Behind The curve lättäpää dokumentti Netflix issä

Anonyymi

19

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä katsoin kakarana Aku Ankka leffoja ja ne olivat avan todellisia.

      Disney- studiot luotiin aikoinaan Kuukäyntivaleiden kuvaukseen ja sen jälkeisiin peittelyihin.

      • Anonyymi

        Oletpa sinä pihalla tosiasioista.


    • Anonyymi

      Katselin puolisen tuntia tuota dokumenttielokuvaa ja ei voi kuin todeta, että uskovia on monenlaisia. Jotkut uskovat tuohon ihan vakavissaan, mutta vaikea sanoa miten oli tuon ohjelman päähenkilön laita. Hän nimittäin kertoi myös uskovansa siihen, että litteän maan yllä on kupu ja aurinko ja kuu - ja tähdet - ovat kupuun ripustettuja lamppuja.

      Miksiköhän ei tehdä dokumenttielokuvia "ontto maapallo"-teoriasta, jolla on todella paljon kannattajia ja teorianakin se on hyvin vanha. Joitakin ohjelmia ehkä on tehtykin.

      • Anonyymi

        Ontto maapallo ja litteä maa on jo todistettu epätosiksi ajat sitten.


    • Juu, Neflixissä oleva lättäpää dokumentti ei varmaan ole yhtään puolueellinen XD

      • Anonyymi

        Toki voit yrittää tehdä litteää maata todistavat testit itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki voit yrittää tehdä litteää maata todistavat testit itse.

        Suosittelen lämpimästi tutustumaan sivustoon nimeltään
        Tietopiste.com

        Sinne voi myös kirjoittaa vastakkaisia näkemyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen lämpimästi tutustumaan sivustoon nimeltään
        Tietopiste.com

        Sinne voi myös kirjoittaa vastakkaisia näkemyksiä.

        Kyseessä on ihan vitsisivusto jos ymmärtää tieteitä oikeasti, siellä ei ainakaan ylläpitäjä ymmärrä ainakaan.
        Ei taida ylläpitäjällä olla kuin ala-aste käytynä koulutuksena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki voit yrittää tehdä litteää maata todistavat testit itse.

        Vaikutti huumoriohjelmalta jo heti alussa tuo Netflixin dokumenttielokuva. Ohjelman päähenkilö siinä selitti järven tai suuren joen toisella rannalla, että katsokaa tuolla näkyy Seattle, eikä maan kaartumista ole havaittavissa ja välimatkaa oli arviolta noin 10 -12km.


    • Anonyymi

      99,99 % lättäpäistä tyytyy levittämään muiden lättäpäiden nettiin laittamaa aineistoa, joten pitää nostaa hattua näille jotka tutkivat asioita itse. He sentään uskovat että asioista pystyy ottamaan selkoa ihan itse. Jos hyvin käy, he jonain päivänä myös tekevät ennakkoluulottoman tulkinnan mittaustuloksistaan ja päätyvät siihen mihin tieteelliseen ajatteluun kykenevät keksivät jo tuhansia vuosia sitten.

    • Anonyymi

      Paska dokkari, jonka uskottavuuskerroin täysin nolla! Täysin asenteellinen dokkari alusta loppuun! Halutaan vain saattaa maatietoiset flättärit epäkelpoon valoon.

      • Anonyymi

        Vieläkö kyseinen dokumentti on katsottavissa? En ole tilannut netflixiä niin en tiedä


      • Anonyymi

        Mutta eikös ne tekijät ole siis tunnustavia flättäreitä?

        Ootte te hassua sakkia, jopa omat koirat puree.


    • Anonyymi

      Liiteän maan hörhö uskoo uudella artikkelilla todistavansa että jotkut lentoreitit maapallolla ei pidä paikkansa, ja vertaa niitä littana maan karttaan. Paljon on nähnyt vaivaa, mutta mahtaneeko pitää paikkansa? Jotain outoa tuossa kyllä on.

      https://www.tietopiste.com/maapallon-naurettavat-lentoreitit/

      • Anonyymi

        Tänään saa taas lentoja suoraan sekä Sydneystä että Aucklandista Santiagoon, ja takaisin. Lento kaartaa kohti Etelämannerta.

        Myös Johannesburgista lennetään taas non-stop Perthiin ja Sydneyyn.

        Nuo lennot toteutetaan ajassa joka ei onnistuisi jos lennettäisiin Gleasonin Kartan mukaisia reittejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään saa taas lentoja suoraan sekä Sydneystä että Aucklandista Santiagoon, ja takaisin. Lento kaartaa kohti Etelämannerta.

        Myös Johannesburgista lennetään taas non-stop Perthiin ja Sydneyyn.

        Nuo lennot toteutetaan ajassa joka ei onnistuisi jos lennettäisiin Gleasonin Kartan mukaisia reittejä.

        Oletko tullut ajatelleeksi että lentoja voidaan näyttää tietokoneilla vaikka niitä ei olisi olemassa oikeassa elämässä. Sitten on vielä muitakin lentoja joita et voi missään nähdä ja niitä on silti olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tullut ajatelleeksi että lentoja voidaan näyttää tietokoneilla vaikka niitä ei olisi olemassa oikeassa elämässä. Sitten on vielä muitakin lentoja joita et voi missään nähdä ja niitä on silti olemassa.

        Mitä niistä, nyt puhutaan ihan oikeista lennoista joihin voi ostaa lippuja ja joista ihmisillä on kokemuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä niistä, nyt puhutaan ihan oikeista lennoista joihin voi ostaa lippuja ja joista ihmisillä on kokemuksia.

        Itse yritin varata matkaa lennolle Sydneystä Santiagoon niin suora lento joho yritin tehdä varausta niin ilmoittikin lentoa varatessa että lento on myyty täyteen.

        Flättäreiltä sain kuulla että kyseiset lennot lähtevät kyllä lentokentiltä mutta NASA on varannut lennot täyteen ja kone on täynnä NASAn agentteja.

        Jos lentolipun onnistuu ostamaan niin lennolla levitetään kuulemma pallomaa propagandaa joten en suosittele ketään flättäriä kokeilemaan lentämistä NASAn agenttien seurassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse yritin varata matkaa lennolle Sydneystä Santiagoon niin suora lento joho yritin tehdä varausta niin ilmoittikin lentoa varatessa että lento on myyty täyteen.

        Flättäreiltä sain kuulla että kyseiset lennot lähtevät kyllä lentokentiltä mutta NASA on varannut lennot täyteen ja kone on täynnä NASAn agentteja.

        Jos lentolipun onnistuu ostamaan niin lennolla levitetään kuulemma pallomaa propagandaa joten en suosittele ketään flättäriä kokeilemaan lentämistä NASAn agenttien seurassa.

        Jos koitat varata mihin tahansa lentoa muutaman päivän varoituksella, kyllä, lennot ovat hyvinkin täysiä.

        Valitse toinen päivä ja penkkejä löytyy.

        "Oletko tullut ajatelleeksi että lentoja voidaan näyttää tietokoneilla vaikka niitä ei olisi olemassa oikeassa elämässä."

        Oletko tullut ajatelleeksi että on ihan oikeita ihmisiä jotka on noilla lennoilla lentäneet? Ja sinäkin tosiaan voit sen tehdä halutessasi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1469
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1368
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      48
      1303
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe