Sanomaa Suomelle koetelkaa

Anonyymi

NÄKY

Anne Colling:
"Kaivoin juuri muistiinpanoistani tämän:
Näky 12.1.2015
Keittiön pöydän äärellä 12.1.2015 aloin nähdä asioita.
Näin Suomessa jonkin kivikirkon rapistuvan ja kuin kivi kiveltä murenevan.
Tuli siihen tämä sana kuin kolmessa eri osassa.

1. osa:
"Murennan tämän maan kirkon sen uskonnollisuuden vuoksi. Murennan tämän maan seurakunnan ja seurakunnat, koska niiden kivijalka ei ole Kristus. Murennan Suomen maan sen vuoksi, ettei se enää kunnioita minua edes huulillaan. Se on hylännyt minut, vaikka minä olen kaiken siunauksen ja menestyksen takana.

Olen suojellut ja varjellut tätä maata ja sen kansaa monet kerrat ja antanut siunauksen ja menestyksen sille. Olen antanut vuotaa menestystä kansojen ylle ja minulla on valta ottaa siunaukseni myös pois. Tämä kansa on kääntänyt pois mielensä Jumalasta ja kaikesta mitä minun sanassani opetetaan.

Kuritus alkaa Herran huoneesta ja etenee muun kansan ylle. Herran huone jakaantuu, halkeaa kahtia ja sen perustukset koetellaan. Se osa, mikä kestää koetuksen, hajoaa vielä osiin, mutta hyvällä tavalla. Se osa, jonka perustus on hiekalla, jää paikoilleen, mutta raunioituu paikallaan ja murenee kuin tuhkaksi. Se osa, mikä hajoaa hyvällä tavalla, jää seisomaan aloilleen myrskyyn, mutta ei kaadu. Sitä vahvistetaan, ruokitaan ja ravitaan ahdistuksenkin keskellä. Hajallaan oleva joukko on minun silmäteräni ja se joukko kerärään talteen ennen vihaa, joka alkaa kuin rajuilma."

2. osa:
"Kun kirkkorakennus raunioituu, samaan aikaan pimeässä näkyy pedon kiiluvat silmät. Se odottaa oikeaa hetkeä, jolloin se päästetään irti. Suuri karhu herättää pelkoa vielä kiinni ollessaankin, mutta voi niitä kansoja, kun se päästetään irti. Tähän asti se on temponut kahleitaan suuntaan jos toiseen. Sen kynnet ovat osuneet vain siihen saakka, mihin sen kahleet ovat yltäneet. Kuitenkin se päästetään pian irti. Peto kulkee Suomen maan ylitse ja samalla Suomi kohtaa karhun silmästä silmään. Ylpeät joutuvat alentumaan, nöyrtymään. Niillä joilla on jotain ryöstettävää, se ryöstetään. Niillä joilla ei ole, ovat onnellisempia silloin kuin ne, joilla rikkautta on. Kulkureiden ja kerjäläisten paluu on edessä.

Tämä maa pilkkaa köyhiä ja vie leivänkin lasten suusta. Asiat kääntyvät, koska on tullut aika, jolloin täytyy satoa kerätä. Jos tämä kansa on unohtanut minut rikkauksiensa keskellä, se joutuu muistelemaan sanaani köyhyydessä ja puutteessa. Kun tämä tapahtuu, on itkua, pelkoa ja surua. Mutta minun omillani on Jumalan rakkaus ja laupeus, lepo ja lohdutus jokaiselle ohikulkijalle niin muukalaiselle kuin suomalaiselle. Älkää silloin katsoko ihmiseen vaan nähkää sielu Jumalan lapsena, jonka Isä haluaa pelastaa kotiin. Muistakaa laupias samarialainen, se on Jumalan tahto jokaista ihmistä kohtaan."

3. osa:
"Se mitä annat pois, ei tule puuttumaan sinulta. Kaikki mitä omistat on lainassa Jumalalta ja annettu sinun käyttöösi. Mitä sinulla on, ei ole sinun omaasi. Vieraanvaraisuus on Jumalan mielen mukaista. Jumala haluaa antaa parastaan jokaiselle. Löydä itsestäsi Jumalan luonne muukalaista ja suomalaista kohtaan. Kun ajan pimenevät, Jumala on sinun kanssani joka hetki. Älä pelkää mitään, vaan luota Jumalaan, että hänellä on kaikki hallinnassa olosuhteista huolimatta."

15

786

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Profetia siis tulevista kuukausista alkaa n. 35-40 minuutin kohdalla.


