Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kokoomuksen TALOUSTUTKIMUS tuottaa Kokoomukselle edullisia kannatuslukemia.

Anonyymi

Mutta pitäisikö oikeisto-YLEn lopettaa tuon puoluetoimiston käyttö gallupmittauksissa. Tässähän yritetään vain muokata hölmöläisten tajuntaa eli toiminta on puhdasta propagandaa.

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aloittaja on oikeassa.

    • Anonyymi

      Lue niitä SDP:n rahoittamia galluupeita niin ei mee päivä pilalle. SDP ei valehtele, koska ne on hyviä ja Sanna=kuuma mamma

      • Anonyymi

        Pitäisikö valehtelu ja aivopesu kuitenkin veronmaksajien puljussa lopettaa? Vai onko tuokin puljus "saastutettu" näillä kakolaisilla "osaajilla"


      • Anonyymi

        Porvari taas valehtelemassa notta korvat heiluvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisikö valehtelu ja aivopesu kuitenkin veronmaksajien puljussa lopettaa? Vai onko tuokin puljus "saastutettu" näillä kakolaisilla "osaajilla"

        Ylen pääjohtaja on kokoomuslainen Ylä-Anttila ja myös kanavapäälliköissä porvareita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylen pääjohtaja on kokoomuslainen Ylä-Anttila ja myös kanavapäälliköissä porvareita.

        >>Ylen pääjohtaja on kokoomuslainen Ylä-Anttila ja

        Tämä porrrvaritytteli se vasta kalliiksi käy, veronmaksajille ja hölmöille......

        Ylen johdolle maksettiin bonuksia 1,6 miljoonaa – toimitusjohtaja (ylä-anttila) sai yli 40 000 euroa
        Uutiset 31.3.2021 08:42 Päivän Lehti
        https://www.paivanlehti.fi/ylen-johdolle-maksettiin-bonuksia-16-miljoonaa-toimitusjohtaja-sai-yli-40-000-euroa/


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Mistä mahtaisi löytyä SDP:n rahoittama gallup?


    • Anonyymi

      Gallupeja tekevät vain hyväveliyhtiöt, joten on ihan sama, mikä niistä kyselee. Ihmettelen vain, kuka hullu vastaa kaiken maailman kyselijöille.

      • Anonyymi

        Gallupit eivät edelleenkään äänestä.


      • Anonyymi

        Automaattinen puhelinvastaaja vastaa.


      • Anonyymi

        Mulle ei ole koskaan soittanut mikään gallupfirma vaikka olen jo yli 70v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle ei ole koskaan soittanut mikään gallupfirma vaikka olen jo yli 70v.

        Minulle on muutama soittanut 69 vuoden aikana, mutta minä ole sanonut kaikille, että kiitos ei, minun poliittiset ja muut mielipiteeni eivät kuulu heille.


    • Anonyymi

      Kokoomus on Suomen tuhopuolue nro 1.

    • Anonyymi

      Sitä todellista DIS-INFORMAATIOTA, eikö totta. Mutta sitähän systeemi näyttäisi tänään olevan suorastaan pullollaan. Miksi ?

    • Anonyymi

      Piskuinen Kepukin oli saanut kannatuksen nousuun päähallituspuolueena toisin kuin kaikki muut puolueet. Maataloustuottajien etujärjestöä Kako tarvitsisi hallitusasetelmissa apurina.

    • Anonyymi

      Oikeisto-YLEn eli porrrvarieiden käyttämä "gallup"-toimisto on ajautunut puolustuskannalle, sillä...

      SUUNNITELMALLINEN TAJUNNANMUOKKAUS ei ole uponnutkaan sopulin mokun ja kuspiän kaaliin.

      Kusettajien on siis muutettava taktiikaa, jotta eivät paljastuisi pelkiksi tajunnanmuokkaajiksi ja hypettäjiksi:
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17748980/porrrvari-kanava-kehuu-marinin-hallitusta--!-mista-nyt-tuulee----

      Ne joutuvat pesemåän kasvojaan, jotteivat jäisi rysänpäältä kiinni. Ovelia kusettajia kun ovat

    • Anonyymi

      KOKO turhake-vero-yle pitäisi lopettaa!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2174
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2003
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1622
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1450
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1337
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1314
    8. 50
      1205
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe