Päivän PROFETIA!!!

PAPITAR alttarissa on ALTTARIN HÄPÄISY!!!

KAVAHTAKAA!!!

KAVAHTAKAA!!!

KAVAHTAKAA!!!

15

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ota ihan rauhallisesti. Kohta pääset katsomaan kun naiset hiihtävät "hekuma haalareissa" :d

      • EN KATSO!!!

        SINÄ otit asian esille, EN MINÄ, mutta sanonpahan vain, että KAIKKI asut vaimoväellä, jotka ovat SIINÄ MÄÄRIN TIUKAT, että RELLESTYSVAKO ESITTÄYTYY, ovat TURMIOLLISET ja KAVAHDETTAVAT!!!


      • Anonyymi
        taskuttäynnäkiviä kirjoitti:

        EN KATSO!!!

        SINÄ otit asian esille, EN MINÄ, mutta sanonpahan vain, että KAIKKI asut vaimoväellä, jotka ovat SIINÄ MÄÄRIN TIUKAT, että RELLESTYSVAKO ESITTÄYTYY, ovat TURMIOLLISET ja KAVAHDETTAVAT!!!

        Burkhassako se pitäisi hiihtää?


      • taskuttäynnäkiviä kirjoitti:

        EN KATSO!!!

        SINÄ otit asian esille, EN MINÄ, mutta sanonpahan vain, että KAIKKI asut vaimoväellä, jotka ovat SIINÄ MÄÄRIN TIUKAT, että RELLESTYSVAKO ESITTÄYTYY, ovat TURMIOLLISET ja KAVAHDETTAVAT!!!

        Kyllä tuossa on lika sinun silmässä jos nyt hiihdon tuollaisena näet. Kaavuissako niitten pitäisi siellä hiihtää :d


      • Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Kyllä tuossa on lika sinun silmässä jos nyt hiihdon tuollaisena näet. Kaavuissako niitten pitäisi siellä hiihtää :d

        En HIIHTOA, vaan ASUT!!!


      • taskuttäynnäkiviä kirjoitti:

        En HIIHTOA, vaan ASUT!!!

        No missä asussa niiden pitäisi hiihtää ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Burkhassako se pitäisi hiihtää?

        Hiihtohameissa!
        Latuvakokin tuulettuu paremmin!
        😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiihtohameissa!
        Latuvakokin tuulettuu paremmin!
        😁

        Latuvako, ilmeisesti tiellesi on sattunut melkoisia naisia.


      • Anonyymi
        taskuttäynnäkiviä kirjoitti:

        EN KATSO!!!

        SINÄ otit asian esille, EN MINÄ, mutta sanonpahan vain, että KAIKKI asut vaimoväellä, jotka ovat SIINÄ MÄÄRIN TIUKAT, että RELLESTYSVAKO ESITTÄYTYY, ovat TURMIOLLISET ja KAVAHDETTAVAT!!!

        On taas uutta terminologiaa 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On taas uutta terminologiaa 😁

        Heh joo, rellestysvako🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh joo, rellestysvako🤣🤣🤣

        Joku nettisivu on Riemurasia.
        Mutta juntit ilon puutteessa vallan!
        😁


    • Anonyymi

      Onhan lahkoissakin naispuolisia pastoreita. Esimerkiksi helluntailaisilla on sellaisia, eikä niitten seurakunta heitä kavahda ollenkaan.

      • Anonyymi

        Helluntailaisilla ja muilla muiden seura/kirkkokuntien päätöksillä ei ole mitään tekemistä luterilaisen opin kanssa. Room. katolisessa kirkossa on yhä sama virkakäsitys ja ortodokseilla.


    • Anonyymi

      >> Päivän PROFETIA!!! <<

      Jumala ei anna mitään "päivän profetoita" niin kuin jotain horoskooppeja.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1229
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      909
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      815
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      611
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      140
      589
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      547
    7. 52
      541
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      491
    10. Kuolonkolari

      Onko menehtynyt rekan ja henkilöauton kolarissa lähestymiskiellon saanut henkilö.
      Sotkamo
      9
      456
    Aihe