    • Anonyymi

      Jouko Pihon koottujen profetioiden sivustolta poimittua
      28.5.2008

      Erään suomalaisen naisen kaksi unta keväällä 2008 Marko Päiväniemen kertomana

      Äitini, jolle Jumala usein puhuu öisin esim. unien kautta, näki joitakin viikkoja sitten kaksi kertaa peräkkäin
      seuraavanlaisen unen:

      Unessa hän näki, kuinka taivaalla lensi maata kohti suuri joukko mustia lintuja "suihkuhävittäjämuodostelmassa".
      Tunnelma oli ahdistava ja hän ymmärsi, että jotain pahaa on tapahtumassa. Yhtäkkiä hän näki toisella puolen
      taivasta neljä osiota, joiden keskellä vallitsi rauha. Ensimmäisessä näistä "osioista" oli kaksi enkeliä, toisessa risti, kolmannessa kaksoset ja neljännessä vaaka (tästä hän ei ole aivan 100% varma, mutta kuulemma hyvin suurella todennäköisyydellä kyseessä oli vaaka). Kaksosten ja vaa'an äitini ymmärsi tarkoittavan ajanjaksoja, joita ko.
      symbolit edustavat (kaksoset 21.5. - 21.6. sekä vaaka 23.9. - 23.10.) Hän ymmärsi unen olevan kehotus
      Jumalalta rukoukseen etenkin Suomen, mutta myös koko maailman puolesta varsinkin mainittuina ajanjaksoina.

      Muutamia päiviä myöhemmin hän näki uuden unen, joka kuitenkin edustaa samaa teemaa:

      Unessa oli meneillään uutislähetys. Uutistenlukija yritti aloittaa uutisen lukemisen, mutta ei pystynyt siihen, vaan
      järkyttyi ja purskahti itkuun. Koska tämä henkilö ei järkytyksessään kyennyt uutista lukemaan, tilalle tuli
      ruotsinkielisten uutisten uutisankkuri. Hänelle kävi kuitenkin samoin: nähtyään uutisen, joka hänen eteensä laitettiin, hänkin purskahti itkuun eikä kyennyt hoitamaan tehtäväänsä.

      • Anonyymi

        edelleen Pihon alkusivustolta vanha profetia:
        16.4.2008

        Tauno Rantalan profetia 20.2.2008 Järvenpään vapaaseurakunnassa

        Rakkaani, minä joudun teille sanomaan tänään, että se herätys, jota te odotatte ja olette rukoilleet, se ei tule sillä
        tavalla kuin te olette ajatelleet sen tulevan, vaan se herätys tulee kyynellaakson kautta, josta te olette kuulleet.
        Tämän kansan keskelle tulee sellainen este, sellainen, joka näkyy joka päivä kaupungeissa, kylissä, maaseutupitäjissä, tulee sellainen, joka on joka päivä näkyvissä, joka myös samalla leikkaa tätä korkeaa elintasoa matalaksi.

        Mutta älkää rakkaani jääkö valittamaan sitä, paluuta ei enää ole siihen entiseen. Älkää jääkö paikoillenne, kun tämä
        alkaa näkyä ja tuntua, vaan minä sanon teille, silloin on todellinen herätys, jolloin teidän rukouksiinne vastataan,
        teidän työtovereitanne, naapureitanne, sukulaisianne tulee uskoon. Silloin on väkevät rukousvastaukset näkyvissä, ja samanaikaisesti, kun minä vuodatan väkevän Pyhän Henkeni vaikutuksen ja sateen tämä kansan keskelle, samalla minä tuon esiin ne astiat, joita on valmistettuina, ne ovat monen hiontavaiheen, jopa epätoivoiset laaksot käyneet läpi,
        sen tähden, että ihminen ei ota kunniaa, sitä kunniaa, joka tulee elävälle Jumalalle, kun minä alan näitä astioitani käyttämään.

        Minä vuodatan sellaisen voitelun, ilmestyksen hengen, profeetallisen hengen, voimatekojen lahjat minä
        vuodatan näihin astioihin. Ja kun nämä astiat ovat kouliintuneet, eivät enää itse ole itsessään mitään, silloin he
        antavat kaiken kunnian minulle, vaikka minä teen sellaisia uutta luovia ihmeitä, voimatekoja, että syntymästä
        saakka olevat epämuodostuneet jäsenet, ne tulevat oikenemaan ihmisten silmien edessä. Jopa kuolleita herätetään tähän elämään takaisin.
        Niin nämä astiat eivät ota enää itselleen mitään kiitosta eikä kunniaa, koska he tietävät, olemme vain tehneet sen,
        jonka me olemme velvolliset tekemään, me olemme vain astioita, mutta ne ihmeet ovat taivaan Jumalan.
        Jokainen ne nähtyään ja kuultuaan joutuu toteamaan: tämä ihminen ei ole voinut näitä tehdä, vaan tässä on elävän Jumalan uutta luova voima.

        Älkää jääkö ystävät, minä sen teille ilmoitan aikaisemmin, älkää jääkö paikoillenne ihmettelemään, niin kuin tämän
        maailman ihmiset, vaan lähtekää liikkeelle, silloin minä tarvitsen teitä jokaista. Silloin te tulette, kun te antaudutte
        minun käsiini, te tulette teillä, kujilla, aitovierillä synnintunnossa olevia ihmisiä päästämään syntisiteistä ja kahleista.
        Te julistatte heille vapauden Jeesuksen nimessä ja veressä. Silloin teitä tarvitaan. Silloin on väkevät rukousvastaukset näkyvissä, silloin on todellinen herätys, taivas lähtee liikkeelle.

