Kokoomuksen TALOUSTUTKIMUS tuottaa Kokoomukselle edullisia kannatuslukemia.

Anonyymi

Mutta pitäisikö oikeisto-YLEn lopettaa tuon puoluetoimiston käyttö gallupmittauksissa. Tässähän yritetään vain muokata hölmöläisten tajuntaa eli toiminta on puhdasta propagandaa.

18

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aloittaja on oikeassa.

• Anonyymi

Lue niitä SDP:n rahoittamia galluupeita niin ei mee päivä pilalle. SDP ei valehtele, koska ne on hyviä ja Sanna=kuuma mamma

• Anonyymi

Pitäisikö valehtelu ja aivopesu kuitenkin veronmaksajien puljussa lopettaa? Vai onko tuokin puljus "saastutettu" näillä kakolaisilla "osaajilla"

• Anonyymi

Porvari taas valehtelemassa notta korvat heiluvat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisikö valehtelu ja aivopesu kuitenkin veronmaksajien puljussa lopettaa? Vai onko tuokin puljus "saastutettu" näillä kakolaisilla "osaajilla"

Ylen pääjohtaja on kokoomuslainen Ylä-Anttila ja myös kanavapäälliköissä porvareita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylen pääjohtaja on kokoomuslainen Ylä-Anttila ja myös kanavapäälliköissä porvareita.

>>Ylen pääjohtaja on kokoomuslainen Ylä-Anttila ja

Tämä porrrvaritytteli se vasta kalliiksi käy, veronmaksajille ja hölmöille......

Ylen johdolle maksettiin bonuksia 1,6 miljoonaa – toimitusjohtaja (ylä-anttila) sai yli 40 000 euroa
        Uutiset 31.3.2021 08:42 Päivän Lehti
        https://www.paivanlehti.fi/ylen-johdolle-maksettiin-bonuksia-16-miljoonaa-toimitusjohtaja-sai-yli-40-000-euroa/

• Anonyymi

• Anonyymi

Mistä mahtaisi löytyä SDP:n rahoittama gallup?

• Anonyymi

Gallupeja tekevät vain hyväveliyhtiöt, joten on ihan sama, mikä niistä kyselee. Ihmettelen vain, kuka hullu vastaa kaiken maailman kyselijöille.

• Anonyymi

Gallupit eivät edelleenkään äänestä.

• Anonyymi

Automaattinen puhelinvastaaja vastaa.

• Anonyymi

Mulle ei ole koskaan soittanut mikään gallupfirma vaikka olen jo yli 70v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle ei ole koskaan soittanut mikään gallupfirma vaikka olen jo yli 70v.

Minulle on muutama soittanut 69 vuoden aikana, mutta minä ole sanonut kaikille, että kiitos ei, minun poliittiset ja muut mielipiteeni eivät kuulu heille.

• Anonyymi

Kokoomus on Suomen tuhopuolue nro 1.

• Anonyymi

Sitä todellista DIS-INFORMAATIOTA, eikö totta. Mutta sitähän systeemi näyttäisi tänään olevan suorastaan pullollaan. Miksi ?

• Anonyymi

Piskuinen Kepukin oli saanut kannatuksen nousuun päähallituspuolueena toisin kuin kaikki muut puolueet. Maataloustuottajien etujärjestöä Kako tarvitsisi hallitusasetelmissa apurina.

• Anonyymi

Oikeisto-YLEn eli porrrvarieiden käyttämä "gallup"-toimisto on ajautunut puolustuskannalle, sillä...

SUUNNITELMALLINEN TAJUNNANMUOKKAUS ei ole uponnutkaan sopulin mokun ja kuspiän kaaliin.

Kusettajien on siis muutettava taktiikaa, jotta eivät paljastuisi pelkiksi tajunnanmuokkaajiksi ja hypettäjiksi:
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17748980/porrrvari-kanava-kehuu-marinin-hallitusta--!-mista-nyt-tuulee----

Ne joutuvat pesemåän kasvojaan, jotteivat jäisi rysänpäältä kiinni. Ovelia kusettajia kun ovat

• Anonyymi

KOKO turhake-vero-yle pitäisi lopettaa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      79
      2478
    2. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1921
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      145
      1691
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      117
      1684
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1649
    6. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1587
    7. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      22
      1407
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      285
      1397
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1299
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1180
    Aihe