus Astra Zeneca -rokotteeseen liittyen."
Ja kohta alkaa rokotevastaisen nillitys siitä, miten Fimean tiedot eivät nyt kelpaakaan, vaikka itse kehoitti niitä lukemaan...Fimea kerää tiedot, mutta ei julkaise niitä. Siellä on älytön jono käsittelemättömiä ilmoituksia, n. 20 000. Fimea harventi tiedottamista kerran kuukauteen, eikä näytä käsiteltyjen määrät paljon lisivän.
Tilastokeskuksesta löytyy kuolleitten määrät ja sairaalakäyntien määrät. Katsele niitä ja kiinnitä huomiota viikon numeroon. Ja mieti mitä muuta sillä viikolla on tapahtunut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kokeellinen, eikä hyödytön rokote. Vain tyhmä tuollaisia voi väittää kun ei tiedä mistään ja on lueskellut nettiä juuri niitä sivuja joilla tuollaisia heikkoja ihmisiä kusetetaan.
Ei voi kuin sääliä teitä hölmöjä kuinka teitä kusetetaan.Höpö höpö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku haluaa luopua työpaikastaan, niin kai se on hänen asiansa, on kai niitä leivälle tulijoita.Et ole vakavasti otettava. Täysin typerä kommentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja turha alkaa vinkumaan mistään ruumiskasoista, käykää lukemassa Tilastokeskuksen, THL:n ja Fimean tolastoista mitä paskaa annatte itseenne pumpata.Ne tilastot "korjattiin". Useammassa maassa, ei vaan Suomessa. Uskomatonta mutta totta.
Härskiä hommaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit yrittää vähätellä ja tahallaan väärinymmärtää, oma on ongelmasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin lukemassa Fimeaa:
Fimean ylilääkäri:
Ja kohta alkaa rokotevastaisen nillitys siitä, miten Fimean tiedot eivät nyt kelpaakaan, vaikka itse kehoitti niitä lukemaan...Ei kelpaa, se on selvä! Piikkikuolemia väitetään koronakuolemiksikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla kyse on periaatteesta. Tilastollinen todennäköisyyteni joutua sairaalaan koronan takia on naurettavan pieni ja olen sen valmis ottamaan. Harkitsin vielä hiljattain rokotteen ottamista, mutta hiljattainen ilmapiirin muutos koronakeskustelun ympärillä kera natsipassin sai minut vakuuttuneeksi siitä, että en halua olla osapuoli tässä teatterissa. Pitäkää tunkkinne!
Valitettavasti bill gates kertoi että seuraava pandemia on jo oven takana ja varmaankin sama ahdistelu jatkuu mikä on rikollista touhua. Parasta varautua, nythän typerällä hallituksella on jo "työkalut" valmiina eikä kukaan tunari kuitenkaan mistään toimien seurauksista ota mitään vastuuta, kunhan palkkiot tilitetään, se riittää niille ja kelpaa tyhmälle kansalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi kuin sääliä teitä hölmöjä kuinka teitä kusetetaan.Oikea tollo olet. Nimenomaan se "rokote" on koevaiheessa oleva tekele jota ei ilman lakimuutosta edes rokotteeksi saisi kutsua.
Saisit hävetä mikä idiootti oikein olet! Sinua itseäsi on kusetettu, testeri.
Taitaa olla aivosuonet tukossa piikkien takia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti syy on syvempi mut ei jokainen älyä sitä vielä(kään).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"ja on lueskellut nettiä juuri niitä sivuja joilla tuollaisia heikkoja ihmisiä kusetetaan"
Tarkoitat siis itseäsi ja muita [iltalehti on totuus] -uskovaisia? Eli riittää, kun Marin tai vaikka HUS Lehtonen sanoo, niin ehdottomasti totta.
Valtaosalla ei minkäänlaista kriittistä omaa ajattelua, joten pässejä vedellään naruista mennentullen.
P. S Turha huudella lähitulevaisuudessa, kun huomaat itsemääräämisoikeutesi vähenevän (monessakin) asiassa... Katsotaan, kuka kusettaa ja ketä..Niin. Se hölmö ei huomannut valtamedian eikä netin sensuuria. Onneksi se ei estä kaikkia ajattelemasta vaan päinvastoin siinä syytä laittaa aivot töihin.
Minut pelasti piikiltä se kun huomasin valtamedian ja netin sensuurin eikä vastauksia löytynyt haluamiini kysymyksiin. Myös ihmetytti kuinka tiedeyhteisö voi olla mukamas niin yksimielistä uuden asian edessä ettei pienintäkään väittelyä asiasta sallittu mutta sensuurihan senkin selitti!
En ois uskonut maamme menevän Kiinan tai Pohjois-Korean "tasolle".
Ja milloin vaan voi sama tylytysyritys alkaa uudestaan ja uhkailu pakkopiikeillä.
