Alkaa lahdet olla jo jäässä. Vieläkö joku rohkea purjehtii? Jos, niin onko suunnitelmana saada äkkiä ylös kun jäätyy, vai jääkö jäihin talveksi?
Vieläkö on purjehtijoita Helsingissä?
6
50
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä taida.. kyllä nyt alkaa olla jäässä jo muutkin satamat kuin sisälahdissa sijaitsevat. Viime viikonloppuna oli vielä purjehtijoita. Nyt laitureissa enää hylättyjä paatteja lähinnä..
- Anonyymi
Telakointialueella näkyi peittämättömiä pursia jonkin verran. On sekin hölmöä mielestäni, vesi sataa ja tulee pakkaset, niin kaikenlaisissa raoissa jäätyminen tekee tuhoaan. Pienetkin rikkoumat gelcoatissa pahenee jne, puhumattakaan jos sitlootassa tai kannella teakit.
- Anonyymi
No eihän siinä kannessa kuulu sellaisia koloja olla. Jos on, niin hyvähän ne on muutenkin korjata, joten pieni lisävahinko tuskin haittaa. Moni vene talvehtii ilman pressua ja on keväällä pesun jälkeen taas ihan entisellään. Itse kyllä peittelen talveksi, mutta ihan vain varmuuden vuoksi. Todennäköisesti pärjäisi ilmankin. Joka tapauksessa ehtii moneen kertaan jäätyä ennen telakointia.
- Anonyymi
Kyllä vene jäätä kestää, pois lukien puiset kannet. Tietysti usein ne veneet, jotka on huonosti peitelty, on muutenkin huonosti hoidettuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eihän siinä kannessa kuulu sellaisia koloja olla. Jos on, niin hyvähän ne on muutenkin korjata, joten pieni lisävahinko tuskin haittaa. Moni vene talvehtii ilman pressua ja on keväällä pesun jälkeen taas ihan entisellään. Itse kyllä peittelen talveksi, mutta ihan vain varmuuden vuoksi. Todennäköisesti pärjäisi ilmankin. Joka tapauksessa ehtii moneen kertaan jäätyä ennen telakointia.
Rakoja on, vaikka ei kuuluisi ollakaan. Useimmat rakoset eivät tietenkään johda mihinkään, ulottuvat vain jonkin matkaa helan ja kannen väliin. Vettä niissäkin raoissa on.
- Anonyymi
No juu, mänkää nyt purjehtimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk893707Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921959Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871783- 1441642
- 1621483
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur981453Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671402Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001324- 861287