        Sen tähden rakkaani olkaa rohkealla turvallisella mielellä, sillä teidän Herranne Jeesus hän valvoo ja hän voittaa ja
        lähtee voittamaan teidän kanssanne suuren kalansaaliin tästä maailmasta, se irrotetaan ja kun
        valittujen luku on tullut täyteen, silloin näiden voitettujen sielujen kanssa te nousette minua vastaan yläilmoihin pilviin
        ja silloin on palkan maksun päivä teille jokaiselle, te saatte siitä haavoitetusta kädestäni palkan kukin uskollisuutenne mukaan.

        Olkaa kestäväisiä rukouksessa vielä hetken aikaa taistellen ja sitten minä lähden liikkeelle ja te saatte olla tässä työssä mukana sanoo teidän Herranne Jeesus.

        _______________________________


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        edelleen Pihon alkusivustolta vanha profetia:
        16.4.2008

        Tauno Rantalan profetia 20.2.2008 Järvenpään vapaaseurakunnassa

        Rakkaani, minä joudun teille sanomaan tänään, että se herätys, jota te odotatte ja olette rukoilleet, se ei tule sillä
        tavalla kuin te olette ajatelleet sen tulevan, vaan se herätys tulee kyynellaakson kautta, josta te olette kuulleet.
        Tämän kansan keskelle tulee sellainen este, sellainen, joka näkyy joka päivä kaupungeissa, kylissä, maaseutupitäjissä, tulee sellainen, joka on joka päivä näkyvissä, joka myös samalla leikkaa tätä korkeaa elintasoa matalaksi.

        Mutta älkää rakkaani jääkö valittamaan sitä, paluuta ei enää ole siihen entiseen. Älkää jääkö paikoillenne, kun tämä
        alkaa näkyä ja tuntua, vaan minä sanon teille, silloin on todellinen herätys, jolloin teidän rukouksiinne vastataan,
        teidän työtovereitanne, naapureitanne, sukulaisianne tulee uskoon. Silloin on väkevät rukousvastaukset näkyvissä, ja samanaikaisesti, kun minä vuodatan väkevän Pyhän Henkeni vaikutuksen ja sateen tämä kansan keskelle, samalla minä tuon esiin ne astiat, joita on valmistettuina, ne ovat monen hiontavaiheen, jopa epätoivoiset laaksot käyneet läpi,
        sen tähden, että ihminen ei ota kunniaa, sitä kunniaa, joka tulee elävälle Jumalalle, kun minä alan näitä astioitani käyttämään.

        Minä vuodatan sellaisen voitelun, ilmestyksen hengen, profeetallisen hengen, voimatekojen lahjat minä
        vuodatan näihin astioihin. Ja kun nämä astiat ovat kouliintuneet, eivät enää itse ole itsessään mitään, silloin he
        antavat kaiken kunnian minulle, vaikka minä teen sellaisia uutta luovia ihmeitä, voimatekoja, että syntymästä
        saakka olevat epämuodostuneet jäsenet, ne tulevat oikenemaan ihmisten silmien edessä. Jopa kuolleita herätetään tähän elämään takaisin.
        Niin nämä astiat eivät ota enää itselleen mitään kiitosta eikä kunniaa, koska he tietävät, olemme vain tehneet sen,
        jonka me olemme velvolliset tekemään, me olemme vain astioita, mutta ne ihmeet ovat taivaan Jumalan.
        Jokainen ne nähtyään ja kuultuaan joutuu toteamaan: tämä ihminen ei ole voinut näitä tehdä, vaan tässä on elävän Jumalan uutta luova voima.

        Älkää jääkö ystävät, minä sen teille ilmoitan aikaisemmin, älkää jääkö paikoillenne ihmettelemään, niin kuin tämän
        maailman ihmiset, vaan lähtekää liikkeelle, silloin minä tarvitsen teitä jokaista. Silloin te tulette, kun te antaudutte
        minun käsiini, te tulette teillä, kujilla, aitovierillä synnintunnossa olevia ihmisiä päästämään syntisiteistä ja kahleista.
        Te julistatte heille vapauden Jeesuksen nimessä ja veressä. Silloin teitä tarvitaan. Silloin on väkevät rukousvastaukset näkyvissä, silloin on todellinen herätys, taivas lähtee liikkeelle.

        Sen tähden rakkaani olkaa rohkealla turvallisella mielellä, sillä teidän Herranne Jeesus hän valvoo ja hän voittaa ja
        lähtee voittamaan teidän kanssanne suuren kalansaaliin tästä maailmasta, se irrotetaan ja kun
        valittujen luku on tullut täyteen, silloin näiden voitettujen sielujen kanssa te nousette minua vastaan yläilmoihin pilviin
        ja silloin on palkan maksun päivä teille jokaiselle, te saatte siitä haavoitetusta kädestäni palkan kukin uskollisuutenne mukaan.

        Olkaa kestäväisiä rukouksessa vielä hetken aikaa taistellen ja sitten minä lähden liikkeelle ja te saatte olla tässä työssä mukana sanoo teidän Herranne Jeesus.