Pitää olla varuillaan varautuneena sen suhteen ettei tarvitse eliitille rahaa tienata itseään lääkekokeeseen uhraamalla. billa gates nimittäin vihjaisi seuraavasta vitsauksesta että oven takana oottelis!
- Anonyymi
Kun kaikki jotka ei halua tuota mnra koepiikiä ottaa jättävät työpaikkansa tulee melkoinen hätä koko suomeen ja se on ihan oikein näille pakottajille!
- Anonyymi
Käytännössä valtio ottaa lisää velkaa. Ainahan yhteiskunnallisia ongelmia "ratkaistaan" massiivisella velanotolla.
Valtio maksavat velkansa takaisin luovuttamalla valtion maa-alueet velanantajille.
Viimekädessä tässä on siis puhtaasti kyse kansallisvaltioiden tuhoamisesta ja niiden maa-alueiden haltuunotosta. Tämä tehdään velalla joka on vain työkalu asian hoitamiseen.
Kuka tai keitä ovatkaan ne, jotka näitä velkoja niin maireana suu hymyssä jakavat?
Mihin heimoon he taas kuuluivatkaan? - Anonyymi
Ihan vaan unissas 😂
- Anonyymi
Yle 18-vuotiasta suomalaisista n. 90% on jo rokotettu, joten ei muutaman Turitaishörhön pois jäänti töistä oikeastaan näy yhtään mitenkään. Ehkäpä vain parantaa työilmapiiriä kun puolivaloilla toimivat vatipäät ovat poiss töidentekemisen tieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yle 18-vuotiasta suomalaisista n. 90% on jo rokotettu, joten ei muutaman Turitaishörhön pois jäänti töistä oikeastaan näy yhtään mitenkään. Ehkäpä vain parantaa työilmapiiriä kun puolivaloilla toimivat vatipäät ovat poiss töidentekemisen tieltä.
Eivät nuo rokotevastaiset hörhöilijät vaikuta siltä, että kukaan niistä edes kykenisi työelämään. Sen verran pahasti niillä tuo iso pyörä heittää, että tuskin tuollaiset mt-ongelmaiset avohoitototapaukset missään töissä ovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa on vaan se ongelma, että ne muutamat tyhmät rokottamattomat tappavat myös muita jotka eivät saa tehohoitoa kun nämä idiootit viruvat pari viikkoa letkuissa ja hengityskoneissa rukoilemassa rokotetta ja pelastusta.
Anonyymi kirjoitti:
Käytännössä valtio ottaa lisää velkaa. Ainahan yhteiskunnallisia ongelmia "ratkaistaan" massiivisella velanotolla.
Valtio maksavat velkansa takaisin luovuttamalla valtion maa-alueet velanantajille.
Viimekädessä tässä on siis puhtaasti kyse kansallisvaltioiden tuhoamisesta ja niiden maa-alueiden haltuunotosta. Tämä tehdään velalla joka on vain työkalu asian hoitamiseen.
Kuka tai keitä ovatkaan ne, jotka näitä velkoja niin maireana suu hymyssä jakavat?
Mihin heimoon he taas kuuluivatkaan?"Käytännössä valtio ottaa lisää velkaa. Ainahan yhteiskunnallisia ongelmia "ratkaistaan" massiivisella velanotolla."
Ei ihan, kun puhutaan valtioiden veloista ei kannata sekoittaa niitä yksityishenkilöiden ottamiin velkoisin sillä valtiot eivät toimi samalla tavalla.
Idea valtionvelassa on että koska tiedetään että BKT tulee joka tapauksessa nousemaan tarpeeksi pitkän ajan kuluessa, niin valtio voi esim. myymällä 30 vuoden velkakirjoja* hyötyä siitä että valtioiden talous kasvaa ajan myötä.
*Paperi, jossa lukee "Valtio lupaa antaa paperin omistajalle X euroa päivämääränä Y")
"Valtio maksavat velkansa takaisin luovuttamalla valtion maa-alueet velanantajille."
Ei valitettavasti, kuten kaikissa laillisissa sopimuksissa, velkakirjan maksamiseen kelpaa vain siihen merkattu maksutapa.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi, että aina tulee uusi kierros rokotteita, joka kierroksella väki vähenee ja pidot paranee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärässäpä olit! Kyllä ne piikitetyt sairaslomilla olivat paljon ja töihin kelpasi piikittämättömätkin. Ei pakotus onneksi onnistunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät nuo rokotevastaiset hörhöilijät vaikuta siltä, että kukaan niistä edes kykenisi työelämään. Sen verran pahasti niillä tuo iso pyörä heittää, että tuskin tuollaiset mt-ongelmaiset avohoitototapaukset missään töissä ovat.
