Kamosa.fi -huijaussivusto?

Anonyymi

Erehdyin tilaamaan Facebookin syötteestä ovimaton onneksi laskulla, enkä maksanut heti. Vahvistus tulikin heti, mutta myyjänä Minihoff gmbh, saksalainen tietokonehuolto. Klarnan laskulla olikin sitten nimenä Kamossa. Mattoa ei tietty ole tullut max 10 pvän toimitusajasta (tilattu 19.11.) huolimatta, eikä tiedusteluihin vastata. Sähköpostiin tippuu kyllä mainosviestejä huonolla suomenkielellä. Ilmoitin Klarnaan tilanteen, samoin kuluttajavalituslautakuntaan. Sielu sai kolhun tyhmyydestä! Älkää menkö samaan halpaan !

9

1011

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voihan p..ka! Tilasin 23.11 arvatenkin samat matot, mutta maksoin luottokortilla. Ekaa kertaa tilasin tavaraa tällä tavalla ja pieleen meni heti, grrrrrrrrrrrrr! Tais olla eka ja vika kerta. Vahvistus tuli, mutta kyselyihini ei ole vastattu.

      • Anonyymi

        Eilen tuli jokin linkki seurantaan ja viesti: älä huoli, pakettisi on matkalla. Linkki sen näköinen, etten uskalla avata...


    • Anonyymi

      Minulle kävi samoin mutta pahaksi o neksi maksoin myös maton. Nyt samannäköisiä kissakuvia myydään eri tuotteissa ja eri firman nimellä

    • Anonyymi

      No niin, tilattu siis 19.11. Toimitusaikakyselyihin ei vastattu, mutta saapumisilmoitus tuli 8.12. Sain paketin ja ihmettelin sen keveyttä ja pientä kokoa. Tilaussivulla sai käsityksen tukevasta karvapintaisesta ovimatosta, saatu tuote on ohut ja kevyt printtikuva. Ehkäpä joku sen voi matoksikin mieltää, mutta kynnys/ovimatto se ei kyllä ole ja kovakaan tuskin kauaa siinä pysyy..... Suosittelen jättämään noutamatta kun paketti tulee ja hakemaan luottokorttiyhtiöltä rahat takaisin. Ihan feikki läpyskä kovaan hintaan.

    • Anonyymi

      Minä tilasin 11.11 ovimaton ja tänään tuli postissa. Huolestuin itsekin kun eivät vastanneet viestiin, onneksi nyt tuli.

    • Anonyymi

      Matto tuli, tosin myöhässä, mutta on aivan ihana!

    • Anonyymi

      Tilasin myöskin räätälöidyn maton,maksoin heti,tiesin ottavani riskin,mutta matto saapui ajallaan ja on sellainen kuin pitikin👍😊

    • Anonyymi

      Tilasin pojanpojalleni syksyllä Kamossa/Kamosa -nimisestä kaupasta Adventtikalenterin syntymäpäivälahjaksi. Synttärit olivat 30.10.21.
      Paketti tuli, mutta sisältö oli jotain aivan muuta, kuin mitä esitteessä luvattiin. Paketissa piti olla geoideja, toinen avaamaton ja toinen valmiiksi halkaistu. Mukana piti olla myös fossiileja. Ja mitä paketista löytyi? Rihkamakiviä (saattavat olla myös muovia tai valuhartsia) ja paketin päälläkin lukee Healing Crystals. Ei siis lähellekään sitä, mitä piti. Lähetin [email protected] -osoitteeseen sähköpostiviestin, jossa kysyin osoitetta, minne palauttaa vääränsisältöinen paketti. Viestini oli sekä suomeksi että englanniksi. Sitä ennen olin ottanut yhteyttä jo välittömästi paketin saatuani Kamosan kotisivujen palautelomakkeen kautta. Kumpaankaan viestiin ei tullut vastausta.
      Kun Klarna alkoi periä laskua, olin yhteydessä myös heihin ja lähetin kuvat mainoksesta sekä saamani boxin sisällöstä. Jonkin ajan kuluttua tuli taas lasku, vaikka olin jo mielestäni selvittänyt asian. Nyt laskun syynä oli, että Klarna oli lähettänyt lisäselvityspyynnön ja en ollut nähnyt sitä. Niinpä lasku otettiin pois tauolta. Taas soittamaan. Toisessa päässä oli ystävällinen nainen, joka ilmoitti laittavansa laskun taas tauolle. Kysyin vielä erikseen, että pitääkö minun nyt kytätä taas sähköpostia. Nainen sanoi, ettei tarvitse ja että asia on selvä. Kysyin vielä, mitä teen sille saamalleni rojulle. Hän vastasi, että tunge ne vaikka jonnekin kirjahyllyyn kirjojen taakse. Nyt sitten tuli taas lasku "koska en ollut vastannut heidän tammikuussa lähetettyyn tiedusteluun". Pienen kaivamisen jälkeen todentotta löytyi selvitysosaston uusi kysely koskien kuvaa tuotteesta. Klarnassa ei ilmeisesti vasen käsi tiedä mitä oikea tekee. Nyt sitten uhkaavat perinnällä, jos en maksa laskua tuotteesta, jota en saanut. En luovuta. Huippua on nyt se, että koko Kamosaa eikä Kamossaa löydy enää netistä. Naurattaisi jos ei kyrsisi.

    • Anonyymi

      Minäkin tilasin sieltä maton ja tuli tosi nopeasti ,sekä oli mitä tilasin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 129
      3521
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3219
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2388
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe