Kummalla puolella olette tulevassa suursodassa? MP vastaan KP, tavallaan. Onhan siellä Länsi-Ukrainassa tosin katolilaisiakin. Stadissa on Nikolskij ja Pokrova MP- seurakuntia.
Venäjä vastaan Ukraina!?
10
82
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä sota alkaa tammikuussa. Kummalla puolella olette? KP vai MP?
- Anonyymi
Eikö olekkin mielenkiintoista :
Ihan
paska trolli. - Anonyymi
Jospa tuleva sota on loppusota, Jeesuksen joukot vastaan putinin joukot.
- Anonyymi
Toivottavasti Ukraina saa edes jonkinlaisen "Talvisodan". Suomen ortodoksit ovat hiljaa.
Munattomat. Homppelit! - Anonyymi
Yksikään ortodoksi ei ole nyt osoittanut sympatiaa Ukrainan itsenäisyydelle. Jään yksin, katolilaisena. Ryssiä olette!
- Anonyymi
Kremlin mafia on Sota-Saatanan epäpyhän synodin palvojia.
Kyseessä on illuminaatti, jota yhdistää halu "palauttaa" Neuvostoliitto-Venäjän alueet Putinin fasistis-kleptokratisen silovikkihallinnon alistamiksi.
Kremlin ortodoksisuus ei ole kristillinen yhteisö vaan sodan ja veren kiihottama saatanallinen kultti.- Anonyymi
Olet kyllä oikeassa.
- Anonyymi
Ortodoksit ovat geneettisesti ja kulttuurisesti ryssiä. Ette osaa tuomita serbien hirmutekoja. Srebrenica, Racak...Olisi pitänyt jättää teidät rajan taakse.
- Anonyymi
Olette osa Venäjää. Viides kolonna.
- Anonyymi
Jeesus voittaa saatanan, mutta ruumiita tulee ja pieniä valkoisia arkkuja...
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552695
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322305- 792178
- 951986
- 371815
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339