Päivän PROFETIA!!!

PAPITAR alttarissa on ALTTARIN HÄPÄISY!!!

KAVAHTAKAA!!!

KAVAHTAKAA!!!

KAVAHTAKAA!!!

15

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ota ihan rauhallisesti. Kohta pääset katsomaan kun naiset hiihtävät "hekuma haalareissa" :d

      • EN KATSO!!!

        SINÄ otit asian esille, EN MINÄ, mutta sanonpahan vain, että KAIKKI asut vaimoväellä, jotka ovat SIINÄ MÄÄRIN TIUKAT, että RELLESTYSVAKO ESITTÄYTYY, ovat TURMIOLLISET ja KAVAHDETTAVAT!!!


      • Anonyymi
        taskuttäynnäkiviä kirjoitti:

        EN KATSO!!!

        SINÄ otit asian esille, EN MINÄ, mutta sanonpahan vain, että KAIKKI asut vaimoväellä, jotka ovat SIINÄ MÄÄRIN TIUKAT, että RELLESTYSVAKO ESITTÄYTYY, ovat TURMIOLLISET ja KAVAHDETTAVAT!!!

        Burkhassako se pitäisi hiihtää?


      • taskuttäynnäkiviä kirjoitti:

        EN KATSO!!!

        SINÄ otit asian esille, EN MINÄ, mutta sanonpahan vain, että KAIKKI asut vaimoväellä, jotka ovat SIINÄ MÄÄRIN TIUKAT, että RELLESTYSVAKO ESITTÄYTYY, ovat TURMIOLLISET ja KAVAHDETTAVAT!!!

        Kyllä tuossa on lika sinun silmässä jos nyt hiihdon tuollaisena näet. Kaavuissako niitten pitäisi siellä hiihtää :d


      • Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Kyllä tuossa on lika sinun silmässä jos nyt hiihdon tuollaisena näet. Kaavuissako niitten pitäisi siellä hiihtää :d

        En HIIHTOA, vaan ASUT!!!


      • taskuttäynnäkiviä kirjoitti:

        En HIIHTOA, vaan ASUT!!!

        No missä asussa niiden pitäisi hiihtää ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Burkhassako se pitäisi hiihtää?

        Hiihtohameissa!
        Latuvakokin tuulettuu paremmin!
        😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiihtohameissa!
        Latuvakokin tuulettuu paremmin!
        😁

        Latuvako, ilmeisesti tiellesi on sattunut melkoisia naisia.


      • Anonyymi
        taskuttäynnäkiviä kirjoitti:

        EN KATSO!!!

        SINÄ otit asian esille, EN MINÄ, mutta sanonpahan vain, että KAIKKI asut vaimoväellä, jotka ovat SIINÄ MÄÄRIN TIUKAT, että RELLESTYSVAKO ESITTÄYTYY, ovat TURMIOLLISET ja KAVAHDETTAVAT!!!

        On taas uutta terminologiaa 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On taas uutta terminologiaa 😁

        Heh joo, rellestysvako🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh joo, rellestysvako🤣🤣🤣

        Joku nettisivu on Riemurasia.
        Mutta juntit ilon puutteessa vallan!
        😁


    • Anonyymi

      Onhan lahkoissakin naispuolisia pastoreita. Esimerkiksi helluntailaisilla on sellaisia, eikä niitten seurakunta heitä kavahda ollenkaan.

      • Anonyymi

        Helluntailaisilla ja muilla muiden seura/kirkkokuntien päätöksillä ei ole mitään tekemistä luterilaisen opin kanssa. Room. katolisessa kirkossa on yhä sama virkakäsitys ja ortodokseilla.


    • Anonyymi

      >> Päivän PROFETIA!!! <<

      Jumala ei anna mitään "päivän profetoita" niin kuin jotain horoskooppeja.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1050
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      928
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      590
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      486
    Aihe