Siinäpä oli taas vajakilta pelkkä itsensä mielipide. Pelkkää solvausta vastapuolesta eikä mitään lisäarvoa keskusteluun..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa on vaan se ongelma, että ne muutamat tyhmät rokottamattomat tappavat myös muita jotka eivät saa tehohoitoa kun nämä idiootit viruvat pari viikkoa letkuissa ja hengityskoneissa rukoilemassa rokotetta ja pelastusta.
Itse olet idiootti. Mieti ketä syyllistät ilman aihetta! häpeä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi, että aina tulee uusi kierros rokotteita, joka kierroksella väki vähenee ja pidot paranee?
Antaa toivoa paremmasta. Tippukoot tuollaiset piikkihirmut!
- Anonyymi
Paholainen ja piru on ovelia. Ensin oltiin naama virneenä hymyillen. Rokote on täysin vapaaehtoinen ja voi kun kaikille ei nyt heti riitä ne piikit. Menkää jonoon odottamaan vuoroanne. Uusi erä on saapumassa ja se annetaan vain harvoille ja valituille " heikoille ihmisille" Kaikki ei sitä vielä saa. Odottakaa vuoroanne. Voi kun kamala korona jo kovasti kolkuttelee jotta ellette ota, olette suuressa vaarassa ja kaikki lähimmäisennekin on ja te olette osasyyllinen kun tartutatte helposti muihin ja olette siis syyllisiä koronan leviämiseen. Nyt viimeinen hetki ottaa rokote tai tulee kiire ja korona vie sinut mennessään. Nyt tilanne jo se, että koronan varjolla on saatu ihmiset hulluuden partaalle ja osoittamaan sormella " Tuo on piikittämätön" Nyt on jo pakotus päällä ja uhataan jopa sillä, että menetät elantosi. Kuulostaako tämä normaalilta? Pelottelu on jatkunut täysillä kaksi vuotta eikä loppua näy mutta....sori vaan mutta en tule ottamaan tuota piikkiä ja antamaan paholaiselle periksi!
- Anonyymi
Ja pian vuoden verran korona- ja rokotekriittisiksi itsensä mieltävät anarkistihuligaanit ovat levitellee aiheettomia pelkoja rokotteista. Malka on omassa silmässä. Pelkojen levittäjä katsoo sinua peilistä vitun dorka!
- Anonyymi
Oikea asenne. Kieroilun edessä ei pidä taipua vaan pitää puolensa. Oikeus on omaan elämään, kukaan ei sitä myrkyillään saa pilata.
Keinotekoisesti tehty oli vaatimus kokeellisen ottamisesta. Kukaan viisas valtionpäämies ei kansaansa uhraisi lääkekokeeseen.
- Anonyymi
Koko touhu vain kuvaa miten sujuvasti ja helposti pelkkä aivopesu saa hitlerille diktatuurin ja kaikki toimii yhteishengessä sen rakentamiseksi.
Aivan kuten syntyi maailmansota 2nen.- Anonyymi
Kunhan ei syty viimeinen maailmansota. Ollaan nyt Venäjän vihollislistalla. Niin siinä käy kun toisaalle kumartaa, pyllistää toisaalle.
Suomen pysyttävä puolueettomana ja diblomaattisena maana, tosin nyt se on myöhäistä.
Oman yhtenäisen kansan hyvinvointiin ois pitänyt keskittyä eikä nokkansa toisten konflikteihin työntää pienen maamme. Jokainen toimikoot siviilihenkilönä jos avustuksia mieli tekee tehdä.
Jokaiselle Natokiihkoilijalle pitää määrätä maastapoistumiskielto.
Tiedän perheettömiä typeryksiä jotka heti häipys maasta kus sukassa ku tosipaikka ois tulossa. Nyt uho ylimmillään ja kuulema aivan sama jos ei mitään jää Suomesta jäljelle. "Tuhoutuupahan sitten kaikki". Tosi törkeää itsekkyyttä!
Venäjän annettava olla rauhassa. Ei sitä pidä Natolla ahdistella.
Jokainen Natokiihkoilija vastatkoot tuonnempana henkilökohtaisesti kannanotostaan.
- Anonyymi
Asiasta keskustellaan. Tarkoitushan on vain torjua koronaa. Kaikin keinoin. Sulle helpoin keino olisi ottaa rokote.
- Anonyymi
Siihenhän pyritäänkin se "olisi vaan helpointa" ottaa se piikki! Tämä on todella törkeää manipulointia mitä olla voi. Olen aloittajan kanssa täysin samoilla linjoilla. Jos nyt antaa ihmiset periksi niin se ei tiedä hyvää!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihenhän pyritäänkin se "olisi vaan helpointa" ottaa se piikki! Tämä on todella törkeää manipulointia mitä olla voi. Olen aloittajan kanssa täysin samoilla linjoilla. Jos nyt antaa ihmiset periksi niin se ei tiedä hyvää!!
