MIND CONTROL eli toisten mielenohjaileminen on totta

Anonyymi

16

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

MIND CONTROL on tosi helppoa.

Kaadat vain tarpeeksi rahaa toisen taskuun niin kohta se ajattelee ja puhuu ihan niinkuin haluat.

Ei vois helpompaa olla.

• Anonyymi

Politiikassa tämä näyttää toimivan.

• Anonyymi

Oikean Mind Controlilin toinen nimi on mainonta. Sosiaalinen media on sen pikkuserkku. Sen sijaan Espan lämppujen lähettämään mielenhallitasäteilyyn tai joustinpatjojen vahvistamaan HAARP mielenhallintaan en kehtaa uskoa.

Maailmaa ei johda varjohallitus, vaan pelätyistä pelätyin ja peitellyistä peitellyin salaseura...Teiskon Martat.
      Jonain kauniina päivänä saattaa kukkamekkotäti seistä ovellasi ja silloin on nauru kaukana. Teiskon Martat ei kunniaansa toisille anna.

• Anonyymi

eihän nuo uskonasioita ole-

tiede tietää nämä asiat.

Esim jotkut putkilamput on todettu vaikuttavan sähkömagneettiisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eihän nuo uskonasioita ole-

tiede tietää nämä asiat.

Esim jotkut putkilamput on todettu vaikuttavan sähkömagneettiisesti.

SIIS KUVAPUTKI-TV;n kuvataajuus oli säädetty hypnotisoivalle taajuudelle- mm alkoi nukuttaa jos katsoi tv-tä pitempään- ja monet jopa nukahtivatkin tv:n ääreen...

• Anonyymi

Mielenhallinta onnistuu nykyään helposti, kun itsenäisesti toimivaa ns. vapaata lehdistöä ei enää ole. Näettehän itsekin, miten mm. SDP on niittänyt suosiota valtamedian politisoinnin avulla. Ettehän nyt oikeasti kuvittele, että ihmiset esim. hurmostelee Sanna Marinia kuin jotain pop-tähteä hänen poliittisten saavutusten vuoksi? Ei sinne päinkään.

Politiikassa on nähty ihan uusi ilmiö, jossa nimen omaan luodaan mielihyvää ja ihailua aikaansaavia henkilöbrändejä. PR-työ tehdään voimakkaimmin uutisten kautta, käyttäen mainonnalle tyypillisiä psykologian oppeja. Mistä tiedän? Koska olen itse ollut mainostoimistoissa n. 30 vuotta mm. strategiajohtajana ja opiskellut vuosia psykologiaa, jonka avulla mainontaan voidaan sisällyttää sellaista vaikutusta, että ihmiset saadaan ohjattua tavoitteeseen mahd. nopeasti jopa siinäkin tapauksessa, ettei kohde edes tarvitse tarjottua tuotetta. Luodaan vain tietyin keinoa halua saada tuote. Se on sanan varsinaisessa merkityksessä manipulointia. Juuri tällä periaatteella myös Sanna Marin on "haluttu tuote". Poliitikkona hän on pääasiassa epäonnistunut, jonka voi nähdä talousluvuista, hänen motiiveistaan, sekä kansan heikentyneistä elinolosuhteista.

Lisänä tässä on se, että tehdään kannatuksesta ja ihailusta ikään kuin velvollisuus, joka sekin koetaan tarpeelliseksi, koska muuten koetaan kannattavan vihollista. Tämä on sitä tapaa, miten vihervasemmisto on tehnyt itsestään "korvaamattoman". Jopa "maailman onnellisin kansa" -tittelin uskotaan olevan vihervasemmiston ansiota. Jopa koronaepidemian uskotaan olevan "hyvin hoidettu", joka sekin luetaan vihervasemmiston ansioksi. Näin vahvasti toimii ammattimaisesti suunniteltu tiedottaminen.

• Anonyymi

kokoomus-mediahan tässä Marinia vainoaa ja yrittää pilata hyvin toimineen pääministerin uskottavuutta.

• Anonyymi

Sannan hallitus on epäonnistunut raskaasti ja silti
      pidetään yllä ”sanna fanitusta”.

Sen maine on median luomaa tyhjiötä.

Koko hallitus on laiton, epäonnistunut,
      koska se ei ole kansan valitsema.

Vaalitulos oli ihan erilainen.

Kansa ei ole vaatinut päästä Natoon, eikä Saksan alusmaaksi,
      kaikki tuo on luotu mediassa,
      eli petos.

Se on aivopesua.

• Anonyymi

Mitä ihmeen Sanna fanitusta?? Ihan ok pääministeri pääministerien joukossa, ei muuta, ainakaan mulle tai kenellekään tuntemalleni ihmiselle. Toki hän ehkä on ärsyttävän hyvän näköinen ja vielä nainen. Sillä hän voi toki aktivoida pervoja, naisvastaisia, kateellisia ja fanejakin. Lieveilmiöitä nyt on aina. Se pitää ymmärtää ja elää sen kanssa.

• Anonyymi

Minä paranin Mind Control-kuvietelmista. Lääkkeet auttoi. Kuvitelmani olivat mahdottomia ja kulttuuriin sopimattomia. En sano tietenkään etteikö toisia kontrolloitaisi.

• Anonyymi

Äläkä unohda liskoihmisiä, sillä lopulta, he ovat tämän kaiken takana.

• Anonyymi

Se illuminaatti sijaitsee Venäjällä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      212
      2878
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      213
      1279
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      116
      1241
    4. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      349
      1138
    5. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      111
      1053
    6. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      89
      1007
    7. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      402
      991
    8. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      904
    9. Oot nainen kaunis

muista hymyillä jatkossakin.
      Ikävä
      46