Hei.
Tapahtuuko Turussa mitään 2.12.2021, johon siisti ja sivistynyt pari voisi osallistua?
Vaikkapa joku monen hengen asia, jota voisi seurailla anonyymisti ja paineettomasti, tai vaikka kimppasauna.
Aloittelijoita kun olemme, emme kaikkeen repeä.
Kik jko401
Turku 2.12.
5
729
Vastaukset
- Anonyymi
Huomenna olisi.
- Anonyymi
Xxx paradisen cinemapuoleen kannattaa tutustua. On panopenkkiä patjaa ja gloryholea.
- Anonyymi
Ja on tautia joka lähtöön nauti ja hanki tauti
- Anonyymi
Ollut jo hetken Xu Suomessa ja Turusta löytyy sieltä kyllä kaikki pervoilut mitä mieleen tulee. Oon nussinut noita matureita enemmän mut pareja löytyy myös useita
- Anonyymi
Pari nainen 57v. runsas ja mies 58v. sportti tulossa Turkuun 11.12.21. Löytyisikö mukavaa pariskuntaa tapaamiseen.
Ketjusta on poistettu 50 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184541Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032420Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421981Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181779- 791543
- 1461505
- 111061
- 93900
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik39827- 118818