No älä ota rokotetta, ei ole pakko. Ja lopeta valittaminen seurauksista. Kanna vastuu valinnoistasi. Pysy terveenä äläkä levitä tautia!
- Anonyymi
Ei ole ollut mitään hyötyä siitä kun lähipiiriä katsoo ja sairastumisia. Ei se niitä estä.
Helppo keino on kuunnella järkensä ääntä ja toimia sen mukaan ettei sairastu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaarallista ottaa. Yrittivät tehdä elämästä vaikeeta jos ei ota sitä koevaiheen ainetta. Törkeetä touhua.
- Anonyymi
Politiikka kulkee kummasti siihen suuntaan, että metropoleihin rakennetaan tyhjiä pilvenpiirtäjiä, työpaikat pakotetaan tuhotuiksi, kauppojen hinnat pakotetaan korkeiksi, sähkön bensan hinta pakotetaan korkeiksi, velat pakotetaan suuriksi.
Muinoin tällaiset asiat tapahtui jonkin katastrofin seurauksena kuten vaikka sota lähi-idässä. Mutta nyt ne tapahtuu kaikkialla "ilman syytä".
Eli jokin maailman valta ohjaa (määrää) tämän suunnan.
Siksi globalistihallituksemme ei välitä velkaantumisesta koska se on määrätty jossain heidän osallistumassaan kansainvälisessä eliittikokouksessa. - Anonyymi
KÄY ALLEKIRJOITTAMASSA KANSALAISALOITE
Ei koronapassia työpaikoille!
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/9240- Anonyymi
Käyn allekirjoittamassa kansalaisaloitteen KORONA PASSI JOKA PAIKKAAN!
- Anonyymi
Riippuu tietenkin työpaikasta. Jos tauti on leviämisvaiheessa ja olet ihmisten kanssa tekemisissä enemmän kuin 15 min, on tarpeen suojavarusteiden lisäksi olla myös rokotesuoja. Mielestäni. Ei ole kyse vain sinusta. Aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu tietenkin työpaikasta. Jos tauti on leviämisvaiheessa ja olet ihmisten kanssa tekemisissä enemmän kuin 15 min, on tarpeen suojavarusteiden lisäksi olla myös rokotesuoja. Mielestäni. Ei ole kyse vain sinusta. Aina.
Entäs kun geenitekniikkapiikki EI SUOJAA?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs kun geenitekniikkapiikki EI SUOJAA?
Se on tarkoitettukin biologisten elinten nanorobotisoimiseksi. Tällaiset ruumiit on suoraan sanottuna ongelmajätettä, koska nanop*ska jää maahan ja valuu pohjavesiin. Hyi stana miten oksettavia ja oksettavaa.
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/33141704/ - Anonyymi
En todellakaan käy vitun hölmö. Tuolle häröilylle ja siipeilylle pitää laittaa piste. Te, joko olette osa yhteiskuntaa ja noudatatte yhteiskunnan sääntöjä, tai sitten ette ole osa yhteiskuntaa ja kannatte siitä itse vastuun. Yhteiskunta ei koskaan voi rakentua sooloilijoiden ja siipeilijöiden vaaraan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy joskus sikalassa, kanalassa tai navetassa, arvaa mille kaikelle altistut jo kahdessa minuutissa. Lopettakaa hörhöily yhdestä viruksesta! Tulkaa järkiinne ihmiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyn allekirjoittamassa kansalaisaloitteen KORONA PASSI JOKA PAIKKAAN!
Minä en piikkiä ota, oli mikä tahansa!!
Miksi joku hölmö haluaa koronapassin joka paikkaan?
Eihän se estä sairastumisia? Päinvastoin lisää niitä kun vähäoireiset estoitta hönkivät varomattomasti lumeturvan aikaansaaman valheellisen turvallisuudentunteen takia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha yrittää syyllistää. Ei toimi.
- Anonyymi
Aloittajalle, se on sun oma valinta. Uhriudu jossain muualla?
- Anonyymi
8 §
Syrjinnän kielto laki
Ketään ei saa syrjiä iän, alkuperän, kansalaisuuden, kielen, uskonnon, vakaumuksen, mielipiteen, poliittisen toiminnan, ammattiyhdistystoiminnan, perhesuhteiden, terveydentilan, vammaisuuden, seksuaalisen suuntautumisen tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella. Syrjintä on kielletty riippumatta siitä, perustuuko se henkilöä itseään vai jotakuta toista koskevaan tosiseikkaan tai oletukseen.
Välittömän ja välillisen syrjinnän lisäksi tässä laissa tarkoitettua syrjintää on häirintä, kohtuullisten mukautusten epääminen sekä ohje tai käsky syrjiä.”
https://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2014/20141325 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
8 §
Syrjinnän kielto laki
Ketään ei saa syrjiä iän, alkuperän, kansalaisuuden, kielen, uskonnon, vakaumuksen, mielipiteen, poliittisen toiminnan, ammattiyhdistystoiminnan, perhesuhteiden, terveydentilan, vammaisuuden, seksuaalisen suuntautumisen tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella. Syrjintä on kielletty riippumatta siitä, perustuuko se henkilöä itseään vai jotakuta toista koskevaan tosiseikkaan tai oletukseen.