        _______________________________

        samoin seuraava profetia...
        6.4.2008

        Paulan, nuoren ruotsalaisnaisen, profeetallinen sana huhtikuussa 2008

        Näin kotisivusi ja rukouksessa ollessani seuraavat sanat tulivat mieleeni: "Suomi, Suomi, minä tulen liikuttamaan Suomen", sanoo Sotajoukkojen Herra.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        samoin seuraava profetia...
        6.4.2008

        Paulan, nuoren ruotsalaisnaisen, profeetallinen sana huhtikuussa 2008

        Näin kotisivusi ja rukouksessa ollessani seuraavat sanat tulivat mieleeni: "Suomi, Suomi, minä tulen liikuttamaan Suomen", sanoo Sotajoukkojen Herra.

        Seuraava 3 profetiaa sivustolta Piho
        Erään suomalaisen naisen ilmestysnäky 5.2.2008



        Rukoilimme Suomen puolesta. Yhtäkkiä päälleni ilmestyi kirkkaus suoraan yläpuolelta. Katsoin ylös ja näin ikään kuin silmän kolmion keskellä. Tämä silmä siirtyi yltäni Suomen kartan ylle ja samalla Suomi kohottautui rajojaan myöten naapurimaitaan (erityisesti Venäjää) runsaasti ylemmäs. (katsoin tätä näkyä "vaakatasosta.) Suomen ylle asettui kirkkaus ja silmä oli Suomen yllä. Näin suuren valkoisen olennon lentävän Suomen kartan yllä, hän oli kooltaan suuri ja muodoltaan kuin pilvi. Kartta nostettiin tämän jälkeen pystyyn ja näin Suomen rajoille asetetut valkoiset puiset esteet. Rakennetta on vaikea kuvailla, mutta ne olivat kuin tehty estämään jonkin läpipääsy. Ristipuomit kattoivat koko Suomen rajan myös meren rannikon.
        _______________________________________________________________________________________________________________________

        Nimimerkki Penan profeetallinen viesti 16.2.2008

        Tuore LEAP2020 raportti on ilmestynyt. Se kuvaa maailman taloustilannetta varsin katastrofaaliseksi. Maailman talousinstituutioiden johtajat ovat tästä selvillä, mutta vain harva on uskaltanut puhua siitä julkisesti.
        Mikään aikaisempi talousromahdus ei ole esimerkkinä siihen, mitä nyt on tulossa: toisen maailmansodan jälkeen luotu dollariin pohjautuva talousjärjestelmä hajoaa. Sen seurauksena joudumme varautumaan jyrkkään elintason laskuun kaikkialla läntisessä maailmassa. Eniten kärsivät USA ja heihin kiinteässä suhteessa olevat maat.

        Raportti löytyy osoitteesta:
        http://www.leap2020.eu/GEAB-in-English_r25.html...
        _______________________________________________________________________________________________________________________

        Debra Westbrookin Suomea koskeva näky huhtikuussa 2002

        Suomessa ollessamme Jumala puhui meille selkeästi Hänen tahdostaan Suomea koskien. "Suomeen on tulossa suuri herääminen". Rukouksen ja palvonnan aikana aloimme nähdä näkyjä. Julistimme Jumalan sanaa tämän maan ylle.

        Jumala näytti minulle näyn korkeasta vuoresta. Vuorella seisoi vanha, jylhä risti, karuna ja seesteisenä lumisella ja
        jäisellä rinteellä. Samassa näin Herran Jeesuksen nousevan korkealle vuorelle, ottavan ristin ja poistavan sen paikaltaan. Samassa paikassa seisoi nyt Jeesus. Hän levitti kätensä laajalle, voidakseen ympäröidä maan Hänen ikuisella rakkaudellaan, armollaan ja laupeudellaan. Hän on jo täyttänyt lain, joka on kahlinnut tämän maan uskonnollisuuteen ja traditioon vieden paikan läheiseltä suhteelta Hänen kanssaan.

        Herääminen, joka tulee virtaamaan tämän maan läpi, nostattaa vallankumouksellisten uudistajien sukupolven. Suomi tulee heräämään, jotta se voisi näyttää Herran kirkkauden tulevina päivinä. Sukupolvet yhdistyvät näyttääkseen Hänen kirkkautensa. Jumalalle pyhä kuninkaiden ja pappien kansa, joka on voimallinen rukouksessa ja evankelioinnissa, tulee nousemaan ja olemaan tämän maailman viimeisten päivien tapahtumien keskiössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraava 3 profetiaa sivustolta Piho
        Erään suomalaisen naisen ilmestysnäky 5.2.2008



        Rukoilimme Suomen puolesta. Yhtäkkiä päälleni ilmestyi kirkkaus suoraan yläpuolelta. Katsoin ylös ja näin ikään kuin silmän kolmion keskellä. Tämä silmä siirtyi yltäni Suomen kartan ylle ja samalla Suomi kohottautui rajojaan myöten naapurimaitaan (erityisesti Venäjää) runsaasti ylemmäs. (katsoin tätä näkyä "vaakatasosta.) Suomen ylle asettui kirkkaus ja silmä oli Suomen yllä. Näin suuren valkoisen olennon lentävän Suomen kartan yllä, hän oli kooltaan suuri ja muodoltaan kuin pilvi. Kartta nostettiin tämän jälkeen pystyyn ja näin Suomen rajoille asetetut valkoiset puiset esteet. Rakennetta on vaikea kuvailla, mutta ne olivat kuin tehty estämään jonkin läpipääsy. Ristipuomit kattoivat koko Suomen rajan myös meren rannikon.
        _______________________________________________________________________________________________________________________

