PAPITAR alttarissa on ALTTARIN HÄPÄISY!!!
KAVAHTAKAA!!!
KAVAHTAKAA!!!
KAVAHTAKAA!!!
Päivän PROFETIA!!!
15
99
Vastaukset
Ota ihan rauhallisesti. Kohta pääset katsomaan kun naiset hiihtävät "hekuma haalareissa" :d
EN KATSO!!!
SINÄ otit asian esille, EN MINÄ, mutta sanonpahan vain, että KAIKKI asut vaimoväellä, jotka ovat SIINÄ MÄÄRIN TIUKAT, että RELLESTYSVAKO ESITTÄYTYY, ovat TURMIOLLISET ja KAVAHDETTAVAT!!!- Anonyymi
taskuttäynnäkiviä kirjoitti:
EN KATSO!!!
SINÄ otit asian esille, EN MINÄ, mutta sanonpahan vain, että KAIKKI asut vaimoväellä, jotka ovat SIINÄ MÄÄRIN TIUKAT, että RELLESTYSVAKO ESITTÄYTYY, ovat TURMIOLLISET ja KAVAHDETTAVAT!!!Burkhassako se pitäisi hiihtää?
EN KATSO!!!
SINÄ otit asian esille, EN MINÄ, mutta sanonpahan vain, että KAIKKI asut vaimoväellä, jotka ovat SIINÄ MÄÄRIN TIUKAT, että RELLESTYSVAKO ESITTÄYTYY, ovat TURMIOLLISET ja KAVAHDETTAVAT!!!Kyllä tuossa on lika sinun silmässä jos nyt hiihdon tuollaisena näet. Kaavuissako niitten pitäisi siellä hiihtää :d
Tolkun.Ihminen kirjoitti:
Kyllä tuossa on lika sinun silmässä jos nyt hiihdon tuollaisena näet. Kaavuissako niitten pitäisi siellä hiihtää :d
En HIIHTOA, vaan ASUT!!!
En HIIHTOA, vaan ASUT!!!
No missä asussa niiden pitäisi hiihtää ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Burkhassako se pitäisi hiihtää?
Hiihtohameissa!
Latuvakokin tuulettuu paremmin!
😁 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiihtohameissa!
Latuvakokin tuulettuu paremmin!
😁Latuvako, ilmeisesti tiellesi on sattunut melkoisia naisia.
- Anonyymi
EN KATSO!!!
SINÄ otit asian esille, EN MINÄ, mutta sanonpahan vain, että KAIKKI asut vaimoväellä, jotka ovat SIINÄ MÄÄRIN TIUKAT, että RELLESTYSVAKO ESITTÄYTYY, ovat TURMIOLLISET ja KAVAHDETTAVAT!!!On taas uutta terminologiaa 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On taas uutta terminologiaa 😁
Heh joo, rellestysvako🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh joo, rellestysvako🤣🤣🤣
Joku nettisivu on Riemurasia.
Mutta juntit ilon puutteessa vallan!
😁
- Anonyymi
Onhan lahkoissakin naispuolisia pastoreita. Esimerkiksi helluntailaisilla on sellaisia, eikä niitten seurakunta heitä kavahda ollenkaan.
- Anonyymi
Helluntailaisilla ja muilla muiden seura/kirkkokuntien päätöksillä ei ole mitään tekemistä luterilaisen opin kanssa. Room. katolisessa kirkossa on yhä sama virkakäsitys ja ortodokseilla.
- Anonyymi
>> Päivän PROFETIA!!! <<
Jumala ei anna mitään "päivän profetoita" niin kuin jotain horoskooppeja.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281518- 371421
- 681233
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541169- 691004
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255981Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198976- 73921
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16840Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106828