Välittömän ja välillisen syrjinnän lisäksi tässä laissa tarkoitettua syrjintää on häirintä, kohtuullisten mukautusten epääminen sekä ohje tai käsky syrjiä.”
https://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2014/20141325Mites kummassa teiltä aina "unohtuu" saman lain toinen pykälä, varmaankin ihan vaan vahingossa joka ikinen kerta, eikö niin?
11 §
Erilaisen kohtelun oikeuttamisperusteet:
"Erilainen kohtelu ei ole syrjintää, jos kohtelu perustuu lakiin ja sillä muutoin on hyväksyttävä tavoite"
Koronapassi perustuu lakiin ja sillä on tartuntalain mukainen hyväksyttävä tavoite.
https://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2016/20161227 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
8 §
Syrjinnän kielto laki
https://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2014/20141325Mutta tartuntatautilaki vie voiton ja pakkorokotukset on tulossa ja hyvä niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites kummassa teiltä aina "unohtuu" saman lain toinen pykälä, varmaankin ihan vaan vahingossa joka ikinen kerta, eikö niin?
11 §
"Erilainen kohtelu ei ole syrjintää, jos kohtelu perustuu lakiin ja sillä muutoin on hyväksyttävä tavoite"
Koronapassi perustuu lakiin ja sillä on tartuntalain mukainen hyväksyttävä tavoite.
https://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2016/20161227Laki on siitä hauska juttu, että sitä pitää opiskella vuosia ja vuosia ja silti vuosienkin jälkeen oppii uusia asioita ja tulkintoja laista kun sitä tulkitaan tapauskohtaisesti.
Vanhimmat lait on 1800 luvulta meidän vihreissä kirjoissa ja niiden tulkinta on vaan muuttunut jokusia kertoja tähän päivään mennessä. - Anonyymi
Onpas trendikästä ja mediaseksikästä uhriutumista!
Aloittaja asiaa kertoi, turha siitä uhriutua!
Varsinaisia sanahirviöitä joidenkin tekstit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites kummassa teiltä aina "unohtuu" saman lain toinen pykälä, varmaankin ihan vaan vahingossa joka ikinen kerta, eikö niin?
11 §
https://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2016/20161227Ne muutteli lakeja mielensä mukaisis. Keinotekoisesti kieroillen. Kenen lie asialla olivat?
Hyvä johtaja ei kansansa silmille yritä kusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta tartuntatautilaki vie voiton ja pakkorokotukset on tulossa ja hyvä niin.
Onneks kaikkien ei tarvii elää pelossa, mitähän pitkänajan haittoja otetusta aineesta voikaan tulla. Vaarallista laittaa soluja toimimaan väärällä tavalla siihen nähden mitä luoja on luonut.
Katkera tyyppi halusi kaikille saman pelon kun itse meni kokeilemaan kokeellista eikä ainetta kehostaan pois saa. Syöpää? Tukoksia? Tällaisia ois kaikille toivonut!
- Anonyymi
Pian pääse ottamaan kolmannen piikki. En tunne ketään jolle rokotuksista olisi ollut haittaa. Minulla oli yhtenä iltana kuumetta. Se on pieni hinta turvasta.
- Anonyymi
Kiinnostas tietää mistä turvasta.
- Anonyymi
Voisi olettaa että hallituksen ja laajemman abgendan takana on kansallisten pien ja keskisuurten yritysten alasajo.
Täysin järjetön vaade työpaikoille, ainoastaan edellinen päätelmä tekee siitä johdonmukaisen. - Anonyymi
Ei valtiovalta voi pakottaa rokotuspassia työpaikoille.
Mutta se voi sallia sen, että työnantajat vaativat koronapassin käyttöä.
Tässä on hienoinen ero.
Jos haluaa arvostella asiaa, niin pitää osoittaa kritiikki työnantajille. - Anonyymi
Samaa mieltä. Rokote on vapaaehtoinen vielä. Ole ottamatta, mutta älä kiusaa muita.
- Anonyymi
Joku työtön corona denialisti hörhö kuvittelee että sillä on työpaikka aikamoista.
- Anonyymi
Kuten huomaat ketjun koosteesta, täältä löytyy monta jotka ovat täysin hitlerin diktatuurin hyväksyjiä.
Muutama vuosi sitten hitleriä kauhisteltiin ja nyt se on koko EUn sankari. Kohta on hakaristiliputkin joka salossa.- Anonyymi
Voi kun olisikin niin sinä ja muut corona denialisti pellet olisitte pakkotyössä tekemässä hengistysuojaimia ja sanomattakin selvää että internetissä te pellet ette enää sössöttäisi paskaa tavuakaan.
