Olen valinnut tämän tytön osoittaakseni, miten totta on biologinen teoria naisen vitun miehissä aiheuttaman kauneuselämyksen ja vitun ulkonäön koevoluutiosta.
Jos tyttö olisi kuvattu vittu piilossa, hän ei varmaan olisi saanut montakaan pistettä, mutta nyt, kun hänen sievä ja kiihottava vittunsa tulee esiin, huomio kiinnittyy vittuun ja kokonaisvaikutelma onkin kaunis. Andersenin sadussa rumasta ankanpoikasesta kasvoikin upea joutsen.
http://cdni.sexygirlspics.com/1280/1/228/31707132/31707132_011_0123.jpg
Koko sarja:
http://sexygirlspics.com/pics/young-redhead-twinkle-shows-her-flexibility-and-pussy-in-pigtails-31707132/ 🌹👀
Yllätysnätti
7
1734
Vastaukset
Niin, eli jos tyttö tai nainen ei ole muuten niin viehättävä, pimsaansa esittämällä voi kuitenkin pelastaa asian?
Aivan oikein. Mutta tytön ei tarvitse näyttää säälistä, vaan vain niille miehille, joita pitää miellyttävinä.
Jos on samalla kyse parinvalinnasta, hän parantaa asemiaan paljon enemmän kuin meikkaamisella, tukan värjäämisellä ja flirttailulla. Tärkein on aina herttaisuus ja ystävällissyys. Mies tulkitsee vitun näyttämisen aina ystävällisyydeksi. 🌹👀Kyllä pillu on kaunis näky ja jos vielä mukavasti hoidettu karvoitus niin kyllä tekisi mieli mutta nyt on vaikeata löytää joku nainen joka näyttäisi pilluan.
Taitaa olla harvassa ne ketkä sitä kehtaavat ainakaan täysin ventovieraille esitellä.
Halukkaita on tietenkin paljon enemmän, kuin uskaltajia. Kulttuuriantropologian oppikirjassa esiteltiin kuvan kera, kuinka halu näyttää vittua on YLEISMAAILMALLINEN. Yleismaailmallisuus tarkoittaa, ettei se ole kulttuurivälitteinen, vaan geneettinen. Syntynyt evoluution mukana, kun vittua näyttävät tytöt ovat lisääntyneet eniten.
Uskaltaminen on tietenkin vähentynyt vaatetuksen mukana. Vielä muutama vuosikymmen sitten varhaiskantaiset kansat toimivat vapaammin. 🌹👀kynä.mi kirjoitti:
Halukkaita on tietenkin paljon enemmän, kuin uskaltajia. Kulttuuriantropologian oppikirjassa esiteltiin kuvan kera, kuinka halu näyttää vittua on YLEISMAAILMALLINEN. Yleismaailmallisuus tarkoittaa, ettei se ole kulttuurivälitteinen, vaan geneettinen. Syntynyt evoluution mukana, kun vittua näyttävät tytöt ovat lisääntyneet eniten.
Uskaltaminen on tietenkin vähentynyt vaatetuksen mukana. Vielä muutama vuosikymmen sitten varhaiskantaiset kansat toimivat vapaammin. 🌹👀Totta että ennen muinoin naiset olivat vapautuneempia mm. ennen kristinuskoa. Luulen että se on yhä silti geeneissämme.
RoosaRva kirjoitti:
Totta että ennen muinoin naiset olivat vapautuneempia mm. ennen kristinuskoa. Luulen että se on yhä silti geeneissämme.
Se on geeneissä. mutta on tullut kulttuurisia esteitä. Tämä taas aiheuttaa motivaation ristiriitaa ja ristipaineita.
Sosiologiassa hyvin tunnettu yhdenmukaisuuden paine toimii eri oloissa eri tavalla. Kun olin yhdessä työpaikan tyttöjen kanssa rantasaunalla, KAIKKI olivat alasti. Myöhemmin tullut ujompi tyttö piti aluksi pikkuhousut jalassa, mutta sosiaalinen paine kävi liian suureksi, ja pikkarit katosivat. 🌹👀
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1486851Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142518Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk471740Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141411Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901285- 711107
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631073Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271059Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481055- 63976