        Nimimerkki Penan profeetallinen viesti 16.2.2008

        Tuore LEAP2020 raportti on ilmestynyt. Se kuvaa maailman taloustilannetta varsin katastrofaaliseksi. Maailman talousinstituutioiden johtajat ovat tästä selvillä, mutta vain harva on uskaltanut puhua siitä julkisesti.
        Mikään aikaisempi talousromahdus ei ole esimerkkinä siihen, mitä nyt on tulossa: toisen maailmansodan jälkeen luotu dollariin pohjautuva talousjärjestelmä hajoaa. Sen seurauksena joudumme varautumaan jyrkkään elintason laskuun kaikkialla läntisessä maailmassa. Eniten kärsivät USA ja heihin kiinteässä suhteessa olevat maat.

        Raportti löytyy osoitteesta:
        http://www.leap2020.eu/GEAB-in-English_r25.html...
        _______________________________________________________________________________________________________________________

        Debra Westbrookin Suomea koskeva näky huhtikuussa 2002

        Suomessa ollessamme Jumala puhui meille selkeästi Hänen tahdostaan Suomea koskien. "Suomeen on tulossa suuri herääminen". Rukouksen ja palvonnan aikana aloimme nähdä näkyjä. Julistimme Jumalan sanaa tämän maan ylle.

        Jumala näytti minulle näyn korkeasta vuoresta. Vuorella seisoi vanha, jylhä risti, karuna ja seesteisenä lumisella ja
        jäisellä rinteellä. Samassa näin Herran Jeesuksen nousevan korkealle vuorelle, ottavan ristin ja poistavan sen paikaltaan. Samassa paikassa seisoi nyt Jeesus. Hän levitti kätensä laajalle, voidakseen ympäröidä maan Hänen ikuisella rakkaudellaan, armollaan ja laupeudellaan. Hän on jo täyttänyt lain, joka on kahlinnut tämän maan uskonnollisuuteen ja traditioon vieden paikan läheiseltä suhteelta Hänen kanssaan.

        Herääminen, joka tulee virtaamaan tämän maan läpi, nostattaa vallankumouksellisten uudistajien sukupolven. Suomi tulee heräämään, jotta se voisi näyttää Herran kirkkauden tulevina päivinä. Sukupolvet yhdistyvät näyttääkseen Hänen kirkkautensa. Jumalalle pyhä kuninkaiden ja pappien kansa, joka on voimallinen rukouksessa ja evankelioinnissa, tulee nousemaan ja olemaan tämän maailman viimeisten päivien tapahtumien keskiössä.

        Joidenkin uskonveljien kokoama kriisivalmiusopas

        http://www.kolumbus.fi/jouko.piho

        Laitettu tälle sivulle 4.2.2008

        1. Moos. 6:5, 8, 14, 18, 21 ja 1. Moos. 7: 1, Lue kokonaan rukoillen luvut 1.Moos. 6-10.

        1. Moos. 37- 50 luvut kokonaan "Joosef Egyptin valtiaana".

        Sananlaskut 22:3 ja 27:12 : "Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja
        saavat vahingon."

        Psalmi 105: 16-23,-45 ja jatkoksi koko luku loppuun ”Ja kun hän kutsui nälänhädän maahan, ja mursi
        kokonaan leivän tuen…"

        KOTITALOUKSIEN OHJEELLINEN KRIISIVALMIUSOPAS

        SUOSITUS KUUKAUDEKSI / 1 HLÖ

        2 KG MAITOJAUHETTA
        4 KG LIHAA JA KALAA (SÄILYKKEINÄ) MAKKARAA SÄILYVÄÄ LAATUA ESIM. METVURSTIA, KUIVATTUA LIHAA JA KALAA
        1,6 KG LEIVÄNPÄÄLLISIÄ ESIM. TAHNOJA, MARMELADEJA, SULATEJUUSTOA YMS.

        2 KG JAUHOJA, KOKOJYVÄJAUHOJA, PUURORYYNEJÄ YMS. SUOSITTELEMME OSTAMAAN KÄSIKÄYTTÖISEN KOTITALOUSJYVÄMYLLYN, SEKÄ MM. RUKIIN, VEHNÄN JA OHRAN JYVIÄ. JYVIÄ VOI SÄILYTTÄÄ ESIM. TIIVIISSÄ SÄKISSÄ, KANNELLISISSA MUOVIÄMPÄREISSÄ TAI MUISSA KANNELLISISSA ASTIOISSA KUIVASSA VIILEÄSSÄ PAIKASSA. JYVÄT SÄILYTTÄVÄT RAVINTOARVONSA VUOSIKAUSIA.