- Anonyymi
Kas, en tiennytkään että hitlerin toimet tähtäsivät jokaisen hengen pelastamiseen?
Meillähän ei ole pakkoa. Jokainen saa uhrautua aatteensa vuoksi.
Muille ei saa tehdä pahaa ja lakia on noudatettava ja jos tulee rajoituksia ja sääntöjä, nekin kuuluvat kaikille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kun olisikin niin sinä ja muut corona denialisti pellet olisitte pakkotyössä tekemässä hengistysuojaimia ja sanomattakin selvää että internetissä te pellet ette enää sössöttäisi paskaa tavuakaan.
Koronaan voi suhtautua vakavasti vaik ei piikkiä ota. Monia keinoja torjua tautia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kas, en tiennytkään että hitlerin toimet tähtäsivät jokaisen hengen pelastamiseen?
Meillähän ei ole pakkoa. Jokainen saa uhrautua aatteensa vuoksi.
Muille ei saa tehdä pahaa ja lakia on noudatettava ja jos tulee rajoituksia ja sääntöjä, nekin kuuluvat kaikille.Minä en ainakaan mielivaltaista, perusteetonta määräystä kustannuksellani noudata. Oma terveys ja hyvinvointi ovat tärkeitä. Kukaan ei tuu auttamaan piikkihaitan kohdalle osuessa. Miksi herrat laittoivat itselleen jätti-isot piikkihaittakorvaukset? Kahden kerroksen väkeä ollaan. Tavisten tyydyttävä tutkimukseen mikä julistaa että suurin osa piikkihaitoista pelkkää kuvittelua! Minä en itse sitä riskiä ota että elämäni pilaan lääkekokeessa.
- Anonyymi
Rokottamalla suojelemme kanssamme työskenteleviä virukselta . Pakko rokotus olisi ehto työpaikan säilyvyyteen , toimeentulostaan huolestunut hakeutuu jo ilman pakkoa rokotettavaksi .
- Anonyymi
Siinä itsensä piikittäneen ulostulo. Eipä älyä että itsemääräämisoikeudestaan luopumalla ens kerralla voikin olla pahempi pakkokeino odottamassa ja aivan laillisesti jos kaikki ovat samanlaisia idiootteja. Ei se loputonta turvaa anna idiootille jos on kolme piikkiä ottanut, se ei pitkälle riitä. Niitä on uusittava jatkuvasti. Kestääkö kroppa? Tuleeko haittoja? Eipä auta ämpyily silloin, pakko on pakko. Kannattaa ajatella asioita laajemmin ja ajoissa.
- Anonyymi
Tämä koko korona on tarkoituksella järjestetty operaatio, joka tähtää ihmisten kontrolliin ja jopa kansanmurhaan, myrkkypiikkien kautta.
Mitä järkeä tässä on? Ihmisiä tulee kuolemaan tämän vuoksi!- Anonyymi
Ei tässä järkeä olekkaan muuten kuin ihmisväestön harvennuksen kannalta.
Piikit ovat myrkkyä ja piste.
- Anonyymi
Sanna Marinin möläytykseen viitaten: koronapassilla painostetaan ihmisiä ottamaan rokote viemällä heiltä heille kuuluvia vapauksia ja antamalla ne takaisin rokotetta vastaan.
Jos joku vielä kehtaa väittää, että ygl-modifioitu parsjalkainen schwabbistipapitar on kansalaisen, työttömän, eläkeläisen, koulaisen jne. asialla, on hänellä vikaa korvien välissä, niin kuin idolillaan. - Anonyymi
Jos haluat välttämättä levittää koronaa ja tappaa muita ihmisiä, niin työpaikan menetys on kohtuullinen seuraus typeryydestäsi.
- Anonyymi
Kukas markkinamies siinä ilman perusteluja ainetta kehuu?
Turha syyllistää piikittämättömiä koronan levityksestä. Katso peiliin vähäoireinen, varomaton koronalinko!
- Anonyymi
Vähän nipistää korkeintaan.
Rohkeutta.- Anonyymi
Ehkä nipistykset pahentuneet ajan kuluessa suonten tukkeutuessa?
