Niin huomattiin jo silloin miten rauhatonta siellä on ja rupesi olemaan. Muutama vuosi sitten jo huomasi ja 2020 paheni. Ei ole uusi asia tuo nuorten rikollisuus. Älkää sulkeko Ylöjärvelläkään silmiänne huumeilta.
Isolla parkkiksella suditeltiin ja popitettiin paljon. Autoja kolhittiin vaikka tilaa oli. Kauheita öykkäreitä.
Nyt siihen on onneksi Arkta rakennuttanut asumiskompleksin. Kivalta näyttää. Toivottavasti rauhoittaa.
Luoja miten nautitaan asua ennemmin ylön landella syrjemmässä. Työmatkat pitkiä, mutta asuminen hyvin edullista ja itse asiassa sen hintaista minkä pitäisi olla kohtuuhinta, koska asumisen kulut pitäisi olla mielestäni kohtuulliset, mutta toinen maksaa kaupungista ja kävelymatkasta töihin, toinen haluaa rauhaa ja yksityisyyttä ja käyttää saman rahan ennemmin autoon.
Plussana myös paljon yksityisiä yrittäjiä ja erilaisia toimijoita. Puskaradio paras, eli sieltä löytää tarpeellisen.
Suosittelen ehdottomasti, mutta nykyhallitus toimillaan yrittää tuhota pienempiä paikkoja vaikka monessa niistä on potentiaalia.
Esim. Kuru resort-juttu oli nolo moka. Se ois ollu todella hienoa saada Pirkanmaalle.
Onneksi on riittävän hyvät tulot yms. Jotta on varaa matkustaa pitkiä työmatkoja. Puolensa venyvillä päivillä, mutta mikään ei voita omaa pihaa, järveä, metsää. Kaikki näistä alkaa ovesta ulos astuessa. 🌲🌲🌲 Hiljaista, rauhallista, kaunista ja harmonista. Kaikki pakollinen ja enemmänkin löytyy kyllä kyliltä.
Kun muuttaa pois kaupungeista siellä kauan asuneena, tajuaa miten vähän tarvitsee lähelleen jatkuvia överipalveluja ja hälinää. Kaupunkiin pääsee helposti.
Muutotappiokylät nousuun. Valitettavasti monet ongelmaiset sitten lykätään näihin rauhan tyyssijoihin. Heistä on onneksi ollut aika vähän harmia. Huumeita liikkuu varmasti valitettavasti kaikkialla. Jokaisella on silti oikeus asua jossain. Ehkä tässä on tullut selkeästi jo varhaiseen keski-ikään, kun hälinä ja mekastus ärsyttää.
Korona-aika on lisännyt kaikenlaista ongelmaa. Miksi nuoriso voi näin huonosti? Täällä, kun lukee tekstejä, niin tulee mieleen, että jotkut teinit vain trollaa? Ehkä, ehkä ei. Muutenkin voivat niin huonosti. Miksi vanhemmat eivät kanna vastuuta vai ovatko he vain täysin voimattomia nuoriso-ragen edessä?
Makuasia. Minä en muuta noin vain enää takaisin kaupunkiin. Sinne pääsee, kun sitä kaipaa.
Kun jouduttiin asumaan vielä Ylöjärven soppeenmäessä
Anonyymi
1
854
Vastaukset 1
- Anonyymi
Muuten hyvä kirjoitus mutta mitä hienoa siinä Kuru resortissa olisi ollut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa671421Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää921067- 164947
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as28901Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105884Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30883Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks52794Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201782Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu128758- 27734
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93717Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.172669- 64644
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa45633Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12595- 85558
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78530Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo188523sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75507- 55497