        5 KG ERILAISTA LEIPÄÄ (KUIVAA LEIPÄÄ=>KUIVATA) JA NÄKKILEIPÄÄ KOTONA VOI ESIM. KUIVATA PULLAA KORPUIKSI.

        4-5 KG JUUREKSIA JA KASVIKSIA JOS MAHDOLLISTA NIIN RAKENTAKAA KOTIPIHALLE TAI MÖKILLE YKSINKERTAINEN MAAKELLARI, VAIKKA PIENEMPIKIN. RAKENTAMISOHJEITA LÖYDÄT KIRJASTOISTA. OPETTELE SÄILÖMÄÄN RUOKAA. KESÄLLÄ VOI KERÄTÄ ITSE SIENIÄ NIIN PALJON KUIN LÖYTÄÄ JA EHTII KERÄTÄ. SIENET VOI KUIVATTAA KOTONA ESIM. SAUNAN LAUTEILLA JA NE VOI SÄILYTTÄÄ KUIVATTUINA SÄKEISSÄ KUIVASSA VIILEÄSSÄ PAIKASSA.

        2 KG MARJA- JA HEDELMÄVALMISTEITA VOITTE VALMISTAA ITSE KOTONA KOTIMAISISTA MARJOISTA JA HEDELMISTÄ ESIM. PUOLUKKA- JA HILLASURVOSTA TAI VOITTE OSTAA SÄILYKEHEDELMIÄ.

        2 LITRAA MEHUTIIVISTEITÄ VOIT VALMISTAA ITSE KOTIMAISISTA MARJOISTA.

        1 KG RASVAA ESIM. RUOKAÖLJY SÄILYY HYVIN.

        8 KG SEKALAISIA KUIVA-AINEITA SUOLAA, SOKERIA, HUNAJAA, KAHVIA, TEETÄ, KAAKAOTA, MAUSTEITA
        KESTOKERMAA, KUIVAHIIVAA LEIPOMISEEN, MAKEISIA.

        2-3 KG TUMMAA MAKARONIA JA RIISIÄ PYRI OSTAMAAN KOKOJYVÄTUOTTEITA.

        KERRO NÄMÄ KAHDELLATOISTA, NIIN SAAT VUODEN EVÄÄT.
        !!! HUOMIOI SÄILYVYYS !!!
        jakuu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joidenkin uskonveljien kokoama kriisivalmiusopas

        http://www.kolumbus.fi/jouko.piho

        Laitettu tälle sivulle 4.2.2008

        1. Moos. 6:5, 8, 14, 18, 21 ja 1. Moos. 7: 1, Lue kokonaan rukoillen luvut 1.Moos. 6-10.

        1. Moos. 37- 50 luvut kokonaan "Joosef Egyptin valtiaana".

        Sananlaskut 22:3 ja 27:12 : "Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja
        saavat vahingon."

        Psalmi 105: 16-23,-45 ja jatkoksi koko luku loppuun ”Ja kun hän kutsui nälänhädän maahan, ja mursi
        kokonaan leivän tuen…"

        KOTITALOUKSIEN OHJEELLINEN KRIISIVALMIUSOPAS

        SUOSITUS KUUKAUDEKSI / 1 HLÖ

        2 KG MAITOJAUHETTA
        4 KG LIHAA JA KALAA (SÄILYKKEINÄ) MAKKARAA SÄILYVÄÄ LAATUA ESIM. METVURSTIA, KUIVATTUA LIHAA JA KALAA
        1,6 KG LEIVÄNPÄÄLLISIÄ ESIM. TAHNOJA, MARMELADEJA, SULATEJUUSTOA YMS.

        2 KG JAUHOJA, KOKOJYVÄJAUHOJA, PUURORYYNEJÄ YMS. SUOSITTELEMME OSTAMAAN KÄSIKÄYTTÖISEN KOTITALOUSJYVÄMYLLYN, SEKÄ MM. RUKIIN, VEHNÄN JA OHRAN JYVIÄ. JYVIÄ VOI SÄILYTTÄÄ ESIM. TIIVIISSÄ SÄKISSÄ, KANNELLISISSA MUOVIÄMPÄREISSÄ TAI MUISSA KANNELLISISSA ASTIOISSA KUIVASSA VIILEÄSSÄ PAIKASSA. JYVÄT SÄILYTTÄVÄT RAVINTOARVONSA VUOSIKAUSIA.

        5 KG ERILAISTA LEIPÄÄ (KUIVAA LEIPÄÄ=>KUIVATA) JA NÄKKILEIPÄÄ KOTONA VOI ESIM. KUIVATA PULLAA KORPUIKSI.

        4-5 KG JUUREKSIA JA KASVIKSIA JOS MAHDOLLISTA NIIN RAKENTAKAA KOTIPIHALLE TAI MÖKILLE YKSINKERTAINEN MAAKELLARI, VAIKKA PIENEMPIKIN. RAKENTAMISOHJEITA LÖYDÄT KIRJASTOISTA. OPETTELE SÄILÖMÄÄN RUOKAA. KESÄLLÄ VOI KERÄTÄ ITSE SIENIÄ NIIN PALJON KUIN LÖYTÄÄ JA EHTII KERÄTÄ. SIENET VOI KUIVATTAA KOTONA ESIM. SAUNAN LAUTEILLA JA NE VOI SÄILYTTÄÄ KUIVATTUINA SÄKEISSÄ KUIVASSA VIILEÄSSÄ PAIKASSA.

        2 KG MARJA- JA HEDELMÄVALMISTEITA VOITTE VALMISTAA ITSE KOTONA KOTIMAISISTA MARJOISTA JA HEDELMISTÄ ESIM. PUOLUKKA- JA HILLASURVOSTA TAI VOITTE OSTAA SÄILYKEHEDELMIÄ.