- Anonyymi
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008443825.html
Ei tuolla väliä jos työpaikka alkaa vaatimaan, kun en edes pääse työpaikalle. Koronapassia laajennetaan koskemaan myös julkista liikennettä ja montaa muuta. 😄- Anonyymi
jumalat rankaisee natseja,
kyseisen sivun taulukko
leviää itsekseen - Anonyymi
Loogista, ensin ujutetaan passi. Sitten selitetään, että se on hankala, joten laitetaan siru tilalle. Siellä menevät sit sirut päässä busseissa ja junissa. Toivon mukaan hallituksen loisetkin sirutetaan siinä samalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loogista, ensin ujutetaan passi. Sitten selitetään, että se on hankala, joten laitetaan siru tilalle. Siellä menevät sit sirut päässä busseissa ja junissa. Toivon mukaan hallituksen loisetkin sirutetaan siinä samalla.
natsien ahnenpaß in
digitaalinen versio
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Ahnenpass Anonyymi kirjoitti:
natsien ahnenpaß in
digitaalinen versio
https://en.m.wikipedia.org/wiki/AhnenpassParempi vertauskuva koronapassiin olisi esimerkiksi ajokortti, sitä käyttäenhän valtio päättää kuka saa ajaa ja kuka ei.
- Anonyymi
Työssäkäyntikin on vapaaehtoista.
- Anonyymi
Luulenpa että jollain voi mennä kuppi nurin jos on asuntovelkaa ym. Toivottavasti ei tule murhia?🤦🤦🤦
- Anonyymi
Ja saako rokottamaton työtön karenssin ?
- Anonyymi
Saa jos omalla toiminnallaan aiheuttaa työsuhteen päättymisen.
Töissä olevat on melkein kaikki tuplarokotettuja eikä ne ulise Suomi 24:lla kellon ympäri asiasta.
Pieni vähemmistö meuhkaa ja niiden valitseman polun päässä on todennäköisesti joskus helmikuussa pakkorokotus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töissä olevat on melkein kaikki tuplarokotettuja eikä ne ulise Suomi 24:lla kellon ympäri asiasta.
Pieni vähemmistö meuhkaa ja niiden valitseman polun päässä on todennäköisesti joskus helmikuussa pakkorokotus.Täältä löytyy yksi polun pää jos yritätte minut pakkorokottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pieni vähemmistö meuhkaa ja niiden valitseman polun päässä on todennäköisesti joskus helmikuussa pakkorokotus.Vähemmistökö muka? Kyllä monet piikitetytkin kääntyivät toiselle kannalle että nyt riittää piikitykset. Elä sinä pakkojes kanssa! Fiksut määräävät itse.
- Anonyymi
Asiantuntijoiden kommentteja rokotteesta.Mikään rokote ei suojaa täysin 100%.rokotteen teho 87,74,68,51 . Rokote suoja hyvä vakavaa tautia vastaan.(kolmesti rokotettuja HUS:ssä). Oletus on,että se voi suojata. Uskon ja toivon(Nohynek).Luulen että suoja on hyvä(49%HUS:n koronapotilaista kahdesti rokotettuja tänään).Ei tiedä tehoaako rokote Omikroniin mutta voidaan olettaa(Rämet).JOS,JOS.......Koronavilkku (turha) Koronapassi?????miksi.(lupa tartuttaa).Koronahaitta(ei tiedetä vielä). Määrätty rokote vain yli 60 vuotiaille.Toista taas ei alle 30 vuotiaille.Pari rokotetta jo kokonaan hylätty.Sekarokotuksista ei oleteta tulevan mitään ongelmaa,ehkä.Vanhuksille pistettiin jo kolmantta piikkiä.Nyt mietitään parasta ajankohtaa muun väestön kolmannelle piikille (ei tiedetä mitä se vaikuttaa ....jos).Itse ei saanut valita mitä rokotetta ottaa Se on sitä mitä on,sanottiin.Jätin ottamatta.Tämänkaltainen ns.Rokote pakolliseksi???
- Anonyymi
Vapaaehtoisen piikityksen ottamatta jättäminen estää ilmeisesti jatkossa myös julkisten liikennevälineiden eli paikallisbussin, raitsikan ja metron käytön vaikka passittomana pitäisit 96% suojaavaa FFP2 hengityssuojainta, kun rokote/koronapassi taas ei suojaa tartunnalta tai sen levittämiseltä. Ilmeisesti tartuntoja nimenomaan halutaan levittää ehkä siksi että rokotettujen covidtartunnoilla saavutettaisiin kuviteltu laumasuoja talouden takia.
- Anonyymi
No se annetaan maahantulijalle ensitilassa.
- Anonyymi
2v sitten piti tulla hirveä pandemia, joka ihan varmasti heti paljon tappaa.
Selvästi tuo piikki on hyvä, kun sitä pitää niin kovasti pakottaa.
https://yle.fi/uutiset/3-12211896
https://yle.fi/uutiset/3-11942036
Pian europol kolkuttaa sinunkin oveesi?
Ei tässä ole ollut terveydestä kyse pitkään aikaan.- Anonyymi
Mihin salaliittoon sinä perustat vainoharhasi?
- Anonyymi
Edelleen rokotus on vapaaehtoinen, mutta sillä on pahoja seurauksia, kuten syrjäytyminen normaalista elämästä ja putoaminen yhteiskunnasta sekä vakava sairastuminen ja jopa nopea kuoleminen.
