PAPITAR alttarissa on ALTTARIN HÄPÄISY!!!
KAVAHTAKAA!!!
KAVAHTAKAA!!!
KAVAHTAKAA!!!
Päivän PROFETIA!!!
15
137
Vastaukset
Ota ihan rauhallisesti. Kohta pääset katsomaan kun naiset hiihtävät "hekuma haalareissa" :d
EN KATSO!!!
SINÄ otit asian esille, EN MINÄ, mutta sanonpahan vain, että KAIKKI asut vaimoväellä, jotka ovat SIINÄ MÄÄRIN TIUKAT, että RELLESTYSVAKO ESITTÄYTYY, ovat TURMIOLLISET ja KAVAHDETTAVAT!!!- Anonyymi
taskuttäynnäkiviä kirjoitti:
EN KATSO!!!
SINÄ otit asian esille, EN MINÄ, mutta sanonpahan vain, että KAIKKI asut vaimoväellä, jotka ovat SIINÄ MÄÄRIN TIUKAT, että RELLESTYSVAKO ESITTÄYTYY, ovat TURMIOLLISET ja KAVAHDETTAVAT!!!Burkhassako se pitäisi hiihtää?
EN KATSO!!!
SINÄ otit asian esille, EN MINÄ, mutta sanonpahan vain, että KAIKKI asut vaimoväellä, jotka ovat SIINÄ MÄÄRIN TIUKAT, että RELLESTYSVAKO ESITTÄYTYY, ovat TURMIOLLISET ja KAVAHDETTAVAT!!!Kyllä tuossa on lika sinun silmässä jos nyt hiihdon tuollaisena näet. Kaavuissako niitten pitäisi siellä hiihtää :d
Tolkun.Ihminen kirjoitti:
Kyllä tuossa on lika sinun silmässä jos nyt hiihdon tuollaisena näet. Kaavuissako niitten pitäisi siellä hiihtää :d
En HIIHTOA, vaan ASUT!!!
En HIIHTOA, vaan ASUT!!!
No missä asussa niiden pitäisi hiihtää ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Burkhassako se pitäisi hiihtää?
Hiihtohameissa!
Latuvakokin tuulettuu paremmin!
😁 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiihtohameissa!
Latuvakokin tuulettuu paremmin!
😁Latuvako, ilmeisesti tiellesi on sattunut melkoisia naisia.
- Anonyymi
EN KATSO!!!
SINÄ otit asian esille, EN MINÄ, mutta sanonpahan vain, että KAIKKI asut vaimoväellä, jotka ovat SIINÄ MÄÄRIN TIUKAT, että RELLESTYSVAKO ESITTÄYTYY, ovat TURMIOLLISET ja KAVAHDETTAVAT!!!On taas uutta terminologiaa 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On taas uutta terminologiaa 😁
Heh joo, rellestysvako🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh joo, rellestysvako🤣🤣🤣
Joku nettisivu on Riemurasia.
Mutta juntit ilon puutteessa vallan!
😁
- Anonyymi
Onhan lahkoissakin naispuolisia pastoreita. Esimerkiksi helluntailaisilla on sellaisia, eikä niitten seurakunta heitä kavahda ollenkaan.
- Anonyymi
Helluntailaisilla ja muilla muiden seura/kirkkokuntien päätöksillä ei ole mitään tekemistä luterilaisen opin kanssa. Room. katolisessa kirkossa on yhä sama virkakäsitys ja ortodokseilla.
- Anonyymi
>> Päivän PROFETIA!!! <<
Jumala ei anna mitään "päivän profetoita" niin kuin jotain horoskooppeja.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun302826Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081827Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171810- 171424
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si731320- 241245
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431228Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?771169- 311018
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa971007