        2 LITRAA MEHUTIIVISTEITÄ VOIT VALMISTAA ITSE KOTIMAISISTA MARJOISTA.

        1 KG RASVAA ESIM. RUOKAÖLJY SÄILYY HYVIN.

        8 KG SEKALAISIA KUIVA-AINEITA SUOLAA, SOKERIA, HUNAJAA, KAHVIA, TEETÄ, KAAKAOTA, MAUSTEITA
        KESTOKERMAA, KUIVAHIIVAA LEIPOMISEEN, MAKEISIA.

        2-3 KG TUMMAA MAKARONIA JA RIISIÄ PYRI OSTAMAAN KOKOJYVÄTUOTTEITA.

        KERRO NÄMÄ KAHDELLATOISTA, NIIN SAAT VUODEN EVÄÄT.
        !!! HUOMIOI SÄILYVYYS !!!
        jakuu...

        jatkuu kriisiopas....

        Työkalut

        Pokasaha teriä X

        Kirves X

        Puukkoja X

        Tulitikkuja paljon

        Bensaa sahaan ja kairaan, tulppia, öljyä, teriä ,viiloja

        Paksua muovia

        Jätesäkkejä

        Talousnarua

        Ilmastointiteippiä, pakkausteippiä

        Rautalankaa (ohutta ja paksua)

        Eristysnauha (musta ja valkoinen)

        Ompelutarvikkeita

        Leatherman/muut pihdit/sivuleikkuri X

        Nauloja ja vasara

        Pistolapio

        Jyvämylly käsikäyttöinen jyvien jauhamista varten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        samoin seuraava profetia...
        6.4.2008

        Paulan, nuoren ruotsalaisnaisen, profeetallinen sana huhtikuussa 2008

        Näin kotisivusi ja rukouksessa ollessani seuraavat sanat tulivat mieleeni: "Suomi, Suomi, minä tulen liikuttamaan Suomen", sanoo Sotajoukkojen Herra.

        On tullut nyt ajankohtaiseksi, koska kansa vaikenee nuorten päättäjien edessä, jotka himokkaasti ovat poistamassa kristinuskon opetuksen kouluista lapsiltamme. Kristinuskoamme ovat häivyttäneet vääriä lakeja myötäillyt papistomme. Mm. lapsille päiväorpouskäytäntö. Ensisijaisesti lapsen oman äidin rakkaudellinen hoito kasvattaa tämän lähelle Jumalan rakkauden ymmärtämistä. Samalla vahvistaa myös äidille rakkauden.

        Myös Pihon sivustolta tämäkin kehoitus.
        Raimo Hynysen profeetallinen kehotus 29.1.2008
        Uskon, että eri lahkojen ja lohkojen välisiä rajoja ollaan murtamassa. Yksinkertaistaen sitä, että me fariseukset ymmärrämme itsemme naurettaviksi, kun olemme rakentaneet vuosisatojen ja katolinen kirkko yli 1500 vuoden aikana
        mikä minkinlaisia isäin perinnäissäännöksiä. Tämä on samaa mitä Jeesus yritti sanoa fariseuksille ja totesi sen niin
        suoraan kuin on mahdollista rakkauden evankeliumissa Joh. 8:44. Isämme ovat rakentaneet erilaisia perinnäissäännöksiä ja sielunvihollinen on käyttänyt näitä eri lohkojen välillä mitä tehokkaimmin hyväksi.
        Löysin 'sattumalta' eli johdatuksesta n. 3 viikkoa sitten 3-4 vuotta aikaisemmin ostamani Urho Muroman kirjasen ''Kansan Herätys''. Se on vahvaa tekstiä ja Muroma mm. kertoo sen, kuinka 1800-luvun lopulla herätysliikkeitten välisissä kiistoissa joku johtaja rukoili, että vastapuolen johtaja joutuu helvettiin. Kiistojen taustalla on viime kädessä syntisyytemme, joka on näkynyt mm. kunnianhimona ja haluna olla oikeassa ja loistaa tätä kautta. On puuttunut ainakin nöyryyttä ja rakkautta uskonveljiin. Näistä Muroma myös kirjoittaa ja suosittelen kirjasta jokaiselle olipa uskovainen tai ei. Jokaisessa lohkossa ja lahkossa joka tunnustaa, että Jeesus Kristus on Herra samaten kuin tie, totuus, elämä ja valkeus ja tätä kautta tulee mm. usko, toivo, rakkaus, vanhurskaus, rauha, vapaus ja ilo, on ihmisiä, jotka suunsa tunnustuksella ovat pelastuneita. Lisäksi näissä on Pyhästä Hengestä uudestisyntynyttä pyhää papistoa (esim. Piet. 1. kirje) ja tämän he ovat saaneet täysin Herran armosta.

