Metallimusiikin taustat paljastuvat!

Anonyymi

Juuri nyt tulee TV1 Yrjänän suvun tarinaa, joka kertoo, että suvussa on tapahtunut suuri synti ja sellaisestahan seuraa Herran kosto. Eipä ihme, että suku on eksynyt synkkään jumalattomaan metallismusiikkiin huokuttelemaan viatonta nuorisoa itsensä sielunvihollisen leiriin!

https://areena.yle.fi/1-694942

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä ihmettä horiset metallimusiikista? Sehän ei ole missään tapauksessa jumalatonta musiikkia vaan sillä on vankat juuret kristinuskossa. Sen juuret ovat bluesrockissa, joka taas pohjautuu bluesiin, joka kristittyjen plantaasinomistajien orjien musiikkia. Juuret pohjautuvat siis kristilliseen orjuuteen ja orjien lohdutukseksi laulamaansa hengelliseen musiikkiin.

• Mitä tekemistä uskonnollisilla houreilla on ateismipalstalla?

• Anonyymi

En minä tiedä, join taas liikaa ja postatin väärälle palstalle
        Elämä Luteriliesena on rankkaa ja heisän palsta täynnä hompi - ei kiinnosta

• Anonyymi

Onhan ne valaisevia.

Ja tässä taisi olla kyse ironiasta.

• Anonyymi kirjoitti:

Onhan ne valaisevia.

Ja tässä taisi olla kyse ironiasta.

Saattoi olla tai saattoi olla olematta, ei siitä enää selvää saa. Hihhulit ovat jo menneet rajan taa:

https://hikipedia.info/wiki/Parodiahorisontti

(nätti riimitys, ja ihan vahingossa, eikös?)

• Anonyymi

Hitler jumaloi Wagnerin KLASSISTA musiikkia ja juonta.
      YLIKuusi miljoonaa juutalaista menetti henkensä.
      Ja valtavasti ei jumalan omaisuus kansojen ihmisiä toiseksi.
      😁

• Anonyymi

Uskovaiset kuuntelevat metallimusiikkia jos ovat oikeaan aikaan syntyneet eli olleet nuoria.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      216
      1470
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1286
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      4
      1118
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      17
      1086
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      938
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      910
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      65
      880
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      850
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      788
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      45
      780
    Aihe