Kannattaisi olla lukematta noita valemedioita ja hakeutua johonkin vertaistukiryhmään, niin ajatuksesi voi palautua normaaliksi ja elämäsi helpottuisi.
Internetin käyttö pitäisi kieltää heikko henkisiltä ja puhutettavissa olevilta, tuollaisia heistä voi tulla kuten sinä ja se on vaarallista sinulle itsellesi. - Anonyymi
Kuule; Syrjäydyn yhteiskunnasta varsin mieluusti jos tälläistä natsi politikkaa aletaan ajamaan. Ei tule tästä hommasta kuin mätäneviä ruumiita lopulta. Todella huolestuttava aika on edessä. J a rokotetut kärsitte siitä vitsauksesta itsekin. Nimittäin kuinka monta rokotetta olet valmis lopulta ottamaan? Ja PAKOLLA? Minä en ota yhtään. olin ottamassa (ei feikki) mutta nyt alkaa olla sellaiset puheet etten ota.
- Anonyymi
Myös Antabuspassi käyttöön alkoholia käyttäville työläisille. Loppuu maanantai rokulit.
- Anonyymi
Olin vaimoni kanssa varannut perjantaille rokotusajan. Peruimme sen heti kun luimme mitä nyt kaavaillaan.(Krista Kiuru) Tuli selkäytimestä sellainen viesti ettei varmasti oteta. Mielenkiintoista että päätös oli nyt yhteinen. Päätimme samalla että seuraamme vielä tätä tilannetta ja sitä aletaanko pakottamaan enemmän ja enemmän. Mikäli aletaan pakottamaan, emme tule ottamaan ensimmäistäkään.
Juuri kun luottamus alkoi herätä HUS;n Asko Järvisen lauantaisen maltillisen esityksen jälkeen ja aloimme harkita ajan varaamista, tuli taas tämä pelottelu ja suoranainen uhkailu. Alamme varautua mahollisiin sakkoihin jotka maksamme jos pystymme.- Anonyymi
Miksi valehtelet? Jos olisit ollut ottamassa rokotetta olisit varmasti ottanut sen jo kauan aiemmin.
- Anonyymi
Hyvin sanottu
- Anonyymi
Hassua, kun lääketieteellisen osaamisen taso on luokkaa Buranaa päänsärkyyn ja haavaan laastari, niin kuitenkin tältä pohjalta päädytään kuvittelemaan, että rokotteista ja niiden haitoista tiedon taso on parempi kuin alan ammattilaisilla. Eikö teitä itseänne yhtään epäilytä ”huippuosaamisenne” rokoteasioissa?
- Anonyymi
Nuo neropatit ovat lukeneet MV-sonnan säälittävän typeriä valheita ja katsoneet joitain Tollontuubin ja Rhapsodian feikkivideoita ja kuvittelevat sillä perusteella olevansa kliinisen mikrobiologian ja virologian tohtoreita ja erityisasiantuntijoita. Sellaiseen pohjattomaan tyhmyyteen ei ole mitään parannuskeinoa.
- Anonyymi
Samoin täälä. Työpaikka menee, että silleen. Piikkiä en ota. Ettekö piikkifriikit ole jo huomanneet ne vain pahentaa tilannetta
- Anonyymi
Kaikki mukaan ensi lauantaina, jotta estetään Suomen muuttuminen tyranniaksi!
Järjestyksessä jo seitsemäs WWD - mielenilmaus järjestetään Helsingissä 19.3. klo14.00 alkaen Senaatintorilla, josta kävellään Eduskuntatalolle. WorldWide Demonstration on kansainvälisesti verkostoituneen yhteisön mielenosoitus, jonka tarkoituksena on rohkaista kansalaisia torjumaan koronavirukseen liittyviä laittomia rajoituksia omissa maissaan.
WorldWide Demonstration -osallistujien järjestämät tapahtumat ovat rauhanomaisia ja epäpoliittisia.
Videoita aiemmista WWD-kulkueista Helsingissä:
https://tokentube.net/v/1638606343/-67---Mielenosoitus-18-9-2021--Koronarajoitukset--FDA-n-uutiset----KOOSTE
https://www.youtube.com/watch?v=te3MaDKitIQ
https://www.youtube.com/watch?v=-Iv18EUcLZQ - Anonyymi
Covid-sota käynnissä globaalin sota-suunnitelman mukaisesti.
- Anonyymi
WEF:n ja Naton masinoima sota, kuten koronaplandemiakin. Sama sylttytehdas ja sama tavoite, NWO.
- Anonyymi
Päin vastoin. Työttömyyttä on Suomessa valtavasti, on ainoastaan parempi että saadaan idiootit pois työpaikoista.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4179171Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893780- 212248
- 871393
- 1161168
- 271155
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661122Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791118- 751110
- 551063