        Psalmit 2

        1 Miksi pakanat pauhaavat ja kansat turhia ajattelevat?
        2 Maan kuninkaat nousevat, ruhtinaat yhdessä neuvottelevat Herraa ja hänen voideltuansa vastaan:
        3 "Katkaiskaamme heidän kahleensa, heittäkäämme päältämme heidän köytensä".
        4 Hän, joka taivaassa asuu, nauraa; Herra pilkkaa heitä.
        5 Kerran hän on puhuva heille vihassansa, peljättävä heitä hirmuisuudessaan:
        6 "Minä olen asettanut kuninkaani Siioniin, pyhälle vuorelleni".
        7 Minä ilmoitan, mitä Herra on säätänyt. Hän lausui minulle: "Sinä olet minun poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin.
        8 Ano minulta, niin minä annan pakanakansat sinun perinnöksesi ja maan ääret sinun omiksesi.
        9 Rautaisella valtikalla sinä heidät muserrat, niinkuin saviastian sinä särjet heidät."
        10 Tulkaa siis järkiinne, kuninkaat, maan tuomarit, ottakaa nuhteesta vaari.
        11 Palvelkaa Herraa pelvolla ja iloitkaa vavistuksella.


    • Anonyymi

      Onko näillä koskaan mitään positiivista sanottavaa maan tapahtumista? Näyttää kuin se Jumala, jota tuomiopäivän profeetat väittävät kanavoivansa, on aina yhtä synkeä, ärtynyt ja alakuloinen kuin profeetat ovat.

      • Anonyymi

        Tämä on vain osa Jumalaa... Kun Israel teki kuten Herra oli heitä käskenyt heillä oli siunaus elämässään.
        Mutta, kun he unohtivat Jumalan ohjeet ja palvelivat muita jumalia ja vaikeudet kohtasivat heitä he kääntyivät Jumalan puoleen ja anoivat häntä auttamaan.

        Jumala puhui heille, miksi vihoititte minut ja luovuitte minusta? Mutta silti Jumala kuuli heidän huutonsa, kun he nöyrtyivät pyytämään apua Häneltä ja AUTTOI HEITÄ.

        Myös meitä Jumala auttaa , kun käännymme hänen puoleensa ja
        PYYDÄMME APUA HÄNELTÄ!

        1. Mooseksen kirja 12 - Raamattu 1933/-38 (KR38)
        https://raamattu.fi › raamattu › GEN.12 › 1.-Mooseksen...

        Ja minä siunaan niitä, jotka sinua siunaavat,. ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat,. ja sinussa tulevat siunatuiksi. kaikki sukukunnat maan päällä."


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kun Neukkila hyökkäsi Suomeen, heitä ei siunattu kirkon kautta.
      Kun joskus Venäjän on vallattava Suomi, miten suomalaiset voivat lähteä kirkon kautta, jos eivät usko siihen? Jumalanpalveluksen aikaan he todennäköisesti selaavat älykännykkäänsä, aivan kuten neukkilaiset kuuntelivat Marxistis-Leniniläistä saarnaa, erotuksena sille on, että nyt on asetettu yksikön etu joukon etuja korkeammalle.

      Vaarallisia esimerkkejä on alkanut nousta mediaan. Kerrottiin 7 henkisestä perheestä USAssa, jotka kärsivät sairaudesta! Silti heitä pidetään ikäänkuin ilahduttavalla tavalla erikoisina ja "hyvinä". Heidän geenivirhettään ei tuomittu, eikä kielletty levittämästä sitä! Heitä ei säälitty, vaan pidettiin ikäänkuin hyvinä asioina - geneettisesti saastuneita. Ja kaikki tämä siksi, koska ruokaa riittää, ja etuisuuksia voidaan siksi jakaa, ja susia ja petoeläimiä ei ole puhdistamassa kantaa!
      Kaikki näyt, mitä olen nähnyt taivaasta ja aterioinnista Jeesuksen kanssa, ovat sisältäneet täydellisiä ihmisiä. Yhtäkään mustaa en siellä nähnyt, vaan kaikki olivat valkoisia.
      Mutta koska ihmismieli on kuin uhmaikäisellä kersalla, ei eivät ymmärrä näitä näkyjä, vaan tuomitsevat ne, että niiden mukaan muut kuin valkoiset eivät pääsisi taivaaseen. Siinä tunnetaan ihmisten omahyväisyys ja tarve etsiä vihollinen mistä hyvänsä, jonka itse "oikeaoppisena" tuomita mielellään porukan kanssa, jotta kunnia olisi vielä suurempi.

      Se taivas, mihin ihminen menee, on hänelle henk.kohtaisesti täydellinen, koska siinä ei ole virhettä, eikä ristiriitaa häneen itseensä nähden. On otettava huomioon, että en tiedä ollaanko taivaassa ilman sitä luonnetta, mikä meillä täällä on, vai ovatko sinne menneet kaikki ilman maallista luonnetta, ja yleisen kaikille sopivan energian siunauksessa, koska käsittääkseni sieluun avaruussäteily ja planeettojen kierto ei voi vaikuttaa. Toisaalta jos nk. toiselle planeetalle ottaminen tapahtuu, lakkaa astrologinen vaikutus meihin, koska menemme toiselle aurinkokunnalle, ja siellä on toisenlainen säteily?

    • Anonyymi

      En tiedä miten asiat menevät, mutta tuossa on kyllä totuudenmukainen ja oikea sanoma ihmisistä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4985
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe