Mutta pitäisikö oikeisto-YLEn lopettaa tuon puoluetoimiston käyttö gallupmittauksissa. Tässähän yritetään vain muokata hölmöläisten tajuntaa eli toiminta on puhdasta propagandaa.
Kokoomuksen TALOUSTUTKIMUS tuottaa Kokoomukselle edullisia kannatuslukemia.
18
184
Vastaukset
- Anonyymi
Aloittaja on oikeassa.
- Anonyymi
Lue niitä SDP:n rahoittamia galluupeita niin ei mee päivä pilalle. SDP ei valehtele, koska ne on hyviä ja Sanna=kuuma mamma
- Anonyymi
Pitäisikö valehtelu ja aivopesu kuitenkin veronmaksajien puljussa lopettaa? Vai onko tuokin puljus "saastutettu" näillä kakolaisilla "osaajilla"
- Anonyymi
Porvari taas valehtelemassa notta korvat heiluvat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisikö valehtelu ja aivopesu kuitenkin veronmaksajien puljussa lopettaa? Vai onko tuokin puljus "saastutettu" näillä kakolaisilla "osaajilla"
Ylen pääjohtaja on kokoomuslainen Ylä-Anttila ja myös kanavapäälliköissä porvareita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylen pääjohtaja on kokoomuslainen Ylä-Anttila ja myös kanavapäälliköissä porvareita.
>>Ylen pääjohtaja on kokoomuslainen Ylä-Anttila ja
Tämä porrrvaritytteli se vasta kalliiksi käy, veronmaksajille ja hölmöille......
Ylen johdolle maksettiin bonuksia 1,6 miljoonaa – toimitusjohtaja (ylä-anttila) sai yli 40 000 euroa
Uutiset 31.3.2021 08:42 Päivän Lehti
https://www.paivanlehti.fi/ylen-johdolle-maksettiin-bonuksia-16-miljoonaa-toimitusjohtaja-sai-yli-40-000-euroa/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>>Ylen pääjohtaja on kokoomuslainen Ylä-Anttila ja
Tämä porrrvaritytteli se vasta kalliiksi käy, veronmaksajille ja hölmöille......
Ylen johdolle maksettiin bonuksia 1,6 miljoonaa – toimitusjohtaja (ylä-anttila) sai yli 40 000 euroa
Uutiset 31.3.2021 08:42 Päivän Lehti
https://www.paivanlehti.fi/ylen-johdolle-maksettiin-bonuksia-16-miljoonaa-toimitusjohtaja-sai-yli-40-000-euroa/Yle on johtajiensa rahasampo.
- Anonyymi
Mistä mahtaisi löytyä SDP:n rahoittama gallup?
- Anonyymi
Gallupeja tekevät vain hyväveliyhtiöt, joten on ihan sama, mikä niistä kyselee. Ihmettelen vain, kuka hullu vastaa kaiken maailman kyselijöille.
- Anonyymi
Gallupit eivät edelleenkään äänestä.
- Anonyymi
Automaattinen puhelinvastaaja vastaa.
- Anonyymi
Mulle ei ole koskaan soittanut mikään gallupfirma vaikka olen jo yli 70v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle ei ole koskaan soittanut mikään gallupfirma vaikka olen jo yli 70v.
Minulle on muutama soittanut 69 vuoden aikana, mutta minä ole sanonut kaikille, että kiitos ei, minun poliittiset ja muut mielipiteeni eivät kuulu heille.
- Anonyymi
Kokoomus on Suomen tuhopuolue nro 1.
- Anonyymi
Sitä todellista DIS-INFORMAATIOTA, eikö totta. Mutta sitähän systeemi näyttäisi tänään olevan suorastaan pullollaan. Miksi ?
- Anonyymi
Piskuinen Kepukin oli saanut kannatuksen nousuun päähallituspuolueena toisin kuin kaikki muut puolueet. Maataloustuottajien etujärjestöä Kako tarvitsisi hallitusasetelmissa apurina.
- Anonyymi
Oikeisto-YLEn eli porrrvarieiden käyttämä "gallup"-toimisto on ajautunut puolustuskannalle, sillä...
SUUNNITELMALLINEN TAJUNNANMUOKKAUS ei ole uponnutkaan sopulin mokun ja kuspiän kaaliin.
Kusettajien on siis muutettava taktiikaa, jotta eivät paljastuisi pelkiksi tajunnanmuokkaajiksi ja hypettäjiksi:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17748980/porrrvari-kanava-kehuu-marinin-hallitusta--!-mista-nyt-tuulee----
Ne joutuvat pesemåän kasvojaan, jotteivat jäisi rysänpäältä kiinni. Ovelia kusettajia kun ovat - Anonyymi
KOKO turhake-vero-yle pitäisi lopettaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e792478- 1041921
- 1451691
- 1171684
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161649- 851587
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä221407Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851397- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241180